2024年3月6日 星期三

春食…

正所謂:春眠不覺曉,處處聞啼鳥……早上一見到外面的四周,都是瀰漫著片片的霧氣,使到人昏昏欲睡,古時的詩句又講得不錯,春節過後,春天已經來臨,其實自己都很怕潮潮濕濕的天氣除了老人家怕風濕骨痛外,發覺人總是事事提不起勁,懶洋洋似的,這就可能是中醫所講的春困


這種時暖時寒的天氣,有時都會影響胃口,又兼且過年吃得太多,現在也要吃得清淡一點,所以週末時,也會吃個湯米粉,自家煮清清地,很適合現時食(查實一年四季都適合),一向食開米粉也會有要求的,通常整湯麵湯粉,個湯底十分重要,冬菇、肉就是基本料,而榨菜、白菜更加唔少得,這個湯才會有味道,這配搭是個人認為最好的

回想起這個湯米粉都吃了很多、很多年了雖然並不是什麼珍饈美食,但總是吃不厭的

25 則留言:

  1. 多年前的一個春天,曾經潮濕到門外牆上,和電鐘都滲水,真係好危險 ! 不過這是唯一的一個特別潮濕的一年。 這幾天也是乍暖還寒的日子,也很潮濕,如果沒有抽濕機,可以開些風扇吹吹,或者全屋多開燈光,也可驅散濕氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 用瓷磚做為牆壁,呢兩日就好明顯出現水珠,好似進了水簾洞……哈哈,瓷磚雖然易打理,但遇著潮濕天氣都幾麻煩!

      對呀,潮濕的環境下,真的要開抽濕機,好明顯乾爽些,最難搞乳膠漆牆和天花,經過水氣後就易變為發髦……

      刪除
    2. 舍間門外的磚牆,多年前也曾經在回南天淌水。
      至於室內的乳膠漆牆,使用「水中色影」就易清理,不會發髦。

      刪除
    3. 門外磚牆,會否很重?!潮濕天氣磚牆都易出水,雖然家中牆身不是瓷磚,但前兩日都有水氣,好在現時返風冇咁濕!

      刪除
    4. 我不知道門外磚牆是否很重,因為整條走廊都是磚牆,只有室內是用乳膠漆油的。師傅教路:用某牌子的「水中色影」,以後不用油,用水抹就好乾淨。(其實我都忘記了是哪個牌子。)

      刪除
    5. 舍間室內的牆壁從來沒有出水,可能是窗多通風,又日夜都會開燈, 所以沒有買抽濕機。應該慶幸省了不少功夫。

      刪除
    6. 哈哈,以為你的家門是用瓷磚來做,原來是走廊的外牆,在天氣潮濕的情形下,用乳膠漆的牆反而較好,若然地板是磚塊,很容易便跣親,好多時家居意外就這樣發生了...下次留意一下"水中色影",這漆很適合香港氣候。

      有時都會怕外邊的濕氣會攻入屋內,所以窗也不會開太大,用抽濕機或開一會兒冷氣把窗關上,把濕氣抽走,反而較合我家的做法...

      刪除
  2. 我不必等春困,一年四季的午餐總是吃粉麵類,一般是米粉,河粉,蝦子麵,米線,通粉,意粉這幾種輪流更換,配料方面,有時是肉丸類,也有鮮肉片,午餐肉,五香肉丁等,總之是簡單的,而菜就一定是一大碟的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,看來大家都會在周末時候,吃些粥粉麵!通常吃這類,不太需要做餸菜,只要加些配料就煮得,簡單容易……
      對,如果不是太挑剔,加上煎香的煙肉,午餐肉真係好好味!滾湯底時加上菜一齊灼就有菜味,很方便!

      刪除
  3. 今年潮濕特別嚴重,要提早出動抽濕機,米粉我好少食,反而意粉及通粉就最多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢兩日都幾濕,唯有開抽濕機才有用!
      意粉,通粉都有輪住食,當轉吓口味!

      刪除
  4. 潮濕:首席最憎天氣。
    斷食醫好森風濕嗎?無用咪煞停?
    舊日無胃口都按時食,因黃綠嚇人有胃病…唔健康啦!依家醒咗,仲聽佢支笛咩!餓透出慾火才撲滅。
    難得身體出聲叫你唔好食,仲乜唔聽話硬食?咪趁勢斷長到餓透為止囉!
    論究竟係肚餓才食還是定時食才健康呢?答案自己定啦!
    主糧我全愛。麵類快熟我固定配罐頭魚。撞啱特價便囤糧,此刻,食到25年底因消費券。米有穀牛不能囤。
    靚森湯👍
    舊年我才大膽用洋蔥衣煮湯,因槲皮素係肉嘅20倍。快手洗,甩色就係水溶性槲皮素。似山草藥咁用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難得同一爺夾到喎!!我最怕潮潮濕濕,濕氣過後牆天花變污清,早幾年就因為天花污漬,要搵師傅執過……

      斷食好個人,安排怎樣吃靠自己,每個人唔同!斷食應該有好處,起碼不可能一日食幾餐,原始人有乜食乜,肯定冇現在都市人食材咁多變化,保持清清哋最好!!

      想問一爺食咩牌子既米,可以冇殼牛,現在米很少機會見到殼牛,米有除蟲劑就唔見蟲,寧願食穀牛好過食除蟲劑!!

