2023年7月19日 星期三

森活日事...

每次寫森活日事通常都是沒什麼好寫,才把瑣碎的記事簡短的寫出來,畢竟這就是我的生活吧~~

打風...

今年第一個八號風球,真的來也快,去也快,最緊要就是沒有造成太大的破壞性,打工仔又多一天的風假休息,其實颱風一到,大家最擔心是兩餐點算,一掛風球處處食肆、街市也關門,不過只要平時買些乾糧應該冇問題,現今有很多包裝食品都可以存放一段長時間,所以有什麼風吹草動不能購買食物時,都可以煮來吃吃...


消費券...

過去的周日是發放第二期的消費券,但據報導講有一百萬人這期消費券是拿不到...相信森伯是其中之一,我並沒有去拍卡,因為短訊已一早通知我,而且還有些合資格的消費未用完,森伯都唔知有邊啲消費是未合資格...所以大家唔好以為拍到卡,過到錢就等同合資格的消費,真係畀佢吹脹...致電問過,要用晒才能再拍,現在唯有傷吓腦筋,諗吓點駛埋啲消費券先......


買盒飯...

一向森伯都係食自家飯為主,若然要自己煮就會相當簡單,目的清淡一點,都已經習慣了...但有次外出後,回家再整卻沒有時間準備,所以順道買盒飯回家吃,可能平時太少機會買飯,所以真的食飯唔知飯貴...只是叫一個菠蘿雞粒炒飯,好老實講:菠蘿同雞粒都唔多,驟看下好似盒素炒飯!!但飯就炒得好好吃...有時也慨嘆,少點錢也不能過活,閒來吃個飯也不平,動輒也要六、七十元,唔怪得早前聽人講,叫個茶記飯,最低消費也要五、六十元...不過世界各地都通脹加劇,剛剛更講糧價急升,有誰可獨善其身呢?!! 

幸好,自己識整飯,算係慳番少少咁啦... 

32 則留言:

  1. 消費券我已一早用晒啦,臨近領取前去超市行一轉,樣樣都加價有些加了10%有多,咪以為消費券超市大優惠減,其實是先加後減,扼人>_<茶餐廳食個晚餐都要七,八十蚊或以上,兩餸飯看似好平二,三十蚊,但多油味道又重,我還是辛苦一點煮呀,平有平煮,總之在家食點都有營養過出面食,不過要有時間煮呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,根本有消費券以來,超市的價錢也貴了很多,所以都冇咩平過...一有消費券多間商舖都各出其謀,希望從中賺到多少...邊會蝕底!!!

      嘩!啲茶餐廳食水咁深,七,八十蚊或以上...不如去酒樓叫個小菜送碗白飯仲好!!同意,兩餸飯大都油油膩膩,
      不過都有些質素唔錯~~

      自家煮除了營養之外,仲比較衛生,用的食材都純正啲!!!!

      刪除
  2. 忽高忽低,要有大森臟承受,平淡啱我。
    生活上小玩意已令我樂透 ,趁有優惠$10/件早幾日喺$12店買咗個直立放碟架拎取放回碟好easy,果包燕麥用上袋口夾蓋倒出來好順暢,又唔使用鐵夾封口前,摺袋口就會噴出麥片塵粒。常用常😄。
    我習慣未食晒就去買餸,多買易爛蔬瓜殺青放冰格長保。殺青口感不同,但營養不變,所以,新年可閉關三四周。
    網上搜尋「八達通消費券查閱」,只要輸入八達通卡號就知幾多銀。
    我都係啱啱至用晒三千蚊買食物同必需品。呢排有特價嘢搶客,留意吓。我趁百x85折入多罐沙甸魚,高貴森哥當然係買鮑魚罐啦!菠蘿雞粒炒飯同鮑魚麵差唔多價,買個飯仲耐過煮麵食啦!
    一半錢落咗包租公個袋,好唔抵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺講忽高忽低,嚇得森伯,以為你講啲血壓~~~
      小玩意已令你樂透...指什麼先?!!你又唔寫網誌,介紹一下你購買的心水野都好好睇,從中有野可能都啱用...
      所以現在有很多開箱片都受歡迎...話時話食物的封口用個小鐵夾就可以,比較簡單好用!!!
      殺青後放冰格長保...咩叫殺青?!!家事常識?!!等森伯學下野~~
      「八達通消費券查閱」,我以為要有apps先查到,等我稍後試試...謝謝介紹(森伯好少查餘額,通常買完野先"目及"下個餘額...)
      假如森伯要買罐頭都買罐豆豉鯪魚...買個麵要自己煮!!!
      香港地最貴係租,也沒辦法,靠減少其他使費慳啲~~~

