2023年11月1日 星期三

森秋系列之-----換季...

雖然中秋已過,但氣溫都仍處於時涼時熱,這是典型的香港氣候,可能要到十一月中才會感到有涼意,就因為現在的氣候已沒有春夏秋冬之分,所以衣櫃裡、衣箱裡...常年都有齊春夏秋冬的衣服,要著都很容易拿出來...

今年都冇特別添置新衣換季,不過早前就買了些日常短tee,都只是舊換新,森伯有幾樣衣服是一年四季都會著,第一樣是背心,第二樣是短袖tee,冬季時外面的衫多數著好幾日,而換就是內裡的背心,而短袖tee最多著就是現在的秋冬天時...

通常唔會周圍去買衫,附近的日式百貨已經OK,它的款式多是老實款,有些仲係阿伯款,所以幾適合老人家森伯,呢度買衫好free,完全自助式,售貨員打牙較,某人理你...拎完又試,試完再拎...完全感到自己係透明人,而且這裡買衫的人唔多,好悠閒~~~~~~~

買件合森意的恤衫唔易,有就唔買,反而有領的tee才合森水,今次主要目的是買短tee,唔講咁多,拎件衫去試試先!!!

22 則留言:

  1. 我都係衣服殘舊左才添置新衫。不過,底衫褲常更換,洗得多好快殘,我見特價就買定囤貨。係揀特異功能底衫,熱天著快乾排汗嘅,而凍天便是消委會測過有效B牌保暖啦!棉質衫早已打入冷宮。
    大熱天時我都習慣喺恤衫下加底,底衫索汗唔使令件恤衫濕左,有礙觀占,格甩底都要索,所以,背芯唔切合我需要。
    淋浴換季:今日我仲冲梗凍水涼,通常低過20⁰C啲水體感凍到打冷震才用熱水。涼天會用分段洗身法,煤氣爐出水初段凍嘅會先下半身,後段熱水洗上身。寒冷天就開行全熱水,咁前段凍水用桶仔裝起,要贊自己好珍惜食水,所以,獨居就唔使交水費,水務署唔寄水費單畀我架,俗稱打單信。
    有話19⁰C以下水溫冲涼刺激身體會更健康強壯,但係有話體温降低1⁰嘅抵抗力會變差易感冒,咁樣咪好矛盾。
    我最憎售貨員打擾,要全自由不可眼超超,喜歡靜靜睇、慢慢揀、隨便試,揀啱去櫃枱畀完錢鬆人,比起熱情款待我愛冷對待,所以,贊賞超市自助收錢冷對待法。森哥和我係不同客戶群。森哥要打眼色,售貨員要洞識眉頭眼額,你哋交流叫做『眉來眼去』。哈哈!
    換季除左衣服仲有咩?……xx城廣告已有特價火鍋爐、電暖氊。…風扇洗完包起。…煲雪梨水潤肺?賞紅葉…大閘蟹…秋栗

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次換的衫褲,洗得多都好易殘,呢個完全認同!!其實一路都搵緊有些底衫又涼爽又快乾果種,慳時間嘛!

      一出街都著得肆正些,自然裡面要著底衫,索汗之餘又可以望落挺身些……背心夏季係家常服,所以一年四季都要著,但洗得多,又會易殘兼穿窿!

      冇你咁多慳家大法,大概上已習慣一年四季都要沖熱水涼,天冷時沖熱水比較舒服,天熱時去汗,若然沖凍水涼,洗完個身黐立立,森伯係大汗人!

