2023年9月6日 星期三

我都要盲搶...

相信呢排最熱的話題都離不開,日本傾倒核污水事件,都不用森伯詳細講述,相信每個人都看了,聽了不少來自各方的資訊,對此事件,真的是不同人有不同的觀感...

或者森伯都講講自己看法,整個地球資源基本上來自海洋,海洋跟人類或各種生物也是息息相關,一下子被核污染的水注入,無可估計的禍害是不能預知~~其實一向以來日本食品都甚少購買,尤其零食類,海產更加少,因為森伯對海產食物都甚少吃...

拍照當日該是日本傾倒核水前幾個星期,呢間日式超市賣海產的顧客不多,職員也空閒得行來行去~~當然這個時候不會賣日本海產,換了其他地方的海產,但也不吸引~~相信到今時今刻,買的人可能更少...

我初時都以為最多唔食日本海產及食品便可避開,但原來都有很多食材被牽連在內,至於森伯一向都好少跟人風去搶乜搶物,但今次都要去買鹽,附近的超市都仲有鹽,可是本地鹽的貨架被搶購一空,一包都冇,森伯只得購買些外國餐鹽,主要唔係什麼碘防幅射之類,是因鹽的用途很多,清潔食物、鹽水漱口、刷牙、而且有時喉嚨發炎、飛滋等都需要含鹽水...

正如各地的專家所言,如日本仍持續每天排核污水,可能到年多兩年就遍佈全海洋...所以呢刻除了買多樽鹽之外,仲有海蔘!!!將來所有海產是否有問題,就要放長眼去看,至於平時間中會吃的海蔘、海帶、紫菜、鮑魚仔、白飯魚...都可能成為回憶中的味道~~~

碘鹽都是第一次買,目的是補充返不能吃海產的碘元素...

34 則留言:

  1. 我有環保回收習慣,將廢紙膠樽送去「綠在區區」,7月份用1500分換了10包共餐桌鹽,共4500g,我有排用啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 10包餐桌鹽...那真的很多~~不過這個幅水事件都唔知搞到什麼時候,唯有之前入定些貨,為求安心,不過喜歡吃海鮮或會受影響~~~

      刪除
  2. 啲水一倒就起火,要添油搧風燒大佢。
    中港禁日水產入口,佔佢4成,打到痛才會縮手。
    核電廠係🇯🇵🇺🇲合資?係有能力操弄政治嘅大財團擁有,🇯🇵才有咁怪異決定,🇺🇲才咁怪異認何,🇰🇷🇹🇼政府才有咁怪異回應事件。
    當有超市電子優惠券買滿$120減$18時,我會買幾罐沙甸魚  搭上 鹽 /蠔油  /黃貼生果 湊足額,平時都積存幾包鹽。我購物習慣係常用消耗品食材都趁某某優惠而囤積,好少食清才買,你都知我會用殺青/木乃伊包香蕉法延長存放時間,所以,遇着盲搶、打風都唔使臨急臨忙入貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一講到危害健康的東西,人人都擔心,始終海洋的一切都關乎每個人的事,正如我所講,就算唔吔海鮮,其他東西都離不開生活的需要...

      其實日本咁做都預左,可能佢認為損失4成都唔緊要,最緊要係做到想做的事...

      🇯🇵...🇺🇲...🇰🇷🇹🇼...sorry~~呢啲代名詞是什麼?!!不能開名!!!
      哦!!就係你呢啲顧客,又用電子消費券,又用電子優惠券~~~搞到森伯有排排隊畀$$~~~XXXD

      係喎,你食沙甸魚罐頭,將來會否有影響呢?!!...諗諗吓仲有啲咩貨可以入定!!!!積存食物,好睇什麼食物,什麼時候...始終家中地方有限,再囤積食物就變了貨倉~~~暫時都係緊張水產食物!!!!

