2024年1月24日 星期三

森活雜事...

考慮...

呢幾日天氣都回凍,若然太凍兼且又潮濕(不時見微微雨...),都會令人幾唔舒服...而平時老人家用開的暖風機,相隔半年沒用過,開著時竟聞到一陣"囉"味~~之後都唔敢長用,恐怕著火,最怕是睡著了而不知!!!不過部機之前都係神神地...

見最近凍了...不知應否置部新的?!!不過香港的天氣凍幾日,又暖返幾日,真係要認真考慮!!


年貨...

新曆年後,好快又到農曆年,時下港人辦年貨的熱點,係上深圳買東西,可謂風水輪流轉...都明白,雖然山長水遠要搭車過關,但勝在那邊選擇多,而且價錢唔貴,憑唔貴兩個字已經合晒很多港人的要求!!

森伯要辦的年貨不多,在附近超市都搞掂,雖然現在物價都上漲不少,但平價便會在無意中買多了無謂東西,尤其零食之類...反而買少少,淺嚐便算,因為農曆年真的會吃得太多!!!


細路...

而最近看到有關戲劇協會的報導,詳情就不說太多,相信很多人都看過此報導,呢單新聞令我想起一齣叫《十年...》的電影,當時電影的內容都受到很多人關注,而最令人感到費解的是,一部這樣的電影竟然可以獲到政府的資助...就等同今時今日劇協的情況差唔多,無論他們邀請的嘉賓,台上所講的台詞,明眼人都知他們想嘲諷些什麼...這樣有了前例,政府當然不能發予資助,也會估到他們又搬出"扼殺創作自由"套理論出來...想獲得更多人對政府的批評...

其實想要你所謂的創作自由,就何必要政府貼一分一毫呢?!!很小朋友!!!

22 則留言:

  1. 用政府拳頭打番政府,佢超爽!一的都不似小朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊居心用意都被人看穿,頂多玩一兩次就可以,長期咁玩,你當所有人傻?!!

      刪除
  2. 我想說劇協的人無知,但諗落又唔係,因為他們的安排都是早有預謀的,安排定的人,安排定的講稿,安排定的紅線,天衣無縫,盲了的人都明白他們想表達甚麼。但如果他們有這種勇氣去挑釁政府還想用政府的錢,那就真是無知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實在整台show,有一兩句揶揄一下都無可厚非,拿政府的一些事件來講笑,但整個show的主題變了"踩紅線"...
      在眾多人選之中又偏偏揀選些比較敏感的人物參予,即是承認佢哋有專業的代表來頒獎啦!!!無知!!!
      當唔獲批金錢,又乘機開個記者招待會做場小龍鳳,想做大件事,而事實很多人都知他們把戲,坊間都冇乜迴響!!!!!

      刪除
  3. 我都收埋兩部暖風機唔敢用。
    如今竟公然與政府對抗,唔怪之得特首話香港前途隱伏著困難重重,不敢掉以輕心了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用呢類電器真的要好小心,唔為意好易做成什麼電路問題而釀成火警,昨日就有單這樣的新聞...
      對呀~~這些就是特首常常講的軟對抗...你搞對抗唔緊要,也有你的自由,但用政府場地,又要貼錢,就休想了...

      刪除
  4. 會視乎我體質而定,末來當我耄耈到自我發熱差,凍病左大件事,會從三個方面睇,平時會用貼身暖水袋,瞓覺前用暖水袋或電氈預熱被竇,瞓就拎開,冲涼會改抹身。就算全球氣候暖化,香港得幾日凍,老左就係老左,要買黎補身架!