      咁好唔駛交水費?!煲水,洗食物都要卦,你唔係話落街攞公用水呀!!你好似活在鄉郊地方!!佩服你……👍

      打眼色?!買少少衫要打眼色!!都冇優惠,你打埋我份……

      你真聰明,森秋系列可以慢慢講,一年時間過得快,今年夏季霎眼過後,又來到秋冬……

      刪除
    2. 我首件快乾底衫喺 優衣庫 發現,真係汗水好快帶走,熱天去街市買餸,昔日棉質衫濕透,快乾衫只有好小面積濕,係爽D。無汗臭味。晾衫好快乾。衣料好薄放衣櫃慳位,有一半。衣料好似森哥肌膚咁絲滑,摸不停。有幾項要注意。1) 愈貼身效果愈好,好似大隻佬揀細一碼衫騷肌肉咁貼,更有效將身上汗水盡快帶走。2) 唔可以用柔順劑,佢會整塞衣料特有吸汗嘅毛細孔。3) U牌要用洗衫袋,否則,洗完拉長左。其它品牌嘅厚身D唔使。
      有分要見人嘅,同唔見人嘅底衫,可以殘舊D嘅。
      我喺屋企係赤膊,好性感。
      凍水浴好爽呀。
      多汗症可補充4倍維他命B1減低少。
      全部做齊都唔過限額包括煮食、洗衫、洗地、清潔、有時無咸水冲厠……
      我鍾意香港氣候,唔想住喺有落雪嘅地方,整年夏天太熱我又唔啱。
      有森哥陪伴開開心心拗撬下過得更快。

      刪除
    3. 有些牌子都話清涼快乾,好切合現在人們所需!講就講到天花龍鳳,但實際又係不外如是,冬天實有保溫內衣賣,廣告常講零下幾度都可以穿,結果同普通內衣差唔多!冇再買!

      基本上買內衣摸下質地,薄薄地就合我(易乾),越厚越綿質就越難乾!

      森伯老人家冇你啲小鮮肉friends咁嫰滑,唔好摸得就摸……🤣🤣

      你講幾點都唔合森伯用,幾乎唔用柔順劑,冇u牌底衫,好少去買衫……

      香港氣候比較熱和潮濕,不過好過會落雪的地區,太凍個人唔掂!

      你當拗撬,我當傾偈咋!😀

      刪除
    4. 信佢哋蛇都死啦!森哥一朝被蛇咬就怕啦…唔好氣餒,自古成功在嘗試,早買早享受。
      消費者委員會出咗快乾排汗運動衫和保暖內衣測試報告你有冇睇過,有參考價值。另外,特異功能衫都要人特異處理才達至預期效果,你要睇吓有咩要注意事項。保暖內衣一樣都要細一碼緊身架!揀大咗就唔太暖喇!網上都有資料。
      我堆嫩滑小鮮肉friends 簡直令我流口水,忍唔著食佢落肚…蒸雞、 燜牛腩 、蒸魚、煎蠔餅…。
      件衫真係好好摸,你撥冗去舖頭摸下啦!哈哈!
      我反傳統洗衫唔落柔順劑架!可能咁樣才正確。我亦反傳統唔用大浴巾,改左薄身輕盈洗面巾冲涼後抹身,效果一樣,日日順手洗埋晾乾夠乾淨,反而,笨重大浴巾唔會日日洗,潮濕天難乾死。
      我都知我講咩森哥都唔啱聽,唔合森意,不過,我都會繼續長篇大論。哈哈!
      喜歡針鋒相對、拳拳到肉、入森入肺 感覺強烈,唔係表面客套話,搔唔到癢處。
      到肉嘅仲有班被制裁嘅香港法官/律師/律政處人員,氣焰好大嘅西區議員又黎淋紅油。驅使各國爭住去美元化,惡唔出面。所以 BRI 有百幾國出席,尋求經濟加速成長,脱窮脱美,快啲結束單極覇權。

      刪除
    5. 唔駛啦,一般的背心已經OK。想當年,年少時好喜歡去連鎖服裝店買衫,順便都會買埋底衫,尺碼容易買,而且到找數時,一般都有折扣……現在老人家買的衫都唔敢太多花臣,老實款就OK!!

      通常你啲鮮肉friends夠新鮮,點整都好食,煎蠔餅正喎!幾時請森伯食先?!森伯多數買雪肉,係雪肉fans,貪佢可以保存在冰格內一段長時間,幾時想食就解凍,隨時可以煮,叫做唔駛成日買餸!!

