2023年7月5日 星期三

葡萄乾...

一向都少吃果乾,最主要有很多果乾都是帶酸,就算新鮮水果,都揀幾樣甜的來食...至於葡萄乾,基本上都少吃!!

直至有次因為某些病況需要入院,因為這樣就弄至血壓離奇低,正常來講上壓應該三位數,但當時竟然是兩位數,連我自己都未見過...兼且醫生話紅血球低,不可出院,擔心也是必然,檢查過後醫生說要等紅血球回升...心諗,有什麼可以即時補血,要簡單直接就是葡萄乾,於是叫人帶來,第一口食己經感到甜甜地,起碼不是酸吧...之後情況得到改善!!自此之後...差不多每日都會食少許葡萄乾至現在,呢隻牌子的葡萄乾比其他品牌的算甜,看它盒面說沒有添加糖,不過吃少許都沒有相干!!!

同場都介紹這隻葡萄餅乾,這隻餅唔錯,食落很自然而且它沒有太多添加物,餅身厚都可以頂肚餓...都買過好幾次!!!

只要上網搜搜,原來葡萄乾有幾多好處...有需要的話可以自己上網睇睇!!!!

38 則留言:

  1. 我都幾鍾意食果乾架,經常食的包括芒果乾、菠蘿乾、大樹菠蘿乾、蘋果乾,當然還有提子乾。提子乾有兩種:紅提及青提,紅提比較甜,青提冇咁甜,我兩種都喜歡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信果乾都算受歡迎的零食,相對甜的朱古力和糖果等,果乾算是有益...你講的大樹菠蘿乾早前才吃過,幾好食,都是偶爾見到才會買來吃的...

      紅提比較適合我,因為帶甜,青提乾感覺比較酸,但如果兩者都是詌,我會揀青提乾~~~

      刪除
  2. 乾果好多都糖份高,要睇清楚營養標籤,我多數只食西莓乾,用來加落麥皮﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我都係吃少許就得,適量地食用就好了...
      西莓乾都正,加在其他食物上都幾好,據講西莓很多膳食纖維!!!

      刪除
  3. 一粒普通提子乾背後都藏著一個人的苦難故事。阿媽傳統畀加應子解苦中藥,啱啱醒起西藥都苦,點解無得食架!依家要去問米才有答案喇!算係同病相憐嘅兄弟果乾。
    提子乾入饌有提子車輪包做多士好好食。新年後,藍罐最快清係脆身唔甜提子嘅果種曲奇餅,一片片嘅提子勁甜嘅提子蛋糕。酒吧佐酒小食(提子乾/蝦條/花生/魷魚絲)多重口感鹹甜兩重天好鬼好食。中年好健康才曉食嘅榖物早餐muesli。
    從小我就愛吃果乾。不知明x梅乾、飛機欖、華梅、甘草檸檬、澳門三千年結果……華梅勁難食,唔知點解仲會食佢咁鬼蠢。由其是小學旅行,我都無暈車浪,無得解啦!
    藥材鋪嘅提子乾係綠色,除咗乾到好柴又唔甜,唔係咁好食。
    扮高雅崇洋嘅鬼佬葡萄酒都有飲過。細路飲過節贈慶嘅葡萄汽酒。
    如果能食控,佢係優秀零食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,森伯每樣食物背後都有段故,唔係都冇咁多野寫啦...加應子間中都見到些舊式零食舖有賣,國貨公司的超市肯定搵到,帶酸本人好少買來食...

      見到提子乾多數家長買畀小孩吃,有些迷你盒仔包裝,畀細路食幾好,唔過量...森伯有時都想買,細細盒袋落褲袋,想食就拎一兩粒仔出來食食~~~

      我比較鍾意吃提子包,細個專登搣包上的提子乾食,食完才吃個包...

      呢點唔認同,藍罐最難食的味道係提子果款,反而大多數人會揀旋風果款,所以每次一罐餅最後剩就係提子款~~~~~

      以前的涼果好多款式,好少揀話梅或者檸檬乾,多數勁酸...你講起三千年結果的澳門名物,真係好耐冇食過,係涼果之中數一數二好食,見到必買來回味吓!!!!

