2023年8月9日 星期三

三甲之選...

有日在車程中,看見有輛貨車,貨車是運送包裝糖水...看車身所示的包裝糖水,超市都可以買到,森諗:現在還有多少人會想飲糖水呢?!!外出飯宴後都會問問有冇糖水送,當然喇,有的話感覺都抵番,因為細細碗,相信大家都好歡迎!!

現在的家庭,飯後有糖水吃都比較少,皆因港人個個都營養過剩,又怕肥又怕糖尿...幾乎人人都聞"糖"色變...在我的角度看,自家制的糖水點都好過買包裝糖水,最怕係包裝食品是用什麼糖呢?!!自家製作就用真材實料,甜度可隨個人喜好,應該會好一點...

夏日炎炎,飲個經典的臭草綠豆,真正可以消暑解熱,呢個臭草綠豆糖水,真可列入森伯至愛糖水的三甲...

只因特別鍾情臭草的香味,臭草的香味是種屬於夏季的田園氣味!!!有些人卻愛綠豆+海帶來煲糖水~~

一碗靚靚的綠豆沙放在雪櫃裡雪雪,就能夠在這個悶熱的夏季裡,暑氣全消!!!!

唔知大家對港式糖水又有冇特別喜歡?!!若有可以留言分享下!!!

34 則留言:

  1. 糖害死身體,所以,血糖一高,身體自動機能馬上召喚胰島素掃蕩,仲要用脂肪形態儲糖,但係,我依然食唔停,因為腦神經得到了主人賞賜獎勵,會發出訊號繼續要求甜頭,循環不息,造成糖癮君子,癮君子嘅我每日尾段需甜品了結。
    我認爲傳統中式甜品從營養學上係有益過西方糕點,仲有更嚴重呀!甜度調爆標,班鬼佬舌尖甜味蕾好似失靈咁,死甜、甜死…我怕死。豆腐花、薑汁蕃薯糖水、豆沙、果仁糊、蓮子白合雪耳、桑寄生蓮子蛋茶、燉蛋、薑汁撞奶、雞蛋腐竹白果、涼粉…中式都選用有營養、原形食材整(加工食材、睇唔到原形係無益),每日均衡飲食要包含豆類同果仁,正餐唔啱拎黎整餸,巧妙用糖水方式補回呢個缺口,呢個係中國人累積落嚟養生智慧。我不要太崇洋,多發掘幾千年歷史留落黎嘅好 好 好。中西兩大不同文化合併,中美正拼到你死我活,世界百年難得一變,世界多極化令各式人種得以公平發展。玻利維亞總統:「金磚國家(代表第三世界)的存在,能讓我們無損尊嚴地進入國際市場」。即係,第一、二世界踐踏人哋人權和尊嚴。
    仲有呀!以前,係唔知道每日需飲八杯水,糖水、湯水、茶喺不知不覺間就飲夠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 家陣好似人人聞糖色變,其實適量的糖都可以,長輩講:糖份可以令皮膚不會太乾...當然喇,吸收太多糖又會令皮膚容易衰老,好似一爺咁靚仔,因為食糖而停唔到,顯老左就唔抵~~~~~~XXD

      其實森伯唔係太喜歡食太甜的東西,外出吃東西唔會揀糖水舖,如果要食自己煲仲好,起碼落的材料自己可以控制...

      睇你咁講,你都好鍾意食甜野,搞到失控咁誇張...

      西式的甜點有雪糕,有蛋糕西餅,又有什麼布甸,朱古力慕絲...你講得對,相對中式甜品較為健康,很多都是原食物...你講的中式糖水,樣樣都喜歡,講到都有啲肚仔餓餓,搵日真係要食下涼粉,同雪糕,今個夏天都未掂過!!!

      你提到的果仁,森伯有時都用來做餸,尤其現在夏季加些什麼腰果,松子,南瓜子在餸內,口感唔錯,森伯燥底,食乜Q都好易熱氣,尤其焗過的果仁類...

