2023年11月22日 星期三

回憶之地...

這個商場已經很久很久沒有來過,有時車程都會途經過這裡,有一段時間地下的店舖都圍了木板,可能進行大裝修...

曾幾何時都要常常到這裡銀行,不過大概早在年幾兩年前已經搬遷,而事實森伯要辦理一些銀行事務,這間分行算很方便,不知大家有否覺得??現在銀行的分行越關越少...最主要可能是減省成本,取而代之什麼電話銀行,網上銀行或櫃員機等等,去辦理日常的銀行事務~~~大家都知森伯伯是長者,銀行太過電子化就恐怕容易搞錯,都是喜歡渣住本銀行簿仔走入銀行辦理各項事宜~~~不過現在這分行都消失了,日後可能要到遠少少的銀行辦理!!

而到今時今日再臨到這商場,真的變化很大,相信是商業考慮,打通了整個商場,騰出更多地方經營多間食肆,差不多八九成是食肆!!!!是關附近太多商業工廈,一放晏人頭之湧湧,可想而知!!!!就因為這樣,昔日類似的屋村商場,搖身一變了很多連鎖食店進駐......隨口up,都數到十間八間你總聽過的~~~有麥記、家鄉雞、星巴克、翠湖、譚仔、大家樂、大快活、吉野家、一粥麵等等...仲有很多不過很少聽到的食店名字~~

個回憶當然是昔日的富臨酒家,每逢過時過節都會一家人前來食餐做節飯...講了些時間,仲未講這裡是什麼商場,就是長沙灣廣場,現在就偶然才會去逛逛吃吃東西......

38 則留言:

  1. 銀行越開越少,的確是事實,間間銀行都推廣網上, 手機或是電話理財,我等長者,逐漸被遺棄,下一代人都開始適應網上銀行,相信當我們這一輩漸漸老去,街上的銀行就會更少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時勢所趨,也沒辦法,始終社會也是不斷進步或改變,森伯老人家也應該接受網上或什麼電話理財,就因為科技的發展,將來新一代的人工作又會是什麼呢?!!

      因很多機構也會趨向電子化而減省人手,雖則這樣說,但自己都不知幾耐沒有掂過本銀行簿仔~~~~~~哈哈

      刪除
  2. 呢區少行,係工作需要去附近製衣業中心。
    就腳又價廉理由,喺工厦飯堂食過飯。
    銀行同超市一樣,我享受㩒機優點。
    昔日策略係梗有一間喺左近,方便客仔才可吸客。依家係將所有服務網上化,網絡所到處,屋企厠所廿四小時都可辦大事,銀行服務延伸無邊界無時限。不過,我好遲先知手寫支票都可以用機入票,再無煩櫃員,又無用支票箱(無收據錢財交易唔安心)。
    有一次屋企附近開新商場,收到問卷調查問你想要乜鋪,最尾,無理到我寶貴意見。
    聖誕、新年及生日願望 係 友誠 家興 淘多多 電特場 Aeon 佳寶(摺左) 開就腳分店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,果區很多製衣工廈或服裝店...一爺一向走開時尚型男路線,有冇來買衣裝呢?!!
      銀行同超市,兩者性質唔同,超市是生活購物所需,銀行就是財務需要,不過仍有人手幫忙,都會選擇人手幫,若有日是機械化,也要慢慢去適應用...
      可能真係有日銀行分行的數目越來越少,因為很多都趨向電子化~~~
      很多銀行事務都可以在櫃員機裡辦理,可能減省人手的速度比預期快!!!
      看來,我同一爺都係同一類的消費群,你講的店舖我都識得晒...係呀,附近有齊晒都會幾方便!!!!!!

      刪除
    2. 我去工作同製衣無關。
      走平實路線嘅我,型男都係啱森哥,咁近你,開倉時斬獲唔少。
      各行業都朝呢個方向進發,依家咪係畀你慢慢適應囉!遲啲老一輩走晒,商家會全面改造,唔好臨急抱人腳,森哥快啲搞機啦!世界少子化,人力缺乏。中國巨輪推動亞洲急速發展,無人步伐大趨勢會快過西方,加上人工高漲,亞洲廉價外勞無得提供。
      名單上全都行益街坊價策略,由其是夠期貨品,簡直令我對眼發光。
      好榮幸可以泊住森哥做同一類消費者。
      我最唔鍾意裝修,業主又黎剪升斗市民嘅羊毛,街市裝修後D嘢貴晒。

      刪除
    3. 我仲以為一爺去傾生意,去入貨!!因為佢主要唔係做零售,係做批發,好多服裝店都會去攞貨!