      講到提子飲品,好記得好耐之前都有隻叫利賓納的飲品,而家都好似仲有...佢話係濃縮的提子汁,又話有維他命加上去,所以每逢去探病都會買畀病人,若然現在對食物的知識豐富了,當然唔會買給病人飲啦!!!

      自從果次的病痛經歷,都感到提子乾幾好...

      刪除
    2. 換個角度睇,我哋屋企文化唔同,得佢多幾粒梗係好D啦!提子包都貴過齋包啦!永遠作反嘅我倆,呢次食曲奇餅各取所好、互補長短 反而好夾喎!神奇!
      尾句換句話講:經一事長一智,有經歷嘅熟男森哥魅力惹人愛。我都算開放接受唔同嘢,有時撞板,限低銀碼當交學費,有時都撞到意外驚喜,唔試又點會有得益呢!跌跌碰碰才是人生。
      我諗頂甜癮食佢有營養過糖啦!年檢後發現某年年食量由10kg暴增到20kg,因『棧』賤賣到期貨$16/½kg,失控後改食蕃薯糖水。街市平D買幾斤,可惜易發芽,買少D又蝕底咗,而且,太多泥沙好驚塞渠。最後,轉食雜豆糖水都好喎!每周餐單只得豆腐,加豆量後種類比例更均衡,飽肚、放得耐、多纖、多營…好處多籮籮。治療零食癮、甜癮、肥胖症最緊要飽暖。通常各豆買4斤(夠我食4個月)唔使行多轉,阿嬋問我係咪開糖水鋪,蠢咗無反問佢係咪鋪頭價收順D。人生不停轉變,換上最貼心嘅,就穩定下來,食出人生道理。

      刪除
    3. 咁你地家中的文化又幾特別,多幾粒提子乾就矜貴啲……而家齋包都唔平,買回來你自己可以加提子上去!!

      食塊餅都講夾唔夾,冇所謂只是各有所好!

      生活在於嘗試,唔啱就試到啱……森伯家中都常備蕃薯,烚來吃或整蕃薯飯都好好!!而家買的蕃薯一般都乾淨咗,表面有泥沙都少見,豆粥間中整,不過豆加五穀類,整個粗糧粥,用來送食物簡直一流,

      個個人都係,搵到適合就安定下來……

      刪除
    4. 我食更健康、更廉宜嘅燕麥,一餐食一杯都係$1,有益過精製澱粉方包啦!燕麥加乾果、果仁、芝士、新鮮水果、奇異籽…乜都得啦!
      多啲嘢夾就少啲衝突。
      呢隻提子餅黐牙嗎?
      有啲無腳雀仔係定唔落黎架!有啲人貪新忘舊都唔停變架!

      刪除
    5. 講起燕麥食品,令我想起一隻名牌燕麥公司出的燕麥曲奇間中會買……你係燕麥支持者,食過未?!

      基本上很多市售的餅大都黐牙,你可以試試以上所講的燕麥曲奇,唔黐,比較鞋烚烚!

      每個人都有自己個性,冇得勉強……

      刪除
    6. 食過大牌子麥片,品質惡劣!食用限期仲好遠,未食晒已長麥皮蟲,浪費好肉赤。後來食各無名氣雜牌軍如百佳牌、xx棧、優x數字就算過期小小反而無一次出事,信心盡失,仲要貴過人哋,靠揼錢賣廣告嘅劣質名牌我唔揀架,佢周邊出品唔荒好啦!
      消委會都有報某大牌有除草劑。
      舊年尾喺優x入梗皮貨,同個阿婆搭訕,佢都話大牌子有生蟲,有多一個三唔識七嘅助例已夠力證,佢想買又唔識英文唔敢買,因有分即食同要煮嘅,我食過OK就推薦,仲提醒買孖數才特價。
      再者,原形飲食才健康,加工食物無益,用健康食材加工後餅乾未必健康。我斷食後瘦到28吋腰,咁就放縱狂食麥味消化餅,結果肥到30吋,停食後只能保持29吋,再也回不到最理想纖瘦身形。反而,我狂食72%黑朱古力又無問題喎!身體反應最真實,每個人有個人經歷、有自己選擇。
      森哥可以買黐牙餅封印是非小人,令我諗起中國過農曆年嘅傳統習俗,年尾謝灶必要有一罌麥牙糖,黐著灶君把口,希望封口唔會向玉皇大帝打小報告,就算佢把炮講到嘢都仲有一兜白色形固豬油,等佢把口" 朗"過油。古時連神仙都要賄賂,咁人間賄賂風氣不知幾盛行,社會腐敗不堪都唔奇,廉潔政府才得人民信賴愛戴,國家才富強。
      居企果罌整角仔用剩就畀我哋偷偷當糖食,高呼新年萬歲。

