2023年9月28日 星期四

中秋夜…森伯同你齊齊吔月餅!!!

正所謂:一年容易又中秋,一年時間過得都幾快,尤記得上年中秋期間,就患了新冠,月餅都要延遲食……一霎眼又過了一年~~雖則話現在的節日氣氛越來越淡,其實都沒有相干,境由心造,來作個中秋小佈置,食下月餅,食食做節飯,又係一個開心的節日

相信很多人都會提前買定月餅,可以提早食,而且早買又會有少少著數優惠等,其實今年的餅我覺得貴了很多,現在餅店的麵包也明顯貴了,更何況一年一度的月餅,尤其一些廣告越多的餅店,餅價就越貴當然喇,一些街坊品牌以經濟為原則,推出一些月餅,價錢就比較相宜,用街坊價出售,自然都益了班街坊客有間叫廣良興的餅店買的月餅都幾經濟實惠,雖然今年沒有買,明年也是考慮之列

有日某博友仲話我多月餅,當時真係零月餅點知講左之後短短幾日就成檯月餅……佢把口好靈,下次可唔可以講森伯伯大把$$,跟著又成檯都係$$...............XXXD~~~

中秋除了月餅之外,燈籠都係不可少的擺設,自己發覺燈籠的演變越來越hea,吹氣燈籠已經夠晒經典,這是今年的燈籠某睇錯,呢啲真係今年的燈籠,完全買唔落手……

有人概嘆的說:時節的氣氛越來越淡靜,不知過了多少年後,中秋只是一個普通的公眾假期而已都唔定

31 則留言:

  1. 今年我都有一個黑芝麻核桃月餅,係捐血贈品,見佢喺雪櫃咁孤單冷清好可憐,噚日忍唔住已經用我身體暖化佢,我真係一個好有愛心嘅人。
    証明森哥人見人愛,愈多月餅愈得人鍾意。
    深水埗有條「燈籠街」,每檔都掛上燈籠任你揀,相對地,佢哋識揀入咩靚貨。
    有下一代就會用心傳承古老傳統,小朋友至後生仔好鍾意儀式感。
    作幾首中秋節歌會更有氣氛。
    唔知啲人屋企仲有冇走馬燈呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 食過月餅已經是應節……
      今年都收到兩個類似你講的芝麻合桃月餅,不過餡料好鬆散!
      好吃的東西,越多越喜歡,不過森伯伯都年事己高,每日適量就算,攤開來吃……

      以前有一車程都會經過一些傳統的香燭舖,一到中秋裡面都有很多傳統燈籠賣……

      就算真的見到很多傳統竹紮燈籠都未必會買,因家裡未必有地方收藏!!

      現在的人都懶理承傳問題,下一代的世界,下一代作主!
      走馬燈,成了文物:好耐好耐冇見過

      刪除
    2. 祝森快樂,不只中秋!
      月圓人圓花正好,事順業順萬家興。
      森比月餅更甜,人人爭住愛。

      刪除
    3. 今日中秋,你特別好口😁
      我都祝你中秋愉快,人月倆圓…
      生活寫意,事事順意,感情滿意,財運得意,健康如意!!
      森伯咁甜會唔會吔到人糖尿架!想拆森伯個題目……搞到人怕怕👎

      刪除
    4. 佳寶係賣平平廣良興月餅,你唔使去咁遠買。
      見圖森哥收到14個,滿滿嘅愛,日日食半個咪要成過月都係過梗中秋節,濃情化不開最體貼。
      森哥月餅會係餐後畫上完美句號嘅甜品,定係加杯解膩茶歎高貴 High Tea ?
      一森五意,森哥好有主意,好叻叻,豎起大拇指。
      邊個想食左咁可愛森哥呀!甜森唔食得,口甜樣甜,就算伸脷舔森哥都係唔會生病架!你估森哥係毒男咩!唔好破壞森哥喺我心目中嘅美好偶像型象喎。
      月餅淺嚐都如題目係一齊吔,邊有拆台,森哥又特登扭曲晒…講到我好衰,這已經係森哥一大特色,又幾得意喎!感覺森哥有醋意,咁我心目中嘅森哥已經好出色,得到妒忌係我驕傲自豪,謝謝森哥!我好感動,唔係應該係無言感激,伸手抱一個。
      所以,係無人怕,人人愛森哥。

