2023年10月11日 星期三

老少咸宜...

很久也沒有介紹過一些健康食譜,其實要做些健康食譜唔難,當然重點是食材夠健康夠新鮮,基本上都冇得輸...有時外出吃東西或多或少會忌太多味精、鹽糖之類...而自己做又怕太多工序,太麻煩~~森伯自問都寧願簡簡單單就算,只要好送飯就已經收貨!!!而我間中都會整呢個餸,因為我比較喜歡豆腐,而豆腐比起一般的齋菜好味,唔會令到口淡淡...

一磚豆腐,加一隻雞蛋...另外你可以加上其他配料,可以是堅果碎、亦都可以是免治肉等...今次清淡一點,因為時節過後,吃多了,簡單得來又可以送飯~~將豆腐、雞蛋、腰果碎(包裝焗過也可以)...把三樣溝勻加少許油,撒上豉油或鹽,就可以,一般我會落些葱花!!!


蒸幾個字就可以食得!!對我來講覺得好味架!!豆腐又稱為「老少平安」過年擺上檯都意頭十足,而且豆腐係細路至老人家都適合食,既有營養又醒胃!!!

唔講咁多,豆腐要趁熱食,口感才滑漉漉......

30 則留言:

  1. 一磚豆腐,加一隻雞蛋...另外可以加上其他配料,就成一味簡單易做的健康菜色,真是挺好的。
    豆腐這種食物,自小就很喜歡。最常做的是~豆腐蒸鯇魚,豆腐釀肉碎,或是加雞蛋蒸鯪魚肉等等。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢味餸食材簡單又易記,而且做法快捷~~有些健康菜式都唔需要太多功夫,最緊要係食得健康又易送飯嘛~~
      係呀,豆腐可以做多種菜式,你講起才醒起煎釀三寶中有一款係鯪魚肉釀豆腐,好好味,不過都係功夫餸,要些時間去做......

      刪除
    2. 係呀,用到鯪魚肉就要花些功夫。買回來的鯪魚肉必須要以筷子,朝一個方向去攪匀,才會起膠,不會散。甚至有人建議下些少粟粉入內。

      刪除
    3. 秋葉煮餸有心得,相信都會煮到幾味拿手小菜……期待秋葉分享吓!
      本身對吃魚麻麻地,自己少買鯪魚肉,用肉碎反而比較多!

      刪除
    4. 我都是懂得一些煮食的普通常識吧了,不敢多拿來分享。
      很多人都會害怕魚裡有骨,可是對於愛吃魚的人士來說,寧可小心一點,都要久不久吃上一頓魚餐。好像鯇魚只吃草,又稱為草魚,它很少細骨。大魚什麼都吃,可是大魚頭也很有益。

      刪除
    5. 其實你謙而已,能湊大兒女,都總有些拿手菜式給家人讚賞……
      森伯大多數的餸都以蒸為主,蒸餸既簡單又健康,而且蒸餸可以吃到食物原味道……都唔錯!魚好少食,包括淡水魚,若兩者選擇,我較喜歡鹹水魚,海魚味較鮮……魚骨是不吃魚其一原因,腥味更為怕……

      刪除
    6. 若魚類新鮮,都不會太腥。事實上海魚比河或塘魚腥一些,薑蔥是魚的好配搭。家鄉在佛山一帶,盛行魚塘和種桑,所以是吃慣母親蒸的鯇魚和鱅魚頭。
      香港的街市多海魚,我也愛吃海魚,如:紅衫、馬頭......等等。偶然也在超市買到歐洲野生的鱷魚塊。

      刪除
    7. 所以自己都很少吃魚類,而且魚類也不適合我的身體狀況...以前時常會吃紅衫或馬頭,你所講這兩樣我也喜歡,尤其馬頭魚肉滑滑!!!
      偶爾在超市見到(鯰)魚塊都會買來吃,貪佢純魚肉沒有骨,而且也不太腥~~~鱷魚扒怎樣吃呢?!!以前記得只有乾製品...