      刪除
    7. 你講呢隻品質惡劣的大牌子,記得係由細食到大,不過直到現在對麥皮有所忌口,唔係太食得煮麥皮,否則早餐可以多個選擇...其實生蟲以為是不好的,想想其實它們可能沒有太多的農藥,就等如買菜都要揀有冇菜蟲咬過的洞,
      一個個的蟲洞代表沒有太多農藥,但現在的菜很多都係乾乾淨淨,葉片相當完整...自己唔食麥片,所以都唔知邊隻牌子最平最實惠...見燕麥曲奇唔會太多麥片,所以就買來吃吧~~~

      阿一爺又幾受班姐姐級、太太級...的人士歡迎,常常都會跟人搭訕,傾幾句又搵到著數東西買......你講起麥味消化餅,真係好難忍口,每次只能吃一塊就算,現在除了下午茶嗰餐可較放任食,其他時間都定量...

      幸好鹹蟲森除了對鹹味朱古力有興趣之外,其他朱古力又冇太雀躍是常買來吃,一爺你有冇邊隻黑朱古力介紹下,等老人家下次搵搵來買~~~不過朱古力都少吃,老人家牙齒都很重要~~~

      黐牙餅封印是非小人...唔知你講乜?!!...你估森伯有咁多閒錢買黐牙餅畀小人食咩?!!買返來都寧願益自己把口好過.............

      每逢過年、中秋、聖誕都大把野食,尤其現在復常,外出逛逛食吓野都係一種過節的樂趣!!!!

      刪除
    8. 畀森哥講到咁好,我心動要連虫食,因爲麥皮虫高蛋白低脂有益!深刻記得我只食咗一半就有虫呀!喜作對嘅豪邁森哥讚同食一半就掉落垃圾桶咁闊佬!仲乜喺度幸災樂禍!
      森哥特有消化系統成日食餅干當正餐及零食都唔肥,令我佩服又羨慕,畀着我呢D加工精制澱粉質早就肥4、5吋腰。
      森哥喺超市、街市買嘢都唔會主動或被動同人搭訕?你好cool。咁平日森哥會回答我真係三生有幸。
      我唔係美食家邊敢推薦呀!挑食原則係健康、可口、抵食。黑朱古力無牛奶朱古力咁好食,咁仲都有朱古力味去滿足我。成份表可可約72%,食過幾隻牌子,全部味道都係一樣架啦!所以,正價唔買,等打折才大手入貨,用呢個策略控制我一年只狂食一次。等我下次食時加粒鹽試下好似西瓜咁食係咪正D。
      每個人身邊都有小人,我只想有咩方法去治D小人啫!
      擦餐飽都好治癒,又舒壓。

      刪除
    9. 又冇必要連蟲蟲食,洗乾淨都唔怕既!!食得一半就生蟲,你會否唔知買了些準備過期的食品?!!照你講你日日都有食麥片,何解會搞到罐麥皮半年就吽晒蟲?!!咁情況畀森伯都未必會即刻掉,可能放些防潮珠在罐內~~~

      餅乾當正餐冇咩可能,除非當日冇飯開又肚餓,香港地想食隨時都搵到野食!!!!

      點解要無端端同人搭訕?!!森伯真係好少好少,買完野就撇...

      就係唔係美食家推介的食物才是最中肯,最貼地...係呀,隻隻牌子的黑朱古力都係差唔多味道,有時都想買90%但怕唔啱口味,朱古力好少優惠價,鹹蟲森記得有次鹽味黑古力買一送一,即刻拎兩排!!!唔好老點森伯,下次就試下買72%~~~~

      每個人身邊總有些小人,很多都係在你人生旅途中擦身而過...冇咩必要為他們而動怒!!!!有這個想法慢慢就會看開了~~~~

      擦餐飽都好治癒...所以有時都好想自己一條友去食自助餐!!!!!

