2023年11月8日 星期三

森秋系列之------超簡單食療

唔知大家會否一到秋季就會喉乾乾,想咳想咳,或者一到秋天轉天氣,氣管就有些問題...對森伯來講,幸好秋季都沒有以上問題,反而皮膚就會容易乾燥,很易痕痕癢癢,一盒凡士林,或什麼滋潤膏也是必備...不過今篇不是講用品,而是講養生食品~~~

一向對喉糖都不是太好印象,尤其含有藥性那種,吃了沒效果之餘反而更差!!!!遇有問題時常用鹽水漱口,反而有點舒緩作用~~但平時都會在便利店、連鎖藥房等等見到很多中藥喉糖,見就見得多,買來食都係第一次...佢講明是以草藥製造,一包糖買來試試也無妨,吃過後比預期中好,涼涼地、甘甘地...都有點醒神~~

與其買喉糖,不如自己整個天然飲品,也是生機飲食...呢個做法超...超...超級簡單,找來一個梨,除了啤梨,最好雪梨...我用的是貢梨,很大個那種!!!只要切塊,加適量涼開水,少量蜜糖(潤燥作用),一起攪拌,攪完就飲得...若想涼浸浸,放冰箱裡冰一陣,仲好味!!!飲過都要竪起...手指!!!!

當然喇,食療不是一次半次就見效用,如果不是忌甜的話,可一星期飲一至兩次...黃綠森醫師包你過一個潤潤的秋冬季!!!!

22 則留言:

  1. 某整年總覺想咳想咳感,做中度氣喘運動鍛鍊心肺功能後就消失,強左條氣順翻。
    凡士林係養膚聖品,x城8折買250ml,平過藥房$10。
    我都係!喉糖/咩膏無效兼引痰。
    話橘檸皮比肉更高營養,近年我食埋,亦減垃圾。係咪食左會預防咳呢?
    另外,甘草檸檬、九制陳皮…係好味有益古老零食,依據見到原形食材嘅飲食法則,會比加工成糖更好。兒時,新年吉係成粒連皮吞再吐核,好孫(酸)。
    我呢…直接雪梨蘸蜜糖。
    好多假,點揀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多做運動就最好喇~~始終肯動動身體對免疫機能都會好些......
      x城是否日X城呢?!!我一盒細的凡士林可以用上兩個冬季,都幾抵用~~而且好多配方選擇...
      係啦,喉糖唔係個個得,個個都有效!!!
      橙上的蠟質好明顯,唔會食埋落肚,近幾年好喜歡吃柑,超市常年有賣,而且又甜...橙比較少吃因為酸,唔食得太多酸食物......
      每次去超市、便利店都會買些包裝的九製陳皮,雖然知佢唔健康,可能用糖鹽醃製,但少量食用都可以減少喉部的不適,因為正宗的陳皮有化痰理氣的作用~~
      甘草檸檬,九製陳皮...等等的古老零食,裕華間超市好多,有機會去可以要睇下~~其實你會否去裕華?!!
      直接雪梨蘸蜜糖...咁食法唔好,攪勻食會易吸收~~~

      刪除
    2. 我本懶惰,堅持日日做唔易。
      聰明估中。我膚質差需大量補救。
      習慣清洗貯放雪櫃,無咁易發霉,食前再洗多次,怕農藥。
      有曬柑皮,整果皮雜豆糖水。
      裕華…無嘢啱。
      真係每樣食物都諗到壞分子,唔嚴重嘅我唔理。好似喺屋企跌落地我會快手拿起食,有時唔使太講究,正常人無咁脆弱。
      以前,我係因為老人家牙力唔夠才買部機打爛畀佢食。堅硬果仁種籽如芝麻、阿麻籽用牙咬胃磨真係如豆苗明天見,攪成醬狀才完全吸收。斷食日600卡有小得可憐嘅南瓜加蛋,打成美味濃湯可安慰自己,我無森哥腸胃咁削。

      刪除
    3. 都市人對做運動都沒有太大恆心……

      你膚質差好可能飲食出錯而你唔知,又加上你夜睡,唔差就奇……

      生果買後唔洗,到食才洗,咁樣耐放一些,尤其車厘子同葡萄或一些莓類……

      跌落屋企個地,再洗洗就食,好多人都係咁做!

      打成梨漿放雪櫃會好好飲,森伯個腸胃好削,話晒老人家,唔似你哋後生消化力咁強!講真!!😀

      刪除
    4. 感覺每天都在掙紮中救存。
      敢問黃綠森醫師食錯左咩?應食咩才有森哥咁嘅美膚?
      我早睡早起。
      有啲水果係唔可以提早洗,同黑錢一樣唔何亂洗。
      我係唔洗直接放入口,藝高人膽大。
      醃制乾果以前叫鹹濕嘢我都好鍾意!依家太化學化,防腐劑、增味劑、色素、改性澱粉、濃稠劑…一大堆,都係舊時天然有機方式好。
      一日一餐都唔缺營養,証明我吸力強大。回憶中,森哥好多時都用機打爛食物,森醫師有方法增强吸力嘅!