      刪除
  2. 醒目森哥識貨,我分開常食。
    揀高鈣硬豆腐每周兩磚,撒少許鹽喺面,飯餸湯一煲過蒸熟嘅其中一員,有時會蘸醋糖油醬食。板豆腐浸水放雪櫃好快就壞,唔想行咁多次去買,我每次買6塊放冰格保存耐啲。食左係咪覺得我有腰骨、有骨氣呢!豆腐係聰明中國人發明,中國人係全世界唯一敢向美國霸主説不,任憑點打壓都唔屈服,有骨氣。
    蛋就打落杞子燕麥加水叮2分鐘,係半生熟,日日食。每次買一排30隻,我為人好大量。
    花生、核桃、腰果、南瓜籽叮到脆口好味日日食,食完把口啷過油,要加油才會口甜舌滑。腰果我貪平$59/2磅 買啲甩開兩邊唔靚仔但營養無損嘅。我喺百佳買成個南瓜$10,南瓜籽喺瓜入面,以前我係無用腦跟人咁掉左啲南瓜籽,後來,醒目左才食埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一爺夾硬將它們分開,圖謀將佢哋拆散...哈哈哈~~試下我呢道菜,可以吸收動物性蛋白外,又可吸收植物蛋白...配些新鮮的豆類,又有纖維,其實加乜都得...一碟餸有齊營養~~
      你咩豆腐?!!我的豆腐用不完,放些鹽水浸住再放雪櫃,好襟擺,可以擺幾日都冇壞~~~放冰格可以做蜂巢豆腐,仲好味!!!!
      你什麼時候都要借啲意發表你的民族精神偉論!!!做人幾時都要有骨氣喇~~~
      以前聽講杞子好易人工染色,所以都唔會食太多,但杞子好啱我食,補眼力...老人家睇得電腦、電子野太多眼矇矇~~~~><
      呢類堅果大多數買現成的包裝產品~~話人無用腦掉左,你只係醒一半咋!!!!!而家有成包南瓜子仁賣,唔需要自己剥,唔需要再自己焗,無添加...我間中都會買,唔需要太多功夫搞~~~

      刪除
    2. 三個喎!必須拆散。
      唔通 森哥喜好3P,左擁右抱,盡享齊人之福,風流森,唔怪得你話自己氣虛體弱啦!背後總有原因嘅。 我搖搖頭!
      森話:『森伯平時都係食啲價錢大眾化的食材,清清淡淡又對身體零負擔的,講完中秋先再介紹,希望到時一爺睇完唔好嫌cheap……』三樣我都常食當然係平民價啦!仲好清淡,森哥係實話實講嘅老實人。
      我日日都食雜豆糖水和雞蛋,而雞魚豬貝殼類輪流食,動植物蛋白質全食,只係煮法唔同。
      快壞証明無防腐劑又富營養,好事。以前我個個星期都去買二次豆腐,好繁呀!不枉我精心鑽研食物貯存術後,拉長三個禮拜才去一次,幫助挺大。
      你食飯都要日日啦!愛國心永存。
      馴服G7西狗聽命於主人,合媒抹黑中國,十年後一帶一路有百卅幾國參加會議,高低立見,主人地位危坐,內心惶恐不安,我明白打壓中國常用安全問題,意思係唔能夠安全穩坐世界一哥之位。
      我用水洗時啲水染成紅色,我以為係花青素係水溶性,溶解水中,甩色…森哥講到我飆冷汗。
      葉黃素、玉米黃素、花青素都可補眼,所以,我話每日都要食五顔六色。
      最初我好蠢架!係好花功夫逐粒剝走殻後才叮,後來,連殻叮後好脆身如同新年食瓜子一樣咁易剝。我係一整個南瓜買,裹面啲南瓜籽:食落肚?厨餘?2選1。買南瓜錢已包含南瓜籽,唔食即係視錢財如糞土。南瓜籽好多鋅,男人補品。反正我都要焗D生果仁(平過熟果仁好多)一併焗無做多嘢。

      刪除
    3. 在一爺本字典內不是3P就係4P……

      驚你食慣好野,唔食慣平民口味!!係喎,有朝一日開食肆,命名為平民口味都唔錯!
      人年紀越大越食得清淡,豆腐常食,仲有根莖類……
      肉類每日總有餐吃,唔會缺!
      會揀原食物,平時吔得清淡,偶爾吃餐勁都可以……

      去有信心店舖買,搏唔會買到人為添加物,你家中有壓力煲又有焗爐,整豆粥,南瓜子容易,我呢兩樣都冇,買來吃更方便,南瓜子不是塑膠,掉了都不會污染環境,畀佢回歸大地仲好啦!!