      冇呀,冇去買過衫,最主要去銀行,同食飯……

      將來什麼都電子化,國內連買杯野都用手機畀錢!但香港冇咁快,正如你講,等個社會慢慢適應,早排的電子消費券,已是一種全民習慣電子支付的開始……

      你都識講,現代人少子化,餘下的人口又會老化,更加唔可以太過什麼都科技化,驚我哋啲老人家用不到科技野而生活唔到……🤭

      夠期貨品有些都仲幾好,但有些比較冇咁新鮮,所以都會當心選購!!

      如果地方太舊,我都寧願佢重新裝修過,起碼行得舒服啲,又衛生啲!

      刪除
    4. 做生意…係呀!快要去賣鹹鴨蛋小生意添!哈哈!
      追憶…唔會咁單簡平淡嘅!我以為係激情初吻地方!
      國内街市買餸都係手機付錢,無假銀紙,小販無大量現金唔驚打劫,唔使唱定散錢…好處多籮籮,所以,大衆接受得咁快。
      係呀!要戴老花眼鏡睇清楚到期貨品。
      係唔舊都要裝修呢!唔係點無啦啦加你租呀!

      刪除
    5. 你咁快諗住賣鹹鴨蛋,冇咁快卦!😄
      激情初吻地方?!你估拍緊劇咩!!森伯本字典裡都有很多地方值得回憶,可能老人家,你哋啲後生唔明——
      雖然用手機支付係有優點,但假設手機壞了,冇電,什麼都做不到了……諗到裡面太多資料消失就頭痕……
      觀察貨品的外表狀態好過睇有效日期……

      刪除
    6. 如果拾年前我無正視36"肥腰,今日的我同蛋生意商機只差半步喇!上左年紀就好化學,鬼門口隨時候命。
      咁你講到我明囉!
      好多地方……咁初吻係幾時?喺邊度?森哥不要忘記初心呀!…『長場』係當初約會地方!
      要有後備手機囉!或平板。
      意思係老森哥已過食效日期,但睇森哥外表狀態依然㗳糖。
      狂斬百刀果兩個女仔都係喺商場…深刻回憶。

      刪除
    7. 既然預測不到,擔心都冇用,活得一天便活一天!老土一句活在當下最重要!

      邊有人問人初吻響邊鼠架!!十居其九都唔會答你……長廣只係曾幾何時留過不少腳毛的地方,回憶盡是過時過節……

      森伯的另一部手機係長者機,方便攜帶!!

      憑一爺講句仍然嗒糖,相信森伯伯有三個月訓唔著,感覺森伯冇八十都起碼有七十歲,但憑著地獄式淡食法+生食法keep 一keep,但始終都敵不過歲月痕跡……😔

      刪除
    8. 五十知天命,命數係老人易病,最怕患癌,知道唔可以躺平,自自然然做吓可行嘅防備措施,做左我就無擔心健康,無未完心願,壽命長短唔重要。我又唔覺我依家係地獄式飲食,反而覺得係優質生活模式,簡約式一巨大餐非常滿足、方便,2日細食踢走壞蛋脂肪,真係好到要推薦畀大家。
      過節都係獨孤一味酒樓中菜,重複又重複我就覺得沉悶,多啲花款刺激下好D,世界咁大嘢食繁多嗎!

      刪除
    9. 平時可以做到的,就是食得健康,活得輕鬆,可以減低患頑症的機會,未知的就唯有不用擔心,因為要來的總要來,不來的也擔心不來,雖則話...事在人為,但成不成事也得靠天意~~

      講地獄式就代表下定決心咁做,唔係個個人都做得到或願意做...你成日話過優質生活,有冇一些具體例子呢?!!

