2023年8月23日 星期三

夏日"涼"伴...

在香港的一年四季中,森伯都幾怕當中的夏季,一來比較潮濕又悶熱,在家中都冇咩所謂,但要外出,就會成身出汗...

一般外出都會預了,所以唔介意太熱,唯獨外出過的衣服,可以誇張到成件衫都濕濕地,所以都一定要洗!!!雖然今年的夏天人人都話熱,認為又與什麼溫室效應有關,但我都唔太覺得~~

偶見廣告介紹,話新出了一種清涼噴霧,覺得試下又無妨,它主要用來噴衣服,再著上身便維持涼爽,我就直接噴在身上,感覺只可以維持成個鐘咁上下...尤其森伯嗰類燥型人,好快又要噴噴,可能食西瓜比較有效~~

32 則留言:

  1. 今年真是比往年熱呀,清涼噴霧好介紹﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都可以不妨試下,清涼一下都OK...

      刪除
  2. 炎熱夏天真係要求各種消暑方法。
    又幾好喎噴吓就凉浸浸!1個鐘夠返工啦!
    有冇酒精成份呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實森伯都想求些消暑方法,你平時怎消暑?!!
      返工坐車有冷氣,又唔覺熱,唯獨落了車行段少少路~~至熱係在室外的時間...
      我又冇留意有冇酒精成份,返去睇睇先再覆你!!

      刪除
    2. 這個產品含有酒精成份,因它有揮發性,而且講明對酒精敏感人士勿使用,尤其勿在有火源地方用...

      刪除
    3. 記住2023年8月24日係日本核污染世界日。
      著快乾排汗衫/屋企赤膊、用冰巾、用水抹身、攝條雪到冰冰凍手巾入背脊、敷冷凍劑。雪櫃都畀咗電費,雪多樣嘢唔另收費。我一個人住係唔使交水費,用水抹身係免費嘅。啲方法好慳家。
      晚黑打開南向窗口著快乾排汗衫當睡衣瞓籐蓆可以唔使開風扇。
      快乾排汗布料唔索水,佢靠毛細管原理將汗水帶離身體傳到衫面,水份蒸發要能量靠吸熱,所以,件衫愈貼身愈凉。另外,唔用得柔順劑洗佢會整塞啲窿就失效。
      見過12蚊店有賣冷凍劑網袋可外掛背囊凍背脊。

      刪除
    4. 呢一日唔駛我哋記住,歷史會幫我哋記下這一天!!禍及眾生……

      你講既方法,都冇做過,自己覺得今個夏季都算OK,可接受!

      你屋企係個豪華的雙門大雪櫃,擺成隻燒豬都可以,但森伯個雪櫃細細,要樫位……

      你唔駛交水費?!咁又幾好,平時你除左抹身,唔駛用水?!

      之前都有張籐蓆,本身係沙灘蓆,訓兩訓分開兩邊……真係古人智慧,訓蓆真係比較涼爽!
      與其用冰袋,不如買個,冷熱敷墊仲好,夏天涼快,冬天溫暖……

      刪除
    5. 以其人之道,還治其人之身。年年大搞核炸記念日扮慘,大叫反核,自己又排核慢性殺人,假仁假義又自私,824日本核水種族滅絕全球日。😡
      歐美傳媒不發一聲,完美操縱,好黑暗、好恐怖、失信譽。
      上下雙門300升,以前大家族過節團聚飯要大,依家獨居也不能少。因為自煮均衡飲食要多色多種類,一次煮好多、買大量平啲、延長食物保質法係我嘅飲食習慣。我覺得納米樓二百尺夠我住,乜都可縮,雪櫃必要大。
      日日花灑冲涼,每周洗衫,煮飯,清潔抹嘢好正常獨活。
      沙灘係草蓆曬得,籐蓆唔曬得架。籐蓆材料和織法耐用過草/竹蓆。

      刪除
    6. 這場禍患不會立時顯現,真的要放長雙眼去睇如何……但現在呢刻搞到個個人心惶惶己經離譜,聽完你講佢哋既行為仲更加扯火……

      最恐怖是各大環保組織竟然啞口兼潛水,只得中國,南韓人民,日本人民有強烈抗議……

      完全認同,雪櫃大少少可以存放多點食物……

      咁你獨活得嚟又幾自律,起碼曉沖涼同洗衫,有些人都懶得郁!