      刪除
    5. 今年我去附近超市買月餅(下回講講),廣良興好多地方都買到,今年唔駛自己買廣良興但也可以食到,品質都唔錯……
      你真係好浮誇,十多個餅就話滿滿的愛,有自己買,有人家送來,今年公司也有派給我們,個個有份無人落空,反而爭一爺的十黃蓮蓉月餅仲未收到…🤭
      如果在家時,月餅用來下午食……
      一諗到要祝一爺,就諗到以意字結尾,你覺得啱聽就好喇!
      你啲浮誇症又出現,大家博友平起平坐,無偶像之分……
      講真,真係好妒忌一爺,可以自由自在,無拘無束生活,今日可以掃吓平貨,聽日又可以嘆吓法蘭西大餐……好鬼羨慕!!😎

      刪除
    6. 超市買餅有奇緣?好期待
      乜你放下身段問我攞嘢食?你我平起平坐。
      你咁高傲,乞求禮餅唔似你為人喎!
      平時,唔開聲,公司同事自動送嘢食畀你,但高尚森不屑一望,直接掉入櫃桶底打入冷宮。
      你有14個,而我得1個,相形見絀,咁多個要食成個月啦!仲伸手問我咁鬼貪心架!感覺富有人家喺乞衣兜攞餅食。
      節後邊度仲有月餅賣?難題
      我呢啲窮人,窮則變、變則通。剩餘年糕都化身做糖水,不如我放8隻鹹蛋黃落我啲綠豆沙畀你,知森哥平時食開綠豆唔係紅豆去降火減炎,由月餅進化嘅 中秋「沙」 係健康創新混合傑作,貼森打造,我好體貼。
      花巧做作、份量少、唔夠飽嘅法蘭西昂貴大餐係富豪森常餐,唔好以甜森之心度一爺口福,佢邊及一爺大餐咁正,世上只此一家,特別訂造唔講得小,營養均衡兼價廉物美。
      西人食西餐有咁多肥人簡直係漫性毒藥,我嘅增強健康免疫力,愈食心血管愈年青,呢樣已贏晒啦!要迎上百年難得一變,東昇西降,森哥唔好再崇洋,西餐唔靠譜。

      刪除
    7. 你真係煲得劇太多……超市奇緣你估拍戲咩?!
      既然一爺係傳聞中的隱形富豪,森伯果類草根蟻民都想乞求施捨……><森伯在赤貧的生活中搏乞得一個得一個餅吃幾餐,一爺啲富貴人家唔知啲基層人士的生活……😀
      冇同事派月餅,公司派啲健康月餅畀員工應節,好平常啫,月餅唔出名,當然食味就過得去喇!!問人攞餅,我覺得有時唔一定代表貪心,就好似有些人山長水遠去攞派的平安包一樣,希望吃了取其寓意,平平安安,難道拘拘幾個包,很多人都能買,之不過當中包含了一種祝福……
      高傲森不屑一看打落冷宮………簡直同某國的行徑一樣,志在抹黑對手,砌詞狡辯令人覺得森伯係「非洲和尚」🤣👎……
      真係唔知邊度仲有平月餅賣,森伯啲餅都有排食喇!!
      森伯平時都係食啲價錢大眾化的食材,清清淡淡又對身體零負擔的,講完中秋先再介紹,希望到時一爺睇完唔好嫌cheap……
      你崇洋定我崇洋,我間中行吓國貨公司,用華x手機,閒來參觀吓國畫水墨畫架!!😁😁

      刪除
    8. 森哥赤貧定義係…人哋嘅中產級數。
      報復式食無益月餅自殘就一啲都唔平安,係咪好耐無發炎就身痕,把口唔收,等月餅出馬! 馬騮精嘅金剛箍。
      飲清水、吸空氣會要個身體做事,之後要排翻另一樣嘢出黎,都唔係零負擔啦!森哥學埋廣告咁浮誇。
      記得我買超市黃貼紙嘢……最怕富貴森唔夠 cheap 咋!

      刪除
    9. 你真係好富貴...人家的中產等如你的赤貧~~~~
      哈哈哈...你幾時講野都咁好笑!!!把口唔收似你多過我~~~~
      有時不能太過計較,現在食乜都唔平安,飲水都話飲氯氣...食平安包又話白麵令血糖升,有時候趁佳節到來都可以品嚐下無相干~~~
      邊得似一爺的飲食等如煉仙,不吃人間煙火......
      我都買黃貼紙的食品,有啲仲好新淨!!!

