2024年1月31日 星期三

過年前夕...

每逢天冷期間,總是很多節日,剛剛過了聖誕節及新曆年,很快又到農曆年,其實無論什麼節慶最有氣氛,最高興都莫過於在節日的前夕,因為人總會有期待,正如歌詞都有唱,越是期待...越是美麗...

以森伯老人家來講,都沒有什麼年貨需要辦,早幾日才去買些東西,其實對一般人而言,新年前夕花費最多應該是與食有關,至於節日的家居佈置花費相對較少...今年都見有些賀年飾品,很多都跟龍年有關,因為本身都有些舊的掛飾,所以環保一些吧,沒有買新的,雖然見到有些舞獅圖案也不錯,不過既然有就省回!!!外邊的市道比起往年較為淡些少,附近的佈置也不太多...

相信只是地區,或者有些區也十分旺場...自疫情以來,市道也是麻麻地,以為防疫措施取消後,生意能回復以往的好...可惜有很多因素都不能預計,一般港人大都勒住荷包,慳得就慳,又加上有些人北上消費,股票市場又...真的沒有消費的動力~~~~

農曆年將至,希望百業都興旺,有日經過一間眼鏡舖,都貼上最重要的新年祈願...就是"生意興隆",對於零售生意來講,這對聯都好重要,唔止一張,要打孖上!!!!

22 則留言:

  1. 一年最開心嘅節日就係農曆新年,到依家我都覺得係架!我會破禁買零食慶祝和獎勵,實現我嘅日『過肥年』願望。我係咪一個好傳統嘅中國人呢!因為,身體係流住中國血嘛!
    過年真係好多嘢買,由其是舊時代。唔買唔知初一果盤齋原來有十九幾樣野,每樣執少少,煮完就好大盤喇!森哥初一係咪跟傳統全日食齋?我舊陣時拜祖先要豬脷和豬手,取其意頭:大吉大利、橫財就手。
    大陸食嘢係平過香港,北上消費咁抵玩自然不可抗拒啦!香港四月會管制外賣飯盒走塑,個盒成本貴三倍,仲有餐具呢!呢筆帳將轉嫁畀小市民,慘情呀!百上加斤添,咁愈黎愈多人帶飯。北上配眼鏡都有片介紹,佢講十次生意興隆都無用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向對節日麻麻地,人大了反而喜歡節日氣氛,尤其農曆年,因為多野食,雖然人老了,如果仍可以逗利是的話,都唔介意逗到九十九……👍當然要埋一爺封大利是喇!!

      咁你今年有冇咩要買?有時趁過年貨品較平速銷,都有機會執到平價野!冇話初一定要食齋,有齋食都會食,清一清腸胃……

      走塑一向都有做緊,出街吃飯,自備私家餐具,自新冠後,發覺自己做法係對的!

      刪除
    2. 通常啲人都叫利是仔,大利是…除非,你做大粒墨媒人婆啦!或者,貪汙,兩樣都無可能,睇怕森哥要失望喇!勸句:唔係你財唔入你袋。其實,森哥當我係要好熟落網友才問我攞利是逗我玩,平日都好cool,將同事贈予小食放入櫃桶底咁輕視,應該有尊嚴愛自食其力,唔會主動去問人攞利是嘅,反而正人君子想避開。
      無咩要買喎!仲趁垃圾税生效前斷舍離,政策不鼓吹消費、浪費。
      諗深一層,斷食才係真正實現清腸胃,徹底清零,為人帶來健康生活模式。
      唔買新佈置,咁年花呢?咩花?西蘭花、椰菜花、韭菜花、爆米花、桂花… 哈哈!厨師用食物擺盤、煮香、可口令事情更美妙。
      都係想新年快樂啫!我不拘泥形式已達至快樂,何須多此一舉?能夠不花精神、金錢、時間堆砌出黎嘅快樂唔係更理想咩?另外,意頭我又唔信,抽獎嘅不勞而獲嘅幸運都冇我份,我只相信靠自己雙手努力、腳踏實地。

      刪除
    3. 冇你諗到咁深奧,大利是都唔一定好豐厚,我以為一爺畀開的利是都係大利是,對森伯老人家而言,一舊水都已經係大利是!!

      過年買野過節都很有氣氛,雖然森伯都冇咩特別要過年買,食物佔大多數,紅底底都冇買……更何況森伯忌紅色!!食多些都冇緊要,一年一度就要食得盡興少少……

      意頭不是你信定唔信,係新年的一種心願祝福,對正常人來講每個人都希望來年好,所以新年要特別好口,好的說話人人都愛聽,所以新年一爺把口要收斂吓!!✌️

      刪除
    4. 既然森哥咁講究意頭,咁我封金幣朱古力利是,森哥用智慧實力掘到黃金,可抬頭傲氣大步走過這一生,仲好過金牛、紅衫魚利是多多多聲啦!而且朱古力代表 甜蜜愛情(包括朋友愛、父母親戚愛、同事…),有愛就生活和諧,一封利是兩頭利,係人生勝利組。✌
      唔單祗買嘢,整個香港都爆滿過年氣氛,所以,我屋企係清淨地免啦!
      已經唔再傳統新年買新衫著新衫, 誘惑價底底喺百貨公司平常特價時叫我郁手,一包6條雜色梗係會有紅色,唔係新年紅,美國超人就話底褲外翻啫,我藏入面唔太覺嘅。紅底戰衣咁有法力就好喇!
      森哥話我口不澤言…我係爽直不拘小節、無機心、童年無忌啫!哈哈!搞笑,笑一餐、心理都可減壓健康,鬱住真係會搞出人命,唔好只關注身體健康,忽略心層次。

      刪除
    5. 你封畀你的姪孫都係用朱古力金幣?!!我覺得利是唔係計較是多少,都係一個好的象徵意義,何況人越大對逗利是都不是太在意~~有時你對人怎樣,人家就會對你怎樣,相輔相成!!!

