2023年12月6日 星期三

森記包點之—南瓜籽饅頭

了解到外邊的包包點點實在有太多添加物,上一篇博文也有提到...所以的起"森"肝,去學習做饅頭,數算一下都已經有多年了...相信自家製作饅頭最大問題係發酵問題,所以酵母都好重要!!而天氣寒冷也有關係,所以呢排好少做...基本上很少做白饅頭,多數會加點其他食材,製作一些養生饅頭...這也合本人做饅頭的目的!!!

現在超市買堅果都多了選擇,若然不想太鹹可以揀些無鹽的堅果來買,這隻堅果就最好製作饅頭,今次買南瓜籽,剝晒殼食用起來就好方便,而且內裡幾乾爽...

搓好粉團後待發酵,之後放南瓜籽和黑芝麻粉!!!

蒸出來就有幾個包仔,自家做的包點,雖然色、香、味都很清淡,但堅果的養份就可全吸收,最重要是沒有任何化學添加......


18 則留言:

  1. 有2種籽好正呀!
    原味雜果仁係我一餐最後完美終結,烤一烤,好味道。
    我睇完網上短片,真係『麵包機輔助做饅頭,新手零失敗』。唔多功夫亦唔太難。
    工欲善其事,必先利其器。部機能創造條件去逆天命,令發酵程序不受環境温度/濕度影響,森哥就幾時做都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也有這習慣,無論吃過午飯或晚飯後都會吃點堅果小食...唔錯架!!
      唔會喇,做幾個饅頭仔又要擺部麵包機在廚房,你唔好當個個的屋都係一爺的華宅,相信你個廚房仲大過森伯間屋~~~~
      我做的手工饅頭好簡單,冇花巧工序...用個有蓋的大碗蓋著麵團,也同樣會發酵的,香港的冬季始終沒有落雪的地方冷...不過天冷待發酵就要用點時間~~~
      我唔多工具,若然變成高筋麵粉可以做芝麻麵包,我暫時未試過用高筋麵粉,饅頭都OK...

      刪除
    2. 有人工作上用得腦多,喜歡放假去耕田,體力和腦力勞動得以平衡,放鬆舒壓。森哥親手做饅頭都係一樣,邊會假手機器吖!
      為清左袋麵粉,每次都罪企上卅分鐘去細火慢煎三大塊雜菜餅,夏天對住過火爐付出成擔汗水,諷刺係我唔夠十分鐘享受美食,付出過大,認清自己嗜好不在煮食,麻煩菜都係出街食。
      反之,森哥愛厨藝、有要求、有品味、有魄力!
      “厨房大過我間屋” ?森哥間屋有幾大?森哥偷窺我,知我個厨房幾大?除左年紀,森哥原來都愛作大。哈哈!
      聖誕鐘響起,順@貨運辦23年免費送信去芬蘭聖誕老人村,呢個宣傳手法好新頴喎!好啱像法國人講夠高尚生活有詩意嘅森哥,作畫寄出許願咭。

      刪除
    3. 壓力個個都有,應對方法都各有不同,現在買的饅頭麵包容易,麵包機不是廚房必備……
      有多餘麵粉,多數整包點!

      整個飯對森伯來講好簡單,不過間中會外出食!
      森伯對廚入煮食好麻麻地,唔喜歡材料太多,煮法太複雜,喜歡簡簡單單……

      森伯愛作大?!係就唔會話自己住納米樓!!

      許願卡寄畀聖誕老人……好細路仔玩意!!充滿童真都好既!

      刪除
    4. 作大 意思係誇張、誇大;言過其實;把事情説得超過原來的程度。作大左間屋同納米樓一樣咁狹窄,森哥 對自己會”裝胸作細“,對我就相反。
      整饅頭咁花時間同力氣都肯做,所以,認為森哥愛厨藝。
      咁我們喺煮食方面有八成相同,但我要材料類型夠雜,大包圍吸取各種營養,寧濫勿缺,身體係個大型化工廠,備料不足會停工。
      兒嬉…返老還童嘛!