      一爺真係大闊佬,用大浴巾,濕完又要晾乾,唔方便,而家冇幾多人會用,森伯一條浴巾走天涯……

      一爺啲富泰生活同森伯啲赤貧生活係兩個不同的level,難免有爭拗……

      唔知點解某國班官員(完全唔知乜水)時時走出來話制裁呢個,制裁嗰個……港官員仲要理佢,當佢發up瘋仲好!!呢幾年都聽唔少!

      刪除
    6. 年少多花臣就唔會去連鎖店買『制服』。係咩花臣?
      我唔出軌架!四平八穩嘅衣著,否則,化身妖獸。
      森哥提起我小鮮肉陳年往事,高唱:舊夢不須記。近年我都係吃雪藏肉/罐頭。
      窮森應該馴服如小羔羊,唔敢同一爺霸道總裁爭拗喎!正所謂:窮不與富鬥。
      邪惡軸心國盛產大壞蛋到處鬧事,從我對西人工作經驗,唔反噬佢哋,你就係怕左佢而收聲,一定要拗到底。
      換季 換森 換心情 換芯片…華為用3年換上中國芯 …中國經濟突飛猛進並非偶然,而係中國人太聰明從10年開始各方面技術都突破,走上世界一流水平。

      刪除
    7. 嗰類花臣係年青人先著到,例如:啲衫無端端有條金邊,心口有英文字,顏色配搭怪怪...當年紀漸大也很少再去幫襯,最主要唔得大體!!!我又唔似一爺model咁款~~無論年青look、斯文才駿look、鄰家男孩look都拿捏得到...哈哈,所以著衫都為求穩陣!!!

      基本上肉類不是時時買,所以對我來講雪藏肉比較方便食用,罐頭甚少買...現在"地捫"出了很多紙包食品,用起來都十分方便,有湯有餸,又有意粉醬幾多選擇,不過間超市只得兩三樣...

      窮不與富鬥,一爺又想用錢欺壓窮人森伯~~~~算唔算網上欺凌?!!

      你成日話邪惡軸心國,畀人家的間諜聽到,活捉你去某國賣豬仔,運你去舊金山揼石仔做苦工~~~~~~~~~~~~哈哈哈哈

      刪除
    8. 阿媽年代紡織技術低,布料只有單色,灰沉色系最平, 所以,佢覺得紅紅綠綠花哩碌就好靚。我細蚊仔時阿媽就係我嘅當然形象設計師。加上我樣貌出衆,唔係背後話,而係兜口兜面話你:「醜人多八卦」,所以,低調、簡約、唔突出就啱我。
      仲有平價海產乾貨如蠔豉 淡菜 蝦皮 海帶都好有益。
      見呢两場戰爭,不謀而合,以強凌弱係真理。因此,國家富強,人民有福,我慶幸能望到呢一日。
      監獄早已爆棚,所以,早年立法偷竊少於950美元係輕罪唔拉架。拉我呢啲無名小卒都晒米飯,除非係森哥呢類重要人物就要驚。呢條法案造就許多集體O元購,店舖每年損失大。

      刪除
    9. 現在潮流就剛剛相反,淺色沉色的統統稱為型格look,反而太過花哩花碌就被人認為太浮誇~~~對個小朋友話「醜人多八怪」好失小朋友的自專心,當人大了思想漸漸成熟,知道有咩應該講,有咩唔好講...都很少當人面前話人不是,無論大人細路都一律讚,俗語話:禮多人不怪...所以要我形容一爺,一路都係以富家子弟,model,陽光男孩,型仔等等...等人聽起來都順耳一點~~~除非見過一爺的照片,靚就當然讚,唔靚就唔出聲......都算有口德卦!!

      你以下講的說話,我完全認同,國家弱,任由他國欺壓凌辱,人民唔值錢...聽過早幾年前,有人話寧願當時(侵華時期)被日軍統治,都唔好畀返大陸~~~~森諗:佢食咗藥未?!!