      刪除
    2. 咁大件事呀!我只聽過威猛颱風要花錢裝修,潮濕…果真濕滯。幾日前大回南我屋企幅牆都發霉,無啦啦要我賣力用漂白水擦一遍殺退,唔使去咁遠嘅中東,我喺屋企都有哭牆。
      我有疑問,原始人都命短,我哋為何仲跟佢呢?莫非人類身體結構進化到適應左原始人生活方式,有嘅就一日一餐,捕捉唔到就幾日一餐,所以,有碳水化合物就儲存成脂肪留待無嘢食日子,咁諗斷食才切合身體構造。森哥同我DNA變異使身體構造出現差異,生活和斷食模式都有所不同。
      我上面話我買嘅米都有穀牛,開封後須常煮飯消耗快啲。

      刪除
    3. 當然唔係一次半次就要大裝修啦,如果只係單單用漂白水搞得掂就易辦……

      原始人每日都經歷天災獸害,而且為食每時每刻都在拼搏,肯定他們沒有三高,但身體多損耗,同樣使他們壽命不長也不為奇……

      現在人各樣資源太豐富,食物垂手可得,不覺間食下食下又有三高,如果唔節食,對好的飲食冇研究,患三高真係很普遍,都市人過了某個年歲都預了有三高問題!

      現在的白米真係未見過有穀牛,你買是什麼牌子?!我只在買回來的五穀不時見到,有啲仲幾十隻咁誇張,唯有買回來後快快食……

      刪除
    4. 我記得小學時期有科叫健康教育,好似無灌輸到正確飲食方法,無知下誤踩地雷,有三高都唔出奇。我係老咗大肚後才做自修生補課,盲摸亂撞才揾到條生路,知識改變命運。
      檢討我經歷,建議政府搞四十歲後享有一生一次免費體檢,鼓勵大衆,導人向好,有10%肯改都係大數目,然後跟進教育,營養師人工一定低過醫生,又無藥物費,預防百姓健康可減低龐大醫療負擔,我斷食後無睇過醫生,有健康身體才有生產力,保持稅收唔會少咗,有健康身體才有幸福快樂,造福市民,一舉多得。
      五豐牌。一向無事,個別案件。有穀牛代表落少咗殺虫藥?好嘢嚟!

      刪除
    5. 健康教育簡稱健教,當時社會環境還沒有現在人富貴,所以著墨都很少講健康飲食,互聯網的興起造就資訊變多了,從不同地方也可吸收到健康飲食資訊...

      我認為唔需要免費,或者有一半的優惠...事實上很多人也可負擔,都有些人自己"認為"冇需要,寧願把錢花在吃喝玩樂上!!!無論營養師或醫生,都係分個人操守,有些都係麻麻地~~~~

      咁你斷食後,有冇做過身體檢查呢?!!...試下斷食後,身體有冇達標,樣樣指數都好似一爺本身...咁靚仔!!!我幾時都話一爺貴在夠純真,活在自己的美好世界中...有些人就算知道這樣做,這樣食會健康,但照樣依舊,唔想被"健康生活"綁住,寧願C,都唔寧願生活有禁制,真實我也認識有這樣的人...

      五豐牌...真係未聽過,是否舊式米舖散賣那種?!!

      刪除
    6. 係喎!果陣時大多數人都好窮,無嘢食好瘦削,都係唔夠營養。
      無色誘就要利誘,唔使錢啲人都要考慮會否騰空時間去檢測,要畀錢更加唔去啦!免費創造誘因。
      我嘅目的係減肥,腰圍少過36吋就得,原全無諗過可以有28~29吋咁好成績,無檢測。
      不管那個世界,自己覺得美好就得啦!要兼顧咁多人嘅諗法好辛苦喇!左右為難、兩頭唔到岸。
      我係凡人,零食忍唔住食過量,懶做運動,好掙扎。假如胃食和運動嘅動力可對換你話幾理想呢!因有照顧老人,知道老人長期病嘅慘況,警醒我邊種更合適,得到最快樂嘅生活。
      喺大昌買,國產五豐行咁出名都唔悉?

      刪除
    7. 可能森伯同一爺個年代唔同,我嗰代已經都幾多肥仔肥妹...不過當時的健康教育都係講下一些常見病症,有損傷怎樣處理,真係好鬼健康......
      要政府庫房畀一筆,到時又有赤字...身體係自己,條命都係自己,緊唔緊係你自己的事...冇得樣樣要靠政府畀錢先去做,冇錢就更加要克制愛錫身體喇!!!
      你講得對,當曾幾何時見到身邊有些親人受到病苦,就自自然然會注意自己的身體,找些方法避免......
      咁一爺的世界真是充滿純真、無邪、歡欣、跳脫...活在自我無憂的境界!!!!!!
      五豐行我以為只批發鮮肉,大昌買?!!有機會見到都要睇睇,有穀牛即是少除蟲劑...因為現在的包裝白米"乾淨"得很~~~~~~

      刪除
  5. 哈哈,我一年四季的午餐總是吃粉麵類,喜歡濕濕地易入口,吃粉麵又唔使攪咁多餸,慳的功夫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,其實一年四季都會食粉麵,尤其在週末期間,冇食飯咁滯!!

      刪除
  6. 潮濕的天氣令人最怕,推窗看見的只有一片白濛濛的景象,真係心情都會悶悶地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,有時都會因天氣影響心情,如果天氣晴朗又乾爽,可能心情都爽啲!

      刪除
  7. 潮濕真麻煩 , 開抽濕機都唔太掂 , 整間屋牆身和天花都濕到流水 , 抺個不停 , 終於耐不著開冷氣機幾小時才乾爽 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你講,你家中潮濕的情況都幾嚴重,可能我部抽濕機比較大部,只要把窗關上,開機就比較乾爽,總之這類天時開抽濕機唔少得!!

      刪除