2024年2月10日 星期六

賀新春2024...

農曆新年又到喇,都係傳傳統統向大家博友拜年:恭喜發財;身壯力健!!!

講起傳統,真的不知如果在現時要過一個傳統的農曆新年是怎樣過?!!反而要過一個自己模式的大年初一,應該都係一早打開個電視,聽下賀年歌,睇返TBB的大show重溫,或者睇番咸豐年代的賀歲片...跟住整了成檯糕一齊食,基本上午餐、晚餐,都可能食回昨晚年三十的""年年有餘""的餸菜...若是年三十外出食,初一便會在下午吃個齋菜...

其實慶祝過年家家都有不同,總之覺得高興便是了!!

基本上個"福"字是農曆新年見得最多的中文字!!


上年兔年整了幾個兔仔包,今年冇咩可能整條龍,所以寫個龍字來賀一賀歲...

中文字相當有趣,一個字就是一句賀年祝福!!!......

自從有了支仿真毛筆後,練習字體也多了,最主要是用來畫字畫用的,寫寫下又發覺有興趣,最好是不易弄污,乾乾淨淨書寫簡便...

26 則留言:

  1. 祝好運龍來 身體比球王美斯更健康方可落場!人生才有好下場。
    形形式式隨森合意舒服過新年,自由選擇做咩、唔做咩,不要硬性規定,時軟時硬,我才有快樂新年。
    都係食,可食字, 『龍』貓饅頭都收貨。
    仿真毛筆:係呀!人要送舊嘗新,不斷改變,才有新年進步,有意外收獲,日日順手快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜,恭喜
      祝願你龍精虎猛,身心康泰……
      至fit身型無反彈!!繼續造個陽光大男人,爽朗唔婆媽,買野疏爽冇格價!!生活舒適無煩事,桃花猛開樂悠悠……

      每日一餐都豐足,股票就祝你財息兼收,投資大豐收!!
      唔會做龍貓饅頭,完全唔知做出什麼動物,新年要威威,做條龍先夠勁!!!

      仿真毛筆可以寫字之餘,仲可畫畫!!!

      刪除
    2. 全部接受,成你貴言。
      放肆亂食,哈哈!好滿足呀!
      仿效平安包寫字如『神威猛龍』、『福』 等揮春喺饅頭上,曲面上畫條龍啦!森哥最順手卡通龍都好應節。
      雖然我無興趣作畫和寫毛筆字,我好奇心都好高,想知道支神奇寶筆係乜乜,森哥可以簡單又深入介紹下啦?唔使用臭臭墨汁(回憶中小學氣味)。

      刪除
    3. 個人都懶得做,要在饅頭畫畫寫字唔係咁易,有閒情先喇!

      難得一年一度的農曆年,都放肆吓,因之前買了不少東西吃!

      有時訓練自己寫字畫畫,都可平伏自己心靈,簡單又易做,不需要寫得靚,畫得好,自己睇無所謂!仿真毛筆好簡單,筆內有地方可以入特備墨水!
      就可寫出毛筆字,另一支毛筆仲簡單,裡面備有墨水,即開即寫……如果想睇,搵日介紹吓……

      刪除
    4. 白滑曲面饅頭令我閃出裸露人體彩繪,呢個夠原始,最啱守護老舊古物腦袋嘅森哥哥,諗起都令人好醒神、好刺激,唔使等閒心都自動出擊,高級感拉滿。
      紮炮成年等此日子用唔健康食物犒賞,恢復人本性邪惡一面,完全無保留釋懷,做幾日壞男人,人真係…
      聽落似上一代嘅墨水筆,筆頭都係一樣金屬?我仲年青都未用過,係見阿哥用嘅,係舊嘢~唔怪得森哥愛上啦!仲讚賞森哥肯接受新事物添!我誤會左,不過,好高尚殿堂級。
      另一支係一次性內置墨水筆?用完即棄?滿滿疑問???
      封你做高尚森。

      刪除
    5. 新一年積極一點吧……乜都要從好處想,自自然然做事就有幹勁!咁醒神,咁刺激,就不如等一爺做隻龍又好,畫隻卡通龍又好,甚至彩繪個*波哋*都好,不過唔需要畀森伯伯過目,你自己知道為龍年做過就好了……祝你龍年愉快,事事如意!!

