2024年2月28日 星期三

Year of The……??

新年的話題也講不完,農曆新年的特色之一,與12生肖有關,就是以12種動物代表每一年,但當你看過生肖表,就會發現只有一種動物最為奇特,其餘11種動物是最普通常見的今年是龍年,就正正是一種虛幻生肖之年,相信連David Attenborough都未見過…😁

但大家有沒有想過,究竟龍這生物是否真的存在過,有人話龍既可在水裡游,亦可在天空飛翔,有腳亦可以在地上行走,正正是水陸空處處都能見到牠的蹤影

既然處處有蹤影,但又有幾多人親眼見過在中國人的眼裡,龍是種高高在尚的生物,只有當今世上的皇帝才有資格配上牠,俗稱龍袍 (呢個詞常常被人講:森伯著起龍袍都唔似太子…><)、龍床(森伯認為龍床都唔及自己個狗竇…)、龍體(皇帝個Body)等等所以龍在中國人的心目中是瑞獸,是正面的,高尚的,中國人會稱自己為龍的傳人所以在今年龍年,都要來個撥亂反正,連番文都要更正一番,將Dragon改為Loong(龍的譯音)…而事實上Dragon在英文字典裡的解釋相當負面,在電影中,Dragon被塑造成兇悍、噴火、破壞、讓人驚懼的龍,跟中國龍的寓意完全不一樣,中華龍是瑞獸之一、代表著吉祥、尊貴、有帶來好運之意憑一個英文名稱來改變之間的分別

一向對畫龍都不大信心,是很難畫的一種動物,以漫畫速寫方法去畫,大家又認為如何呢?!!又能否看得出牠們之間的分別呢?!!當然啦,中國人點都撐番中國龍喇,除了威武,仲夠霸氣!!!!!!yeah!!!!

20 則留言:

  1. 龍的由來已無從稽考,但是,呢個組合展示左中國人創造力。某國人唔知龍的傳人優良特質,就算壓制茅招盡出,中國科技創新係愈挫愈強,誓死爭回一口氣,永不服輸。中國龍有霸氣,絕不會係某國嘅霸道,我唔係亂講,睇翻邊個喺最艱苦時期捐贈疫苗共享,邊個霸住疫苗自私。
    要讚下森哥條龍畫得好有氣勢,快要飛走喇!下次等我黎點睛嘛!
    龍係皇帝象徵:咁姓龍又唔使避違改姓,咁啱近期有一個叫 龍婷。
    舞龍都好有特色,追住粒龍珠左穿右插。
    酒樓婚宴仲有龍鳳雕塑佈景。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係,當你要查下龍的由來都會查到很多資訊內容...基本上龍是多種動物的混合體,正代表"龍"集齊多項動物的優點,化成一隻能飛天遁地兼可下海的生物~~

      當然我都會講句公道說話,邊個國家的人都會有好有唔好,都未必執住龍的傳人,個個都要有心目中龍的品格啦!!!總之路是漫長的,相信會越行越好...

      多謝你的讚賞,只是快快趣趣畫隻漫畫龍,冇十二年前畫隻龍咁靚靚,平時好少畫龍,都要趁龍年畫返隻似樣少少的龍才有睇頭~~~哈哈

      網上睇到很多龍的視頻(因為呢篇博又搜查吓資料),龍飛在天非常有氣勢...

      現在新式酒樓已很少有龍鳳雕塑裝飾,現代人看上去會認為老土,將來一爺擺壽宴可以選擇一間來玩下gimmick,不過一爺現在得廿令歲,到擺壽宴可能這類茶樓都所餘無幾~~~~XXXD

      刪除
    2. 咁中國龍 同 Dragon 唔同, 好似山羊 綿羊 咁各自有名,要用 loonge 另一個名,而 Dragon 應翻釋為 魔龍 妖龍 惡龍 毒龍才啱。不過,西方過氣列強都還是抹黑唱衰中國。
      最弊某國班 話是人團體 全部都係壞人。因為愈行愈好,超越後怕我哋用佢壞方式主宰翻佢,依家,驚到乜嘢那渣招數都用。
      農曆新年過左,森哥清晒啲糕未?仲有冇親戚好友啲賀禮糖果餅乾未食?
      感覺人生好似墜入有限期嘅循環,每年重復又重復咁過,不過,不是一成不變,每年都會遇上新問題和老問題,希望我能一一解決。
      廿幾歲…我哋十年前認識,咁咪係十幾歲仲係學生哥、黃毛小子時候已識,友誼永固,好有趣。

      刪除
    3. 西方人都可以講中國人太玻璃心,本身叫慣dragon又無端端要改人英文名稱,記得龍船都叫做dragon boat……先入為主!!其實英文怎樣稱呼都唔緊要,只不過現在什麼事都關政治事,先要政治正確!
      啲糕很早清晒,唔清唔得,糕好易發髦,變到正餐都係食糕!

      新一年開始,祝你的問題能夠儘快解決,正所謂春有百花,秋有月,夏有涼風,冬有雪,若無煩事掛心頭,便是人間好時節,人越老越體會呢一句!
      真實幾多歲都唔緊要啦,心態保持年輕也十分重要!!

