2023年10月4日 星期三

中秋後記 2023

很多人都認為今個中秋會比較熱鬧,人群外出消遣及消費都會比往年多,又加上國慶日,假期都有好幾天...而且從新聞報導中,感到香港也漸漸復常!!

中秋當晚我都見人一家大小擔著燈籠外出賞月,可能這樣,所以搭車都受到很大阻礙,差不多等成個鐘也沒有車,而去到目的地的食肆,就多種餸菜也沒有,早早已賣完了...所以都有點掃興,難怪很多人的做節飯也要提早吃!!不過,疫情措施放鬆後,外出做節也可以感受到節日那種好氣氛!!!

中秋不外乎吃吃吃,今年買來的月也不錯,本來想去某間連鎖店的餅舖買...之不過買得月餅來又要買其他餅食,不想吃太多,就改為去附近超市買~~

呢間老餅家最出名應該係佢的老婆餅,又稱為元朗老婆餅...至於佢出的月餅都唔錯,最主要唔會乾爭爭,算係油而不膩,我們吃過也認為不錯,之前也幫襯過佢黃蓉月餅,今次買的白蓉月餅也能保持水準,OK喎!!

每年中秋都一定要有月餅,細時對月餅只是一般般,人大了反而欣賞傳統的節日食品,若然家陣仲有月餅會呢回事,森伯起碼做一份,到出年又有幾盒月餅食~~~哈哈

32 則留言:

  1. 呢個燈籠好古舊。
    間食肆都好穩陣,中秋節會一家食團圓飯多啲生意都唔備多啲料,搞到森哥無得食想食嘅咁掃慶。
    供月餅會一份有十盒送2隻豬仔餅,森哥交遊廣闊之少要十份啦!
    「買得月餅來又要買其他餅食」 發現森哥購買控制力都弱喎!我係見到平嘢才失控多買,屋企有零食都失控好急食晒,如果我一心只想買月餅,我係唔會碰其他餅架。
    森哥叫我送嘅八黃蓮蓉月餅,原來要隻大牛才可拖得郁,嚇我一跳,大牛慳慳哋夠我兩周買餸錢。富貴人家開襯都係金口唔惹少,你真係當我係富豪,其實我係一個普通市民,森哥要從我呢個小市民角度諗吓。
    水墨藝博 到8號結束,森哥會去觀摩嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港大大小小的商場都係用呢種燈籠,應該係環保燈籠,年年用...
      係啦,席間都有人咁講,明知大時大節就應該入多些食材~~好過乜都話冇!!!
      森伯交遊廣闊...你又何以見得呢?!!一份有十盒咁多,咁我做半份得唔得架?!!!豬仔餅要1隻!!!有機會見到豬籠仔餅要買一個,寓意豬籠入水...
      唔好話買多個餅,仲有好多野自制能力都好弱...我講忍唔住...爆粗啫~~哈哈哈
      其實有很多地方不會時時見到,難得撞到這些餅家,都會買多些餅,唔止得我食,還有其他人想食!!!
      我都係講下笑啫!!!!你講得好啱,月餅好唔值得買,價錢貴得無厘頭,將錢買些實際野食仲好!!!!!
      普通人生活唔太講究,有得食就應該感恩,過時過節月餅有人送,自己買少少就夠~~
      水墨藝博到8號結束......咩嚟架?!!...一爺的作風,講啲唔講啲~~~~國畫很多地方都有展出!!!

      刪除
    2. 贊成重用。
      自由人插畫師應該識好多人。同事送嘢食畀你,顯示森哥人緣好、交際手段了得。森話「買餅畀人食」,朋友都唔少,我只諗自己咋。我咁難頂你都頂到,真係好隨和,自然多朋友。
      無半份,要自己揾人夾。
      祝大水庫森哥入好多水。
      乜森哥常常爆粗?我覺得唔係囉!
      有錢嘅就濕濕碎啦!窮人都係喺佳寶買$50/2個應節,一樣咁開心。
      喺香港會議及展覽中心辦架,好多參展商,入場費要$168,詳情去佢網頁睇啦。

      刪除
    3. 市面上很多節日佈置的用品,多是重用,慳返開支……
      我不是自由人插畫師,更加不是交遊廣闊……而家咩年代,如果不是親戚往來,很少送月餅給其他人!!

