2024年3月27日 星期三

改變睇法...

有時都十分興幸,活在這個資訊發達的年代,無論主動或被動都能接收到大量的訊息,但也同樣影響了人的取態...

所講的資訊,就是與健康飲食有關,感到原來網上的資訊真可以影響一班人的飲食心態!!現在就有一套說法,多吸收碳水食物,就會令體型肥胖,更令人走上糖尿之路,米飯麵包就如同洪水猛獸,總之一句"得人驚"...

有時也會聽到同事間會講起健康飲食,聽她們的對話也說得頭頭是道,理論是有的,相信他們也能實行,但從他們身上又並未看到有什麼顯著改變,通常講理論的人,對自己飲食都有高要求,能夠放在口裡吃的是最安全、最營養、最無添加...照推理,他們應該有種健康氣息,所謂的健康美...可是完全不符,他們卻是又瘦又乾臉色也較蒼白...在人眼中,她應該多吃點,什麼都可以吃,反而會更好!!

這令我想起周博士,雖然他的健康飲食理論多多,但外表也不能反映出那種健康美出來...或者在我的定義來講,健康不是一套理論,更不是不吃這些,不吃那些,而是有種健康的氣息散發出來,這才算健康飲食帶來的成效~~

吃飯對我來講也沒問題,適量便可...暫時也沒有其他食物可取替!!!

是日午餐就是素雞飯~~

26 則留言:

  1. 其實多吃一定致肥,這是大家的體驗,金字塔飲食都唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,現用的金字塔飲食原則都用了多時,但亦有人話這套原則已過時有些誤導......

      刪除
  2. 健康飲食最重要是不要放縱,食多了就要做運動,要消耗到熱量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然喇,健康飲食之餘都要做多點運動,要配合很多東西才令人健康~~

      刪除
  3. 健與美係兩回事,嫩黑膚色爆肌人都會因抵抗力差而易病,佢哋可能過度運動和曝曬紫光燈都唔健康,醫生有套健康檢查規格才知咩人健康,目測靠觀感係唔準確。
    鬼叫現時流行美白瘦才叫靚,長頸戴環、紮腳偏差審美觀都害人不淺。
    藥食同源,均衡飲食須花色雜種,才能吸取各種人體所需各種營養才叫健康。有類人食碳水化合物就易肥體質,用211飲食法可減肥,一個餐碟劃分4等份,1份蛋白質、1份碳水化合物和 2份蔬菜。
    叫人:「食屎啦!」唔係鬧人,醫學上叫糞菌移植,可醫治腹瀉、糖尿病、肥胖、腸發炎等問題。腸內有過百億種菌,原來係有瘦菌,瘦人糞菌移植到肥人後變瘦,食屎瘦身真神奇。即係體質因人而異。最新醫學都有研究腸臟菌群呢一科,當然唔同民間曾經一度流行嘅尿療法咁亂黎啦~!
    周博士係典型文科人學理科,理論狗屁不通一團糟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常你好刻意去干擾身體去做某些事,會有反效果也不為奇,若然唔係古天樂就唔需要晒紫光燈,人家有工作需要...

      現在我所講的不是用目測去衡量人是否健康,是外表看來也有種光彩令人覺得有健康氣息~~

      藥食同源就正正是我認為最好的養生飲食法,既可吸收不同的營養亦同時改善自己的體質!!!

      一個餐碟劃分4份,試問若不是刻意,真的有多少人能夠做到,森伯食得清淡為主,很多都市病都是因為現今的人食得太豐富,一個碟都有4種咁多的食物,未免太豐富了,可能一爺少入院,食過醫院餐的人都知,醫院的飲食安排是一份飯,一份餸,一個橙咁大把,據講醫院餐是有營養師幫病人調配...

      下次叫一爺去食屎啦,可能對一爺來講係個祝福詞~~XXXD

      冇喇,被當為專家,就會越容易走火入魔,這樣就變成理論一團糟!!!!