      刪除
    2. 血壓時刻在變,森哥發D壞男人夢時血壓都會飈高,起伏係正常現象,駛乜驚。
      小玩意指¥100日本小商品,便利生活,我副夾式老花鏡都喺「大嫂」度買。
      又叫我寫blog🤬!😪你好似啲三姑六婆催婚不停咁提,咁煩🤪。同你講咗好多次話無興趣寫囉!又當耳邊風,好嬲呀!
      我買果啲人哋十年前已用,好似你想我介紹傳真機點好用?晒鬼氣😤
      係膠樽蓋直接夾喺包食物上,用喺包麵粉都得。
      殺青我同森哥講過好幾次(由其是新年期間,貨運司機確疹),你覆我話香港隨時隨地都買到新鮮食物,對你無用,咁咪耳邊風囉!想知自行上網睇片,比我齋用文字更生動易明。
      免煮…杯麵啦?睇黎,外賣小小錢啫!森哥負擔得起。
      細個時鍾意打風,因為唔使食新鮮嘢,拍晒手好開心,又可以享用好好味罐頭。

      刪除
    3. 森伯完全冇諗一爺發緊咩夢,只係覺得血壓像過山車,又高又低……

      我覺你乜都嬲,做男人好少咁小器!!大方啲啦!!

      用些文具店買到的夾夾都好好用!

      殺青未聽過,睇下網上有冇教學片學下!用膠袋膠盒都保存得好好……

      免煮,大把食物揀,麵包餅乾都得……食盒飯點都好過即食杯麵!!

      罐頭食物午餐肉都好經典,當以前社會食物冇咁多選擇的時候,簡單的罐頭美食已經感到很高興,很滿足……

      刪除
    4. 喺森博都感到五味雜陳,人生縮影,血壓都會亦高亦低。
      睇過篇文章,寫個仔同老豆講快要結緍喇,有咩夫婦之道,老豆無高興恭賀只講你道歉啦!個仔搲晒頭,自己都無做錯點解要道歉呢?如是者阿仔問咗三次,老豆都係同一個答案。最後,老豆認真咁講,我對你阿媽就係咩時候都係自己錯,先道歉才活到今天,結婚你就要預備單方啞忍。 人哋對你講嘢唔上心,同一句講完又講,講到你煩,都係你唔啱、你小器,將對嘅你講成有錯,咁樣強詞奪理都得,同上面故仔一樣,倆人關系好快就係親人。
      哈哈!我真係唔想寫 blog 呀!我原先想問ChatGPT有咩方法令人唔好不斷重復叫我寫卜,我用直接坦白溝通方法,咁不如問聰明森哥有咩計謀仲好!
      你呢個精明森哥丫,我寧願做小氣鬼都唔做小器男,我一D都唔小架…🤪
      煎咗仲香口,不過加工肉類我已無食。
      打風季節,但超市都開,不過唔夠師奶搶,咁森哥有冇咩安排呢?
      我之前就係用你所講嘅鐵夾封袋口。

      刪除
    5. 你言重了,森博都唔係什麼五味雜陳,以一種普通態度去睇就得!

      一爺的回應,幾時都有野袋落自己袋……

      你最蝕底係畀人知你個死穴,一問你點解唔寫blog,你就即刻臉青,即刻要反駁,即刻失控……請先保持冷靜,唔寫blog 都冇問題,唔駛妖魔化森伯的說話,你嘅舉動好似某國!!😅

      你唔做小器男,反而覺得你應該係小小小器男,太固執!🤣

      午餐肉多數煎,好少用來蒸和炆!

      暫時我大約一周去一次超市,買定少許儲備多日!

      夾夾幾方便易用,唔阻地方……現在就用緊!

      刪除
    6. 咁我整蠱你,放計時炸彈喺你個袋,嚇你一跳。
      知你當我係閒人,我講乜都唔記得。森哥用錯顏色形容,我唔係臉青,係煩到我反白眼。
      我同某國對立!一D都唔似佢。
      永遠同我反對嘅森哥,講親都係反轉啦!即係話我好大…器。

      刪除
    7. 森伯又唔會乜都放入袋,你定!!萬一係集束彈咪大鑊!