      刪除
  2. 我今年喺荷蘭網店網購香港美X月餅。雙黃蓮蓉月要40歐一盒(未計運費)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,真係幾貴
      美心月蛢,今個中秋都要賣三百多元,買來應節都唔會太計較……只計較味道!!

      刪除
  3. 中秋節快樂!
    我有同學送傳統及冰皮月餅,不用買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月夜快樂……
      現在很多人,都只是一兩盒月餅便可以了,不想吃太多了!

      刪除
  4. 今年中秋的節日氣氛比往年都濃厚了,說得不錯,今年月餅好似多過去年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年該是疫情措施解除後的中秋,出外的出外,留港的留港……昨日也見多了一家大細出外賞月遊樂……
      消費多了,自然買月餅應節也多了!

      刪除
  5. 祝:中秋節快樂!人月兩團圓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Man Man ,我都祝你有個開心又愉快的節日假期!!

      刪除
  6. 森森大少你好!看來你過了一個很愉快的中秋節。
    前幾天舍間的電腦出現了些問題,想寫番一篇應節的博文也不行。惟有吃和和追舊劇。
    月餅和生果,都是這幾天的主角。今年吃的是:中國柚子、雪梨、栗子和澳洲甜柑。
    往年愛吃榴槤,一吃就是一整個;香芒和榴槤也曾經蒸來送飯吃。哈哈~~除了吃肉,這個很不錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同秋葉咁熟,叫番森伯伯就得……
      今個中秋有些時候都有點兒掃興,不過把焦點放到開心事上,也可以愉快……
      今個中秋也忙些事,未有逐一去到各位博裡,講句祝願說話!
      現今世代,壞了電腦,壞了手機,就真的什麼也辦不到……
      那就可惜,電腦壞了就唯有做其他,不過佳節到,也想睇睇各位博友怎樣過節……
      十分認同,如果真的拿芒果蒸來送飯吃,原來好好食,很有東南亞餐飲的風味,不過榴槤未試過……

      刪除
    2. 森少,大家咁熟,就唔想叫老你啦。
      有時我都好傳統,三家姐的兩個寶貝兒子,大伯的三兒子,見到面我都稱他們為乜少、物少,以示尊重 ! 都是因人而異,不能一概而論。其餘老實不客氣,直呼其名就得了。
      好多年前,有一天雪櫃無乜餸,就以芒果、榴槤蒸來送飯,真是開胃醒神。後來看旅遊節目,原來東南亞也有這樣的吃法,真是無獨有偶。
      電腦已搞掂,先上一文,遲些再補些中秋照吧。

      刪除
    3. 唔緊要,本身都老人家都唔怕被人叫老~~~~
      直呼全名都要好看是什麼人,什麼地方,如果真的叫人全名,我都覺得不太禮貌~~通常叫人乜生,乜小姐,乜女士...熟人會叫名的兩個名字就算!!!
      自己在外邊反而喜歡人家叫我名的兩個字,因為比較親切...
      係呀!!!唔知有冇其他博友試過,真係幾好送飯,又香糯,通常芒果會加雞肉蒸來吃~~

      刪除
    4. 我寫的是“直呼其名”,並不是~直呼全名。
      直呼全名只適合叫喚同學,或者學生。

      刪除
    5. 純是自己認為直呼全名真的冇禮貌~~現在少會叫人全名...
      早前進修上堂,導師多數叫英文名字,或名的兩個字,感覺他們比較親切些吧~~~

      刪除
    6. 你說的是新一派老師的作風。我初期讀書的時候,和後來義務指導學生功課的時候,都是連名帶姓去呼喚學生的。
      也知道從前的教會學校,是指定以英文名字去叫喚學生。還有一間夜校,全班學生是同一家族的貧窮子弟,老師點名省去姓氏,習慣只是讀出名的兩個字吧了。

      刪除
    7. 更正:那年我義務指導的是小學生。在義教的興趣班上,對成年人都是以兩字作稱呼,拉近距離以示親切。他/她們也很可愛,下課後見到我總是大呼老師,使我十分尷尬 ! 後來總算習慣了叫我的名字了。

      刪除
    8. 其實一般老師都會叫學生全名,但很多老師卻要記著多位學生的姓與名不容易,所以現在老師叫英文名或姓後兩個字就易記得多......相信秋葉是個稱職的好老師!!!

      刪除