2023年8月2日 星期三

認識大灣區...

一句說話講:你返去大灣區啦!!!相信大家近呢幾年都聽過唔少...哈哈哈

每每講到這句說話時,大家有否深思,究竟大灣區是包括那些地方呢?!! 敢講!!分分鐘可能連講這句說話的人都不知!!!對於這些人,森伯只能用無知來形容他們...可能有更多貼切的形容詞,當然呢度唔方便講啦~~~~XXXD

有時人家所講的潮語唔明,你都會尋根究底問過明白...更何況時時聽到的地方!!!

當然懶蟲森伯也沒有考查答案,腦海裡都認為是包括國內某幾個地方,例如:廣州、深圳等,有人講過香港也是在大灣區內..都是模糊不清!!

但有次經過某商場,見到這海報,就有好詳細的地方名,因為這個比賽,就正正與大灣區有關,資料肯定冇誤啦!!!原來大灣區包括:香港、澳門、廣州、深圳、珠海、佛山、惠州、東莞、中山、江門、肇慶等地......哈哈,清楚晒!!!👍

這個活動是攝影比賽,目的可以透過呢個比賽令大家對大灣區有更深認識和了解...

呢個活動仲未截止,對影相有興趣的人士都可以參加,森伯自己甚少拿部相機出街東影影,西影影...所以點影得好睇,都冇咩把握,而最大問題係冇咩專業拍攝設備?!!最好就是大灣區內有咁多好地方,去邊度影都得!!!

如果森伯要影都會揀番土生土長的香港,因為知什麼是最有特色!!!

12 則留言:

  1. 大灣區,大灣風景好,區區有美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哪區風景好,哪區美食味道好...就要靠Stella幫我哋介紹吓!!!!

      刪除
  2. 大灣區咪係珠江三角洲囉!沿用舊名易明咪仲好,改到無人識。
    廣州人叫廣州仔,香港人叫香港仔,咁樣我哋咪係大灣仔,多重身份。
    如果你係美國人,讀大學、工作都唔會只局限喺出生地咁細範圍啦!時時搭飛機穿梭各省都係正常工作需要啫。所以,唔好只縮喺狹窄嘅香港發展,放眼大灣區,放眼中國,放眼世界。
    以前,對於國內人,深圳工作機會好多,由北方南下打工仔揾工都揀深圳。我有次轉工去咗中山,招工有困難,咪撬番深圳做嘢時舊下屬,有D都有疑慮另一半喺中山只有低薪工作機會,點知去到後佢個小職員老婆好快揾咗份筍工,因為呢區好難揾到咁有經驗嘅人材,高薪啲都肯畀,做經理喺公司打骰,佢哋立即買樓,仲接埋分隔異地嘅老母同個仔一齊住,唔係我改變佢舊思想就唔會有咁好景,仲請我食飯多謝我有咁好帶挈。時勢不斷變,適時踢走舊觀念。
    現在閱歷多咗,思考體會多咗才能寫咁多字,後生時膚淺、無腦又無料,最怕即堂交作文,嘔個字都好難,判若兩人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 新時代改番個新term,可能想畀人簡單易記...珠江三角洲似係地理堂的名詞!!!

      仲有九龍仔定新界仔,不過我通常稱自己為「西狗仔」!!

      係呀,美國地方大,返工都可能要穿州過省,冇可能似香港地方細,車程都唔需要太長!!其實現在香港有很多方面,都已經北上去發展,早好多年前都已經有...正所謂人望高處,若然仲後生,有好路數梗係去闖下啦!!!

      咁你真係人家的苦海明燈,點條好路畀佢行,生活上有時都需要作出多方的改變,可能有些人眷戀現在的舒適圈,但有機會都最好試吓,可能有另一番新景象,有意想不到的收穫,當然事情兩面睇,有好有唔好,唯有靠自己去決擇!!!

      由細到大我都好鍾意中文寫作,每次交完的作文,老師都有句評語給學生,總見我的文章評為,行文流暢...有時文章寫得順暢,自己去讀也覺得舒服...

      刪除
    2. 長三角區經濟圈都係直接咁叫,珠三角區都唔錯吖!事情唔係改個名就得,背後仲要有人推動、拆牆鬆綁、修例協調,解決問題,掃除障礙,搬走大石頭。邊個聽你支笛?大灣區協會?例會?數碼港目標變質淪為地產項目就係推動人乏力。隧道易通行係良策,不過,感應未達100%良率,假車牌問題未處理好…
      「西狗仔」個名好可愛…好似有乾嗲圈養咁。
      機緣巧合!萬一無運,老公畀老婆日哦夜哦,由擔憂化為讚賞決定正確,徘徊地獄與天堂,喜出望外。
      中學仲要寫週記畀班主任,我都覺得無題材,同作文一樣咁吃力嘅。反而,數理科就好易掌握,操數學題好開心架。記得中三教數老師兼班主任係文科讀經濟出身,佢同我哋講佢有啲數學章節係連自己都唔明,但佢覺得我哋又好似好明白喎!考試又答對咗!好神奇。老師…老師…

      刪除
    3. 有個新專有名詞都係好,易記……

      西狗仔你都覺得意,點解要畀乾爹圈養,用來圈養咁咪仲可愛!只有你先諗得到,森伯當自己住西九區,順理成章叫西九佬……

      森伯喜歡寫作,不一定中文,記得以前讀書,英文作文都會用上很多生詞,平時用本簿抄低生字,到有英文作文就搬入去,森伯未必係理科人才,數學唔合格的多……

      刪除
  3. 最後一句很有意思,香港人到底有冇時間好好看清楚香港有什麼好地方(包括我)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 港人一有假期,或己經復常,第一時間就諗外出旅遊,可能香港都有些好去處是不錯的……

      這樣就要靠你多多發掘十八區,有邊度係好食好玩的去處!!

      刪除
    2. 早幾年都有去山頂睇睇,都發現好多古董幾好睇。

      刪除
    3. 當你用心發掘所住的香港,都有很多值得去睇,去參觀的地方……

      刪除
  4. 大灣區是簡稱,全名「粵港澳大灣區」。美國有「紐約灣區」、「三藩市灣區」,日本有「東京灣區」,是世界上的四大灣區。香港地方細,已發展到樽頸位,國家有見及此,在港澳回歸後,同廣東另外九個城市成立這個經濟聯盟,互展所長,互補不足,大家一同進步,這是香港的發展方向,沒有大灣區計劃,香港的發展就很局限。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你的資料補充……
      常常提起美國的灣區,就聽得多,其他國家的就少聽,每個地方都會劃出幾個區分以作經濟發展區,將經濟重點放到這裡!
      就係都有不少人,仲覺得香港是另一個地方,所以他們所諗到的大灣區內的城市,冇香港份!

      刪除