      刪除
    5. 每天都要爭扎中求存,咁慘……好似現時水深火熱的巴民,早前都有睇巴民的視頻,到呢刻完全害怕了,炸醫院,受了重傷都冇人救,麵包店唔開,因為已經冇麵粉……簡直係人間煉獄!!

      也希望一爺可以想開一點……

      Sorry喎,森伯冇美膚,求求其其,你可以買包杏仁粉,放豆漿,放粥等等,唔駛磨很方便,森伯個雪櫃常有包黑芝麻粉!!

      就係太多添加劑,多吃原食物……

      打爛食好處易吸收,唔好處係醣份也易吸收,所以現時少打了!你在網上打開胃健脾食物搜查,就搵到答案!

      刪除
    6. 我無寫錯字架!有陣時,到運動時間唔願郁,似被繩『紮』住,要『掙』脫捆綁,才『救』到條懶蟲,健康『存』活下去。
      打杖啫!烏人都無巴人咁慘。死啦!無咁快打完,仲有排……等死。唉!
      其面積係2個大嶼山, 住左3百萬巴人,以想巴人逃走晒,就可佔領埋。
      美對俄以意向係一停一打,兩種態度顯露虛假不公正,自己周圍開戰侵略,仲美言自己係世界警察,其實,背後 盤算利益。反觀,中國對兩戰都搬出和平方案,高呼停戰、議和,行為一置。
      你講維他命E護膚,我一定多過頭。每天飲食都包含果仁類。而且,用芥花籽油 牛奶 鹽 發打成cream,自制無添加劑沙律醬,撈落米飯內,用生蔬菜包住飯肉食好美味,因蒸烚烹調和醃肉一滴油都無落,知道鼓吹無油健康係錯誤嘅,我要加好油。
      FB突然出左鱷魚肉止咳廣告資訊,呢個氣管敏感救星竊聽左我哋對話,可能仲開通左我手機鏡頭和咪高鋒,偷睇我一舉一動,用得網絡預左無私隱。
      徵費後街道上垃圾桶會消失?呢道唔使用收錢垃圾袋?

      刪除
    7. 自己做運動,隨心啦...冇得強迫自己~~~有時要上班的日子,成日坐在電腦前,有種無形的疲累,點都要起身郁一郁,做下運動,志在郁郁...

      烏人同巴人係兩種情況,俄烏嗰場戰線,俄國有普京大帝助陣,情況便會不一樣!!!!打仗耗損太多,自有很多利益方面盤算......現時各國都有人反戰遊行,都係希望早日停戰,其實中文有句話很對,生靈塗碳,現在巴民就正正是這樣處境~~~

      近排除了吃水果之外,仲有加埋生機菜苗,取其生機飲食,我不會吃生取代平時飲食,不過會習慣吃...

      想自製沙律醬,我會用牛油果,現在一年四季都有牛油果,用來打醬非常適合,而且習慣了又幾好味,牛油果,加牛奶或者豆漿,有堅果的話可以加些少,一齊打到杰撻撻...當沙律醬都得,若然加條蕉蕉變奶昔,簡直係森伯果類庶民的高級甜品!!!

      坊間時時都講鱷魚肉治喘氣,氣管問題...不知是否屬實呢?!!近排都刻意多飲梨水,係我呢排既補健飲品,我介紹過的杏仁粉,都有補氣管的作用,我有幾聲咳時都會吃呢個杏仁食物,尤其在患新冠時~~它不是堅果杏仁,是中藥既杏仁,細細粒心心形,南杏佔多,北杏佔少,不過坊間買到的杏仁粉,應該只得南杏,藥用價值冇咁大...

      咁一爺的手機又開鏡頭又開咪,就小心啲啦~~森伯幾廿歲人,絕唔會玩呢類玩意~~~~XXXXXD

      將來自己垃圾,需要自己帶返屋企揼!!!!好似係咁講過.....

      刪除
    8. 隨心……我會諗一千個借口唔做!如何培養好習慣?
      同一時間提供彈藥和政府運作費畀兩個國家,就係森哥講嘅耗損大。本來已經債台高築嘅國債又破新高,會拖垮國力。但係,各國都開始本幣交易,減持其國債和貨幣。
      打壓人仲要問人借錢(買佢嘅國債),邊有人會蠢到借錢畀敵人去攻擊自己架。
      澳洲就買左個慘烈教訓,個種族歧視、傻瓜總理仇視大客仔,終於成功鬧走左。發現大市場嘅不只有經濟力量,仲有政治力量。
      深層次地諗,一帶一路係一個大謀略,貸款基建去扶起小國經濟,令佢成為你嘅第一大出口國,依賴你來生存,唔敢亂咁反對大客仔。要辦進博會。
      我餐單9成食材係固定,可不斷發掘、撞板、改良,發現生食味道和營養更正。
      早排玩左自己 曬矮瓜乾,同菜乾一樣可放成年都得,因為雪櫃空間有限,多個貯糧方法都好。
      500ml咸奶油約要$10,抵過油醋…混醬。
      超級食物牛油果當然好啦!森哥識揀。
      我打杏仁糊就係用南北杏。
      佢開左我都唔知架,德國梅婆婆咪唔知畀CIA偷聽囉!大國劣行、無道德標準,令人憎恨,快要倒下。

      刪除
    9. 習慣都冇得迫,隨心做,當你自覺有此需要,就會畀心機做好佢!!!