      難得一爺咁愛中國人的飲食文化兼且知悉養生理論,西方甜點美食也會間中買的,例如雪糕,忌廉蛋糕等...

      對呀,世界百年巨變,眾人都希望見到世界有個新景象,農曆新年都時時講新年新景象...

      森伯應該冇你飲咁多水,我飲清水的多,什麼糖水、湯水、茶都唔係日日可以飲到!!!!

      刪除
    2. 世衞話每日少過10粒方糖。西方科學勝古中方在明確清晰唔含糊。
      我啲皮膚已經自然衰老中,邊會有皺紋靚仔架!靚仔都係留畀後生森仔啦!
      搞清楚,水潤皮膚唔係內服,係外敷助吸水。
      有女仔一齊才去糖水鋪。我都係DIY,試過少甜豆水係唔好味。
      我食冰香蕉用機打蓉代雪糕都唔錯。食冰癖可能係缺鐵。
      中醫中心思想:『謹守陰陽,以平為期』,出處《素問• 至真要大論》,意思係𥄫實陰陽以達至平衡為期望。呢個雪凍綠頭沙夠寒辟熱毒,森哥太毒,平時都要食份寒涼嘢,果日食多咗燥熱烤果仁,就要食加倍寒涼份量,唔謹守陰陽咪闖禍。哈哈!我黃綠亂嚟。
      懦家思想係『以和為貴』,獎門人時時都話打和最得人心。鬼唔懂,以為只防不攻係太弱,由18年貿易戰起,到23年才主動發第一炮,8月1日開始限制鍺、鎵出口係太慢,影響武器制造,影響國家幕後操控黑手「軍工複合體」。啲鬼要畀人打中要害,知痛,認為你有實力才唔敢惹你。
      當年借口伊有大殺傷力武器,要派員去查,目的係出兵前確定有無核彈,要贏硬弱國才出兵,所以,朝鮮為護國再窮都要有核。

      刪除
    3. 十粒方糖以下,都唔算好少,森伯一日應該冇吸取咁多……

      你可能係越老越有魅力都唔定!森伯係年老色衰嗰類!

      內服才有用,搽乜搽物都只係外面,內在養生才是重點!
      聽專業人士講,皮膚同肺有關,吃多些白色食物可補肺補皮膚!!

      係呀,豆水唔甜係難食,需要落糖才會好吃!

      而家電視上講野的中醫師,個個都好後生,感覺好似背書,佢哋行醫的經驗都唔慌多得去邊啦!都係信自己親身體驗過好些!!

      出兵去視察有冇核武,冇先去打人?!!真係又衰又賤,以前的新聞全由西媒主導,受眾會以為可信就信,冇異議,直至今天,絕對唔會隨便相信!

      刪除
    4. 係咪?我就過晒,無咩唔妥咪無理囉!😜
      隱形糖已經不知不覺潛入森中。
      主食:白飯一碗150克=17粒,白饅頭100克=10粒,方包一片60克=9粒糖,燕麥100克=0.1粒,意粉100克=0.5粒
      零食:提子乾50克=5粒,提子餅干100克=7粒
      水果:香蕉1隻=3粒,芒果1個=9粒,雪梨1個=3粒,西瓜1塊=3粒
      甜品:綠豆沙100克=2粒
      高糖白飯饅頭都唔係好甜啫!乜咁高糖呀!森哥要展開調查平時食物到底攝取幾多糖,揀錯高糖主食引致發炎都唔知,呢個可能係發炎隱形真兇?

      刪除
    5. 你過晒咩?!更年期?!……😁

      計方糖計得咁清楚,都好pro,你專幫人計方糖?!
      森伯碗飯有五穀,也不是吃白方包,你列出的食物清單,我不是日日食,可能又要勞煩你再計過……

      唔會喇,有得食已經好好,唔會深究佢有幾多粒方糖,自然界最多的供給,應該是醣份,因它是主要動力來源,適當吸收問題不大,做多點運動,可以消耗過多的能量!