    幸好獨居無須辦年貨,係囤積 “三” 餐夠2~3周閉關,又係一年一度塞爆個雪櫃。

    年青人反叛,偏要行 “西”,凸顯 “與衆不同”,挑戰xx,好叻咁啦!如果將呢鼓力量放喺科技創新,向難度挑戰,創出一條新路線,造福人類。美國航空母艦用交流電磁彈射戰機,中國用更有效嘅直流電。日本環保車用氫能未有廣泛應用,中國用電動車高速增長。美國GPS要靠地球上每洲設立好多基準點校對,中國北斗導航靠月球做基準點更高精度。中國太空船有2、3、6小時3個航行模式。中國剛發明核能電池,未來手機可以不要充電用一世……等等。文科腦、理科腦都可以有好建樹,唔知班年青人係純真定係有機心 甘願 被 西方 煽動 、擺佈、做英犬呢?好勇敢?好聰明?實質,成年人要為自己愚蠢行為負責……扺死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得暖水袋最多暖一兩個鐘,過後又係冷冷的...以前好興一種叫暖蛋的預寒東西,但現在又較少見,這個等同暖水袋,隔少少時間便失去熱力~~家中有暖氈,是別人送來的,不過香港冬季凍的時候不多,迫於無奈變成"擺設"...在最冷的時候,森伯可以隔天洗白白!!!咁你話老左買來補身!!!係乜?!!!

      自己一個人都可以慶祝新年,買啲野食同佈置用品,利是封都要買卦!!!哈哈

      一爺真係睇得佢地高人一等,每個人搞反抗一定好叻叻,但要創造科技就不是個個人都可以...核能電池,會否有幅射呢?!!現在談核色變...

      純粹講自己感受,科技太先進,就好似漸漸失去人性化,就等同,今日覆你的唔係森伯本人,是用AI文章來覆你...已經感受不到人性的存在!!!!

      我覺得人最蠢可能不是無知、不是被利用......而是這樣做,以為對世界是好的,你就會甘心做傻事,香港真係有大把這樣的人,用"認賊作父"這詞來形容很貼切!!!!

      刪除
    2. 30歲後肌肉隨年歲流失,肌肉係發熱來源,到我80歲後(耄),就算我著住羽絨或蓋棉被都因身體發熱量低,依然唔夠暖,咁就要在衣服下、棉被下加暖包(暖水袋)。羽絨隔熱能力高,保留暖包釋放嘅熱量留喺衣服內,我便覺得好温暖,熱力無散失,唔只2個鐘。使用方法唔係將暖包握著喺掌心中。補身=補充身體唔夠嘅熱量。我哋都未到此階段,森哥有照顧上一輩就了解情況。
      每周有兩天食600卡好少嘢,餓透後,其餘五天一日一餐勁食到飽,感覺係大食會慶祝節日咁好開心,過年期間會特别加餸:黑朱古力。無佈置只播賀年歌我已有新年氣氛,我好在易滿足。舊年我捐哂多出黎嘅利是封啦!
      未面市,無客觀輻射測試報告。
      我聽過AI好有感情咁回答,我會以為係同真人講嘢。
      殖民地長大嘅我,大部分時間都係「認賊作父」,直至19年川普向中國開打貿易戰時才覺悟,認清惡霸令人髮指嘅真面目。

      刪除
    3. 森伯唔會著羽絨,抓毛又輕又暖,會選擇,而且易洗易乾!人不是靠肌肉保暖,運動員多是肌肉,少脂肪,所以他們都比較凍,肥人脂肪多,怕熱唔怕凍!

      謝謝你的保暖法,森伯在天冷吃多點薯仔蕃薯,食完暖笠笠,不過老人家太凍都要開暖風機,尤其今年都頗凍!

      AI始終是人工智能,冇得跟有血有肉的人相比……

      你都好,有覺悟的一天,有些人仍在睡夢中,仍望西官會從強權的煉嶽中拯救他們出生天!!

