2024年1月17日 星期三

松露醬

有日經過某超市,見到有松露醬賣,它就放在當眼位置,當時話就話做特價,但也不覺相當平,因為之前沒有買過,買來試試也無妨...

其實買了後都未有諗諗怎樣食,最主要是用來整意大利粉,我認為松露醬真的要加熱過比較好,若是未有加熱感覺味道也不太好...呢種黑松露醬本身也有點鹹味,相信它主要加在食物上添加香味,於是乎用它整個松露意粉,可能不多其他配料,煮出來的意粉好一般,未有想像中的香味...

唔太清楚呢隻松露醬會否容易變壞,外表好難睇,所以都要趁快食晒,我認為最好的食法是加在麵包上,當成一種塗抹醬,麥方包+芝士,再搽上松露醬,之後拿去加熱,如果有焗爐的話,焗一焗更加好味,我只是簡單的放在煲裡加熱,竟然相當好味,最主要加熱後滲出松露油,若是焗過,相信很似薄餅!!雖然松露醬並不搶眼,但加在麵包上賣相也不錯!!!

各位博友,不知你們又怎樣吃呢?!!有好推介也不妨告訴森伯...

30 則留言:

  1. 很久以前買過用來煮意粉 , 但味道怪怪地有点像火水味 , 可能唔識買又唔識煮 , 放在雪櫃好快就發咗霉 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,原來都有很多人覺得呢類松露醬味道麻麻地,我聞落也覺怪怪以為呢樽野有問題...基本上我開了蓋便放雪櫃,驚佢壞~~~~

      刪除
  2. 我覺得松露醬味道有點怪怪,不合我合味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來其他人都有呢個感覺,口味好睇個人,未必人人都認為香...

      刪除
  3. 我無食過,不過,睇電視見啲厨師直接刨一片片菌喺碟餸上,係生食喎!
    野生嘅,靠受過訓練嘅豬或狗揾出黎,平嘅應該係假嘢,由化學合成香精。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,一般情況,香港食肆很少用一片片松露上檯,除非去些西餐食肆...好少見有生松露買,可能森伯去的較為平民化的地方,邊有好似一爺咁見多識廣~~
      森伯好少買呢類醬,真與假都未必識分!!!!

      刪除
    2. 多謝森哥讚賞。電視平民化啦!平民只要多睇電視便可見多識廣。不過,互聯網已取代電視和書本(圖書館)當上第一大知識寶庫嘅來源。
      除左識廣,我也食廣。我都安排每餐食到少少金菇和雲耳,有時換上冬菇,實施營養大包圍策略。半素森係咪每日都有食菇呢?食咩菇多呢?
      原來松露如榴槤味感因人而異,後生好奇心大想嘗盡世間食物,老左務實,只看營養/價值。

      刪除
    3. 雖然現在互聯網搜查資料方便,但亦有可能偽資料,要自己再過濾!

      自從有媒體佈導過有些菇菌含毒素,不知怎去分辦,所以獨菇一味吃冬菇,磨菇,草菇間中會吃,一向不是十分喜好菇類……

      其實對我來講,剛剛相反,細時未必乜都想試,反而人老左就會試,本著人一世.物一世套理論……

      刪除
    4. 就算係咩權威報告都有假啦!我咁多爭論就知我有獨立思想。
      唔知邊單港聞?指引
      除鮮草菇有陣 “噏“ 味,但罐頭草菇又好正喎!杏鮑菇 秀珍菇 蟹味菇 白靈菇…乜菇都啱。
      森哥細過真係唔可亂食,長大後對個病了解左,梗係要食翻夠本,開心過活無遺憾。
      冬菇磨成粉後做素食調味料,生/熟食都得,同松露菌嘅香料性質差唔多。

      刪除
    5. 我覺得一爺為爭拗而爭拗,似少年反叛行為,包拗頸!!

      完全認同,罐頭草菇好味得多,鮮菇總有種霉味,不過都可以接受!!特別菇類少吃,最特別算係猴頭菇……

      菇粉用了很久,我用的是李x記,據講話有提鮮作用,我覺得冇咩太大作用,菇味不太濃,你有冇好牌子介紹?!