      所以有句說話講打消耗戰...付出的不止是金錢、國力、仲有人命、國譽、國運~~~~

      其實呢樣我都覺得好奇怪,你同一個人借錢,點都會就住個責主,竟然仲聲大夾惡去抵制人,仲去指責有什麼什麼的不對!!!反過來個責仔仲惡過責主~~~

      有邊個唔想有生意做,唔想有錢齊齊搵...全球經濟都係麻麻地,搵到錢,做到生意,國泰民安...就是領導所願,搞得唔好遲早下台!!!

      乜野晒矮瓜亁,苦瓜乾就聽過...有時睇落好簡單,把食品風乾便可,其實內裡可能有學問,吃了後身體又會出現問題,輕則肚疴,重則頑疾~~

      曾聽過有人在家中自己晒鹹魚,可能天氣潮濕,濕幾日又乾幾日,久而久之鹹魚都生晒蚊蠅的蟲卵,聽落都唔衛生啦,仲要食落肚!!!

      香港地買野好方便,唔需要諗計去收藏太多食物,有些食物未必襟擺~~~現在多了到外出買菜,頂多一次拎多少少!!!

      牛油果醬好好味,好適合現時的秋冬季節飲用,有油性滋潤一下身體也好!!!

      一爺好得意,講講下食物又會講返政治!!!!

      刪除
    10. 係人性的弱點,完美森哥體會唔到凡人喇!
      同納豆國一樣國運唔好,意外碰上兩場戰爭,係長期作惡多端,畀天收。
      俗語:妹仔大過主人婆。自以為是。
      自大左百年,未遇過比自己更強勁嘅對手,打左4-5年,要醒覺認低威,換一種態度。
      政棍錢多唔志在,唔理民間疾苦。
      民意係揾錢,聽取民意揾錢為先,富民強國,才係真民主。
      上網睇片學人哋。我好奇心算大,損失都係一條矮瓜$2啫,森哥無咁孤寒。
      漁民將鹹魚包住個頭唔畀佢產卵。
      回應手機竊聽係事實,呢個例子實證如山最啱。

      刪除
    11. 人有人運,國有國運,當然行緊運的時候都要把握……因為運氣不是時時陪伴左右,當運去時,就要沉著應戰,靠努力賣力,等下個運再來過……

      現在好興乾風機,果片菜片風乾就食得……對我來講無乜需要,買來食都方便!

      刪除
  2. 呢款軟糖唔錯,我間中會買黎食,貢梨清甜又多汁,佳果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時食食都唔錯,起碼有種涼涼感覺……
      可是貢梨屬季節水果,不會常常有!

      刪除
  3. 含西藥成份的喉糖真係冇乜用,一來惹痰,二來食完之後個口苦的,三來,又是最重要的,根本看不到效果。你介紹嗰款雪梨加蜜糖攪拌,值得試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,所以喉糖不是首選,還有自己也不太接受勁薄荷的香口珠,味道唔自然,食完個喉仲辛苦……反而傳統的醃製陳皮會好一點!

      這個梨水簡單易做,清清涼涼又潤喉……

      刪除
  4. 金桔喉糖非常有效,水沖咸柑桔也不錯,護聲舒緩喉痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都有買,食落都唔錯,涼涼地地都幾好,是中藥提煉(據講)

      刪除
  5. 據知西藥的喉糖成效越來越差,我也很久沒有購買了。
    你提供的方法很好,俗語說:「有雪梨,冇熱氣。」
    前年我喉嚨有些痛,飲了些蜜糖水就沒事了,這個也很方便哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,這種西藥成份的喉糖很多年已冇吃過,據講政府醫生開的喉糖是這類(不知現在是否)...只能當糖吃,沒大效!!!

      很多人對藥效也有差別,我齋飲蜜糖水效用不大,加梨水才有用,一般我會喝南杏北杏的食療,甚為見效!!尤其患新冠期間~~

      刪除
    2. 在新冠期間,有人說日常可以多喝陳皮水,這個幾方便。
      以前友人送我一樽自家醃制的鹹柑橘,我一宜都是珍藏,沒有用過。因為一向不慣用這個。
      南北杏的屬性有所不同,南杏甜,北杏苦,並有微毒,用量控制在5至10克之內。南北杏共用份量,一般為10克。

      刪除