2023年11月29日 星期三

加料...

 一向都很少買現成的包裝食品,但自從多了入超市,就變得多買了,無謂的小食都可以抵得住誘惑,而感覺上包點比較冇介心,會認為始終比較好...其實這些包裝的包點都有好處,就是方便,拿出來蒸一蒸就可以食,可為懶人食品!!!

於是買了包奶皇包...其實一向都有買開某隻麥饅頭,唔錯,不過近來越出越細個,搞到唔想買...而超市的包點款式越出越多,有時真係很難抗拒~~當然喇,味道及質素點都冇得同真正的茶樓點心比...

返到去都順便睇睇個營養標籤,當睇到材料欄,真係唔到你唔驚驚,小小幾個包...駛唔駛落到咁重的添加劑呀?!!有成十幾種...面前幾個靚靚的奶皇包,原來係化學製成品~~

既然買了都會吃的,但對呢個品牌的包點已被列入黑名單,唔再買!!!

其實想食包點,最好都係新鮮做、新鮮買,例如"唐X包點"或"包X先生"等,一唔係上茶樓嘆一盅兩件,再嚴謹啲可以自己整......至於,包裝點心都可以買,不過千祈唔好睇標籤!!!😁

26 則留言:

  1. 包裝預製食品好處當然係方便啦,而且一般都好好味,但講到添加劑,肯定會唔少,間中一次都算啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常買這類現成的包裝糕點,都是方便為主,吃不完還可放雪櫃內隨時蒸……就因要耐存放,什麼添加劑都出齊!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 睇見太多化學物數字,都怕怕……

      刪除
  3. 幾年前在超市,也買過一些白饅頭。回家看清楚說明,原來落了很多化學添加劑,以後就不敢買了。
    在超市看清楚食物的標籤很重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時下的添加劑已成為業界不可少的成份,白饅頭白麵包都照樣落,難怪有人講,每日吸收起碼有十幾種化學添加劑……

      有時買得就買,冇細心留意後面的標籤…………

      刪除
  4. 呢舖真係入實驗室撳緊急掣…煞停…呢個劣質 碳水『化學物 』間唔中食下無妨。
    烘培食物如麵包 蛋糕 餅乾…嘅精緻加工食物唔知用乜料,店商只顧色、香、味、保存、成本,施展渾身解數去誘惑客仔,定力十足嘅森哥都失手被擒,好食到停不了,理鬼你營養架。
    森哥係聰明消費者,識得睇營養標籤。
    我又講黎講去三幅被,飲食教條要睇到食物原始形狀。
    香港人太匆忙,唯有劣食趕走良食。興幸我過梗優質生活…享用自煮愛心餐,手握健康大權。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時買呢類包裝食品,都知必會包埋添加劑,但估唔到幾個包仔要咁狼加十幾廿種……以後唔會幫襯,最經典有次買一個香港著名品牌的包裝排包,排包唔算多餡料,但材料都十幾廿樣添加物,個包食落奇奇怪怪,完全冇味道……唔似一個包!

      通常呢類包裝食物味道麻麻地,不過有人話可以擺成個月都冇發毛……

      森伯唔會樣樣睇營養標籤先買……當然會選擇原型食物才吃,但有時都想吃吃其他!

      平時森伯都煮清淡原味餐,包裝食品要睇下什麼材料才買!

      刪除
    2. 我只係去飲茶才叫飽肚包,平日滴包不沾唇。諗起,老人才食燕麥,哈哈!我不知不覺老左。望澳洲雜牌軍麥片無除草劑啦!
      依家我食得最多添加劑應該係豉油、蠔油同阿華田。今年無啦啦跟鬼自制奶油鹽醬,絶無添加,之後,係少用豉油蠔油,醃肉淨係鹽,只係醃冬菇蠔豉同淡菜才用。望D東歐奶無偷加三聚青胺啦!
      消委會今年又公布咖啡有致癌物質、除害劑、霉菌、重金屬。好在我唔飲啫,點解食乜到有問題架,無得避,緊跟飲食教條,唔諗咁多。
      經一事、長一智,從錯誤中學習。

      刪除
    3. 有心去茶樓嘆一盅兩件,多數叫包,冇包點唔似飲茶……

      一向對燕麥麻麻地,所以麥皮少吃,但自從有人送過一包快煮燕麥給我,又覺得唔錯,聽講把煮好的燕麥放雪櫃一晚,便會增加飽肚的抗性澱粉!