      刪除
    2. 唔使計卡路里咁煩,撥兩撥易過借火,有心會做,有果不停。
      有照顧老人,知道啦!病人無胃口/無心情,美味行先,營養第二。
      比起我,你餐飯係活喺貧窮線下,寡佬食太寡,差不多係黑白相,屬光頭和尚少林派,我一餐食得勁瘋豐,有齊豆、蛋、雞、豆腐、果仁、菜、根莖、蕃茄、菇、高鈣飲品、飯、燕麥、生果,我呢個無牌營養C闖蕩江湖,行走唔係少林派而係繁花巨林派~巨大份林林總總花喱碌,依森哥話我有都市病?我有病都對撼清淡派掌門人森哥。
      清明食雞屎藤茶粿,阿媽鄉下叫雞屎果即係蕃石榴,鼻屎味糖好搞笑,食鼻屎原來係某乾果粒好似樣,食豬屎係細蚊仔發音唔正嘅芝士,西多屎…我細細個食屎食到大啦!
      暫時我無生病要移植糞菌,有病唔算係祝福。
      點解佢無自知之明?人有弱項唔可逞強。

      刪除
    3. 吃一餐要整太多不同的食材,令到自家煮變得複雜化,基本上我一餐有主食,副食加雜穀飯就夠……

      森伯冇做假,話明活在貧窮線之下,草根加赤貧人士,生活貧困……但窮得充實喎!!
      吃得富貴又唔等於有都市病,睇你識唔識選擇,森伯一向都講食得好清淡,你見個好似得飯同素雞,其實蘊藏糙米,薏仁,扁豆,鷹咀豆,仲有蘿蔔絲……

      若然病了有藥醫都算係福,冇藥醫咁就慘慘豬!!

      刪除
    4. 睇漏眼添!森藏不露,禾稈冚珍珠。
      早餐當皇帝 、午餐做平民 、晚餐捱乞丐,每日落差大。而我係二窮五平,每周5:2斷食大起伏,果2天全日唔使$4,壓到比森哥條貧窮線還低。5天料類繁多,大都清貨『平』價,能偷歡十八層味蕾衝擊,長備短烹,時間花得值。
      無法醫係好翳住,有個未夠卅TBB年青主持人患癌,期間嗎啡都止唔到痛,5期化療後個腫瘤仲大左,白廢痛楚,仲要面對醫生實話化療無效,生死邊緣中宣判,個心一沉,要進入電療下一階段,咁後生就…。
      〈米飯麵包…得人驚"〉我呢啲肥菌人無森哥瘦菌人咁好運,我無買餅/包食啦!

      刪除
    5. 對唔同人有唔同定義,對森伯來講,一餐裡有番薯,豆類,加無花果乾已經算係皇帝餐,基本上森伯三餐都差唔多,斷食後最多花臣可能係下午茶餐……
      呢單新聞我都有睇過,當中係個新主持,未睇過佢節目,完全唔識,但對佢的遭遇都十分同情,頑疾好多人怕,但又好似冇得預計,就算唔煙唔酒都可能患上,而且越來越年輕化!!
      未聽過肥菌人瘦菌人,總之森伯易瘦難肥,有時都要增肥,食肥仔餐!!
      唔食餅乾麵包,都難做到,只可以減低份量……

      刪除
    6. 營養夠又食唔悶,老人死板,我又懶得搞花臣。
      咁森哥做咗咩預防老年患癌?
      移植瘦人菌後,咩都無變老鼠神奇地變瘦,肥人菌亦然。其他如抑鬱病、發炎、腸躁症、敏感病……加好菌和益生元後〈有機會〉改善病情。
      瘦菌人森哥唔會明白我呢啲肥菌人食少少澱粉都速肥,要就自己體質安排不同飲食。

      刪除
    7. 食物對個人有宜忌,有些人吃了可能適合,但有些人吃了就反效果,因人而異...所以食開的食物,就不變了~~
      而且食慣個味道又覺得唔錯,通常吃來吃去都是那幾味而已...