      要打壓,咩藉口都得,近幾年都聽慣!!

      刪除
    4. Production Preparation Process 叫 3P,公司Kaizen 組會搞 events 去減浪費、增產能。另外, 新產品投產前必須進行4P (pre-3P)去暢順生産、減成本。趕梗死期嘅新產品開發已經忙到踢晒腳,我仲要掉低手頭工作,擠1周去做改善工作,雪上加霜,陰魂不散。
      好嘢?平民嘢?我唔識分,例如呢?
      店名有鬼用咩,平民只關注大件夾抵食,所以,$20兩餸飯成功俘虜港人,期待咩驚喜餸和遇上份量超級慷慨嘅「夾餸師」。
      森哥食開咩根?咩莖?
      除左根莖,我天天必食青緑色蔬菜和十字花科菜各一份。
      體内似住左另一半,佢不受你操緃,反而係佢全自動控制你身體。探測到你長期好清淡,半邊魂會自動進入清淡模式,降低新陳代謝率,只消耗低能量。佢感覺到你嘅欺騙大餐,就唔轉低,擦餐勁才正確。
      食南瓜子吸取好營養唔係比掉左更好咩!原來森哥喜歡用錢買嘢返嚟掉落垃圾桶,我唔理解嘅另類放生療法。
      明年4月加重垃圾費,森哥有冇安排?我啱啱換掉瞓左廿年未壞嘅床褥,仲有斷捨雜物。

      刪除
    5. 哈哈哈,你真係當森伯伯三歲細路哥,3P,4P都唔緊要啦...森伯好open!!有工作永遠都好黐身,等到退下來的時候,就真正享受無拘無束的心情...一有固定工作就會添加很多壓力,相信不久,森伯也將工作放下來,過一些比較放鬆的生活!!
      如果真係有間叫平民口味的食肆,斷估都唔會諗有鮑魚,花膠,魚翅,松露,鼠班等等食啦...大眾化食材,大眾化價錢~~
      講開又講,一爺有冇買過兩餸飯呢?!!呢個兩餸飯現在算是逆市奇葩,無論國內或世界也聞名...我就未買過!!假若有日碰到又唔需要大排長龍的話也會買買...都唔定!!!!
      根莖類你做下搜查就大把資料,我常常有吃蕃薯,薯仔,淮山,胡蘿蔔,蓮藕等等...
      南瓜子有益,不過新鮮的南瓜子冇公具處理,我買仲方便,有機會介紹下......唔需要太執著,每個人對自己的生活都有不同的做法,適合自己便對了!!!
      瞓左廿年...而且將未壞嘅床褥,掉了~~~~第一你咩牌子的床褥,第二你在床上搞咩?!!搞到要掉~~~~森伯用海馬牌床褥幾襟,或者對有些人來講比較硬淨都也訓了好一段長時間~~
      早幾年開始森伯將要掉的垃圾,整到細細才掉,可以慳番個垃圾桶的位置~~第日都可以講下!!!

      刪除
    6. 果真森斜。
      以前街市間燒臘味舖都有兩餸飯,不過,老媽喜歡燒味雙拼,我會多口叫老闆送個雞屎忽孝敬老媽。
      無牌子,係買傢俬時推薦我。間唔中有棕櫚絲走出嚟拮我。我係換左平民價海馬牌。再瞓多廿年……呢張應該係我人生最後一張床褥。升斗市民嘅小孩係無床/床褥,我係瞓地下。
      聽落係碎屍案,出得街嘛?

      刪除
    7. 個個都咁諗啦...
      你會畀雞屎忽孝敬老媽?!!...好唔得喎!!!孝敬老媽都畀隻雞脾佢啦...
      記得細時訓海綿床褥,訓好幾年就要換,海綿好易被壓扁!!!!海馬都OK架,如唔嫌硬少少都冇問題~~畢竟童年都係回憶吧!!!