      刪除
    4. 啊!森哥好 cool,唔怪得要增肥啦!
      仲有熱可可(華田)、打邊爐驅寒喇!靈光一閃,同卵双胞胎輪住食自助餐、火煱放題咪半價囉!
      一人一樣唔使爭,森哥用暖爐,我用熱水袋熱敷行氣活血。回想徙置區係公共浴室,太凍喺屋企洗面腳,浸腳好舒服,瞓覺好快腳暖。暖水袋可直接暖腳。
      同有血有肉愛打仗嘅某國冷血殺人總統人類比,要咁多人墊屍底成就選舉,AI温情好多。
      好多執迷不悟人已走佬啦!咁好架,無人搗亂去破壞香港秩序和經濟。

      刪除
    5. 咁增肥又同凍冇咩關係……

      你講既都好正,尤其一杯熱可可,飲完成身暖晒!用暖爐比較方便,一開著就令空間和暖不少!暖水袋少接觸,扭唔實會漏水,咁呢幾日咁凍,你有冇用?!你講起浸腳,也同樣諗起細時,冬天太凍多數懶沖涼,改為洗面腳,把腳浸在熱水裡非常舒服……

      你太極端,唔係個個領導人都一樣……

      走得就走,唔走得的搞亂者希望有日夢醒!!!😄

      刪除
    6. 如何增肥最優勝…蛋白質?油脂?碳水?蔬果?選擇題…四揀二、全選!
      我都有幻覺扭唔實塞被淥傷恐懼症,我諗斟水倒吊都唔漏就安心出行。衫夠暖暫無需,多謝關心。
      如何冲凉不覺凍?運動後立刻,哈!冲凉前熱身,似黎明金句。太陽未下山每日温度最高時冲凉…哈!都係屎橋。
      極端才可當領導人因民粹主義抬頭。
      死牛一便頸,焗住怨恨中活下去。

      刪除
    7. 為了快速增肥,早前都試過~~多飲些奶類,增加些碳水...例如麵包夾芝士、麥餅,在奶中加些蜜糖,吃幾次都會見效...哈哈哈,只是分享吓!!!

      總會覺得扭唔實搞到成床濕晒,以為賴尿~~老人家最驟忌驚畀人話要用"成人尿片"~~~不過張床濕晒都有排抹...所以暖風機較為穩陣!!!

      如果太凍就隔日沖,都冇咩特別方法,快快沖就是最好的方法!!!

      選領導人好重要,會影響民生又會影響到國家,甚至世界~~~~~

      刪除
    8. 我想保持現有得來不易嘅身材,咁我要避開佢哋?
      膠樽飲品都係擰蓋,我又無擔心洩漏,照樣橫放,但會怕暖水袋出事。
      老人住院會因病禁止落床,就要用尿片,森哥要面對事實,唔好睇唔開做傻事。
      半世紀後嘅森哥老態龍鍾會手腳慢,你都有呢一日喇!
      今日總統大選又係拜川,有得咩揀?世事無奈!

      刪除
    9. 反而想知一爺點保持令人艷羨的身材~~哈哈哈
      有些質素差的膠樽,好易漏水,基本上飲品的膠樽也是用完即棄!!!!
      希望森伯老人家能夠面對到事實,因為老人家基本上都見慣風風雨雨~~~~
      個個都有呢一日架啦...如果真係到老態龍鐘的時候,睇黎一爺已經接受到喎!!!
      身為一個大國,冇合適的人選嗎?...定係冇人敢選呢?!!!做總統雖然威威,但活在大大的壓力中...

      刪除
  5. 過年前行街看見滿街擺賣賀年食品, 唔覺意就買多咗回家 , 往後就要想辦法快點食哂佢 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,等到真正過年時,可以用來招呼客人,再有剩就慢慢食,一般的賀年糖果都好襟擺...

      刪除
  6. 天氣忽冷忽熱,大家真係要小心身體。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,一早一晚可能比較凍,但中午氣溫上升又會暖些...所以時時要注意!!

      刪除
  7. 同意。又要想取得政府資源,又想借頭借路挖苦俾錢的人,邊有咁着數的事?你自己有本事就自己做好,才有資格鬧人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄,你說的對,我想沒有人會又出錢,又要被你侮辱,所以呢班人冇人幫,冇人同情……
      收唔到錢又要嘈,簡直自取其辱!!

      刪除