      預防老來患癌,第一要識多啲好似一爺的人,隨時激活一下自己細胞,趕走壞細胞...哈哈哈!!! 講真,現今社會吃肉太多,肉食動物在臨劏之前帶著很多恐懼、怨氣,呢種怨氣帶到人身上,吃了自然對身體不好...而且肉食是酸性食物,會揀多些鹼性食物來吃比較合適...現在人多了患癌,有時好難避免~~~咁你點預防?!!

      尾那一句講得好啱,即是每個人都有唔同的飲食原則~~~

      刪除
    8. 1)抗氧化食物,紅黃綠藍紫黑食物
      2)原形食物,避開加工食物,戒零食
      3)食菇
      4)食好油,奧米加3油每周300g沙甸魚,及果仁,減少奧米加6油。
      5)211比例均衡飲食,大量蔬菜,生果上限3個,低碳水高纖
      6)燕麥
      7)蒸烚烹煮,少高温炸焗
      8)生食蔬菜
      9)適量蛋白質-有植物性和動物性,少紅肉
      10)做適量嗦氣運動
      11)減壓力,保持開心
      12)瞓覺
      13)斷食
      14)曬20分鐘太陽
      15)喺森哥板留言,有社交活動
      16)不碰香煙(包煮食油煙)
      17)不酒

      刪除
    9. 你有十七項咁多,首先好懷疑你有冇跟足!!!
      是否 copy and paste...?!!

      零食森伯有時都會食,其實在飲食中有些少習慣我覺得有必要保留,都係那句:唔過量為原則...有時零食也是生活上的獎勵!!!

      植物性蛋白,我很多時候食豆腐,愛吃...尤其是蒸豆腐,在豆腐上鋪上肉片加蒽花,已經夠送飯!!!

      你以上所講,我少機會能夠一日曬20分鐘太陽~~~~

      刪除
    10. 咩唔做都得,防癌唔做第15項就唔得。

      刪除
    11. 有益身心的活動,就要keep住嘞!!!!

      刪除
  4. 各種食物都有營養,只要均衡飲食,身體自然健康喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. man man說得對,最重要是每種健康食材都有營養,只要不偏食,自然就健康......

      刪除
  5. 碳水化合物可以製造糖份,年紀大了便不能吃太多,但我就不會太過認真,均衡飲食便是了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,碳水在消化過程中轉為糖份,所以不可吸收過多,尤其年紀漸大,活動、運動能力都少了,就積存在體內……

      刪除
  6. 以前有看過周博士的言論 , 我覺得他的生活普通人較難做到 , 他曾講過牛奶不健康 , 但有些專家叫人多飲牛奶 . 樓上 peace 所講我也是這樣諗法 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 在周博士眼中,除了佢自已,其他人食乜都唔健康,所有人都食錯野,或者每個人都有自己的一套飲食法,如果冇出問題又變得健康,已經算OK,
      食物都要睇夾唔夾自己,合適就為好,不合就不吃了,好簡單!

      刪除
  7. 飲食是人生大事,不是小事。只要不吃太肥膩的食物,每餐不要撐得太飽,各樣蔬果都吃一些,多做家務或運動,自然通過體檢。
    不過要留意那些雪花肥牛的“雪花”,雞脾裡面隱藏的肥肉,令人吸進很多脂肪。這些動物脂肪會堵塞血管,若不經常吃,亦有植物可解除;若是經常吃,會出現腦梗,中風。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,飲食對每個人來講都好重要,一般人起碼每日食兩餐,所以平常飲食都要用心去做選擇!!

      動物油脂淺嚐都冇問題,但時時食會產生大問題,所以真係好小心,尤其腦梗,突然中風的機會好大……更何況人漸大,食野更加要小心,聽講雞皮,雞油等脂肪,好易令人中風!!

      刪除