2023年11月15日 星期三

"開心香港"小活動...

自疫情的防疫措施解除後,政府都好希望能快些復常,為要帶動經濟活動,都有很多對策,例如早前的開心香港活動、夜經濟等等...我最記得的活動是送機票,但好似講講吓又唔知最後,有冇人得到呢啲免費機票去旅行?!!

有日經過某商場,發現有個開心香港的活動,真係唔睇唔知...這個繪畫比賽主要是年青的學生們參加,場中展示了多張的得奬作品~~而這裡有些作品真的確頗有本地特色~~

如果從好方面去想,搞多些關於香港的活動,可以讓新一代對香港有歸屬感,而且這幾年,大家常常掛在口邊講的移民移居,倒不如搵學生們去發掘一下身處的香港有哪些美麗之處!!

此幅獲奬的作品都唔錯,一看也充滿著香港情懷,很有代表性,而且很有心機製作,現場看有立體感...

32 則留言:

  1. 送機票是有的,我有朋友都得到,但不包括稅項及行李費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又不是太覺有什麼得獎報導,這樣你朋友也十分幸運,當然喇,佢只是送機票,其他費用就要自付......

      刪除
  2. 我抽唔到機票,連政府的一天遊都抽唔到呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要啦,Stella就算沒得送出的機票,自費去玩也不錯...

      刪除
  3. 活動搞手最叻唔係蘭桂芳之父盛智文咩,佢將海洋公園搞Halloween吸客後起死回生,無揾佢獻計?原來佢都係猶太人。
    我識人得到單程免費機票。
    繪畫比賽唔係好多機構都有年年辦咩!
    主題係開心香港,森哥睇完有冇開心到呀?
    我小四都得過校內繪畫比賽季軍,畢業頒獎典禮仲出去領獎威威……獎品係……一隻條柄有花紋嘅不銹鋼匙羹,依家仲用梗。不過,美勞科唔係我強項,之不過,得閑都要讚揚自己開心吓。
    培養多啲得獎者如運動員、科學家、文學家……歸屬感會強烈,你見啲人喺商場睇奧運比賽咁激情支持都感受到。
    奶茶、蛋撻、魚蛋、雞蛋仔、碗仔翅、月餅、車仔麵、菠蘿油、雞尾包、燒鵝、乳鴿…比賽令呢啲香港特色專業化。有咩打卡位嘅攝影比賽,十大手送比賽……外國朋友問起你都講得出,令香港有內涵,才有歸屬感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個人對開心的定義都唔同,政府都有很多智囊、軍師或者師爺...諗既計都未必個個市民都受落~~~

      單程好定唔好呢?!!如果係去的地方喜歡都唔錯喇,政府幫你出一半...

      繪畫比賽時時都有,不過以開心香港名義個聲勢又會大少少,我諗在學校裡搵學生參加!!!主題個名係開心香港,等如有種堅果叫開心果,唔通吔咗你會變得開心咗咩?!!一爺好單純,我估你到聖誕節都會信有聖誕老人派禮物畀乖的細蚊仔!!!哈哈哈

      其實你講開又講,不銹鋼餐具幾好,如果中途冇唔見或掉了,真係可以伴你一世!!!匙羹幾好,有紀念性又實用!!森伯平時好少用筷子,大多數用匙羹,拔湯拔飯拔餸一羹搞掂!!

      對香港有冇歸屬感,好睇個人~~培養都未必係一個因素~~~

      認同,現在講的香港特色食品,街頭小食,用來做生意的綽頭居多...十大手送比賽幾好玩,真係要用腦諗諗有咩包括在內...

      刪除
    2. 就係人人唔同,才會百花齊放,呢個世界才有趣。
      開心香港為題,森哥會點取材?
      我呢…人物有沈殿霞、許冠文、周星馳、曾志偉。食物有金莎朱古力、雪糕、藍罐曲奇餅…食左係開心呀!所以,我會一年一度買黎食,開開心心奬勵自己,有一年我開心得滯買左 6 kg 朱古力食。地點仲未諗到。
      我喜歡簡單,單純正合我,可惜,世界太複雜,人人心機重,要生存不可單純,咁好易畀人揾笨。我會扮單純嘅!等人對我無戒心。
      鐵係金屬真係永不磨滅,所以,有句:情比金堅。份奬品好有意思,你只係鐵匙羹,都係匙,但唔係含住金鎖匙出世,幸福神無降臨喺你呢邊,出爐鐵唔打唔得,你要以為自己係鐵打架!同前特首一樣好打得,要努力才揾到一啖仔匙羹飯食。講咁多嘢,其實,買佢單純係因為佢夠平,諗多左喇,有時單純就啱!直接啲唔使轉彎抹角。