      總之一爺應該面青完才反白眼,唔爭拗太多,即刻送你去醫院搶救……😁

      森伯唔講反話,口又話人家不是,但行為就似足……唉

      刪除
    8. 暗地裡放,匿藏喺森哥愛好寶石中。
      非病理性白眼唔使入院,森哥唔好浪費醫力。
      森哥打橫嚟,硬將白變黑,係某國常用手法。

      刪除
    9. 森伯啲™寶石™冇固定位置放,周圍擺……

      唔應該送你去醫院,應該送你去差館,放炸彈!!😁

      森伯講說話釨中肯,唔會打橫嚟,所以冇某國果種™風範™

      刪除
    10. 無定向目標更難捕捉。🤫
      軍工業爭住要我。🤑
      「公正」傳媒同「中肯」森哥一樣係自吹自擂。🎺

      刪除
    11. 想捕捉什麼?!!偷寶石?!!森伯啲寶石唔值錢架喎...
      假設一爺受到軍工業重用,都好既!!!!
      一樣係自吹自擂...你唔抵得咁多,慘在有大把人信!!!!

      刪除
  3. 打風期間也有酒樓餐室開舖,但打風我就不會出門。我今期都暫時攞唔到消費券。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信都會有些食肆會開,始終香港的颱風唔算好猛烈,所以打風其間都有舖頭營業...
      有一百萬人領取不到,都幾多...

      刪除
  4. 3號風球超市、街市都照常營業,早些去唔憂買不到餸菜回家。
    外間的食物貴夾多油,遇著下了不知什麼香料、胡椒辛辣的食物,不好吃兼引發敏感 ! 某記的外賣食物較為可取,若見到油多或太鹹,用滾水燙燙,食得安心。
    很多盒裝或袋裝的現成食物,都會混入很多的化學劑,不買也罷。
    今期我的消費券也未曾用完,7月16日不會收到二千元。要待7月底之前用畢三千 元,8月16日才會收到尾數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但是3號風也不知最終能否掛8號,不過家中常備有食物,可以不用怕,我就時常準備好幾天的餸菜!!
      秋葉說的對,無論是食肆的食物,還是包裝食物都可能有不健康的添加,雖然少食為妙,但有時又好難避免,咁秋葉平時都食得好健康,若然是自己煮自己食都盡量不落太多調味,算係食得比較清!!
      今期的消費券真的有很多人不能領取,對我來講冇所謂,反而覺得佢襟使!!

      刪除
  5. 現在樣樣都貴,少個錢都好難過日子呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Man Man係富貴人家,都覺得物價貴了生活艱難……咁赤貧森伯咪好坎坷…………😔

      刪除
  6. 現在購物比從前方便,所以打風也不用儲量。
    經三年疫情的磨鍊,從前餐餐清的我,也開始了儲些少食物在家。
    外出吃飯,一點都不便宜,自己煮,經濟得多。


    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因為現在打風的時不太長,下了波後,店舖又可開門營業,所以大家都不用擔心冇東西買來吃……
      我也認為如果唔怕麻煩,自己煮仲好,慳錢之餘仲健康些!

      刪除
  7. 森伯講得啱。其實寫博本來就不是影嚮人類社會的大事,寫寫生活瑣事、「發牙痕」、「齋噏」就好,只是寄託個人情感,抒發個人感受而已,無關宏旨,不必高論。老牛只為延緩腦退化而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝牛兄的讚賞,有時寫博除了寫吓日常所見所聞外,亦會把個人的所思所想寫出來,不單自己看,也可以帶給觀看者一點訊息,因為放到網上誰人也可以瀏覽,寫些正面少少較好...

      牛兄的插圖創作,已經不簡單,畫及意的表達更需要花點心思......完全跟腦退化扯不上關係~~~~~

      刪除
  8. 打風那天,午間煮麵「陸」餃子,晚上快餐店。
    消費券,上前領過野,又是未用哂,今次寫定清單,成功限期洗哂。
    飯餅,樓下有點心店,$22一盒蒸雞飯,也夠食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以平時有些冷藏食物有多好,必要時也可以拿出來吃...我家中一包忌廉粟米蓉,也可以食兩餐!!!

      哈哈,係呀!!未用晒之前都會諗諗要買些什麼,當的起心肝去駛,又會好快駛完~~

      $22一盒蒸雞飯...價錢相當合理,通常點心店的飯一般都較為實惠!!!

      刪除
  9. 生活就是由很多濕碎事組織而成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,每日生活看似沒大變化,但內裡都可能有些瑣碎事情~~

      刪除