      刪除
    6. 証明老身仲有一顆少年不老心,中森太焦急加快長大成耆英心,我倆身、心都有代溝,如中美處於大國年少氣盛和衰老沒落階段,爭拗不斷屬正常現象。
      猴頭菇我從未食過,我揀食平民價菇已滿足到我營養需求。
      鮮菇粉我只食過一次,仲要阿哥送嘅,一向用雞粉調味,森哥上網揾師傅仲優勝過我呢個初哥。
      垃圾稅推遲8月,要喺政府內部試行4個月,我覺得好多實況運作問題未 debug 嘅,一個個大問號??????咁廢…丟晒班垃圾環保官。

      刪除
    7. 有幾老先?!!...純感覺一爺又唔係咁老,不過話森伯有個耆英心就啱,仲有外貌年齡都屬於"老友記"類型~~哈哈哈

      中美都時時有得拗,感覺係美方單方面爭拗,你估中方唔知咩!!!!

      菇類唔常食,基本上冬菇最常食,而且幾好味...冬菇蒸雞柳,冬菇做麵的湯底,仲有過年的炆冬菇都好好食...你阿哥都睇唔過眼,見你食到冇嚟味道,所以送樽鮮菇粉給你,加點食物的鮮味...師傅的口味又未必會合森伯呢!!!

      政府今次真係預咗比人鬧,垃圾徵費好好好早已經開始講,這一段時間冇人研究過當中細節,搞到4月1日仲未搞掂,呢班官員好應該被問責!!!!!!!!!!

      刪除
    8. 老到有姪孫 甥孫,叫到我老晒。
      話同時經歷三場戰爭,拜川統選內戰四月開打,常爭拗,佢文化。
      中國以和為貴,等英文8年喺92共識上表態得個吉,清德上場前已行動表明滿。對美方都畀足時間,大客仔,損己利盡避。
      估錯!旅行他國又平又細樽塞入喼嘅手信。
      無味清淡食法,早知並非減肥法,我身體健康糖鹽有額照用,夠味才得快樂。無健康要避鹽、難食、 哀怨形成惡性循環。
      垃圾官話鋸斷長地拖棍,老人家無力喎!我要去買鋸。乜鋸短同環保有關…擾民。
      實有人照用白袋,無得追邊個,垃圾官話裝鏡頭請人𥄫住垃圾,鏡頭加新職位 ‘’垃圾專員‘’…咁都得。
      誰執法?大厦管理都係叫垃圾車清走垃圾,司機唔理照收壓扁,大厦清潔工唔理,誰理?
      用偽造綠色膠袋當然隻眼閉,淘寶網好快有得賣…魔高一丈。我屋企仲有早前試行時嘅仿真綠袋,唔係咁覺眼架。
      唔知我喺街邊垃圾桶無用綠袋掉垃圾會唔會犯法呢?
      一個多漏洞唔成熟 ‘’假‘’ 環保制度, 苛政猛於虎,勞民傷財,無限放大,錯左重點,花太多精神,無簡單便利法咩?

      刪除
    9. 你有姪孫、甥孫...榮升成舅公和叔公,中國人以家庭為主,都只是輩份的稱呼而已!!!
      都估唔到今時今日仍有動槍動炮的戰爭,最慘是平民百姓...
      旅行送菇粉又幾特別...是來佬貨?!!
      飲湯,或湯麵都一定要落多少少鹽,反而餸我就淡少少都可以,尤其蕃薯飯根本唔會落鹽,事實有些食材不宜放鹽...真係可以食得清清淡淡~~
      你有句講得好啱呀...哀怨形成惡性循環!!無論什麼事情都要做得開心,食得開心...自然舒服的狀態幾時都係好!!!!
      以一爺咁富貴,掉地拖棍駛乜咁操勞,在棍上貼個綠色貼紙咪得囉,分分鐘鐘個貼紙可能仲貴過支地拖棍!!!
      根本佢呢個垃圾徵費仲係疑問多多,不是政府裡面有很多軍師?!!點解諗出的方案如此混吉!!!!
      森伯應該係個一等良民,本身的原意就是不想製造更多垃圾,只要縮細垃圾就可以一個袋放很多,有些人飲完紙包飲品就直接掉,其實可以壓縮再放落垃圾袋,即使現在沒有垃圾徵費,我已經這樣做了多時!!!