      刪除
    2. 會同塑膠一樣輻射入咗人類食物鏈,有調查指出,喺人體內已揾到塑膠微粒。
      佢以為有勁人喺背後撐腰,連世仇泡菜國都被馴服咗,無人敢放肆,傳媒都企埋佢果邊收口啦!你都見全球無邊國動口又動手,係估唔到大國會有咁大反響。
      揈旗仔認國名,睇森哥咁大年紀有冇認知障碍。
      我呢啲勤力賤客係用自助機快手搞掂,得你呢啲咁懶惰貴客仲要揾人服務,係你阻住晒,呢條長老關愛隊唔係畀你排嘅。跟唔上社會步伐,咪落後人哋慢吞吞囉!仲想罵我係罪人,其實係你阻住地球轉快啲。
      幾拾年流流長,希望大國重擊痛到佢收手,一係食物有輻射檢定,暫時呢一兩年照食。我要睇多啲輻射知識,電視台同政府應該制作節目教吓大衆點應付啦!

      刪除
    3. 微塑膠粒已經聽好耐,因為生活離不開塑膠產品,平時聽的塑化劑都混有食物內,一爺果類年青人,一出街就拎杯珍珠奶茶,據講裡面含有塑化劑……
      現在核水單野,兩地的人民都覺得唔妥,都紛紛走出來抗議,好影響他們的生計!

      在電腦睇唔知係乜!電話睇就好清楚係國旗仔,以為一爺咁勁用波斯密碼覆留言……哈哈

      買少少野一兩樣就話去電子付款,多野買就去排收銀隊!地球要轉唔會畀任何人可以阻住,一爺啲年青人思維真係好天真好傻…………🤭

      等自己睇得嚟都天光,暫時唯有唔食海產……

      刪除
    4. 我奶茶上癮,控制我仲得了,堅戒飲。
      呢十年我變多用電話,少用電腦喇!
      超市貴,少嘢抵買,我係數量大品項少。阿媽在生時,趁湯丸喺幾個時節降價大買,啱牙力弱老人做下午茶點 ,曾經$4包好抵。
      森哥硬塞關愛蟻躝隊就唔好賴落我身上。
      風大有颱風機制,昨日雨大都好高危,森哥感受到大雨威力?交通癱咗返唔到工,水浸車頂、洪水冲人、路陷藏車、 山塌堵路…保障生命要放假,喺黑雨上加個水災級别,以雨量達400mm做界。
      日本海鮮就唔食,尤其是貝殼類。我食開嘅(非日産)淡菜頭一年仲係好安全,因核水流到它國都要一年,跟住唔食喇!轉嫁别人承擔自己核災惡果好鬼衰,仲打亂我健食步伐。細型沙甸魚我會繼續食。
      反應好快,深水埗平價電子廣場有測輻射儀賣,得嘅就買翻個測海産,防癌都抵。

      刪除
    5. 奶茶咖啡我都唔會上癮,可能以前多要戒口的關係,唔容易咩都上癮食……

      我畫野仲要用電腦,有時覆各位友好的留言,都方便啲,電話用來睇視頻會較好……

      唔吔得糯米制食品,好少留意湯丸,你有咩市場格價,優惠特惠,過來通知吓森伯,等森伯都可以入吓平貨!4蚊包真係好抵!

      唔想賴落你身上,不過排隊畀錢遇著個又畀優惠券,又要畀信用卡攞積分,跟住又話補多兩件野先夠數,又等佢攞……不免森中想講句一個單字的粗口……😁

      呢兩個周末都大風大雨,暫時對我都冇乜大影響,不過昨日的暴兩造成的威力仲大過十號風球那日,你有冇影響?!!

      其實時間越長,核水的影響越大,有很多事情都造成很大的麻煩,唔係唔食海鮮咁簡單。
      買個幅射探則欚都好,自己check吓,不過初時新屎坑就用用,日子久了就好似新冠時買的電子測溫計,變成文物,都冇再用過……

      刪除
    6. 奇怪!咖啡無上癮頭痛。奶茶剋我。幸災樂禍,森哥剋星比我多,我好安慰。
      通漲啦!無$4咁平。 中秋、冬至、年三十晚、元宵節食團圓飯前1~2周會降價,上超市網昅。
      所以自助快趣囉!唔怕麻煩友,仲可對價唔驚收多。
      托賴!豪雨無事。政府仲嚴陣以待十號波,點知幾日後,隔離颱風飄來災雨才大件事,世事難料。石澳災民估唔到無路走,慘。
      當買藥看門口,過期掉咪仲嘥錢。探熱計啱多病小童同老人,用唔到係森哥叻,健康好事!唔要可以用carousell賣畀人,雙方有利,有人搶住要森哥。
      食海鮮前度下,賤民升呢做常被暗殺皇帝用銀針測毒,個頭岳高左。

      刪除
    7. 每個人都總有些食物不喜歡,或者需要戒口,在香港地,不吃這些就吃那些吧~~~都唔需要稱為災禍...這証明一爺的生活十分幸福!!!!