      根本外國當地冇咁多人手去辦理呢類0元購事件,只要被竊的金額不高,都冇咁得閒睬你~~~~

      刪除
    10. 係殘酷認識真相,接受無人完美嘅缺點好,還是,避重就輕逃避現實害怕激評?有能力超越關口會變得更強大,承擔唔到錯折或造成抑鬱還是避之則吉,面對嚴苛,有時會愈變愈強,有時會愈黎愈弱,情況如要視乎那隻病箘與自身免疫力。
      睇過一集電視劇訪問個富翁,有個商品想用佢嘅名氣做代言人,佢思考好耐,身邊太多擦鞋仔美化謊言,最終佢問咗個女,誠實講出利害衝突,才作出最好決定。所以,有問題都係誠實面對好,身邊亦都要有信得過嘅好人。皇帝都要有免死進諫大臣。
      衣著嘅,有 model 身型和面孔 就亂著咩都好睇,唔係呢個級數嘅…最好知道點著最順眼。
      佢向錢看咋!90年代係日本發展最暢旺,多方面已爬過美國達到世界首位,當年,跟佢揾食賺錢多多好架。中國人以前偷渡到美國、香港,依家係東南亞人想偷渡去中國、香港,因為自己國家揾唔到食,要走佬去他鄉保住條命仔,仲有機會發達,不過佢講到太侮辱國家就過份左。
      琉球人以前係中國附屬國,係被日本人吞併,所以,奸詐日本人一直對佢哋唔好,日本咁多小島,個美國軍事基地就係放喺琉球,造成美國仇敵轟炸主要目標,驚驚呀!島民抗議要搬走都無效。

      刪除
    11. 給人印象係口乖定口臭就你自己揀!!

      森伯好少刷人哋鞋,唔認同最多唔出聲,至於賣吓口乖都無傷大雅!!

      好認同,冇model款,就要行老實型兼大方得體就好了……

      國事,家事,天下事,近兩三年很多平時冇留意的也很關注,都係好嘅,始終政局跟生活都係息息相關……

      刪除
  2. 我都冇乜所謂"換季"的,由於衣服不多,長袖短袖同時放在衣櫃內,要著甚麼衣服,隨時可取。不過衣櫃掛有幾套西裝,是退休前返工穿的,又唔舍得丟棄,好嘥地方,正考慮忍痛,因為明年4月要垃圾徵費了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得細時的天氣還有四季之分,天熱跟天冷有很大分別,現在人們都沒有需要換季,平時大家都懶得執衫,大多數一個衣櫃,或用些膠箱放晒,一轉季可以即刻拿出來穿!

      西裝都要丟!唔怕有什麼比較隆重場合需要穿著……
      而家自己多數casual wear,有些衣著可以百搭配合,簡約風格便算……

      刪除
    2. 我已經留住西裝幾年,但一次都冇著過,而家就算去飲都好少著西裝。

      刪除
    3. 社區久不久會有回收活動,我明白peace不是貪小便宜,祇是坊間有此回收活動。此此外也可聯絡「救世軍」會否接收。

      刪除
    4. 唔使忍痛,18區都有舊衣回收箱(上網搜位置),幾時捨得,幾時丟。

      刪除
    5. Peace兄:
      係呀,一般的聚會好少著到西裝,通常主人家辦酒席,就會著西裝,較為莊重……


      Stella:
      近些年來,大家都話要斷捨離,不合時宜或已不再使用的物品都要忍心清一清佢……
      有機會Stella都在網誌介紹吓!!


      一爺:
      呢類回收中心,所回收的舊物,他們也要篩選過那些可重用才會接收,若然屬於唔等駛,如舊杯,舊用品等等,他們也會攞去推填,有時仲嘥咗自己精神時間,不如親手丟了更方便……

      刪除
  3. 天氣暖化,現在換季簡單得多了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能是這個原因,現在四季的氣候分別不大……

      刪除
  4. 以前四季分明,現在熱嘅天氣特別長。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,據講係溫室效應,背心短袖衫,常年都會著……😔

      刪除