      刪除
    3. 開心香港係主題,港人現實,每間店舖派優惠最開心,不一定食肆,什麼店也可,每個人都有份……

      你鍾意金莎?!我就麻麻地……我隨當時想食乜就買乜……

      單純都係好事,夜晚唔驚半夜有人敲門,訓覺都可以安心……

      家中很多不鏽鋼用品,襟用,易潔,而且輕,唔會打爛,好適合森伯呢類長者用,外出食飯都會帶支私家匙,輕而易抹,幾好!!

      刪除
    4. 超市買1送1,+$1多一件嘅優惠,都係將售價 飆高,實際平得5毫, 市面好多類同假扮優惠,會上當?哈哈!真係平嘅係黃貼紙。原來,FB都有關注組嘅網上報料,邊度有特價平嘢,等啱嘅人仆去買。
      見貨架不缺就知金莎深受大衆歡迎啦!不過,我好多年無食,年老改食健康黑朱古力好D。估唔到森哥係小衆!新年收到金莎咪借花敬佛,益同事?
      相對老奸巨猾嘅森哥,我真係好單純。
      半夜揾得你都係兇多吉少,驚架!
      森哥自攜餐具好環保又衞生,自嘆不如。👍
      消委會公布有幾隻花生醬含黃菊霉,服毒都唔知。諗起一生受用嘅飲食行為準則:食見到原形食物,加工到原狀係點都睇唔到就盡量少食。

      刪除
    5. 最近都常到超市買東西,好少用到+$1多一件的優惠,通常唔等駛的香口珠,或其他小食類...
      自從一爺常常在森伯前講黃標價,都會留意多了,買多了,通常都係水果和肉類...好少睇FB的關注組~~~
      森伯老人家唔夠人爭,通常都係見到有什麼優惠才去買~~~~
      金莎同雪莎比較,森伯愛吃椰子產品,唔會啦,過年拿些禮品借花敬佛...人人都知你將過年物資來派街坊!!
      我望都望自己係老奸巨猾,唔會畀人呃...若然真係有人叩門,幾驚都走去睇睇是誰啦~~唔驚得太多,如果冇人覺得係啲細路整蠱!!半夜三更有細路...哈哈哈
      只係一支匙羮啫,疫情那時就更加需要!!!呢份消委會的佈告,我想睇睇喎,好間中會買花生醬來吃,其實一向都知花生醬好唔衛生,肝臟科醫生唔會買來食,黃趜霉素係一級致癌物!!
      好早期就知,不過想吃便買下來~~

      刪除
    6. 老人仲食後生仔香口珠…唔通…闢味…?森哥平時講鮑蔘翅咁大口氣,還是滿口香 煙燻味?
      歡迎森哥加入掃黃大行動。我都唔夠C奶爭。
      逢加椰漿食物我都好喜歡,獨特椰香惹味好吸。
      會嫌棄架?帶有色眼鏡歧視食物好唔啱,高貴同事真難服侍。太多食唔到,FB 有斷捨離網畀你免費 放手。做人要有衣食,不要浪費資源,諗到慘慘巴童。
      父母唔畀細路去夜街。細蚊仔睡眠時間好長,佢哋半夜都瞓到死豬,扯唔起身。好在騷擾電話唔會深宵响起。
      見微知森,好細心,照顧周到,人見人愛。
      肝臟會解毒,食少少唔驚 。所以,我珍惜佢去減肚腩,因脂肪傷肝。花生我都會食唔停,我真係太為食。
      森哥繪畫得過幾多次奬?最深刻係邊次?講下威水史黎聽。