      冇所謂,真正用來睡覺的蓆價錢高,我買的平平地,預佢爛!但係現在買到好品質的蓆唔易……

      刪除
    7. 公司方案有五個,佢揀個最平,一定係官商勾結。
      中俄提議佢用蒸氣法,都係300億日元。
      佢預算700億日元做宣傳安慰費。
      電器中,雪櫃壞左最大鑊,仲唔係即買即有,落單安排要三日架。森哥班貴氣蔘茸海味同屋主無冷氣會死畀你睇,損失慘重。
      清潔感好舒適開心。我懶做運動,感覺又污漕(流汗)又攰唔好。
      咁啱同 阿 X 一齊喺沙灘…就割蓆… 阿X 分手。沙灘唔會一個人去。

      刪除
    8. 用蒸氣法300億日元,日本預算700億日元做宣傳安慰費...好明顯另有目的......邊個勸佢用最好的方法排污?!...邊個想佢倒落海禍人禍己?!...大家都心知肚明喇!!!!!

      森伯果D蔘茸海味冇嚟貴氣,一般街坊野~~用得個雪櫃好好地又好少壞雪櫃~~

      雖然唔係咩劇烈運動,森伯都會做一般輕量式的運動,幾懶都要郁吓!!!

      果張蓆本身係話沙灘蓆,都唔一定要去沙灘先用得,買來天熱瞓覺...

      刪除
  3. 在驕陽下走一趟,當然會身水身汗。但我不會花錢去買這種冷凍的噴劑,因為轉入商場之後,冷上加冷,我會受不了。
    如果身處在外國有40度左右,才會考慮用一用吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你又講得啱...噴完走入冷氣地方,真係冷上加冷,變得毫無必要...其實呢種用品只係畀長時間留在室外地方的人使用較好...
      其實香港雖然很少到40度左右,但戶外都需要,噴噴防體溫太高~~

      刪除
    2. 這種冷凍的噴劑如果有油精混合,就不適合我了。
      好像香水這種噴劑,也是必須調較以酒精製造,我若然噴了香水,或者聞了,立刻就會呼吸緊促 ! 所以若是見有人拿了一瓶香水來,也會敬謝推辭。

      刪除
    3. 更正:“有酒精混合”。

      刪除
    4. 佢主要是把衣服噴涼,沒有香味成份,而另一隻(據資料介紹)有檸檬香味~~
      可能你對香水或香油等有敏感問題,現在買護理產品真可要小心注意!!
      夏季有些人可能大汗,想塗些香水辟味,若塗得太多變成俗味,我也不能接受太濃的香精味,聞到也會渾身不舒服...

      刪除
    5. 我不是對香味敏感,只是對酒精敏感。因為曾經在英專會話打字社,聞到一位年青華人女教師的香水氣味,清香迷人,令人難忘。

      刪除
    6. 反而我對酒精沒太大影響,最怕有些人噴上濃濃的香水,仿如一個行動香座…………

      當煞喇!香水都有唔同味道和級數,有時淡淡的香水都幾醒神舒服……

      刪除
  4. 我不太怕熱,香港的熱天我是受得了的,唔知去到外國四十幾度又點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港沿海地方較多,氣候熱得來比較潮濕,聽好多住開外地的人說,外國有些地方雖然熱,但他們的氣候比較乾燥,純粹熱但比較舒服,所以近排外國都幾多山火,可能乾燥原因卦...

      刪除
  5. 清涼噴霧它主要用來噴衣服,那就留意直接噴在皮膚上,它的化學成份是否適合了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,噴衫為主,相信就算噴在皮膚上也不怕,因為件衫都會接觸皮膚,設計這種清涼噴霧都會顧及的...

      刪除
  6. 夏天一到出街就好以"成吉思汗打仔"咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...都冇咩辦法,所以諗下方法可以清涼一點~~~~

      刪除
  7. 我是個大汗的人,所以唔多鍾意香港的夏天

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是,始終香港的夏天比較悶熱潮濕,就算不外出,室內也熱得不自在……

      刪除
  8. 香港真是福地,天冷不算太冷,天熱是很熱,但比起內地城市的三十九、四十度,比起歐洲、美國加州的四十幾度,實在唔算太熱了。看到夏威夷茂宜島山火毀滅家園,實在令人痛心和驚嚇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄講得對,香港的氣候算好,寒冬時也不會太冷,更不會下雪,如果會下雪就造成更多的不便,現在世界普遍氣溫都上升了好幾度,所以夏季也特別熱...
      可是主要媒體對夏威夷的報導有限,只能靠網上知道更多,實在令人震驚...

      刪除