      可能只是在網上傾談,又唔覺得你好難頂,難頂的人在性格上改些態度,可能會有改變!

      以前見屋企人做月餅會,唔會有十盒咁多,頂多六盒……太細,印象有點模糊!

      做月餅本身不是什麼貴價材料,買得貴好搵笨,50元兩個就合理,認為啱食就得嘞!!

      國畫展很多地方都可以睇到,尤其你唔記得森伯住西九區,M+博物館唔算遠,反而會展還要遠……

      刪除
    4. 何解中秋節傳統食品如 楊桃、林柿、菱角唔見有得賣?
      森哥仲係咪都有食中秋碌柚?
      我細個玩咩紙燈籠全都一次性,實會喺中秋時燒毀。
      森哥喺博內展示吓你嘅國畫風佳作。
      密質質香港係住得好局促,但就五臟俱全乜都有,1小時生活圈真係好方便,假如,地大物博要睇國畫可能要遠遊。
      點解香港學唔到類同星加坡有咁闊落嘅公屋?
      不過,因為懶得打掃,我喜歡日本高樓底納米樓布局,入門玄關,一邊厨一邊廁上面係睡房,個廳整面大窗採光通風夠,同露台可晾衫。

      刪除
    5. 今年都有食林杮,不過相片沒有放在博內,仲有食芋頭仔,至於碌柚就冇食,拎唔到太多東西……

      想當年,細時玩的燈籠就可以一次性,過了節就丟去,但現在丟了,就唔知明年能否再能買到,所以環保今年擺完明年又再拿出來擺,當佢如珠如寶,最特別是淘寶都未必買得到……

      如果主題需要畫就會畫,都要用些時間,今年有大部份的whatsapp圖都係自己配合軟件畫的,都得意,好唔好都算自己傑作……

      就是香港細細,生活所需也相當方便,食買玩基本上都唔駛山長水遠,尤其現在住西九區都總比以前住的青衣區方便……

      一邊厨一邊廁上面係睡房……唔係呀,好似監倉,森伯都唔需要太大面積,但細極都起碼一廳一房一廁……

      刪除
    6. 「拎唔到太多嘢」?分開兩次買囉!
      我出街袋會常備環保購物袋s,包括宜媽經典藍黃尼龍袋1細1中, 隨時變身碼頭咕哩,上膊頭閑閑地拎20kg都無有怕。
      滿載童年回憶,森意古董燈籠別具韻味。
      森之創作耳目一新,令人讚不絕口。
      實用面積110呎,但樓高13呎,巧妙布局慳位,廁所/厨房上嘅LOFT就係複式睡房,而入門走廊係厨房走動空間,大廳超高樓底同大面積窗戶感覺光猛闊落。香港樓價一萬蚊呎,百幾萬上車盤好多年青人爭住監倉啦!差餉 、管理費、冷氣電費全部按面積倍數咁減低,瞓監倉都笑醒。
      日本上班族迫成粒鐘車,車費又貴,市中心有啲蚊型樓買或租畀人只行20分鐘返工係好受歡迎。森哥咪話要等成粒鐘才有車搭,唔使等喎!你話幾幸福呀!

      刪除
    7. 拎兩次……唔會喇!碌柚又不是太喜歡,拎食的糧餉已經足夠!!
      你果類係高消費群就話帶幾個購物袋在身,森伯老人家買太多嘢都好重,你哋啲做開「咕哩」的後生仔,唔該順便過來幫吓老人家拎……
      森伯冇古董燈籠,只係有些風琴型的紙燈籠!
      家居太細會影響一個人的心智,如果稍為濶些也有好處……
      果日要等車,事關大時大節人截車的多,所以要等好耐!

      刪除
    8. 前言:『拎唔到』 不對 後語:『不喜歡』 ,一時一樣,森哥對我都好自由奔放。
      係孤寒窮鬼連5毫子膠袋都唔捨得才啱!森哥學晒西媒反轉啲嘢嚟講中國:『年增長1%西方話年增長5%中方嘅經濟會崩潰。』
      超市可租車,夠$500免費送貨,網購叁樣我都試過。
      身體係森哥自己嘅,唔可以懶,必須自己拎去鍛鍊,才有好日子過。
      森哥真識貨,風琴式係絕佳紙燈籠,美觀有味道,易收藏又超便宜。
      蝸居叫 QUQURI,不礙心智發展,其 compact 優點夾到我需要。東京10m²蝸居被學生搶著租 去片
      https://youtu.be/sti6eDQEWiQ?t=117