      豉油係醃肉佳品,冇咗佢唔得,你可以買些有機豉油,天然生晒,不過試過味道怪怪,冇普通咁香醇……有機豉油,朱江橋牌都有出,不過呢隻我未試過……至於蠔油多年前已經冇食……

      咖啡少飲,因為咖啡阻截某些養份吸收,所以唔多飲……

      刪除
    4. 舊時啲包包都係小點、我實剔啦!我搞錯重點只向錢看。依家好似無小點可揀?
      燕麥要限少於100克/日,太多會阻鐵鈣等礦物質吸收。
      燕麥$15/kg抵過糙米$23/kg,而且燕麥營養更高,燕麥飯都好食。
      有D日本人會一次煲五日飯,分裝每次食量,用保鮮紙包好放冰格,可存一個月。森哥可仿日,又多抗性澱粉,加埋森制沾醬鹹甜三餐小食皆可,係奶皇包、方包、饅頭嘅另一選項。用塊生嘅菜/紫菜包住嚟食另外一番風味。健康價廉又唔花功夫。
      重點係無食會畀人 懷疑 森哥 仲係後生仔。哈哈!
      抗性澱粉不易被消化吸收,功效類似膳食纖維,吃了能增加飽足感,功效減重、控制血糖、調整血脂及維持腸道健康。睇完佢嘅功效,一) 我食夠纖維量。二)我唔肥。三)我夠飽,有冇佢都無所謂啦!森哥咁fit都唔會理佢啦!
      我大部份食物都係健康,用少少調味料我又唔驚,淡茂茂係好難食嘅,我忍受唔到森哥地獄式清淡架。
      杏林在線 介紹生物制劑可醫風濕關節炎,因為自己免疫抗體攻擊翻自己致發炎,可打入外來抗體去中和自己打自己果隻抗體。醫療新科技會幫到森哥。

      刪除
    5. 森伯冇分咩小點,大點,特點,想食就點!!

      燕麥營養不大,勝在纖維多,通常白米加糙米比較好食!!
      唔會喇,煮好飯放雪櫃,到食又要蒸返熱,咩抗性澱粉都冇晒……

      畀人懷疑森伯仲係後生仔,呢個最唔得,罪大惡極!!😀
      森伯食野好老人家口味,煲啖飯仔,蒸碟餸仔……雖然冇食足幾餐,但都超經濟實惠……

      有很多澱粉類食物經過攤涼或雪涷,就轉變抗性澱粉,但當你把這些加熱,抗性澱粉便隨即減少!!

      唔係你估,森伯品嚐的地獄式清淡法唔係個個食得樂意!!
      我以為一爺都話得,仲有地獄式生食法,食完包你清心寡「肉」……

      森老頭兒的情況好難講你知,總之多謝關心便是了!🙏

      刪除
    6. 每100g 燕麥/糙米
      蛋白質 10.7g /7.2g
      纖維8.1g/3.2g
      鐵質 4.3mg/0.4mg
      鈣質 52mg/10mg
      鋅 3.6mg/1.3mg
      鏻 410mg/120mg
      鎂 138mg/43mg
      B1 0.5mg/0.35mg
      E 0.42mg/2.54mg
      結論係燕麥營養比糙米更高。

      森哥有食面包、餅乾同雪糕都唔清心啦!我都唔買黎食。
      節目中患者話10年前係無得醫,令他跌落谷底,証明醫學進步中,森哥要對未來抱有希望。

      刪除
    7. 你又信呢類報告?!!...聽人講燕麥未被人食用前,本身是動物飼料,而且燕麥有種物質去干優你腸道的吸收,變得食幾多營養物都冇乜用...