      你估個個都係一爺咁逍遙咩,鍾意去邊度食都得,一個人易話為,但一家人要顧及每一個,包括森伯,梗係揀最方便到大家的地方,同埋每次去同一撻地方都冇壞,久而久之可以成為回憶之地~~

      你話:重複又重複我就覺得沉悶,多啲花款刺激下...睇嚟一爺幾鍾意耐唔耐搞下新花臣!!!!哈哈哈

      刪除
    10. 呢樣因人而異,優質係自在、簡化和健康生活。獨活消遙自在唔使遷就別人,自己想點就點。任何事簡化左,就會有好處多出黎,少即多 (Less is more)。例如:吋頭可自剪省時慳錢唔吹頭。一片番梘、一樽凡士林就可冲涼、洗頭護膚,舊時要十多樣。一部萬能手機等于相機、手錶、電腦、攝像機、電視、銀行、電郵、字典、交費、地圖、記事簿、日曆……。屋企細D、少嘢D減少精神去維護和打掃。揾平嘢花少D錢。三餐縮為一餐。每樣食少少就可食多幾樣不同嘢更易達至優質均衡飲食。原來,每天做20分鐘優質HIIT運動就夠,舊時我做足成個鐘。騰空多D優質時間做我喜歡嘅事情。
      睇嘢簡單D,做人就化,睇得開,自然開心。
      有健康才有好生活。

      刪除
    11. 係呀,自己的生活算唔算優質就唔知,總之隨森而行就已是優質~~~
      人老了,反而覺得多一事不如少一事係對的,盡量減少麻煩事~~頭髮又稱為三千煩惱絲,剪短頭髮真係爽很多~~
      番梘又可洗頭又可沖涼,想問你用咩番梘洗頭,尤其夏天,番梘洗頭好快就立黐黐...
      手機雖然方便,但我畫插圖始終要用部電腦~~
      有時唔明一爺慳埋咁多錢點用?!!慳埋咁多時間用來點打發?!!
      健康並非一己所願,但怎樣都要保持正向心態好重要架!!!

      刪除
    12. 短髮瞓醒無豎起一執,被人恥笑爛瞓,要搞一大輪㩒翻低,才敢出門見人,慳翻打理。
      我仲怪到用凡士林搽頭皮鎖水都無立黐黐。吹咩!
      慳得鷄碎咁多…無畀人揾笨傷感, 同揾到著數愉悅感,療心。
      慳多啲時間去發吽哣…冥想緩焦助眠。

      刪除
    13. 人大了,好少訓完覺頭髮竪起,通常細路仔才會!如果竪起頭髮真係難搞,會淋多次水才出門!!

      凡士林你當髮膠或髮蠟?!森伯本身油水多,唔搞啲髮都竪起又快立!!

      我又唔會因為買到平野而療心,反而就算買貴了,好用合用就開心!!

      刪除
  3. 經過幾年疫情的侵襲,市面生意不景氣,收入若不夠租金的支出,很多的店舖都只有關門大吉了 ! 因此有多間分行的銀行,都取消了好幾間分行,使該區的市民很不方便。
    雖然水費電費、石油氣費等等,大多數人都是以銀行過戶,省得走來走去付費。除此之外,總有入銀行辦理的需要,如今分行少了,客仔堆在同一間,把時間拉長了,總見到怨聲載道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒辦法,政府要減省開支,私人營運的銀行也需要,見人流少的地方便刪去,變得人流集中在其他分行內……而且現在差不多人人有智能手機,乘機用電子化辦理銀行事務,唔習慣的也迫你去習慣使用……秋葉唔驚啦走在時代的尖端,一隻手指掃一掃,就搞掂晒儲蓄,往來,投資各項事務……

      只有森伯呢類石器時代的人唔知點搞……😅

      刪除
    2. 何以見得我是走在時代尖端?太過抬舉了。我若是有咁叻,就唔使吓吓求小女幫手應付電腦上的問題啦。
      森少你懂得製作版頭並設置,比我叻好多喇!
      居然敢係我面前認老? 試試像粵語長片那樣,在畫面上鬥放飛劍吧。

      刪除
    3. 見秋葉平時在網誌又有睇片links,又有影片歌曲連結,又截圖,放相放文字,看似很熱衷搞呢類電子玩意,就估計秋葉定走在時代與科技的尖啄,森伯當然自愧不如啦……

      版頭以往也是自己做,只是將圖片放上去,寫開blog的都會懂……
      在我的想像中秋葉仍很年輕,森伯面前別認老!!