      刪除
    9. 你真真正正演繹了什麼是斷章取義...一來拎唔到太多,二來不是太喜歡~~~所以就冇買!!!你有時間去抽稱森伯的說話,不如幫下老人家手拎野仲好~~~哈哈哈
      你真係好似某國的行徑,屈得就屈~~~我冇話你崩潰,只係話你高消費群...森伯大致上一周買一次糧餉,通常都會大大袋,可以遲些買就留待下一次!!!
      即時拎走好過要等佢送貨,況且我不需要被限制買滿500元~~我住的地方只是過對面買就可以,連落雨都唔需要擔遮,很方便,買完可以返屋企~~
      最弊森伯氣虛體弱,遲下都可能要校個平安鐘...邊有一爺咁陽光咁小鮮肉~~~哈哈哈
      風琴型的紙燈籠越來越少見,仲要細細個就番個小小蝸居!!!前一篇網誌就是這款燈籠,還有一兩個咋...收藏得好,明年再掛過!!!
      睇過你的視頻...呢種蝸居唔係香港有,很多人都沒得揀,只能住劏房,有些細到不能校冷氣,屋內熱到爆燈~~~

      刪除
    10. 森哥把口好叻,難得食到森哥嚿叉燒(抽稱) 令我開心。『 排球術語:食叉燒 (chance)。』
      我都係行過對面就係居屋袖珍商場,有街市同超市,不過,要淋雨。城市稠密 嘅好處!
      只要樓底高多3呎,二人家庭住100呎比港式2百呎更舒適,多雜物可以租工廈迷你倉放嘢。政府屋一層24間100呎13呎樓底屋,三層樓共72間屋。體積等於四層12間200呎10呎樓底屋,共48間屋。同一幅地多咗24戶,港樓一般40層高,等同日式30層樓高多出240戶。另外,100呎戶比200呎戶租金或銀行供款減半,生活費負擔少咗,咪更舒適,一舉兩得。100呎部冷氣機匹數比200呎嘅又減半,電費又慳一半。啲官員要見識多啲,頭腦創新啲,公屋輪侯時間唔會愈來愈長啦!年青人唔會叫苦憐天。
      懶唔拎嘢:擔心森肌森骨森心森肺,大機會罹患肌少症兼骨質疏鬆症,心肺功能弱化。愈唔郁身體愈差,惡性循環。氣虛體弱咪畀人話東亞病夫,播郭富城『動起來』,依家校鬧鐘早起十分鐘運動,唔使老來平安鐘。

      刪除
    11. 覆一爺的回應,抽稱呢兩個字要成日用...講起叉燒忽然想起,一爺最近有冇食過「大渣樂」叉燒鹹旦飯呢?!!
      香港地地方細細都有個好處,生活所需一應供全,好易買到想要的東西,新式樓宇基本上左近都有些店舖商場...
      雜物點都唔會放迷你倉,所以平時開始要做下斷捨離,家中少些雜物可以看落舒服點,現在丟一樣舊物才換一樣新物!!
      你做過房屋署,這些資料好清楚...香港算是特別的城市,人多地少,在sky100的觀景台一望落就密密集集的高樓大廈,心裡都有一股震撼感~~
      樓價賣到錢,發展商用最少的地方,要起更多的樓宇,賺取大家的金錢......
      森伯有做運動,運動同拎嘢唔同...唯一講得通係兩樣都要消耗卡路里!!一爺都係唔明太多!!!老來平安鐘雖然每個人都唔想,但卻有實際需要嘛!!!