      刪除
    7. 邊有一爺咁多味要闢...以前有食,現在很少,有些香口珠話無糖,其實用了人工代糖阿斯巴甜...多食無益~~
      其實都係稍平,不過水果就平得多,可能時段關係,中午去冇咁多人爭,我附近間佳佳超市好悠閒,人唔多...
      最近一段時間,我自己製作椰漿抹醬,用來搽包食,很好味道,唯獨啡色的椰子糖麻麻地~~
      唔關同事事,過唔到自己果關,將親朋好友的禮轉贈,未到水窮盡的時候都唔會咁做,通常唔會太多,自己銷路...屋企人易話為,講明要送咩送咩,唔會買錯唔啱的禮物~~
      你講起深夜電話響,真係好驚驚...都順道講返單曾幾何時遇到的頗靈異事件,當時半夜四點幾,廚房的收音機突然響起,一路聽就一路驚,當時屋企人都聽到,真係為之一震,但估計係屋企人煮完餸唔記得熄,但聲響掣又神神地,時大聲時細聲,半夜三更就突然大聲...
      睇過份花生醬報告,佢話獲得滿星星係S字頭果款,我就是買呢隻,唔驚,唔係常常買...老人家怕熱氣!!!
      森伯冇咩畫畫奬,很少參加呢類畫畫比賽,感覺佢地好內定......

      刪除
    8. 森哥有篇博文講過。椰漿咖喱好味到無朋友,我餐餐齋汁撈飯都無投訴,啱糧尾。
      阿媽教唔好揀飲擇食,窮民胃不拒占記糖。
      共享賀禮都係有誠意,唔算請人食次貨,啱食嘅我(後生)多多都無拘,森哥有難我幫口,唔好抹殺人哋意願。
      嚇到個森離一離咩!可能係收音機締結鬧鐘良緣叫床啟蒙事件。
      黃昏買完餸回家途中撞上派報奇遇…好心幫阿嬋快啲收工咪順手拎一份,阿嬋立即問:『先生有無喺國內讀過小學?』仲快手揭開疊報紙嘅中間位,好像要發暗器,應該將會有第二步行動,唔好浪費我寶貴時間,我答:『無』即彈走。回家睇呢份叫明慧週報有8頁紙,頭版標題:中共黑手深入加拿大,內頁有法輪功招式。原來係邪教,我估佢想踢人入會。西方都無出此死棋,唔通又重新資助?為何再度活躍?如果佢打正旗號派教會單張我真係唔騷佢,所以,要隱身扮免費報紙。呢D邪教都係避之則吉。

      刪除
    9. 我有講過椰漿咖喱咩,好似未整個呢個餸?!!...現在食開日國咖喱,覺得呢款咖喱好好味,今個帶飯的午餐盒便是咖喱意粉....

      以前隻占記椰子糖好出名,現在真係少見,但有得賣...以前有隻軟糖,面頭有砂糖,係好好味,如果現在見到都想買~~人老左唔敢食太多糖,如食品加了糖又迫住食,
      最好樣樣包裝食物都不要額外加糖!!!

      唔會喇,森伯冇咩收到的禮品係要搵人清,若有日撞到一爺,只要大聲講係一爺,森伯寧願請你食餐!!!!

      果晚真係嚇死,無端端收音機會自動出聲,現時最怕床邊電話響,驚午夜凶鈴~~

      哦,真係好得人驚,法X功的人用呢種手法帶人入會,你有冇標明自己愛國愛港架?!!以前法X功有擺街站,我一路以來都係認為法X功係古古怪怪,細時唔識什麼叫政治,
      只知這種組織有啲嶇崎,好少理會~~~

      刪除
    10. 椰漿抹醬,呢個就有...用來搽麵包好好食!!!!

      刪除
  4. 做人最緊要係健康同快樂,睇到咁靚嘅展品心情都好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man說得對,健康快樂也是很重要,見到學生們的作品,不其然回想學生年代的畫作...哈哈

      刪除
  5. 搞多啲活動總係好的。但是否「開心」,還要看經濟是否有起色、看民生是否有改善、看市民收入有否增加。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現時這個問題也是多國的問題,經濟對一個地方來講相當重要,就是如此,政府近年來都想積極搞多些活動刺激經濟,不過通常都係雷聲大;雨點小......