      刪除
    5. 森伯一向形象老實,邊似一爺講野特別浮誇,又想抹黑老人家!!👎

      整饅頭花時間同力氣?!你究竟整過未?!好簡單……咁一爺平時煮嘢食幾懶到出汁,餐餐非叫外賣不可……

      樣樣都食啲,盡量唔揀飲擇食,吸取多些多方面營養!

      咁多年聖誕,咁你有冇真係收過聖誕老人回信呢?!

      刪除
    6. 我真可憐!要浮誇才引人關注。
      咁我去抹白森哥啦!
      未喎!見人搓麵團滴晒汗都好賣力架!森哥有得展露肌肉力量會唔覺!
      飯餸一煲過係智慧型方便飯,快速過你叫外賣。抱住信念係聰明人要付出最低得到最高回報。
      我係乖孩子,瞓醒收到聖誕老人禮物架!開心C,點知畀阿哥整蠱,換左個柑喺我隻香襪內,喊救命!

      刪除
    7. 做人踏實些,唔駛靠浮誇……

      哈哈哈,搓幾個饅頭仔就展示臂肌,唔好咁好笑!老人家手臂唔萎縮都偷笑!

      我大多數蒸飯一盆過連餸,夠晒簡單,如果用大容器,夠兩三個人食……

      你阿哥都好好人,知個細佬純真,搵個桔送畀你,當年你幾大呀?!咁得意嘅……

      刪除
    8. 醜人做小丑,無得扮cool,大家閒時講下笑下。
      搓饅頭預防肌少萎縮症,咁要常搓頭。
      森笑呀!日本醫生話大笑可增強身體免疫力,唔使多謝,我豪free畀你。佢仲話一起身刷牙、成粒桔仔帶皮吞食都可增強。
      蒸好正👍。
      環保煲縮短到只燒15'更正👍,嫌煲細只夠兩日份量。劃時代產品唔啱穴居人森哥原始法則,後山執柴燒啦!
      老豆才係聖誕老人放糖果,搗蛋鬼偷天換日,令我得個桔,大家庭生活多趣味。
      未成年少男。

      刪除
    9. 做人識笑吓咪幾好!!!!

      搓幾個饅頭仔練唔到什麼,老人家做吓拉力帶運動快見效...養身強體真係有千種方法,試吓邊樣適合自己去維持最好!!!一定要有恆心,才見到成效~~

      多種煮食方法我認為蒸最慳水慳力,而且唔需要洗太多東西~~你形容森伯係穴居人,真係好貼切,住山窿唔駛交租,每朝溪水洗面,摘野果當早餐,最緊要係得閒上山劈吓柴,練吓臂肌...

      你老豆又幾有雅興,聖誕節都不忘"乙水"吓細路仔開心...你阿哥換個桔仲好過糖啦,糖果唔健康,食個桔又有維他命C,又高纖,等細佬佬有得排毒~~原來未成年少男,我仲以為三、四歲的細蚊仔.......

      刪除
    10. 拉柴啦!哈哈!
      森哥仲有六歲前記憶?

      刪除
    11. 新一年將至,正面啲!
      你忘記森伯伯係老人家,以前事記得好清楚,而家事好快唔記得😀

      刪除
  2. 我有麵包機,但衰在懶惰,哈哈!所以很欣賞〝你自食其力〞呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,不算什麼,自己做...落什麼材料也可以,而且比較衛生無添加!!!

      刪除
  3. 自制包子非我懶惰之人會做,多數去買來食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實時下都有好多人寧願買來吃,想食什麼買什麼,方便!

      刪除
  4. 我耐唔耐都會造饅頭自己食,因為簡單易造好食,我係用麵包機代替了搓麵團的工序,乾手凈腳。但我只造一般的白饅頭,連個樣都係傳統的饅頭樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當你整開饅頭或包點,便會覺得簡單易做,做白饅頭方便!而且有機器幫手就省卻很多功夫!
      饅頭一次可整多些,放雪櫃可慢慢食……

      刪除