      刪除
  2. 看來森兄介紹的這款老牌月餅很不錯,有機會都要買來吃吃。
    一向聽聞元朗老婆餅很出名,不知道森兄可有買回家中孝敬一下老婆呢 ? 小時候,家父也曾經在某大酒樓供過多年的月餅會,可是兩位姊姊都不愛吃甜膩的東西,當時又沒有雪櫃,放壞了結果不再供了。
    搞到後來全屋沒一個月餅。有一年有人送我一盒名牌月餅,家中又覺得很珍貴喎,人的心理就是這樣,多時不稀罕,冇時才珍貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 元朗老婆餅好出名,好似原於這間恆X餅舖,你未吃過嗎?!!係喎,秋葉多數午茶時間享受法式high tea,甚少吃土產老婆餅...
      我仲以為秋葉話回家孝敬家中老父老媽...反而老婆,若有日要孝敬老婆,我諗會買梳打餅、水泡餅算喇...現在呢間餅家的老婆餅都唔平架!!!!哈哈哈
      月餅都能夠放壞了,相信都要有一定的時間,聽講以前的人會抹去霉菌再放雪櫃就可以擺放很久~~~
      香港天氣潮濕又熱侷,很多食物都容易變質,名貴食物都是早些食用較好!!!!

      刪除
    2. 原來森兄會當老婆是baby, honey, 就會買梳打餅、水泡餅來給她吃 !
      也知道老婆餅是用冬瓜茸做的,太貴實在不合理。
      我是基層的小市民,從沒想過享受什麼法式high tea 喎。 想起以前有個朋友,問我:「你會不會要我帶你去“半島酒店” 吃東西呀 ?」哈哈~ 真有趣 ! 其實我內心有點像男仔頭,喜歡看李小龍的“唐山大兄”、看甄子丹的“葉問”。
      老老實實,分手再見亦是朋友。正是白頭宮女話當年。

      刪除
    3. 有梳打餅,水泡餅食都己經好好,可以飽肚,做人要知足……🤭

      其實很多中式餅,用的材料也十分普通,不過上舖,人工,燈油火蠟……就將佢變貴了,老婆餅好多地方都有得賣,認為價錢買得過就買,有些消費者醒目,但亦有些人不計金錢只要好吃便買……不過老實講,都係恆x最好吃!

      人的性格生成,男仔頭都有好處,不會太過婆婆媽媽!

      每個人都有自己經歷,也喜歡聽人講吓想當年……

      刪除
    4. 對呀 ! 我也喜歡聽聽森兄講吓想當年,作個參考也好,作出參詳也好,可能會使你有所領悟與得著。

      刪除
    5. 秋葉姨見笑嘞,估唔到森伯的想當年令你有所參考價值,每個人的經歷都不相同,不過也可以從人家的故事中,領悟點點……

      刪除
    6. 我孫都有喇,嗰頭都近喇。聽了都係為閣下参詳,畀閣下參考嘅啫。

      刪除
    7. 不要這樣說,感覺秋葉還很年青,時代不同了,身邊也有很多人有孫孫,但從她們的外表也看不出……
      給予森伯參詳,參考的建議,直接講給森伯知就可以,也很喜歡聽秋葉的理智思維與分析!!

      刪除
  3. 好多人越大就越鍾意傳統節日同食物,想懷舊一番。我都係,嘻....

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者人大了才會懂得欣賞傳統的節日美食,當中包含回憶和回味!!!

      刪除
  4. 我細個已經鍾意食月餅㗎喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前的月餅好香,跟現在不同!我細時都鍾意架……

      刪除
  5. 如今成了長者,乖乖地聽醫生話,少食油膩野,所以即以年輕時喜歡月餅如今也淺嘗輒止。老牛也陪外孫玩燈籠,是傳統用蠟燭點的那種,才算真的有中秋味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,身體健康好重要,俗語都有講,少食多滋味!!

      除了月餅,細時鍾意玩燈籠,用蠟燭,真真正正有得玩,現
      在人大了,燈籠變了節日裝飾了……

      刪除
  6. 小學時候自己在香燭店買材料結紮燈籠,造了個蝴蝶燈籠,那是小學勞作堂的功課,以前見到有街童以煉奶嘜作燈籠身,加汽水蓋作車輪,以繩拉著走,煉奶嘜被汽水蓋滾動磨擦,會水平式旋轉,始终不明其巧妙設計,至今仍不解,當然再也不見有此設許矣。
    亞發還是愛吃傳統黃蓮蓉,白蓮蓉月,提不起興趣了😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 很多人都認為以前的小孩創意力比現在小孩為高……物質,玩具沒有現今豐富的年代,就憑自己創作令大家都可以一齊玩,回想小時,每年的中秋都有機會玩火,當然啦,現在大家都知玩火好危險,不過相比起來,以前的小孩過節係高興得多……
      上年有黃蓉月餅賣,今次沒有,便要買白蓉……

      刪除