2023年8月30日 星期三

夏日涼"胖"...

既然上回都講到夏日涼伴,今回都可以講講什麼是夏日涼"胖"...

夏季除了多水果吃之外,仲有很多東西都會在大熱天時常吃,相信講到雪糕都無人反對,而且大多數人對雪糕都唔會有抗拒感...雖然唔抗拒,但也不能吃得多,否則變肥人,相信這個對森伯來講唔容易...

正所謂少吃多滋味,就是這隻雪糕已經太多年冇食,能否尋回兒時的味道呢?!!我懷疑自己都可能已經唔記得個味道了,以前覺得大支抵食,現在只覺得一般大小...其實大家知唔知,呢隻品牌"阿乜羅"是正宗港產貨,以前年代沒有太多外國品牌的雪糕食品,一般都係呢隻"阿乜羅"同"牛乜公司"...

可能真係太耐冇食過,除了感覺冇咁大支之外,雪糕的質地亦冇咁實...不過好處係唔太甜,可能港產出品,知道減糖最吸客卦!!!

19 則留言:

  1. 為咗健康,我戒咗雪糕雪條有五、六年。依家甜食只有阿華田、生果同自煲雜豆糖水,及一年一度勁食1kg黑朱古力。
    因為量大,延長存儲,會將香蕉、豆水放入冰箱。
    冰蕉打蓉好似雪糕。豆水直頭係雪條啦!不過,我無後生時咁 hot ,想食凍嘢!無癮喎!
    個雪糕羹都斷舍左。乾果都絶跡。我真係好有決心保持現狀,要畀個👍自己。
    森哥會買冰皮月餅?
    森哥斷食後瘦到凹咗,咁唔使怕呢位食“胖”啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲食一向講求平衡,如非必要戒的,森伯都儘量食,正所謂一家唔知一家事,森伯伯由細都有些不明文的戒口食物,到人大了漸漸都唔想乜都話要戒口,無論包點類、肉類、乳製品、...都一路有食,取之均衡營養!!如我要煲豆粥,我只落一茶匙的糖就OK,所以淡淡的,不過已習慣唔甜~~黑朱古力間中食,冇限定一年食幾多...

      很多水果打出來都有creamy質感,香蕉,芒果,榴槤等...不過太凍好少整~~用來整果糊可以送麵包一齊吃,有利於全營吸收~~~

      如果你想更加健康,可以實行生機飲食,我覺得唔需要日日食,一周兩餐試下...
      森伯好少食含糯米粉的東西,買都買傳統雙黃...

      就係瘦到凹咗,所以有quota食雪糕,一爺恨唔到咁多!!!!哈哈

      刪除
    2. 打風最啱留言。
      我一碗糖水落1羹砂糖加 1/5片蔗糖都嫌唔夠甜。森哥真係少糖。
      係喎!僵C怕糯米,食左變身。
      擁百萬粉絲39歲俄女網紅因生機飲食而出名,亦因此而營養不良夾生餓C。“更健康”何價?何為“更健康”?我唔貪,普通健康已夠。
      椰菜 洋葱 生菜 蕃薯葉 白菜 我係生食。甘筍熟食易吸收營養。熟蕃茄有更多茄紅素、生蕃茄有多啲維他命C,二選一,我要熟嘅。矮瓜生食有毒。部分生食係好,唔係全部,不以偏蓋全,放大好處,忽略壞處。
      如果泥士、水、空氣、肥料受污染,有機方式種植都會含有有害物質。如果病馬/人糞會有抗生素藥,用黎做肥料,植物都會有抗生素。消委會都驗出有機蔬菜含毒。再者,最致命係貴左5至10倍,我食唔起。
      個人感覺生機/素食都係偏食,易陷於缺乏營養。每日我都生機某啲蔬菜水果,素食材份量佔比例算高約八成幾,蛋白質來源從肉類、素材(豆 蛋 果仁 燕麥)都有。綜合營養知識,衍生獨有嘅均衡、多元、原形、多色、中温煮(100C)、斷食 食法。
      幸好我無癮、唔忌妒森哥,只要眼睛吃冰淇淋。

      刪除
    3. 都唔一定,有時會食糯米制食物,唔戒咁多……除非非落糖不可,否則淡淡我都可以接受,已經習慣!!