      嚟梗中秋,幾時買月餅先最平...你唔好話過完節後買呀!!!哈哈哈~~~有你格價專員幫手,真係可以慳番一毫子得一毫子!!!!

      如果買得少都OK,但買得多逐一逐一嘟,嘟唔到又要搵人幫...而且森伯有時要唱錢(散紙),畀錢時排隊用現金博找贖比較啱森伯啲老人家!!!!

      係啦,以為十號波都唔野少,殊不知下個星期的暴兩仲大劑......係喎一爺家住半山,水浸極都冇影響,而且是富豪級地段,山泥傾瀉都少啲!!!!

      個溫度計唔會賣出去,留來用都可以,因為感冒傷風時時都有,尤其是將轉季,都總會感冒,所以買定沖劑包冇衰~~~

      有機會去搵下幅射深測器,深水埗間電子城有冇得賣?!!!話時話,如果check到啲鮑魚仔高幅射,唔通成包揼左去?!如果在超市check check吓,盞畀人趕出去~~~~唉!!!

      刪除
    8. 鑽個好嘅諗嘢角度,唔係鑽牛角尖向壞方向,唔使花錢(係無錢花)都令我等窮人都覺過得幸福,無奈都令自己開心。
      節前呢口價硬過鐵漢 ,用鐵筆都撬唔開。
      富豪愛僭建女星,穩健變成豆腐渣,先天半山傾波危上加危,堅拒開門畀人入屋檢查,森哥唔露底。
      森粉無得爭住搶,森哥又吊高嚟賣。
      昨日我去呢度買賤民$20藍芽耳機,扶助我隻啱啱過保養就變壞蛋嘅啞巴小米弱機,教弱米學識千里傳音。見到有得賣,但我呢個無知老年,唔知呢個輻射範圍就係 果個要測嘅輻射範圍。日本只測氚含量高低,我唔係測呢範才正確喎!
      明知 鮑仔 有輻射,森哥都唔捨得呢條仔。
      趕走…唔會啦!你話食物安全會上網話人聽。

      刪除
    9. 通常啲老土對白,都係窮人幸福啲~~~但若有日病左就可能唔係咁講法!!!!

      節前有啲都平,但一定不是常見的大牌子月餅...月餅唔係什麼特別矜貴的食材,如買得太貴真係唔值得~~尤其現時外在環境都未必太過好,買月餅都唔需要買太過貴,中秋節有些月餅應吓節就算!!

      有錢人以為有錢就乜都做得,鍾意建幾多就幾多,殊不知天眼恢恢,一場暴風暴雨都露餡了......一爺都係富豪,有冇乜野係唔見得光,因住天眼恢恢~~~~~哈哈哈

      森粉?!!...咁爺粉又點先?!!!

      $20蚊雞真係好好好平,唔知你所講的耳機是否指headphone!!!...我仲用緊有條線果種!!!

      呢類幅射檢測器,相信是最簡單那種,檢測範圍都有限制...又好少見人用,尤其在買食物的地方~~咁一爺有冇真係攞住部幅射檢測機,周圍check吓有冇幅射呀?!!!