      講開又講,棕櫚絲走出嚟...好似人哋拍古裝片?!!乜現在仲有床褥走出棕櫚絲?!!!

      刪除
    8. 最喜愛食雞邊部位因人而異,唔好以小人之森,無時無刻抹黑我。
      新材料開發一日千里,依家係另一種新海綿,優點勝過彈弓和橡膠。
      古裝片?唔明你講乜。類似一啲唔好嘅羽絨衫會有羽絨甩出黎。係穿越廿年前,2002年買嘅古董床褥,「乜現在……」,富豪森搭梗飛機時差問題好嚴重,我又唔明你講乜,面對森哥真係傷腦筋。

      刪除
    9. 講事實都話抹黑,老人家真係無辜辜……
      雞尾存油脂腺,含毒素,常吃對身體不好,將佢孝敬老人家,真係搵老人家笨……
      現在流行什麼記憶綿,冇咁易扁及變形,最多用在床上用品……
      你抗壓能力太弱,乜都話傷腦筋……👎

      刪除
    10. 假扮老人,入世未深,又真係唔明白老人心事。
      人生唔同階段,40 50 60 70 80 90 活法確不同。
      疾病、衰老會嚴重摧殘身體,天天拖住殘軀 :跛咗 眼盲 痛楚 無牙 失眠 撞聾……如何在終點前,從病老苦痛中能渡過歡樂時光,要營造樂趣,食嘢係樂趣泉源之一,牙力唔夠亦縮窄咗泉眼,呢一刻,生命不在乎長久,只在乎曾經擁有(開心),能食到自己喜愛嘢食,暫時忘卻殘軀痛苦,比多活一分鐘更重要,況且又無實際醫學數據証明雞尾令人短命幾多秒吖?都係假設,問森 人只在乎?……唔係考試有固定答案,批閱權仲交畀人,自己掌控啦!
      萬寧:星期三氹氹你。呢樣氹到佢開心,萬試萬寧(靈)
      中國外交金句:『「美國沒有資格居高臨下同中國說話,中國人不吃這一套!」』 楊先生係我偶像。
      記憶綿:『冇咁易扁及變形……你抗壓能力太弱,』 首歌我就無認真聽過全首,佢唔易扁及變形特質,對我和楊先生講嘅中國人 不謀而合,在美國打壓下,中國抗壓力好強架!中國人(我)就係記憶綿,像華為無晶片,壓完三年後恢復原狀,重新再出手機。
      我傷透腦筋嘗試理解假老人思想言行,代溝裂縫好大同壓力無關!同森哥chat係開心地卸壓。

      刪除
    11. 心態年齡好重要,相由心生嘛……

      你講的就真正是每個長者都可能要面對的心身問題,或者預早一步計劃定,可能會免去部份的境況!!

      雖然冇詳盡的醫學報告,雞尾是聚積毒素地方,等同動物的肥油,雞皮,肥豬腩肉,多食都會出事……小孩,老人家都寧願食得清清地就是這個原因,

      唔緊要,有咩事可以同森伯傾吓講吓,減吓壓……

      刪除
  3. 回覆
    1. 都市人比較忙碌,餸菜最緊要係健康又好味~~~

      刪除
  4. 雞蛋和豆腐烹調方式很多,而且健康,價錢又大衆化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,豆腐可以整多種菜式,而且豆腐用來煎煮都得,不過蒸來吃也不錯!!!

      刪除
  5. 豆腐加魚肉撈埋去蒸,都係老少咸宜嘅餸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實煮餸可以很多變化,隨個人喜歡配搭,就自己方便就得!!

      刪除
  6. 老牛都好喜歡食豆類製品,豆腐很常食,不過甚少自己動手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆類製品相信都有幾多人喜歡,只睇用豆腐做的菜式,都有很多種!
      有時自己下廚,也是樂趣…

      刪除
  7. 看上去應該很可口,加鹽做餸,加糖為甜品,妙極。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個餸我多數整鹹食,如果加糖好似有少許怪!這道菜很簡單易做,喜歡的不妨試試……

      刪除