      做事最怕極端,吃生都係要講方法,有啲人食到病,食到死……但有啲人吃生又長壽又袪斑,呢位仁兄咪係周兆祥,佢話吃生可以治頑疾,而且身上沒有老人斑,而家話自己七十幾歲……佢話大自然動物中,只有人類食熟,唔係大自然規律,所以產生很多奇難雜症……
      話雖如此,周博士雖然唔肥,但感覺佢氣虛,講野唔夠氣,可能食得寒涼過頭……

      你話矮瓜生食有毒,某個東瀛的健康節目話矮瓜生食有營養。所以森伯盡量唔偏食,多吃不同的食物,吸收不同營養……

      你眼睛吃冰琪琳,對眼咪好肥膩!!😀

      刪除
    4. 燕麥我接受到唔加調味料。
      動物界無文字、無著衫、無錢、無居所、無返學、無時間、無交通工具、無電力、無電話、無耕種畜牧…通通都唔係大自然規律,咁要住野外、剝光豬、摘野生植物食…。博士/大學教授唔係講乜嘢都啱,只限窄小範圍係專家,人要謙卑學習正確知識。我哋相互辯駁,辯出真理,容許存異。
      同樣,總統未必係勁叻人,可權行輕重,統領國家及人民,將輻射污水倒海染黑岸田,靠向大財團收黑金仲有好多其它地方!
      森大師氣虛點睇?
      佢咁瘦似營養不良,驗過才知。
      網搜日本茄子生吃就有答案。我唔阻止森大師吸毒練仙,你有咩係生食?
      肥到我快要眼睛馬上風。

      刪除
    5. 食麥皮慣常落煉奶,不過都好耐前的事……

      叫一爺嘗試吃生,即刻又話要訓野外,剝光豬……真係只有一爺才諗到……其實吃生有佢套理論,而事實吃生有植物的天然養份,沒有因加熱而被破壞
      一般人除了水果,其他甚少生吃,或者我日後都找多點食材可以生吃也好!

      本來因近來熱話係排核幅水,我都想講下,不過要出左呢篇先!

      氣虛好過腎虛,乜一爺有氣虛問題?!冇他法,做些帶氧運動練下氣,食多啲補中益氣的食材,周博士照現今營養學來講,屬於嚴重偏食,有營養不良都唔奇!

      眼睛馬上風都好過白內障……

      刪除
    6. 『大自然動物中,只有人類食熟,唔係大自然規律』邏輯全錯,即係大多數做法就係規律,小數要服從多數。唔可以用低等力物同高等人類比較。用佢邏輯我可以咁講:大多數人類都係熟食,只有博士一人生食,生食唔係人類界嘅規律。亦可以講:大多數國家美英日韓加話核水倒海無害,只有小數國家中俄話有害,中俄要跟大多數國家咁做,讚同核水倒海係安全無害嘅。
      森哥無生食,但推介我生食,你當我係你嘅實驗品。生氣。無生食經驗後生仔教導有經驗老人。唉!
      生蔬入微波爐叮1”殺菌,我食得安心啲。
      喜歡用椰菜/生菜包住飯肉蔬菇食,爽脆口感、清新菜味中和醬汁同肉嘅鹹膩,生食更滋味。
      我都同你分享過我生食白蘿蔔反胃嘔黃膽水嘅瘀事。佢係可以生食,但唔係人人啱,我生應反理唔容許我。
      森哥成日話我長氣。
      白內障小病有得醫,做小手術晶體換塊鏡片,仲可矯正視力,手術後唔使留院。中風要睇下邊到爆血管,喺視網膜上叫黃斑點病就大Q鑊,影響視力有一塊面積睇唔到野。佢同青光眼一樣無得醫。我阿爸係白,阿媽係黃,係老人常見眼疾,呢樣我都有經歷,森哥又班門弄斧。

      刪除
    7. 曾經看過一齣記錄片,說人類發現有火後,就開始有熟食的習慣,而熟食令人的大腦有所變化,使人變得聰明,有別於飛禽走獸...
      但亦都因為人類食了熟食後,病痛也多了,因為新鮮生的食物,都會有種活性的酵素,一聽到活性都知好野,但煮熟後就失去那種活性酵素~~
      所以我冇反對吃生的道理,所有動物都應該生吃食物,但人類已習慣煮熟,尤其是肉類,菇菌類,根莖類食物...都唔煮唔食得~~~
      因為咁就會試吃多點生食,當然唔會餐餐都吃生,尤其每天的水果餐,會加點生菜,生青瓜仔之類~~~
      你講過食生白蘿蔔後反胃嘔黃膽水的事,好似聽你講過,但唔記得左!!!!早前在超市買了個紫蘿蔔,用來生食,食完都OK喎!!
      又係你講眼睛馬上風,完全唔知係乜病,只有你自己先知眼睛馬上風的感受,白內障都危險,可以令人視覺矇糊,而家都冇辦法,不能脫離電子產品,怕眼睛出事...
      老人家講的經驗之談又話森伯班門弄斧,後生小子係唔聽老人家的說話~~自擺自為反叛期!!!! 哈哈