      刪除
    10. 依森講:知道健康方法又有恒心肯持續做保持健康,獨居自由老窮鬼咪係世上最幸福嘅神仙族群囉!
      應節意義重大,慳森哥要花少少錢買。因此,胃O堂養陰丸都出月餅搶森錢,食左好似太陽咁温暖。
      任何人都有暗面,森哥想睇人光禿禿,真壞。
      如果森哥係爺粉,咁係世上唯一。
      Headphone係聽筒單聽,Headset係耳機多個米高峰可講話。手機音响插口壞埋要無線。
      兩年前同一處買雜嘜牌有線嘅都要$19,今次呢個掛頸式,仲要係名牌 Lenovo都係多一蚊。
      買左12樣嘢都係$160,真係賤物鬥窮人。
      幾步路仲有間類似嘅 淘多多,貨品唔同,果日行咗四個鐘我都唔夠喉,西狗仔咁近有冇行吓?
      我仲買咗個$25藍芽喇叭同$19兩囗USB充電器。
      喇叭唔使長時間塞耳仔影響聽力,仲未撞聾阿爺要小心保護。
      舊華為手機原裝火牛充唔到電,因老化電池電阻變大,原裝充電流唔夠高。係我用捐血贈品旅行充電器又充到才發現。加埋新血,咁我間納米屋企要2個充電站好方便。喜歡佢夠細,外觀係個三腳插蘇頭。
      係我首次用藍芽產品,證明我唔追潮流科技,係實需。面世咁耐係成熟產品,乜bugs全清除,價廉,功能更貼用家想要同更user friendly。
      我唔知輻射機係乜,無買。

      刪除
    11. 每個人對幸福的定義都唔同,最緊要...最緊要...就是自己覺得幸福,別人不能感覺到~~

      以為咁講,一爺有好介紹,仲以為你會送贈月餅給老人家森伯伯~~~哈哈哈!!!有些不是大牌子的月餅,買的也相當經濟實惠,它最主要成本不會花在廣告上,因為絕多數廣告費也可轉嫁給消費者嘛!!!睇過市面月餅價錢,奇X係最貴,賣廣告都特別多~~

      做爺粉最搵笨,第一冇出BLOG...都唔知靠咩去收粉絲,好,冇文章都靠個外表,連相都冇...實質都唔知你邊飯最掂喎?!!!相信連唯一爺粉的森伯都要摒棄你~~~~

      你都好叻叻啫,插口都可以整壞...生活上太過依賴科技都唔係太過好,有人話藍芽釋出的電池波較多,睡覺的身邊要關閉藍芽最好,否則對身體有大影響!!!

      你真係搵到很多好野買,耳機最易壞,一般耳機聽不夠一段長時間,總會壞一邊...冇了立體聲又要走去買過~~~
      不論話淘多多,或電子城...主要貨源都係淘佬,不如直接去淘佬買,計運費可能貴啲,但買到的貨品起碼合森水...西狗仔都唔一定要蒲西九區...哈哈哈~~你都話圈養,行附近的商場都好多野買!!!

      最近都冇乜聽歌,所以家中的鐳射唱機壞了再沒有添置~~

      你捐血真係好心有好報,又可以用到來充電...是否萬能充電器!!!!現在新機加舊機的一大咋連接線,一大咋插頭...亂七八糟,每次叉電求其搵個叉到就算,完全冇理電壓問題~~~~

      輻射機...顧名思義用來測幅射,有可疑的食材,用部機掃一掃,睇睇佢讀數有幾多...

      刪除
    12. 平民價食物已經可以擁有健康嘅身體,幸福可以唾手可得,一切來得好易。
      你有好多月餅仲問我攞,咁貪心架!噚日見到保皇黨派月餅畀老人,森哥嫌少就去勻18區排啦!
      聰明森都知內情仲問爺粉,明知故問令人氣憤。喜愛無束縛,當然無爺粉啦!
      電磁波果真有禍害?
      插口壞係品質差。有聲我就滿意喇!
      有兩個好處,摸到實物更易作出正確判斷。佢有用過、篩選過,好嘅才入貨。上網太虛易中伏。
      㗎仔度氚含量,呢部度幾種輻射射線,唔同喎!

      刪除
    13. 咁森伯又冇話貴野一定好,你又好似某國咁抹黑森伯,將森伯塑做成一個唔貴唔食又奄尖既老人家……
      揀食物都要睇你識揀唔識揀!