      刪除
  6. 上面那幅獲奬的作品真不錯,電車、大押,密密的樓宇,充滿著香港情懷。相信是家長提示,學生作畫。家長們一般都會幫忙參予子女的繪畫,或勞作比賽的。我也不例外。
    記得小時候,美術堂我畫的雞鳴報曉,和另一幅淡紫色的山水畫,也曾經貼堂,不過都是自己的興趣。讀書無人管。
    後來姐姐讀英專,年底舉辦聖誕繪畫比賽,她指派我代為繪畫,我畫了兩幅,兩幅都入選貼了堂,我也有參加派對,看見也很高興,當然不會穿煲,就讓她出一下風頭吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一看便知香港的本土特色東西,喜歡畫中的大押,很有昔日香港風貌的代表性...哈哈~~當睇到畫作,我都係即時諗起一定有父母幫手參予,現今的小學生都冇咩可能知道舊香港的一事一物...
      有秋葉幫一幫手,令千金的畫作必定獲奬無數~~~就算不是奬,也貼堂無數!!!!
      你講起呢件事,令我想起曾幾何時,我妹妹課堂要畫些畫,佢她的畫畫天份不大,於是我幫她畫,結果拿了份奬品...這事也是一個兒時回憶!!!
      屋企人攞彩唔緊要,會諗到她們背後的作品是自己的實力,也相當開心!!!!

      刪除
    2. 想不到森少也做過妹妹的槍手。喜歡畫畫的人,總會出手幫忙。但我會幫忙起草稿,最後來個修改一些吧了,讓女兒也會有一些成功感。
      學校不會常常舉辦這些繪畫項目,但要全班參加,才參加吧了。小學功課都忙個不了,無暇再想搞其他。
      我自小有病,唯有潛心讀書,哪裡有什麼要獲獎的虛榮心 。 而且自小就一直有獎品獎狀,都看淡了。但也懂得戥人高興的 !

      刪除
    3. 通常喜歡畫畫的人,幫人畫幅畫係輕而易舉之事,而且家人獲奬,自己也沾上一分光榮...小時候易滿足,但人大了面對的事情,經歷都多了,很難再搵到昔日的易滿足感...現在都有填色比賽,不過規模可能細細地,開心香港搞的比賽,應該較大規模,但係市民可能聽都未聽過,可能只在校園圈裡面會提及~~~
      秋葉真係了不起,一直都有奬品奬座,而且你仲要看淡一切~~~真的不求名利,只會替沾了光的人感到高興...情操很高!!!
      真的很想欣賞一下秋枼的獲奬之作......期待!!!

      刪除
    4. 謝謝讚賞 ! 其實也沒有什麼了不起,既然付出更多的時間精神去學習,得到意外的獎賞吧,沒有什麼稀奇。
      自小我的生活主要是保持健康,其他沒有什麼令我覺得驚喜的。
      至於我的獲獎作品,都被人收藏了,取不回。早期貼堂的,多次搬家都遺失了。但在19年黑暴期間,寫畫過一幅「寶寶飛升」,沒有著色的,算是素描吧。
      來自學校、親友、報社各方面送給我的禮物也總有一些:
      用品、書籍、各種名筆、飾物,有些都遺失了。
      值得記念的人和事物,早已放在心上,不光是靠禮物來維繫。 人到黃昏,見一天走一天吧,隨遇而安。
      名利不過是身外物,有得也有失,名利不代表一切。我選擇平淡,才得到今天和平的日子。
      真是白頭宮女話當年,凡是比我年青的,都是後生可畏 !
      時間是最寶貴的,希望你們能珍惜。

      刪除
    5. 獎狀不等如獎座,是有分別的。

      刪除
    6. 不用客氣,總之有奬品或奬賞都應該值得開心,証明自己的作品有被人肯定的價值~~
      秋葉常常話身體有健康問題,好像還未聽過你說是什麼問題...當然喇,不想講的可以不講!!!
      很多時參賽作品,如不說明,統統也不會退回...反而幾想看看你幅什麼「寶寶飛升」~~~
      N年前的奬品或禮物都隨著時間的過去,真的所餘無幾!!!

      人到黃昏,見一天走一天吧,隨遇而安......說得對,人生還有什麼想做的可趁這個時間去做吧~~
      有些人講今天還能走還能行,就要多外出睇睇,等到年老不能動時,就留有遺憾!!!
      對呀,彼此都要珍惜寶貴的時間~~~

      我知奬狀同奬座有分別,可能老人家手快腦慢,打錯咗~~~

      刪除
    7. 每個人都有不同的價值觀,喜歡做什麼事,可以各適其適,也不用跟風去幹。
      即如人人都要趕往外跑去旅遊,你若對這方面已經感到意興闌珊,也要舟車勞動的 學人家去跑了嗎 ? 以為我是傻的嗎 ?
      至於把時間怎麼運用,也是各有各的自由。
      我多年不作畫,19年畫的塗鴉,放出來也許是個笑話。
      森源自認是老人家,那麼請你分享一下人生的經驗,給我參考一下吧。

      刪除