2023年7月26日 星期三

處之泰然的森態...

近來都聽到很多社會事件,往往都與精神、情緒有關連,其實一向呢方面的問題也不能忽視,而事實上每個人都有機會遇到情緒問題,只視乎多與少而已...如我們日常生活裡,總有機會碰到大大小小壓力,心寬的人可能不當一回事,但對心胸窄的人,就容易耿耿於懷形成壓抑了...

正所謂冰封三尺非一日之寒,一遇有問題不理不理便把壓抑越積越大,所以初時懂得用方法去疏導自己情緒,也是很重要...

每人對疏導情緒的方法也有不同,視乎每個人...

第一:搵啱食物...

抗壓食物包括黑朱古力、香蕉、堅果仁等等...其實這點就是說你認為吃了就開心也可以吃,志在抗抑減壓!!


第二:搵機會做...

植物、運動、陽光都有助抗抑減壓的作用,尤其多曬陽光,可以降低焦慮!!


第三:搵街街去...

有時閉在斗室裡,反而令人想得更多,閒時便會亂想一通,找些機會讓自己外出逛逛也是好的...


第四:搵人傾傾...

我認為這個是最好處理情緒的方法,找人傾傾偈...哪個人不一定可以幫到忙,但抒發一下也對自己有幫助!!!


以上這些方法既簡單,又不難做到,當然喇,不同人有不同的應對方法,正所謂知己知彼,你有什麼疏導的方法,也可告訴森伯!!

多少不如意的事可能每日都會碰上,願每個人都能夠懂得處之...



18 則留言:

  1. 你所推薦的方法都很好,其實個個人都有壓力,個個人都有不如意事,能夠凡事看開點,不計較,已經可以減少大部分不愉快情緒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些方法也是我看過的資訊得出的結論,問題都在於人的個性而言,看得開的與不易看開的分別...
      如果人人也懂得想得開不計較,就沒人得到情緒問題...可惜不是~~~

      刪除
  2. 心態影響情緒、學習、人際關係、人生道路、成功。咁係咩態呢?咪係成長進步型心態。例如:唔係一下子讀少少就考取100分天才型,而係考60分,呢個分唔代表失敗、恥辱,亦唔係好蠢,只係有30分進步空間。點解唔係40分,唔做100分完美主義者,90分夠攞A級就得啦!觀察檢討錯誤、不足處,努力小小突破,下次有機會攞更高分數,他朝會成功。只要有門路成功,就無壞情緒。
    養成精英20個習慣
    1)睇錶次數比人多1.7倍
    2)不介意喺人前顯露弱點
    3)不斷揾人傾,活躍
    4)改善係實際行為/行動改變,唔係得個諗字。
    5)唔使一次到位,求不斷突破
    6)挑戰係有失敗風險,但更近成功
    7)有六成把握就行動
    8)成功方法必須可複製
    9)每兩週有一次檢討
    10)簡化例行工作,善用小商品,電腦快鍵。
    11)能力唔係最好,做事穩妥最令人放心
    12)做咗兩成工作,就要檢討搵建議,唔多走歪路
    13)喜歡寫低點子
    14)畀人笑多1.4倍
    15)會議中發言畀人多22%
    16)唔怕做決定去孭飛
    17)喜歡新事物
    18)立即實踐剛學到嘅嘢
    19)唔遲交功課,有問題即上報
    20)六成以上精英常做筆記

    回覆刪除
    回覆
    1. 情緒問題往往都可以從很多方面影響,包括個人、環境...等等
      照你所講都係對,你說考到60分都唔代表失敗,令我想起選美比賽,亞軍雖然次於冠軍,但往後發展仲好過冠軍~~~~
      你講既20個習慣,好似心靈雞湯之類的文章...還是你自己親身試過這些方法?!!
      一個人成功有很多方法或習慣,不是個個都有這些習慣的,成功與否除了看自己有冇把握機會之外,仲要睇睇自己的運氣!!!!

      刪除
    2. 森哥講得啱,係綜合因素。就算做咗精英都有抑鬱症,啱啱個天后咪自溢,事業有成,廿億身家,可惜,千揀萬揀揀咗個渣鬼佬,自以為事業成功就好聰明,卻遇上婚姻失敗,佢咁西化又唔諗推倒重來,西方離婚好普通啫!情困走唔出嚟真慘。都係講易行難。
      60分畀機會人諗通人生大道理。好多初中優秀文科腦揀錯理科,有個同學初中全級考第三嘅,喺會考攞齊ABCDEF,A中文B英文,反差好大。會考唔係人生全部,揾啱線路走,設計、演戲、唱歌、木工、畫家、紮鐵…因人而異,好似森哥就畫出彩虹。上面雖然我係參考翻黎,再用我文字演釋,都好啱架。第17 點唔敢試新嘢有問題,如果森哥唔試畫畫,又點知呢樣最啱自己呢。

      刪除
    3. 每個人都有成功的機會,但是不是每個人下的功夫都一樣,不過你講的20個習慣,只能說是參考,一個人唔需要爭取一百分,反而攞六七十分,仲有進步空間,人生才有繼續前行的目標,森伯畫畫自細鍾意,仲記得幼稚園,畫隻兔仔,啲同學仔都話靚,細細個已經畫……唔係一時興起,現在都繼續keep 住畫……

      你都好叻,樣樣都試過去做,可以豐富人生的經歷,起碼人生冇白過呢回事!!

      有時一念之間,往往會影響人生很多決定,做人一帆風順唔一定係好事,人經歷過磨難,經歷過很多的折騰,鬥志變得更強,如果人生際遇事事順暢,一下子巨浪衝過來,就會不堪一擊,大壓力來到就抵擋不住,面對不到,就選擇逃避……

      所以話人生際遇唔如意也是好的,畀自己磨練吓人生,抗壓能力也較強!!