      刪除
    4. 如果我叫你惡毒衰格森哥呢?西人就係咁樣侮辱梗我哋尊貴嘅龍,咁都忍受到!咁我可以用英文操囗鬧森哥。恐龍係dinosaur唔叫xxDragon
      中四時班主任兼英文老師用英文教訓全班,雖然知道閙梗咩,但唔到肉無反應,要佢用回中文才完全感受到有幾震撼。森哥係英文隔膜感受唔到,還是次次硬要企喺我嘅對立面?或愛受虐?
      先入為主!知錯就要糾正不遲疑。好似權威醫生話早餐對健康好重要,斷食後才知係凡人醫生錯嘅,唔改,我點可以減肥變得健康,和增強抵抗力好少病呢!
      森哥高潮迭起,正餐都要食糕咁惨?我就係怕左咁樣,從少到中年都被迫害當惜食焚化爐。知足常樂,少少咪夠,泛濫糕潮反而累事。
      我呢D後生仔也能體會到嘅。
      我心態好年青呀!

      刪除
    5. 如果從一爺口中所講,似抹黑森伯多啲……😁

      以前的中國人有咩不對都唔敢出聲,好似小一爺(小鵪鶉)咁,乜都低頭忍受,現在覺得有咩唔妥就要出聲……都係好事!趁新年一於大大聲講,中國人唔係東亞病夫……💪

      現在中国崛起,龍字番名都要平反……一爺太馬後炮,一路以來又冇聽你講過有問題,現在就話屈辱?!佩服!!

      拿,我冇話過正餐食糕慘,又係你想抹黑森伯,正餐冇限定,想食乜就乜!!

      我幾時都話一爺呢類後生人,十八廿二正值青春年華,同老人家森伯有代溝……

      刪除
    6. 借題發揮就係爽!🙌
      驟眼睇 竟然出現 『抹茶黑森林』,抹黑都係美好嘅。
      人知將死其言也善,善男唔係好跡象,我哋最好惡言相向。
      樣樣做啱變強大,有牙力憑實力自信講話,西方節節敗退,虛偽雙標,保護主義抬頭代表其能力弱化,死剩把口,自誇好人,踩低對手。
      我係理科人,耗時學完文字唔記得,好浪費,生活範圍夠用就算,大多表面工夫,有需要才深入學習,「龍」係人哋提起才鑽研。呢樣交畀中國啦!
      我細路哥時幻想一日三餐都係零食,同一樣,森哥鍾意全日糕餐都不厭。
      人哋講嘢半真半假,信一半啦!代溝係啱,老嫩角色就對調左。

      刪除
    7. 你斷食得太耐?!!把字句誤以為食物......若果真有其物,個蛋糕係綠色定黑色呢!!!!
      新正頭唔需要下下都講到死咁誇張,把口學乖了都是一個有口德的好人~~森伯又好少惡言相向,通常都係做好脾氣的人...
      大眾都有眼睇,除非裝聾、裝盲、裝傻,西方實在做到太肉酸~~
      我認為中國人始終都要對中文字有了解,尤其現在是知識型社會,而且中文又是母語,點都要有一定的認識!!!
      食糕餐也是過農曆年才有,有節日氣氛!!平時少吃就覺得好味特別...
      唔知森伯做邊一個角色呢?!!老定嫩?!!!

      刪除
    8. 翡翠黑金相輝映,蛋糕要有創意。
      森伯做好人,咁醜角啱我因夠醜。
      咁肉酸我要睜大雙眼剝花生睇住,恥笑脆弱嘅佢哋。哈哈!
      夠用咪得囉!森哥想做中文老師。大人物有錢聘任文書撰稿。
      新年限定特色餐,彈性處理,叻森好會執生。
      唔使問阿貴,森哥當然係嫩啦!我扮細無説服力。

      刪除
    9. 自己覺得森伯係入屋樣,忠厚老實👍
      其實冇咩好笑,一個人或者一個地方有可能漸漸失勢,漸漸失去光環,就變得醜陋,什麼大體尊嚴統統不顧,其實十分可憐……
      稱呼叻森好聽過長者森,但森伯個feel 唔襯叻森!
      森伯伯老人家形象太過深入民心,個嫩字冇說服力!

      刪除
  2. 畫龍真是很難畫的一種動物,我畫水墨畫龍,畫了五張也不甚滿意呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,要捉到龍的神髓不易,尤其要畫到神龍擺尾的姿態,兼且栩栩如生更不容易...期待見到stella的龍作品!!

      刪除
  3. 中國龍同西方dragon的確有分別,dragon是兇悍的、破壞、毀滅、令人驚懼,正如美西方一樣,但龍譯作dragon這麼多年了,很難改變的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一諗西方龍,會即時諗起在荷里活電影中的特技龍...通常好幾隻兇惡的噴火飛龍,追趕著主角,到最後多數被主角打低,龍只是當怪獸~~或者中國龍都係時候要平反吓~~

      刪除
  4. 你畫的龍真不錯呀 ! 通常睇西方龍好兇的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,對呀!一向印象西方龍都比較兇猛不討好!

      刪除
  5. 回覆
    1. 中國龍寓意好,無論喜酒筵席,節日慶典都會見到龍的出現……

      刪除
  6. 自小見慣中國龍圖的威武樣子,也不知道dragon這個字是外國龍的意思。如果這個dragon是表示惡魔的意思,真是不要也罷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,一向龍的形狀都十分威武,高高在上,而且又神秘……
      本身對Dragon冇話正面或負面,經過報導一出,才覺這個英文有這樣的意義……

      刪除