      對呀,直情係墨水筆的原理,以前寫美術字體都要靠墨水筆,鋼筆之類!!
      另一支毛筆應該係用完即棄,不能換墨芯,都幾好用,乾淨企理,不過細心睇,筆觸冇明顯的粗幼之分,真毛筆書寫筆觸靚得多!!

      刪除
  2. 現代人已經很難跟足傳統,正如你所說,過一個自己模式的大年初一便是了,最緊要自己喜歡。祝你春節愉快!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,做自己所想便是最好了!就算心目中的傳統農曆年,也都可能個個人都有不同!
      祝願和平兄,身體健康無煩事,事事稱心!!

      刪除
  3. 祝:恭喜發財!龍馬精神!心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,我都祝你身體健康,事事如意,龍年行大運!!😊

      刪除
  4. 寫寫畫畫,充滿樂趣,自得其樂,樂在其中。龍年大年初一,祝森伯伯身壯力健、心想事成、龍馬精神、日日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝牛兄的祝福……
      新正頭,我都祝牛兄身心康泰,龍馬精神,生活愉快,繼續畫多些畫作給我們欣賞!!

      刪除
  5. ㊗️人人身心康泰💞生活愉快😃事事如意✌️
    揮春字寫得很靚呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝願Stella生活愉快,出入平安,事事稱心!!

      多謝,你常習字應該比我靚的多!!

      刪除
  6. 森伯,祝龍年心想事成﹗龍馬精神﹗今早我食左年糕及蘿蔔糕做早餐(埗埗高升)呀^_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝羊羊的祝福……
      我也祝你龍年行運,生活愉快,出入平安,事事稱心……
      我初一日的午餐,就是吃糕餐,過時過節都唔錯!!

      刪除
  7. 恭喜新財 ! 祝你新春大吉 ! 身體健康 ! 龍馬精神 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝AK,我都祝你心想事成,事事如意!最緊要身體健康,日日有食神!!

      刪除
  8. 森源晚上好 ! 新春伊始,恭祝安康愉快 ! 百事吉祥,萬事勝意 ! 龍馬精神,招財進寶,寫得龍飛鳳舞,成為墨寶。
    秋來拜年排龍尾。香江人語:執輸行頭慘過敗家。聽落幾好笑吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉形容森伯的拙作為墨寶……龍字應該可以寫得更好!
      香江人亦有句話,有心就不怕遲……拜年不分早與遲,有心便可!
      我都祝秋葉龍年愉快,身體健康,家人甜蜜溫馨,事事順暢!!

      刪除
    2. 初七人日好高興,聽到樓下大門外舞獅很熱鬧的鑼鼓聲 !
      鑼鼓聲喧鼓動著人心,相信人們又會拍照一番。
      過年深宵我追看古裝舊劇《公主嫁到》,十分好看。
      府上雅潔整齊,相信都是女主人的功勞。

      刪除
    3. 我們屋苑每年農曆年都有請舞獅助慶,見班街坊都有拿手機拍攝,幾熱鬧!!逄新正頭,有什麼喜慶,大家都好樂意拍攝一下,一年一次而且意頭好好。

      相片不是自己寒舍,可算是住客可到的地方,見甚有氣氛影張相放在博裡……

      刪除
  9. 回覆
    1. 多謝,我都祝你今年事事稱心……

      刪除
  10. How I like to learn.
    I loved discovering your blog.
    janicce.

    我多麼喜歡學習。
    我喜歡發現你的博客。
    賈妮絲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎你!!
      有時間就多來訪……謝謝

      刪除