      刪除
    10. 哈哈!要噴完殺虫水後生食嘗鮮,好正呀!
      仲有好耐未到期至激氣。家庭裝每包5磅,有封口再放入膠盒,每周食2磅,早餐和下午茶餐(代零食),好短時間咋。森哥唔使幫口,我已釘牌。另外,我証實麥皮可減肥係騙人嘅。
      森哥又講自己人見人愛、車見車載?應該有人主動搭訕。
      兩排咁孤寒架!特價我會豪買,計食量喺食用期前盡買。我有買過成盒正常大細嘅三角朱古力有20條,係$200劈到$60。好狠呢!
      我睇唔開,小人似癌細胞要共存,煩C。
      我感覺斷食嘅每日一餐全空全滿都好治癒,我易滿足、易過活,真好。

      刪除
    11. 好耐未到期?!!你屋企真係旺丁又旺財...旺財睇見一爺身光頸靚就知喇,至於旺丁...未到期啲蟲蟲就好好生養,生埋一竇又一竇...哈哈哈

      咁你而家仲有冇實行斷食,見你又早餐又下午茶餐...麥皮唔可以減肥,有很多資料都有講到,聽講話要食就原片麥皮較好,即食麥皮落了鹽和糖?!!

      森伯幾時話自己人見人愛,車見車載?!!...你自己幻聽咋~~~你想借森伯過橋...倒轉來講自己人見人愛,車見車載呀...唔怪得一爺咁受太太們,姐姐們的愛戴,經過都要同你講返兩句...

      一排朱古力對森伯來講都有排食,買兩排可以同人分享下...你講起三角朱古力,食過覺得好甜,所以無論幾平都應該唔會再買~~

      小人呢個話題真係好多人都想講,因為每個人生活都總會遇到嘛~~

      暫時對我來講唔食早餐都OK,反而期待到下午可以食番夠本,又會幾充實(個肚仔...)

      刪除
    12. 水為財,有水維修就頭痕。黃綠森法師唔好施咒語,好彩唔靈驗啫!森大師好準,光棍佬係身無分文光禿禿,形容人得條頸靚係無嘢讚得落口啦!無錢無樣無身材,明捧暗踩。哈哈!
      未識斷食前嘅失敗麥片減肥法。森哥健康知識好高,係碾平要煮原味更健康兼較低升糖值。
      我走平易近人路線因為醜樣要放下身段。高傲cool型格路線係森哥有高條件。
      我大食過森哥,好想更加大食,可以做職業大胃王靠食賺取短片流量嘅高額廣告費。
      正常朱古力甜度咋!我唔覺過甜呀!
      森哥又要講下小人?一定有共嗚,寫出嚟發洩情緒又舒壓。
      斷食真好正,所以我成日掛喺嘴邊,可解決夏天悶熱無胃口,或細食導致缺乏某啲營養,森哥咪話自己斷食後瘦得楚楚可憐要添食。

      刪除
    13. 身光頸靚,代表一身光鮮的服裝,森伯著的穿窿衫,又殘又舊,不能與光鮮相比較!!你話冇錢冇樣冇身材,你想有咩身材先?!
      森伯係普通人,冇咩質素可言……
      我常講食的份量不過量,都唔驚咩卡路里,咩升糖值等!
      問十個人,相信十個裡面有九個半都會遇到小人,有咩出奇!
      我斷食的目的係畀腸胃休息吓咋!!

      刪除
    14. 我做過吊扇,有款喺木板風葉加工啄窿,話營造蟲蛀殘舊感,襯托翻古董家居氣派,殘殘舊舊森哥都係貴尚。比完整牛仔褲貴多倍嘅穿窿嘅咪一樣道理。
      身材係應凸就凸,應凹就凹,有小小曲線我就收貨。

      刪除
    15. 你好似乜都做過,做吊扇算唔算古老行業...不過一些東南亞的食肆好鍾意有木製吊扇,森伯穿窿衫褲就大把,冇一條係牛仔褲~~~
      你對身材的要求都幾高,若果是普通人就唔需要太計較,除非靠樣搵食的演藝明星!!

      刪除
    16. 有造過馬達,咁就無造馬喇!
      展開救亡行動:自補。
      你問我「你想 」,我回你「理想 」。人矮要志氣高。

      刪除
    17. 你都做過幾多東西...
      小問題就自補,太爛的唯有丟掉~~
      做人有「理想 」好重要...起碼知自己人生路點行!!!