      刪除
    10. 我就唔想認老都唔得,你就爭住認老。笑C我!
      韓國來。聰明囉!夠實用。
      無味燕麥片我又食得落。一煲過全餐啲湯無放鹽都有鹹味,由上面蒸醃肉帶落黎,有時湯中放海帶/洋蔥衣都有味。蔥衣嘅槲皮素多過肉,令血管有彈性,紫色有花青素護眼。啲色素係水溶性,洗衣要快手,甩色喺水中就係寶貴原素。不過,我一年前才識留衣熬湯。
      紙包飲品有得回收,可惜屋苑內個收集箱取消左,要外出行15分鐘才有收集箱。厨餘機年頭才放喺隔離公屋邨,記者追問才話私人屋苑可申請,班9官明知都無理會收集箱覆蓋率低,好懶無心做好,只諗住用垃圾稅推卸責任畀市民和清潔阿嬸執法,只係做幾個袋出黎就交功課,激氣。本來1月實施,因膠袋供應商出事才推遲到4月。得翻單一保皇區議員無反影到立法議員去發揮監控政府運作功效,反對黨功能就會挖出黎,呢個機制好重要。

      刪除
    11. 咁你可以慳番D笑,森伯冇爭住認老,只是歲月催人啫!!!
      韓貨都唔錯,不過我樽菇粉也用得七七八八,遲些少再試其他菇粉……
      其實森伯唔需要樣樣都講究惹味,清淡便可!!習慣淡口味,唔需要落太多調味料!!
      我曾經試過一排食蒸熟的蕃薯,薯仔連皮食,後來沒有了,蔬果若然可以連皮食就食喇,比較好!
      當大家是局外人,實多多意見,但當你負責做當中的官員,又係一樣不作為,今次呢單野就足證明呢班負責官員的無能……好唔掂!!!

      刪除
  4. 我從未買過松露醬食,主要因為貴,又唔知點食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常這種松露醬都係用來煮下意粉,或用來煎蛋食都幾好...試試無妨~~

      刪除
  5. 我通常係煮好啲意粉後加上去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能森伯老人家,點都要將松露醬加一加熱才食...

      刪除
  6. 這類西式松露醬好像很貴氣似的,不過我不會買這種東西吃。樽裝合成劑好易變質,雖然是放在雪櫃,費事食得慢又冇信心吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 能夠在一般超市有售,也代表著大眾化吧~~不過份量不多,只是80g而已,都很快便吃完!!!
      相信樽裝食品,只要放置地方陰涼,都冇咁易變質!!

      刪除
    2. 吃的口味人人不同,我都幾奄吓。所以都唔會立亂試。
      前幾年買了幾樽調味粉回來,只有香茅粉可以接受。其餘的只好丟掉了。去年小女執意為我訂購食物上門,說免我操勞,誰知那些都是我曾經丟掉的味料粉的味道,真係畀佢激壞 !

      刪除
    3. 我也是,見超市很多未試過的新食品,我也不會亂買來試,尤其日式超市或數字屋的零食,食品真是多不勝數...

      香茅粉買過一次,有點像淺味的芥末粉...聽講話香茅粉可以加蜜糖沖水飲,試過一次...話可以預防感冒!!

      哈哈哈,掉了的又買回來真是一大烏龍!!,你女兒也算是一片孝心,你可以試下用這些調味粉整下其他餸菜,可能用得著!!!

      刪除
  7. 我個人就唔多鍾意松露嘅味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,就係有些人話松露很香,以為真的很香,殊不知我都覺得麻麻...

      刪除
  8. 外出吃飯都有機會吃松露或松露醬,除了咸咸地,也覺得沒有吸引力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些人若未吃過松露,可能不知是什麼口味,但吃過後又不是太特別,看個人口味而已!

      刪除
  9. 真是口味因人而異,老牛較保守,不太接受松露的味道。正如榴槤,有人話香,有人話似貓屎,真係「各花入各眼」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄講得對,口味因人而異,很多有味的食物,每個人的評價都不一樣,就正如松露,未煮熱時,總覺得味道怪怪,若配搭其他合適的食材來整,又會覺得味道不錯……

      刪除