2024年1月4日 星期四

迎接新一年2024...

過去的2023很快就過去,今天已經是踏入了2024年,呢篇就是今年的新一篇,先祝願大家身體安康,天下太平,社會安穩...儘管世事難測,很多事情都不是能夠預計之內,最緊要的是過好目前的每一天便是了!!!

過往很多人的新年願望,十居其九都是身體健康,今年踏入2024年,通常都加多句...就是世界和平,世界事的確有很多事情並不是理所當然,今天還好地地,下一秒或下一日又會有什麼變化呢?!!真的無人會知曉...

平時的自己並不喜歡人多多的地方,但對於現在,聽到某地方很多人很旺場,反而是高興,起碼多些人外出消遣,能真正去帶動香港的經濟...希望今年能夠多點外出消遣,有閒錢都留在本地消費,當然啦,得森伯一人促進不了什麼,如果個個都有這想法就一定可以...當然大前題是個人安然無恙,否則都免問什麼消費...

16 則留言:

  1. 你說得好啱,願世界和平!

    回覆刪除
  2. 過去幾年,經歷過很多冷清清的商場和大街道,雖然少了一份壓迫感,但感覺是慘慘戚戚。
    祝你新年快樂🎉健康如意🧨

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也祝你身體安康,新年快樂!
      過去幾年的嚴格防疫措施,造成市道淡,希望未來日子會好些……

      刪除
  3. 今日經濟未能快速復甦,多少也同多年前的踢喼趕客事件有關,大陸人覺得在香港不受歡迎就不想再來。
    祝你有個健康愉快的2024年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我也祝peace兄身體健康,心情愉快……

      對呀,遊客來購物,來玩,都想有個好的回憶,若果只係得被人踢喼,又沒有受到重視,都會對香港的印象變差……不要說是遊客,有時店員的服裝態度,本地人都覺得他們唔掂!

      刪除
  4. 踏入元旦,日本就接二連三撞上衰運,地震、貼地空難、商店街火災。日本人一向做事細心謹慎,防範於未然,空難火災令我好愕然。 佢好馨除夕夜入廟拜神祈福 ,求神來年庇佑,唔通係倒核汙水落海多行不義,神都遠離佢。

    特區政府搞夜繽紛好成功, 吸引左一大批內地客睇煙花,可惜,甩轆滯留香港,不夜天香港節日特別交通安排都咁差?但是,展示大灣區融合同1小時生活圈嘅成功。

    有7間旅行社推出2日山姆購物團,全部爆滿,北上消費已成熱潮,我見超市啲價唔係好平啫,不過好多嘢係香港無得賣。香港要創新,有自己特色才保證消費。好多年前去美國工幹,諗住買啲道地嘢,結果,平民價東西全都中國制造,零食喺香港都買到,空手而回。

    唔知垃圾徵費後,會唔會令人買嘢前都停一停、諗一諗,手緊啦!咪會影響香港消費!矛盾!

    健康唔係必然,無得天跌落嚟,係要有毅力和恆心去營造。食方面合格,我嘅問題係拖延做運動,不過,總算無偷懶日日都有拉筋和做運動,好想能養成習慣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 發生飛機著火,乘客都能及時逃生,已算不幸中之大幸!!應該還神……

      其實每個國家都有可能遇上好運與厄運,所以有很多事情都不能預計,只是將傷亡數字減到最低至為重要!

      嗰頭去祈福,嗰頭又做壞事(倒幅射水),想神靈保佑什麼?!

      香港政府做啲唔做啲,顧得頭 ,唔顧得腳……每件事都可以汲取到教訓,下次應該會好些吧!

      其實香港都有很多東西買,豐儉由人,自己一向對零食麻麻地,聽講山姆超市好大,啲貨品食品勁平,你有冇去過?!

      當經濟麻麻時,大家都想慳得就慳,好似森伯咁,慳得一毫得一毫,有時慳左兩毫子都樂上半天……所以話商家們想生存,而家時勢最緊要平!

      垃圾徵費後,掉垃圾都唔敢太多,間接使人唔會製造更多垃圾,應買則買,商舖亦要減少無謂包裝!

      新一年又老一歲,更加要注重身體!!

      刪除
    2. 日本被迫下台嘅內閣係奉旨貪汙,可向機構慕捐政治金,每年超過黨內設定配額後,多出黎便可靜雞雞袋入自己袋,無填入財務報告,所以,倒污水無涉及萬惡金錢打死我都唔信。政府腐敗人人受損。
      架機燒剩排骨,好驚驚呀!空姐唔係吃素,訓練有數,疏散得快。著草唔畀帶行李,話每人賠$萬一,呢鋪真係唔怕一萬,最怕萬一 。
      未去過呀!我都係睇片咋!新興反方向帶水貨。FB有代購群組畀水貨客揾快錢。深圳仲有一間 1月新開 嘅 costco 加入戰團,中國內部競爭夠激烈,可以站穩嘅都係實力強環,到打入世界各地可能反覺輕鬆。
      注重都要有法,話少油、食全素、少肉、低卡、少食多餐、生機有益?其實係信錯人講令自己踏入陷阱都唔知呢!舊時我試過好多減肥食法、運動方法都唔掂。情況如自以為聰明嘅美國制裁中俄,全部方法都失效,呢D方法蝦小國就得啫。近兩屆都係蠢貨,今年大選又係佢哋,平民只可揀爛蘋果戓爛橙,倡議嘅自由民主選舉好優良呀?哈哈!森哥想和平就係要滅左愛挑釁果個大國,有時,係自己衰敗。

