2024年2月21日 星期三

步步"糕"昇!!!

在blog前的每一個你,有否跟森伯有同樣感受呢?!!小時候對節慶真的麻麻地...但人漸漸老了,反而喜歡一種節慶的氣氛,尤其是大節農曆新年...

每逢過時過節,都有大把應節食物,尤其是香港地,市場是節日的主導,所以過年當然不少得周遭都是賀年食品,其中一樣就是糕點...賀年糕點有多種口味,人人都會揀到自己喜歡來吃,但又未必種種糕點人人都識做,基本上自己吃的糕點大多數都是森媽製作,之前的過年網誌都有提過...

而自己今年也見到超市售賣多款糕點,都買了一款棗茸糕來應應節,初時對這些超市的糕點也沒有太大期望,但吃過後,可說是打消了初初的印象,是完全不錯喎!!!吃過的,人人都話好味...而且幾廿蚊都算經濟,算抵食!!!!若然見到,都會買多個encore!!

過年糕點特別吃得多,有時甚至當作飯餐,同樣是高澱粉食物,所以都能夠飽肚,每次都吃不同的糕點,寓意樣樣都有,衣食豐足...

22 則留言:

  1. 食嘢啱食與否真係撞手神,咁森哥今年一定好好運氣。
    紅棗係甜嘅啱晒我。紅色代表喜慶事,過年唔少得,自製年糕面會放幾粒,初一盤齋都有落,拜祖先隻雞會塞粒紅棗落個口到。
    一年度要放開懷抱盡情咁食。
    食完蒸糕 祝森哥生意蒸蒸日上 事業步步高陞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言啦...對呀,有時買食品好唔好味真係碰手神...
      現在零食市場內,很多食品都係甜到漏,大部份都啱晒你,紅棗紅卜卜,過年就最適合用來點綴一下...

      又唔需要等一年一度,偶爾放縱一下都無妨,不過人年紀大了,都係適可而止,早幾年都會响往去食自助餐,就住就住食又好似唔抵,瘋狂乜都食又搞到胃頂頂,所以現在都甚少去吃~~本來未吃過點心放題,都想試試,現在上茶樓一兩籠的包都飽到爆,經濟地食都已足夠~~~~

      森伯暫時不是搞生意,希望今年勝舊年,都算步步高陞~~~~

      刪除
    2. 發瘟三載握殺試食阿嬋兼職收入,何時會恢復呢?人見人愛怕怕羞羞森哥有無大膽去試食呢?我估……無~罕見。
      如臨大敵,我已施咒誅邪:邪惡停不了口嘅『零食市場』,像千挑萬選新抱入門,剩黑朱古力過得關。甜品只有自煮雜豆糖水。買嘅果仁都係煮餸用生嘅而唔係零食級別。要讚吓自己下定強大決心,才能脫胎換骨。森哥還有天賦本錢,我能吸食邪魔時機已過啦!樂天知命,過咗就係過咗。
      食過棗茸糕森哥都(紅)鴻運當頭 福星高照。
      入老係細食左去食自助餐認真唔抵,畀足錢當然要翻本,又無犯規,食凸佢、撐大肚皮走係好正常啫。最近嗰次係因疫情而補辦婚宴自助餐,女仔好重視,我係斷食34小時後,算無失敗。有仔趁嫩生,點心放題都一樣,森哥要把握天賦尾巴。
      即係唔想停啦!生意機緣好難話準,講定先啱架喇!

      刪除
    3. 正如新一年己經來到,不好的事由得佢過去,班阿嬋又可出動試食,乜你都會參予試食這玩意嗎?一爺真係森伯內裡的一條蟲……講清楚啲,係肚裡面啫!!😀明白我唔會周圍試食……

      千挑萬選揀個黑朱古力……仍有很多好的零食選擇,乾果堅果是森伯伯的森頭好!糖有使炎症,都儘量唔食太多,過年破禁,要完全不吃甜,現在時勢好難做到……

      雖然棗茸糕吃了有冇福星高照就未知!不過幾有紅棗味兼唔係甜到漏嗰種……回味!!!
      婚宴你要斷食34小時,乜仲慘過你結婚擺酒,乜你要影婚照?!

      點心放題對森伯來講未必抵,有次叫兩籠包,叫個腸粉,幾舊椰汁糕,已經飽到上森口……
      可能已經代表森伯老!!

      刪除
    4. 森哥係真男人,拎得起,放得低。
      想買才試,唔貪小便宜。
      識少少睇人眉頭眼額啦!
      屋企有就屁股坐唔暖張凳,手唔停、口唔停,所以,我咪話買生果仁,巧妙設阻礙,即食嘅會超音高速消失,唔得掂,發癲。乾果都有入過門,因醒悟自己有瘋食症要斷,過量好高糖變唔健康啦!
      我唔膚淺為拍照咁表面,係食物深度遊好有內涵嘅!撞啱啫!知我一日一餐,咁啱晚宴前一日因事安排早上用餐,累計好嚇人,我感覺好平常。
      畀長啲時間個細胞自噬機制發揮作用,身體更好,係養生大道。
      嘩!好細食,咁易養,放題蝕大本。我係飲茶聚舊時扮野食少少,唔飽呀!傾偈為主。

      刪除
    5. 哈哈哈,你又唔駛講到咁凝重,可以拎起就拎起,要放低就要放低……邊及一爺咁Man,乜都自己嚟,堅果都自已做!自食其力,原汁原味……

      我吃乾果都忍得口,適量就收口!!以前會過量,但食完又要買過,所以要就住就住食!!

      如果我要一日一餐斷食,我會選下午三點,但不會迫自己有所規限,遇有特別情況會作更改,回復平常時候,再繼續遵守……

      通常要睇同邊個去食野,自己友食多啲,同唔熟的人要扮斯文……

      刪除
  2. 新年我都愛吃糕 , 由其紅豆糕和蘿白糕 , 棗茸糕未吃過 , 是超市才有嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的兩款糕...我今年都食到飽晒!!
      我在"佳佳"超市買的,其他有冇銷售點我就不知了......

      刪除
    2. 唔駛客氣,有機會見到可以試吓……

      刪除
  3. 我新春糕點最愛蘿蔔糕,可以當飯食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年蘿蔔糕,芋頭糕根本已經係當飯食,唔駛煮飯~~~~哈哈!!!

      刪除
  4. 我細個都喜歡過節架,因為梗有多啲嘢食,過年仲有利是收添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實在小朋友的世界裡,只要是節日,一般來講都係高興開心,有得食又可以玩……

      刪除
  5. 自從親友喜歡送我年糕之後,我很多年都沒有整年糕了。不過,要是有時間的話,都要動手自製了,因為最喜歡吃的蘿蔔糕,裡面的胡椒粉越來越多 ! 受不了。
    去年底在佳佳超市買了一款馬蹄糕試試,竟然幾好食呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果認為時間許可,又懂得做糕,當然自己做最好,一來可以做份量多一點,而且又可以做出合自己口味,親友來拜年又有話題,亦可增添過節氣氛!

      係呀,一向諗法,超市的包裝糕點係麻麻,但今次試過後,原來都唔錯喎……

      刪除
  6. 芋頭糕、蘿蔔糕,兩種我都鍾意食。,

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講的兩種糕,我今年都食了好多,兩款都好惹味……😋

      刪除
  7. 可能係因為經歷關係,我最討厭嘅節日就係農曆新年,呢個係我個人問題。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通要繼續討厭一世,有些事情是可以令人改觀的...
      小時跟大過都可以有兩種睇法...

      刪除