      刪除
    6. 佢無敲我門,年事已高森哥講吓你嘅更年期經驗…之後男人味更濃!反而,我有產後抑鬱,件產品出世後無接到新產品驚炒魷!😱
      計吓森哥有幾荒唐我仲叻!講多啲森事。我成日爆美國唔想失去霸主地位,而向中國揑造咗好多荒唐嘢!
      避開精製澱粉如飯、饅、包…,仲有其它低醣選擇如通粉、意粉、燕麥…,咁森哥無糖尿又唔使太慎食。我無食「空氣」包好多年,有食糙米飯 意粉 燕麥,因為窮人要夠平又易飽肚嘛!
      我唔太信中醫同營養師,信靚仔兼後生森哥仲穩陣。
      我剝住花生 睇 誠實大話傳媒自編自導齣大戲,笑片嚟。
      其鄰國墨西哥總統話:「離天堂太遠,離魔鬼太近。」他最恨佢,時時打橫嚟!激到爆血管C。

      刪除
    7. 你平時有注意健康飲食,佢冇咁易敲你門,而且你仲有排先到喇...森伯年年都有更年期,每年生日都變更為大一歲~~~~~

      你話森伯的更年期變得男人味更濃,唔婆媽左都偷笑~~~~XXD

      乜你份工係研發新產品?!!有咩得意佳作可以分享吓呢??有冇一啲日常見到的產品,你都有份參予?!!

      你踩左陷阱,避開飯、饅、包,反而選擇通粉、意粉、燕麥...又係西方霸權,飯係中國人的主糧,饅係北方人的日常食品,反而深信通粉、意粉、燕麥......就等如西醫永遠是權威,中醫藥等同偏方,西方的宗教是人們的精神食糧,中國人的宗教是拜神迷信...我反而覺得每套養生理論都有可取的地方,都冇盲目去相信,我們都要吃飯,因為才有能量讓身體燃燒...

      身為一個地方的領導者,佢知道或清楚的事情比我們或記者多得多,若然講得呢番說話,一定有所含意......

      刪除
    8. 森哥喺更年期 期間玩刀切、滴蠟、搽油?折磨自己獲得快樂,呢個都係西式陷阱。
      愈黎愈婆娘!!咁森哥要戒齋-大豆及其副產物有異黃酮如同打雌激素針,森哥雄風不再。
      『小』家電厨具類、美容類、空氣類…我就一啲唔得意,產品主分摩打類同發熱類兩種,各產品係由呢兩型組合而成,開發路中我就不斷補鑊,揾問題、解決問題。係公司得意,有次要有陶瓷鍋,個採購阿頭(老闆女)係留意買陶瓷厰仔,如果訂單長穩嘅話。公司電鍍部就係買起成間厰咁造成。
      我哋自造摩打成本加利潤約US$2.1,但我哋間墨西廠喺大陸外購要US$8.0,一年訂單廿萬,嘩!一年咪賺一百廿萬美金,即港紙九百幾萬。咁我喺老闆面前隨口話零件利錢咁高,我寧願搞零件唔做產品囉!個老闆跟住開間新公司賣自己制造零件,仲喺展覽會擺攤兜生意。你話係咪好得意,我係貧窮限制想象。
      一個病,阿媽帶我睇中醫唔得,都係西醫靈Ken啲,身體最誠實。呢個西方 Debt Trap難避,不過,斷食後近8、9年都無需填債,袋袋平安,買啲平價健康食材補身,DIY@一爺厨房。