      森伯有好多月餅?!邊個講架?遲少少先去買……見到保皇黨派月餅,又唔幫森伯排兩個!唔得醒喎……你果區都有人派吓月餅,森伯果區人影都冇隻派餅……

      想收爺粉,你就要加把勁……

      電池波可能平時冇察覺,到有事己經太遲……

      你用來插咩,插頭咁化學?!網上買嘢都方便,有商譽的網店較好,如果有埋實體店就有些信心!!

      測幅機我未買過,完全唔在行!

      刪除
    14. 森哥常常一出口就鮑蔘翅肚,仲脅迫我送呢d貴禮或請你食,真係嚇到我剩翻半條人命。
      人哋揸住飛仔,老人中心會員,個黨收嘅𡃁。我未夠秤,森哥夠老去攞。
      我唔想有粉咁麻煩,本來無一物,何處惹塵埃。
      顯露森哥做事好小心。
      咁森哥冇開箱文,順便介绍好網店,唔使新鮮人撞板,我未淘過。

      刪除
    15. 一出口就鮈蔘翅肚……都唔等如有得食……你呢啲名符其實嘅斷章取義!!雖然私底下唔識一爺,但都知一爺為人慳家,邊敢買叫你買……😒

      我暫時又未攞過社區派的月餅,唔知咁多規矩……

      遲下搵吓相,再寫篇blog,講講網購!!

      刪除
  3. 我離日本遠,感受唔到啲人嘅恐慌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般西方國家的市民,都唔覺核水對佢哋有很大的影響……

      刪除
  4. 核污水的影響不會即時浮現,氚的半衰期是12年,而污染物是會累積的,當海洋的污染物累積到一定程度會有甚麼後果呢?沒有人能答得到這個問題,何必要倒落海為禍後代呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講的對,現在仲有人認為核水冇乜大問題,還覺得擔心的人只是杞人憂天……

      因為始終個後患冇咁快見到,當見到有事時,已經遲了……

      根本有很多問題,日本都畀唔到確定答案,總之要倒就倒……

      刪除
    2. 最不滿的是本來有多個方案可解決核污水問題,但日本就是選擇一個最省錢、最簡單,但卻為禍最深的方案,太自私了!

      刪除
    3. 就是有些方案可以供她選擇,她也一意孤行選擇排放在海裡~~都令人有所懷疑...據聽聞,有些較折衷的方案比她用來補鑊的費用更省錢......

      刪除
  5. 日本執意要把核污水分30年傾倒出大海,揚言在過濾之後便沒有問題。可是海水被核污染了,我們不敢吃海產,日久連水也不敢泅了啦。海水蒸發上了天空,變成雲,雲重墜而下雨,農田承受的是帶有幅射的雨水。唉 ! 真是一個隱患。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉提到這一點,很少人留意,大家只顧眼前有冇海鮮食,有冇魚生刺身食...所以話她一旦把核水排到海洋裡,造成的危害好深遠,而且不只是海鮮有問題,牽連到很多生活上的事宜,或者食物鏈~~~
      所以有些地方都禁止日本的水產及農產品輸入!!!!

      刪除
    2. 人人都只顧著吃這方面,可不知他們這樣一意孤行把核污水傾倒出大海,日久海水的幅射量增加,禍害的牽連甚廣 !!!

      刪除
    3. 所有這類的問題發生,往往都要待一段相當長的時間才見到禍害,的確將來的事無人知,但為穩陣起見,暫時一段長時間都唔敢食日本野~~~

      刪除
  6. 平時都係有需要先買,唔會盲搶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁man man今次覺得有冇實質需要?!

      刪除
  7. 自媒體有個好處是繞過大媒體揭露真相,但壞處是容易被利用傳播謠言。一陣搶鹽風,把剛好用完鹽的家庭害苦了。幸好我老牛在搶購風潮前剛好用完就買了一包一斤裝的,有排用了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得對,森伯話盲搶,其實冇搶過,只不過買定多少少,絕不能買定一生份量的鹽,真的要看看呢件事最終點收科……
      可能鹽對森伯來講都有很多其他用途,所以買多一兩包是有需要的……

      刪除
  8. 真係要放長雙眼,睇下個天點收拾日本呢次污染全地球。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔需要等很久,有好幾個地方已經唔要她們的海產,中國和香港佔的比率都很重!絕對有影響!

      刪除