      刪除
    3. 坊間有句說話,唔貪做官嚟做乜!!!!要貪都唔好畀人知!!! 哈哈哈…日本所謂天怒人怨,市民都唔順個政府~~
      今次呢單燒機事件,聽聞話有機組人員夠醒目,及時疏散班搭客,呢位空姐好應該表揚,起碼都頒個機警獎給她,否則有人傷亡,做成的後果會仲大鑊~~~~

      你搵日報個團上去探入探路嘛,可能有更多平靚正的貨品係一爺的心頭好呢!!!!不過,如果香港買的東西平啲,好啲,服務質素好啲…啲人都寧願留港消費~~~順便報一報給森伯知道有咩好野賣,對森伯來講,有時為唔需要拎一袋二袋都會揀最近的超市才去,如要返深圳必定要買更多東西~~
      現在外出吃小菜的質素超級麻麻地,唔想再幫襯吃小菜,寧願揀其他!!!

      一爺平時有一大套養生理論,個人必定吃得健康又保持青春,外表看來還似是十七、八歲的陽光大男孩…反觀森伯老態盡現,唯有斷食吓減緩衰老…
      某國時時話制裁呢個,制裁果個…兩方都唔係好,只係想攬住一齊差…

      近呢幾年真係睇化晒,特首成日話,現屆政府唔係一個叫口號的政府…就正如西方口中的所謂自由民主,等同叫口號差唔多!!!!

      刪除
    4. 我都係買平民嘢,香港已經好平,北上慳得雞碎咁多,蝕埋車錢咁笨我唔做架。網上好多人爭住分享短片,森想知彈指之間已揾到好多料。唔使拎架,埸內有速遞公司寄返屋企就得啦!
      森哥唔係鼓催留港消費,仲用霸道總裁口吻洗我做私人情報員去收料,自刮嘴巴。
      我悉D咁嘅發達秘訣就正喇!明星 闊太 二奶 富豪 排著隊 跪求 我啦!可以腳印印長歎。
      回望2018年森哥篇 『鴻運當頭』 有生機,我只留言: 『冲喜 』2個字咁鬼短,都唔知6年間我幾時變得咁長氣,老人上身。哈哈!

      刪除
    5. 啲人唔單止買平野,都順便食吓野,就係畀班分享短片的KOL,講到咩都底都平,其實唔知真實情況怎樣,由一爺直擊報導,可能情報會比較準確...啲人北上消費都高興,不過唔鍾意留港消費實有原因,知道咩原因又唔改進...早前屋企人話去青衣某間酒家食左成千蚊的菜,完全唔知食乜,甚唔滿意~~乜都自己嚟做!!!!可想而知食物質素同服務質素都非常之麻麻!!!!

      發達秘訣...每日夠錢用就已經好富有,睇嚟一爺都唔使憂柴憂米,你已經好好,又要再提巴民在戰火裡求生,活在親人離去,家園離去的慘況~~~

      你講『冲喜 』兩個字,我仲以為你今年準備成親及拜堂...

      刪除
    6. 有價錢牌無假嘅。
      我哋平日咁多相反諗法,需求確完全不同,我只睇自己嘢,滿足唔到森哥需求。
      你仲乜自己又唔去?硬要我上去做代理人。怪怪嘅?實必有隱瞞!有內情!
      食嘅必須試過才知好壞,第一次去都係碰運氣架!點解睇中佢?
      通漲不斷,我驚衰 收尾幾年 ,由其是醫藥費。
      「冲喜」~「衝起」,世界經濟差,全球需要有『起』色呀!如果我成親拜堂能救地球,我唔介意日日咁做,富豪森哥畀我人情要厚禮呀!人唔到禮到我都唔介意。

      刪除
    7. 有時未必...雖然一爺只係睇些高級食品用品,但森伯都可以觀摩一下富人的生活品味嘛!!!

      你諗多咗,香港買野都係但求就手,上到深圳,對一個年事已高的老人家來講幾大壓力...

      見有很多片主的介紹,都唔係樣樣食品都會試,所以對我來講去到都冇乜野買~~~~

      見你平時都有顧好身體,相信將來都唔會太差,相反如果冇乜養生觀念,任意狂食狂玩,臨老真係會驚架!!!

      你日日成親拜堂,好似返工咁...我就唔會畀人情,森裡送上祝福就算!!!!^^

      刪除
  5. 過了幾年疫情常在家已習慣,現在只有朋友約會才偶有出街吃飯,我覺得現在好多食市服務真是麻麻,我最不接受是要限時,不過我都會出去消費買吓嘢,而我最開心是疫情開關後去旅行,幾年時間消失了,時間失去追不回,同健康一樣,新年願望都身體健康最要,祝願森伯新的一年事事順境,工作順利﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,經過疫情後,很多人都已經習慣冇咩事唔多出夜街,是種新常態……若要限時都幾掃興,尤其一班人或三五知己想傾吓偈,食得來又要睇時間,我覺得自助餐可以多些時間慢慢食,慢慢坐……反而我覺得店員態度好重要,態度一差都未必再有下次!

      謝謝祝福,我都祝羊羊身體健康,旅途順風愉快,期待你的遊誌!!

      刪除