      刪除
    9. 聽你所講,爭在未倒吊,同電鋸...呢啲係一爺尋找快樂的方法?!!森伯果類一把年紀怕唔受得咁激烈的玩法~~~~~
      飲食均衡就OK,除非要戒口,可以食到都會盡量去食...乜一爺要戒食雌激素的食物?!!...現在的肉類你都不要食太多,肉類的生長雌激素都唔少架!!!
      家品的市場都好大,人人都需要,不過一件好的家品都可以用很久,既然你做得家品,家居的小型電器就好在行,唔會畀人搵笨!!!
      現今很多廚具或煮食工具,都設計得美輪美奐,外表就好靚,但長期燒火加熱,都恐怕釋出化學毒素,所以用普通的不鏽鋼,普通的陶瓷煲就OK...
      正所謂病從口入,長期咁食都要小心選擇,尤其易潔塗層的易潔鑊,就一定唔會買...
      做老闆感覺好過癮,但要搞的事都好多,為免少煩惱,打工算啦!!有生意就要做,冇生意就要煩,好大壓力~~
      中醫係用作調理身體,當身體好了病就可以除,西醫就直接,針對你的病處,想快啲好通常都會揀睇西醫,食西藥...
      一爺厨房有咩補身精選食譜,可以介紹畀氣虛體弱的老人家呢?!!

      刪除
    10. 我寫係生日蛋糕:忌廉係cream,係油份好高,進食咪搽腸內壁囉!
      均衡飲食不缺任何營養素就係最佳補品,要多種類,多顏色,食原形,蒸烚煮法。日日食十幾種唔同食材,每周食齊海陸空肉類加蛋豆腐,豆沙都要4種豆,果仁2、3種…氣虛體弱要做運動、灑太陽、斷食同均衡飲食。

      刪除
    11. 你講起忌廉搽腸壁...即時會諗起以前食的忌廉蛋糕,可能一爺太細個唔知,以前的忌廉好油膩,質感似全脂奶油...相對現在的蛋糕忌廉是用雞蛋白發起,好味得多,而且唔會食到成口油膩膩!!!

      你的答案等同交寒貨!!!!我仲以為你有咩十全大補酒介紹吓~~~~哈哈哈

      刪除
    12. 以前屋企有客到,阿爸一定買打花餅(西餅/散水餅)招呼,D唧花咪係肥膩嘅牛油忌廉,牛油(含脂肪100%)加糖霜打成,餅店用嚟整生日蛋糕,真正係用whipping cream淡忌廉(含脂肪35%)加砂糖打成,睇脂肪含量就夠「肥」啦!
      饍全都有齊晒,仲要補乜鬼。有D營養素過量反而有害。我係行貨,行家用實力輾壓對手。
      平民能有足夠嘢食已經萬幸,普通食材全都係補品,白蘿蔔係「平民人蔘」,森哥一副貴格,預咗你唔認同又看低出身寒微嘅羣衆智慧。😡

      刪除
    13. 係呀,以前好興...不知現在的家庭會否買這些叫花餅的西餅招呼客人,以前的人吃的東西並沒有留意是否健康,有得食已經好開心...
      現在搵有這些奶油蛋糕買都不容易,不過食開一款奶油椰絲包,都應該仲係呢隻奶油忌廉...相對現在的蛋白忌廉較易入口~~~
      森伯好少食呢類維他命補充劑,印象中未食過,就好似鈣片,啲人講係唔適合食的,不如用蛋殼粉仲好...
      你呢種態度唔得,交左寒貨又話這樣,又話那樣!!!
      驟眼睇,以為你話森伯賤格添!!!XXD
      講開白蘿蔔,真係好少吃...反而胡蘿蔔就差唔多日日都有食!!!!

      刪除
  2. 現在食肆的中式糖水,大部份都配合香港人要求,甜度很低微,我昨晚出街食飯後的綠豆沙都是,清香的臭草已經很吸引,綿綿密密的綠豆沙,免費奉送小小的一碗糖水,已經心滿意足!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也有發覺,就因為現在人不想吃太甜,有些店舖都有減糖控制,附近的包店買的餡包,都不會太甜,整個包點都比較清淡,對我來講都OK!!!
      你講得好啱,若然外出吃一枱飯,個個都有碗糖水送,感覺呢餐飯是可以劃個完美句號...當然食客也感到滿足!!!

      刪除
  3. 糖水鍾意食喳咋、綠豆糖水,其實好多品種嘅糖水都好食,但唔會食好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 看來man man 較為喜歡豆類糖水,通常甜食品大家都喜歡,唔抗拒……不過正如你話,唔食得多!