      過年有氣氛才像過年嘛!!!我覺得零售市場掌控過節氣氛...買多些與過年有關的東西,自自然然有氣氛~~~~

      在淘X直情買條紅色孖煙囪簡單方便...不過森伯唔啱紅色野,家中都很少紅色東西,除了過年時就會出現紅色,記得整個衣櫃得件tee係棗紅色~~~

      總之新年唔好畀森伯撞著你,費事你太"童言無忌"...新一年,希望有個新願景,都可能屬於在變化的一年,希望個人安然無恙...

      刪除
    6. 做人要有規有矩,傳統未婚唔派利是架!
      一啲啲人啦!有種自私鬼只會佔你便宜,佢覺得自己好叻呃到你,你蠢到蝕底左都唔知,背後偷笑,或者覺得自己係上菜、人見人愛,你能畀優惠佢係你嘅光榮。呢啲人真係用完嘅一次性塑膠垃圾……即棄。要揀人黎蝕底,踏破灰色地帶,會有回報,共享開心時光。
      『買多些與過年有關的東西,自自然然有氣氛』~今年森哥添置左咩賀年嘢?X罐曲奇送禮?
      我著慣老土三角架。
      紅色我後生時著左好女人,老左唔會,無顏色忌諱,乜色都得,鮮艷奪目令人覺得老人家有朝氣、好精神。
      新正頭我會扮口乖,元宵節後打回原形。
      雖然唔清楚係咩,祝森哥新一年能達成新願景,出入平安、身壯力健。

      刪除
    7. 冇計啦...有咩所謂什麼規矩...都係朱古力金幣啫~~當請姪孫食糖糖!!!
      言下之意,一爺都曾經滄海遇人不淑...世界咁大,什麼人都有,咪當作人生的一個體驗,生活中都會遇到千奇百趣的人,總不會什麼人都係好人,亦不會什麼人都係衰人...
      今年真係冇咩買太多東西過節,遲下過年期間可以在網誌講講~~,現在人人都怕三高問題,尤其是有些人怕血糖高,唔想食糖或甜食,所以唔敢買太多甜食送給人~~
      買紅色孖煙囪咪唔似女人,之前都講過!!!新一年都打破買黑、白、灰的衣著,人老了要看起來醒神一點!!!
      咁C啦,仲諗住等到元宵佳節上來吹下水,點知你又打回原形.........
      我都祝你新年新景象,身體安康,當然最緊要係心想事成!!!!!

      刪除
  2. 我都掛咗個新年佈置喺門口。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佈置唔駛多,掛一兩個裝飾下都夠!

      刪除
  3. 今時今日,農曆年我都冇乜特別的佈置或者食物,不過我就好期待同親戚朋友見面的歡樂時光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實香港地買野好方便,想食想用隨時都可以買,唔需要特別等過年……自疫情後,大家親朋戚友可聚聚,已經好難得,份外珍惜!

      刪除
  4. 以前過年我都會買些新年擺設 , 經過幾年疫情後覺得冇咗這些興趣了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係呀,自疫情後很多習俗都從簡了,以簡約方式過年便算!!

      刪除
  5. 我就過年如過日,會在家寫畫習字和煑得豐富少少的菜餚與家人分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有了簡便的科學毛筆後,我習字也多了,寫些揮春字貼起,也有滿足感……

      刪除
  6. 我都會掛少少揮春裝飾一下,有D過年氣氛咁喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗現在時下都好多人求其就算,屋企都唔會太多佈置裝飾,慳功夫!!

      刪除
  7. 經過數年來的黑暴和疫情事件,今天解除了口罩令,一般人若不是修心養性,就是坐不住的拼命往外跑。在我來說,本來就是懶洋洋的,可是遇著龍年,竟然心情特好,就隨意吧。希望過一個平平安安的春節大年就是了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,已經被環境限制了好幾年,都想周圍逛逛,買東西,吃東西...尤其是節日當前,放假心情更是一股動力!!!!
      又何解遇著龍年,秋葉的心情特別好呢?!!
      今個過年,簡簡單單便好了,平平安安也是很多人新一年所祈求的願望!!!

      刪除
    2. 其實自己也過過好幾個龍年啦,以前也沒有甚麼特別感覺。去年底還有些少情緒低落,也好快消失了,因為我不喜歡這種感覺。
      想不到後來會變得心情大好,也不知道為甚麼 ?

      刪除
    3. 一個人的心情都有可能時上時落,如果不是身體上的問題,那就比較好解決,不過有些時候也講不出原因,總之今年的心情大好,已算是個好的開始……春節將到,處處一片慶祝氣氛,都可以令心情高興起來!

      刪除