      刪除
    4. 天才兒童畫家,真係三歲定八十,作文「我的志願」係做瀟灑自僱插畫師,我係夠料塞五百字交功課嘅任何職業,文人真多大話。
      感受人生,經過盲摸摸階段,試出喜惡能力底線,深徹了解自己。我係出過兩篇blog,一篇講閱歷,另一篇講肥胖,1D趣味都無,覺得負慮咪搞我, 如果有人不斷叫我做啲唔鍾意嘅嘢,真係令我好忟憎。
      窮鬼落地哭三聲已係人生谷底,低無可低,只有更好,有呢條保護線傍身,心理承受千噸力。
      香蕉同堅果我都愛,黑朱古力冇牛奶朱古力咁好味,好似美沙酮頂癮都唔錯,醫生開啲咁嘅藥方就嘆C喇!所以,我係預醫唔係御醫,揀食咩、點樣煮、食幾多、幾時食,彷如醫生開預防藥方畀自己食,搞掂身壯力健,用香蕉果仁朱古力打爛醫生飯碗,醫術高明嘅我頓時高咗一節, 岳高個頭走。

      刪除
    5. 有時天才同蠢才只是一線之隔,呢個「志願」希望有朝真的可以做到!!!塞五百字...你會唔會睇少了自己,我覺得你塞五千字都得~~~

      叫你一爺唔得,真係應該叫你大爺,出過兩篇博咁多多就話無味無趣...其實無論做什麼事都要用心經營,或者試過一段時間才能正式作結論,寫博好隨意,都係時下的人們想發表一吓己見,或對某些事有感而發都可以,並不是勉強交苦差...

      生活有邊個毫無壓力,都總有些事情令人感到千噸重,唯有知道自己適用的減壓方法就是了~~

      樣樣食吓啦...唔需要太過執著食幾多,幾時食,一日幾多次...等等,你真係當食藥丸咩?!!

      森伯戴定頭盔先,由頭到尾冇話可以當藥,只係可以緩和一下唔好的情緒,情緒病是非一日之寒,只要初起時可以得到舒緩也有幫助...

      你唔駛用醫術高明來形容自己,直情用「華陀」都得...哈哈哈

      刪除
  3. 黑朱古力、香蕉、堅果仁是我的至愛。
    我現在運動的確少咗。
    搵街街去...一定唔少得啦!
    搵人傾傾...我每星期都搵人一次茶聚...
    所以我冇焦慮、抑鬱!
    但每個人抗焦慮、抑鬱能力不同,不幸遇上了祇管盡早治理!

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上,黑朱古力,香蕉,果仁唔難食,仲幾好食,若然有好處的話,都不妨多吃!

      你唔駛擔心,你成日遊遊逛逛,運動量都已經足夠……

      懂得為自己疏導情緒好緊要,始終不要把自己太過收埋,適當時候也要找人去傾傾:有句話常講,打開心窗好重要!

      刪除
  4. 社會萬象似個萬花筒,只要肯關心研究,並有書可讀,時間只覺不夠用,又何愁寂寞呢 ? 散步是一種溫和的運動,居家又可以耍耍《八段錦》。
    關鍵是能否安之於室,能安於獨處,一個慣於獨處的人,是不會產生抑鬱感的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉也寫了好幾個情緒疏導的方法,睇書我漏了講,揀一本有正面內容的書也有莫大的幫助,我亦看過《我變快樂了》以及《秘密》等書,內容講人的念力可以改變人生很多方面的事情,靠念力也可以減低焦慮,減低煩惱麻煩等情況發生在自己身上,是些不錯的書!!

      有時讓自己獨處,可以有個沉靜的空間,好讓自己冷靜解決難題……

      刪除
  5. 生活上有時總會有難解的結,要努力解結,找對門路即可。
    以前看到有些人說:男人不外乎錢銀、 女人。現代人更懂得看重健康。無倫男女,其實健康最重要 ! 情在其次,如果這兩樣都失去了,便容易引起抑鬱症。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有句說話講,解鈴還需繫鈴人,每個問題都總有解決的方法,正如你所講,有沒有找對問題的癥結所在……

      其實一個人的問題都可以從多方面,但要有個信心,問題總有解決的方法,不讓自己太過擔心,太過焦慮!

      刪除
  6. 森伯提出的四個方法都是簡單易做的好辦法。有情緒困擾、精神健康出問題,其實任何人都有可能,也不一定人人都清醒認識自己及找到化解之法,有不愉快時找朋友吐下苦水是好的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單的會有人試下,講到太複雜連自己都唔想試啦...牛兄所說我也認同,現今世代人們生活壓力大,對物慾、比較心又著重,形成大壓力也不奇,所以找些適合自己的減壓方法是有需要,就好似我們畫吓畫,都係一種減壓方法,而且幾有效,尤其是畫了一個滿意的畫作,都有種「沾沾自喜」的感覺...

      最佳方法都盡量找個人傾傾~~

      刪除
  7. 我覺得做運動,例如行山,目標跑步,食朱古力都有效,而且做起來不難。
    至於和人傾訴當然最有效,但知己難尋,有時貧賤夫妻,雙方可能都難於出口。
    同意,一遇有問題便要及早疏導不快的情緒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做運動可以乘機宣洩一下負面情緒,能在郊外或公園仔走走也是好的,目的都係吸收陽光同新鮮空氣...食蕉或食朱古力都可以試下~~
      你講得對,傾偈也要有對象,有些人可能與人說話都少,更遑論與人傾偈...所以溝通好重要,打開自己心中的死胡同嘛!!
      正所謂病向淺中醫,情緒問題也一樣~~~

      刪除