      刪除
  4. 我並不抗拒食糖水,但也不特別喜好,以前BBQ都會煲吓腐竹雞蛋糖水,除此之外就是每年兩度的湯丸,其他糖水就懶得去煲了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的人們也是這樣,糖水不會吃得太多,可能食半碗至一碗都已經足夠……
      腐竹雞蛋糖水都係好正!我認為呢款糖水算清淡正氣!!

      刪除
  5. 佢哋係最佳拍檔啊!(∩▽∩)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,臭草除了綠豆外,都冇其他野同佢一齊煲……

      刪除
  6. 是的。現代社會人人怕肥、怕血糖高、怕心臟和血管有事,所以談「糖」避之。但老牛住處附近仍有糖水鋪,有自家研製的各款甜品,也不乏捧場客。正是「有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄所言,相當認同,現在無論肥人或瘦人都同樣怕糖,驚糖尿,其實患糖尿係很多其他因素,肥肉食得多,又加上人工甜味劑,如汽水,部分包裝甜小食,西式餅食……等都是其他因素……
      若然我去到糖水舖,我諗都係叫碗豆腐花就算!

      刪除
  7. 我嗜甜,最喜歡西式糕點。
    中式甜品,蛋白杏仁茶最得我心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜的東西,很多人都喜歡...西式糕點,忌廉蛋糕我最喜歡~~
      杏仁茶或叫杏仁糊間中會整,不算難...

      刪除
  8. 在人生五味中,大概是 “甜和辣” 較受歡迎吧 ?
    個人的口味也不是時時都一樣。 記得有一段時期,我很喜歡吃雞蛋腐竹糖水,久不久就要買材料回家煮來吃。
    還有番薯糖水,要加片薑來煮,就像煮綠豆沙要加臭草配搭,才覺好吃,這是多年的民間智慧累積的經驗。
    多年來,所見到的綠豆粥已經沒有下米煮,現代吃的綠豆沙是「冇米粥」。聽過長輩教訓道:「煲埋晒啲冇米粥 ! 」即係唔夠料,做事不周到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,其實各款味道都有捧場客,有些人喜歡甜食,有些人喜歡鹹食等等...

      我相信雞蛋腐竹糖水算是很經典的家常糖口,而且很多人都唔會抗拒,只要適量的糖調味,其實呢種糖水很健康!!

      係呀,中式糖水多講配搭,煲蕃薯糖水加幾片薑,用片糖又會有特別風味,紅豆沙加片果片,令到平凡的紅豆沙多一份特有的味道,講糖水配搭都有排講...

      我完全未聽過煲綠豆沙要加米?!!...秋葉家鄉興?!!

      哈哈哈...以前常常聽人講煲啲冇米粥,諗落都幾有道理,冇米的粥等同煲水,即是現在的俗語講"冇料到"...

      刪除
    2. 森少,原來你也聽過:「煲埋晒啲冇米粥 ! 」這句話。
      廣州諺語很多都很精彩。 閣下是粵北人士嗎 ? 我是廣府佛山區的人。
      不是凡是 “粥” 都要加米的嗎 ? 中間的米字,可作明證。
      應是後來有些人都節省了,或者懶了,就不加米了。
      森少那麼年青,都懂得多種煮粥的配搭,這個心得要po出來,拿來共享啦。


      刪除
    3. 身為港人很多的廣州諺語或俗語都聽過...
      我冇深究自己是那個鄉下,總之一定唔係日本啦!!!!哈哈哈

      不過現在的中文字詞彙用途廣泛,只是糊狀或漿狀都可以稱為"粥",例如燕麥粥,藜麥粥等

      可能秋葉在佛山是大戶人家,煲糖水也要用米煲...但時至今日,很少聽糖水要用白米,頂多都是麥米粥...

      秋葉真係幽默,森伯已一把年紀,現在自己已很少煲米粥,因為坊間話白米粥易升高血糖,而且煲粥要時間~~~

      刪除