      刪除
  4. 吃葡萄乾都很方便,最好都是吃新鮮水果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都方便,不過提子乾同鮮提子的功效是兩回事,變乾後比較有益,龍眼乾也都是比新鮮有藥效!!!!

      刪除
  5. 小時候就多食葡萄乾,大過左就好少食囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,提子乾多數係小孩鍾意的零食之一,大人零食可揀其他!!

      刪除

    2. 謝謝分享。提子乾也帶來兒時記憶,那時提子乾包裝是個紅色紙盒,像火柴盒,上面印上一個小女孩。

      刪除
    3. 不用客氣...
      哈哈,兒時吃過什麼牌子的提子乾已經忘記了,包裝怎樣更冇咩印象...
      你講紅色盒子和小女孩現在都有得買喎,不過對我來講這隻的提子乾較酸!!!!

      刪除
  6. 我老牛鍾意食新鮮水果,甚少食果乾,提子乾是例外,經常食。有一次在政府日間治療中心等見醫生時,無意間看牆壁上的健康資訊,有一段說到,提子乾是兩正餐之間的健康小食,即使血糖高者也可以食(當然只是如超市買的那種的一小盒,不宜太多)。飲中藥苦茶,中醫師常給「嘉應子」,或者「山楂餅」,而非葡萄乾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實對我來講,很多果乾都是帶酸味,一般來講食新鮮的多,因為新鮮水果比較多樣化,而且新鮮水果又會比較健康,對呀!!!通常果乾都會列為健康小食,只要不過量就冇咩太大問題...

      我都有聽過一些關於健康的視頻講,萄葡乾有助穩定血糖...聽起來也不知是否真確,不過本著唔過量,每日食少許都可以的.........

      中醫執藥好少畀葡萄乾,通常一兩包嘉應子或山楂餅送口,而葡萄乾多數自己買來送口!!!!

      刪除
  7. 入院弄到血壓離奇低,紅血球不足,是否在醫院的營養不夠 ?
    懂得弄些葡萄乾來吃,正是立竿見影,真是聰明喔 !
    很久之前已經聽說葡萄乾是有益的食物,所以有時都會買些提子麥包來吃的。原來還有葡萄餅乾,還是現在才知道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 整個星期也不見秋葉的到訪~~
      唔關醫院事,是自己的問題,但當時自己也擔心(不是假話),也要聽醫生吩咐......

      謝謝你讚賞聰明,當時真的是情急智生,也不知能否行得通,儘管試試~~

      有時冇咩選擇都會買個提子麥包食,提子餅買過了好幾次,覺得不錯!!!

      刪除
    2. 因為暑假臨近,小孫女的下課時間提早了, 之前又要為她預備午餐,又要送她去中心,忙得不可開交。有空閒都攤在床上休息了,沒精神坐對電腦,人老了就是這樣。
      每一個人或多或少都有些健康上的問題,我們都要面對現實。

      刪除
    3. 孫女有秋葉無微不至的照顧,一定有個親情洋溢的校園生活...係呀,個人越多事忙,就會越感覺時間好快便過去了~~

      哈哈,若可閒下來就要好好休息,對呀,在家中要開電腦都懶了,通常用手機做些簡單的就算...
      這又說得對,健康問題個個人都總會遇上,視乎是大問題還是小問題而已~~

      刪除
    4. 森少說得不錯,我對小孫女真是無微不至。一年級時照顧她下課的不是我,她的脾氣很驕傲。
      經過我一年的教誨,她在校的人緣好了。但仍很孩子氣。
      但想不到今個暑假和我告別之前,她竟然懂得說:「有什麼事就打電話給我;你要多休息呀 ! 」難得她越來越懂事。

      刪除
    5. 不好意思秋葉,每則留言,我是沒有電郵通知,要我看回網誌才看到,所以遲了...
      做長輩的當然會對孫仔孫女照顧得妥妥貼貼,愛護有加,教孩子不能急進,要慢慢來!!!
      看來你的孫女也十分關心你!!!

      刪除
  8. 我懷念細過時食嗰隻黐𣲷𣲷嘅提子乾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時,細個吃過的東西,都好難忘,而且覺得特別好味!😁

      刪除