      當然喇,唔係人講就要信,燕麥對森伯唔係太適應,所以就一路以來好少食,加飯多數用其他穀類,冇固定,隨便加些少就可以~~~

      面包,餅乾,每日基本上都會食,但雪糕間中才吃...總之樣樣不過食,淺嚐就好了!!!!

      刪除
    8. 唔使聽人講,我靠估:人類未食白米前都係動物嘅食物(飼料),唔知話恐龍食過會唔會 馨香D。
      咁動物食過嘅係咪低等D唔應該係人食嘅?
      古時都係畀動物食過無事,証明無毒,人才敢食。

      刪除
    9. 你又蝦老人家唔識野,人本身都係動物...不過以前的人食物資源少,所以米就變得好珍貴,粗生的雜草,雜麥就拿去作動物的飼料...
      而且燕麥本身營養不太多,就係被西方的商人吹捧,用宣傳植入你的腦袋中,燕麥、奶類、粟米片就是健康的早餐,直至今時今日又發現這些有大問題~~~
      古時的農作物同現在好大分別~~~~~~~~~~

      刪除
    10. 有人在一失足成一古恨。莫非森善被人欺!
      正確黎講係老中坑要向後生中坑對燕麥平反。
      蕃薯葉舊時真係餵豬,依家話有益我都唔介意食架!而且我同豬一样仲係生食添。森哥又要歧視豬………我。
      殖民地下年少更無知,好彩我後來醒覺,認清邪惡嘅大話精。
      以前,奶要高鈣低脂才健康,最近話全脂牛奶都算健康,食物康健真係一時一样,信自己啦!我細個時係無高鈣又無抽脂商品奶,但那個年代全世界係無乜有福氣嘅肥人,應該營養不足佔多,全脂奶又點會係元兇呀!係咩搞亂世界秩序?我只能齊身算喇!治國平天下要靠有能力領導人。

      刪除
    11. 人善被人欺……唔怪得森伯成日被欺負!!

      自己少食燕麥,平唔平反都冇乜所謂!!😀

      蕃薯葉煮熟都鞋烚烚,生食都唔講得少,你生食真定假?!
      我一向都唔係太飲高鈣低脂奶,比較淡味……要揀,我會飲全脂,因為森伯本身脂肪不多,現在奶比較少飲,有時會用豆奶沖杯穀類飲品……都OK既!!

      刪除
    12. 喺森哥面前講大話對我有咩好處?
      利用葉梗夠硬特性,我剪成粒狀,撈落軟飯內,好似魚卵/豆角/果仁碎咁样,令其口感多層次。炒飯都有加菜粒、菜脯…啦!
      我喜歡用生嘅菜葉像紫菜包住黎食,有另一番風味。
      我識變通又有創意,食腦架!

      刪除
    13. 咁我又唔知你有咩好處,在社會都有好多人口是心非……

      用葉柄砌碎撈飯食,諗起都難食,而且冇必要咁食法,最近超市有翠苗賣,我用來作生機飲食,撈水果便易入口,翠苗多水份,間中見到會買!

      就算有無限的創意,都要實際才有用……

      刪除
  5. 現在啲食物越來越多添加劑,唯有食少d囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁ManMan就醒目,可是現今世代好難避免太多添加劑,盡量少吃已經好好!

      刪除
  6. 點心都是上酒樓吃好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那就對嘞,起碼即叫即蒸,新鮮啲……

      刪除
  7. 一向幾怕食呢啲急凍點心,通常都係去到酒樓先會食。😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實自己買現成的包裝點心不多,茶樓新鮮又好味!

      刪除