      刪除
    8. 從少最鍾意食燶黑邊叉燒,幾拾年後才知致癌。
      BBQ最愛聽到啲肉油脂溶咗滴落碳上啫啫聲,啲煙有毒。
      高温燒烤唔健康,水燙/蒸中温最好,低温驚殺唔死寄生虫同病菌。
      芒果布甸係用生雞蛋整,有個女同事同大家分享,點知有多人指發黑中毒入院,原來,雞蛋有沙門氏菌,100⁰煮過殺菌係安全啲。
      西方都有發生沙律菜有菌事件,生食有風險。

      刪除
    9. 叉燒的燶黑邊,細細個已經聽親戚講話會致癌,所以唔會拿來吃,平時普通煎東西吃都甚少食過燶,寧願淡淡口清蒸算了~~~

      所以話生吃有好處,令到身體可以得到足夠酵素,據講酵素的好處是增加腸道益菌...有錯請指正~~~

      唔好彩吃錯食物入醫院都唔奇,就因一兩個案例就話這樣食法唔好、有壞處,太過草率~~食麵包,食雞蛋,甚至食飯都有可能哽死,唔通唔食?!!

      吃生的時候會把蔬菜浸耐少少,洗得乾淨就可以減低細菌感染的風險~~~聲明:唔係叫你每餐轉為吃生,只係可以吃生的話就盡量吃吧~~~~

      刪除
    10. 咁你果位女同事咪好內疚?!!搞到全公司的人入廠...
      你當時有冇食?!!我諗:以一爺的性格,必定會將布甸放入微波爐叮一叮才安心食用...逃過入廠的厄運!!!!

      刪除
    11. 燶邊知識係後來才有,即係,我老過你啦!
      工作重心慢慢轉移大陸廠,最初即日來回,然後瞓一晚,最終…。初時覺得困一晚感覺好苦,
      呢位老臣子媽媽級會整下嘢食慰勞自己及同事,出事日我喺香港工作,避開一劫,舊時有摘吉日,宜工作、宜出門。
      依家我每餐都食生蔬,但會短叮殺虫、菌又保留多多營養。
      唔好人哋話乜乜飲食健康就盲中中全套跟進,要消化、過濾、吸取有用部份。曾經由日本傳來,起床飲第一督尿能醫百病、長命百歲…當時真係有人跟住做,咁蠢嘅人都有,現在又由日本傳來,係安全核輻射海水。
      所以,我融會貫通,集八家精粹,咩法都係死嘅,重點係我現在身體夠健康,方法正確,暫時唔使調整。

      刪除
    12. 初時以為森伯老你好多,但自從你講過讀過天台小學就不同了,因為我讀小學時代己經沒有天台小學了……有時啱傾啱講就OK,唔駛理什麼年代……
      你係有啲好彩運,個個中招你都可以脫險,今次新冠你有冇中過?!我中過都驚驚,到現在人多時都要戴口罩……
      你擇吉日返工?!工吉唔吉日都要返……
      每套養生理論都未必適合每個人,所以森伯冇信晒!
      如果冇其他節目好睇,都會睇下日本製作的講健康節目,佢內容好睇過港產的健康節目,你健康就好喇,講到健康人人都想争住要……

      刪除
  2. 我很喜歡雪糕,但勁致肥,所以要忍口,好慘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕多人喜歡,就是個個人都話怕甜怕肥...
      不要緊,食量不大都OK!!!

      刪除
  3. 我並不抗拒雪糕,但並不喜好,一年食唔到一次,冇乜所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然喇,每樣食物都各有喜好,雪糕現在都少食了很多,我都已經成年冇吃過了...

      刪除
  4. 天氣實在太熱,今年我都食多左雪糕同凍飲品。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,近排都多了把水果先放到雪櫃冰一冰才吃,清涼一點~~~~~

      刪除