      刪除
    4. 哪裡,哪裡 ? 秋打博13年,都是在兩年前 求教於Peace先生,才懂得上載有聲有影的視頻,感覺很滿足。但若是太久不用生疏了,幾乎就搞不定了。幸好近日也弄到。
      近兩三年來 黑暴加上疫情緊張,我的頭髮白多了,樣子都衰老了。所以我少照鏡,心情特別年青。呵呵~~

      刪除
    5. 咁peace兄真是你的良師益友,遇有不明之處也希望可以有人指教!我寫博簡簡單單便算,所以一向都不多連結或影片,如非必要,相片一兩張便算可以……將來自己眼番也簡約一點!

      相信過去的黑暴及疫情的發生,很多人也不會忘記,是香港及全球的大事件!

      很認同你的講法,當人年紀漸大,鏡也不敢照……森伯遲啲連水中自己的倒影也不敢望……😔

      刪除
    6. 有句俗語說:「唔信鏡,都望吓盆水啦 !」
      唔係呀嘛,森少竟然連水都唔敢望 ? 噉貪靚,果然係美術界中人。使乜驚,在家中舖吓mask,或者做吓facial, 就會面貌一新,同性異性都會走嚟跟住你gar啦 !

      刪除
    7. 有時廣東俗語都幾好笑,簡單得來易明~~~
      你諗多了,森伯所講的連盆水都唔敢望是講嚴重程度,如果森伯敷幾塊mask就能解決衰老的外表,咁就易辦很多~~
      估唔到秋葉姨仍很率真...森伯一塊mask都未用過,而且容貌是內從外的,養生法較合我...乜容貌一新,同性異性都會走埋嚟,呢個秋葉試得多!!!!

      刪除
    8. 吸引力不是靠個樣,言行舉止很重要。學習多接受自己的变化,隨遇而安!

      刪除
    9. 秋葉言下之意,莫非說森伯的言行舉止有問題?!!...歲月的變化,人人也得接受,而人老了也可是另一種美!!!

      刪除
    10. 不敢,不敢。素未謀面,也少見閣下拍攝的照片,怎麼看得出 你的言行舉止呢 ? 講笑搵第二樣喇。

      刪除
    11. 我仲以為秋葉有天眼通,窺看到森伯嘅一舉一動……哈哈
      秋葉可能自己唔知,有時都幾有幽默感!!👍

      刪除
    12. 縱使艱難,心態也要樂觀。但我不是一個喜歡活在幻想中的人。自小看電影和電視,看到一些男演員老了,確是比年青時好看。好像周聰,老了樣子很慈祥;在年青時他得個樣,演技毫無特色。姐姐最喜歡扮他的呆樣。

      刪除
    13. 人當然會老了,無論有很多人不接受也好,也得要面對~~做公眾人物無論一舉一動,相貌也要被人去評論,所以都很難阻擋歲月催人的現實...
      但現在的藝人算好了,有很多護膚,造型幫他們去保持著青春...有些年老藝人都保持得很好!!!

      刪除
  4. 版頭幾有新意。春花秋實,色彩怡人。
    貓咪與熊貓,都很可愛。左右兩側平衡,畫工甚佳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉的讚賞……
      版頭多點色彩,看落也有生氣一點!有部份是重新製作,謝謝欣賞!

      刪除
  5. 我真係好怕去銀行,雖然銀行有長者隊,但一樣是要排長龍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常很多人一諗起銀行,就諗起要排隊辦理事務,証明仲有很多人對實體銀行是有需要的……

      刪除
  6. 甚有同感。老牛這區也是零售銀行撤了幾間,匯豐銀行、恆生銀行、東亞銀行都沒有了,告市顧客到一個很遠的什麼地方的分行。老牛有「高新科技恐懼症」,從不搞什麼「網上銀行戶口」,更不會用手機付款取款,頂多是「撳機」過數或取現金。真的,待這一輩長者老去,世界上只有電子銀行了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說出的三間大銀行都轍走了,區內的市民如需要實體銀行真的不方便,幸好我住的附近都有櫃員機,基本上一般的簡單事務都OK既……森伯都已經好感恩!

      係呀,我都感到網上有錢銀往來好唔安全,但大勢所趨,將來也得接受!!

      將來只有網上銀行都未算驚……最怕將來連銀行內的儲蓄也成為一堆數字,冇了實體錢!!

      刪除
  7. 好多工種都用電子服務,咁將來D人有無工可做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也有同感,見人工智能越進步真的可取替很多人的工作,到時人們要找工作更加難……

      刪除