2023年10月18日 星期三

參觀紀念展...

如果真的太好,如錯看了都好,不想証實有沒有過傾慕...幾句歌詞唱出今篇的主題...

最後也能趕上“尾班車”,可以參觀這一個張國榮的紀念展(29 Mar-9 Oct),其實朝早的車程中,都會經過文化博物館,通常都會有面超大型的橫額掛在館場外面,所以都知道今期有什麼展出~~看到一個名為“繼續寵愛─張國榮紀念展”的展覽,本來也以為會錯過的,後來也趕得及看看~~

展場的入口,已有很多張國榮的經典金曲的歌名,這個幕牆很大而又搶眼,個個遊人都爭著在這入口打卡,可說是人來人往,能夠影張冇人的相片很不容易...相信大部份的歌,大家也熟悉!!!

場內亦有哥哥的歌衫,與獎座,當然唔少得十大勁歌金曲獎,在那個年代,歌星的競爭很激烈,能取得一個奬也不簡單...

而亦有展出哥哥的紀念幣,這個紀念幣都很珍貴亦不會有太多人看過...

場內亦有播放哥哥的電影片段,而一樓亦有live band唱張國榮的經典金曲,當時是唱《有心人》,表演者雖然不是為人熟悉,但歌聲也不俗...

很多人也認為現今的演藝圈已沒有“星”,這個我也認同...一顆演藝圈的明星,不單要有被肯定的實力之外,還有一舉手一投足,也能散發著一股“星”味!!!

後記:這個紀念展的展品,沒有想像般多,所展出的東西,只集中在一兩個房間似的,因為宣傳大,變得這個展場人頭湧湧,人推人下沒有時間停下來慢慢欣賞...

41 則留言:

  1. 我好怕人多行博物館,冇可能慢慢睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信你那邊很少遇上這種人多的情況……

      刪除
  2. 看來是一個虛有其表的展覽。哥哥張國榮自言最喜歡的一首歌,是早期的《儂本多情》,展覽的歌單上,竟然排在中間。
    哥哥如此結束了哀樂的一生,換得人們的唏噓和嘆息,太震撼 !
    新的一位模仿者~余畯翰,被打造成一位充滿活力,快樂、跳脫、年青的張國榮,給人一種重生復活的感覺,再無憂愁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又不可說是虛有其表,個人感覺只是個不全面的紀念展而已,反而旁邊的常設展館的李小龍紀念展比較多東西看!

      歌曲的排列大概以時期作推斷,前期歌一邊,後期歌又一邊……每個人的心水歌也不同!

      謝謝秋葉,介紹了這位扮哥哥的藝人,余畯翰,看過他的視頻,一兩個角度很像,但再看耐點,就不太像,他缺了點哥哥的baby face嗰種神態,不知你認為是嗎?

      刪除
    2. 可能我對於展覽比較苛求,對於照片的選取、顏色的要求較高。其實把歌曲排在中間也算好,不過,見到排列在左上方的歌曲大多都是最熱門的。
      “儂本多情” 是一首張國榮自言最喜歡的歌,多情也是哥哥一生的寫照。他太過自我,最後那場演唱會,他紥髻穿長裙故意作女性打扮,那麼犧牲也挽回不了什麼,憂鬱只有加深。

      刪除
    3. 對於余畯翰這位仿傚者,聽說已在網上唱歌十多年,翻看他最初不過是一位喜歡張國榮的歌而仿傚之,只是坐在椅上靜靜地唱,並無特色。
      後來他加入一間公司,把他的外形、衣飾、動作一一改善,打造出一位很自信、活潑的張的化身,感動了很多人。前期的燈光很柔美,襯托得非常好 ! 可惜,近期的燈光太強而雜亂,我也不想看了。

      刪除
    4. 看來秋葉不單要求高,對每一事,每一物都要力求完美……
      駛的入場費,也要值回觀賞票價,十分欣賞秋葉對場景設計的執著!!試問森伯就冇太高所求,當時參觀者眾多,而且空間有限,看完就想走了,都不能留得太耐……

      不過你有些觀察也說得很對,就是場景顏色的要求,你也觀察到他用了紅色為主色調,又加上燈光,令人看起來很不舒服,而且不得體,反而用番黑色加射燈會高級些少吧!!

      係呀,同場都有些展品是他女性化打扮的服飾,在華人社會,易裝打扮未必個個人都受落,記得當時也有爭議……

      刪除
    5. 那位哥哥的模仿者,原來都唱了十幾年歌,聲底都有點相似,本身他的樣貌不是太神似,但經化粧後,又有九成似……之前未有看過這位表演者,不知是港人還是國內人呢?!

      刪除
    6. 若果事事追求完美,那是自討苦吃。我都是得過且過算了的。不過哥哥張國榮成就不凡,但去得也太過突然與悽慘 ! 對於他去世20年的展覽,不應這樣馬馬虎虎求求其其去展示。應要設計得聲影俱佳,展示出他美好的一面,才對得住廣大欣賞他的觀眾。
      順道一提,最近在網上回看他在千禧年最後的一場演唱會,無論衣飾、歌聲都不如理想,最令人印象深刻的,就是他滿臉的淚痕 !
      也記得最初看他在麗的電視有份演出《浮生六劫》的配角,最後他拿槍替父報仇的一幕,太感人 ! 臉上和眼裡的憂鬱應是發自內心的, 覺得他是個悲劇的人物。
      他唱的《儂本多情》,就是他的寫照了。

      刪除
    7. 就是憑秋葉一句苛求,才感覺秋葉對事物追求完美……有時對生活有要求也不是壞事,森伯也是視情況而定,有些事可以追求更好的便去追求,如有些事情可以馬虎就馬虎,當然太嚴苛的要求,便會苦了自己!!

      不知你有否參觀過這展覽,你好像去過嗎?當參觀完後,也會有你的感覺,完全認同你所講!對港人來講,哥哥也是一代巨星,而且博物館還用這主題來吸引大家去參觀,但所顯示出來的並沒有預期般好看,有點可惜,而且展場太細,不過以一個參觀者角度看看,可以參觀當中展品,又可拍攝些相片 ,也可樂在其中!

      刪除
    8. 我覺得張哥哥這樣淒慘地去世,真是無話好說。去看看他的遺物、獎座,又有甚麼意思 ? 如果他是珍惜這些東西,又怎會去尋死呢 ?
      他生前說過:最希望觀眾日後還記得他 ! 那麼 為什麼要這樣了結生命,留給歌影迷們一個這樣痛苦的記憶 ?
      不是為了吝嗇區區門票的金錢,我只會順道看看他的視頻,欣賞一下他的音容聲影吧了。

      刪除
    9. 我說的“順道”,是在家順道在手機上看。

      刪除
    10. 現在世代,社會開明了,出名的人死後,遺留下來的藏品也可吸引觀賞者參觀,又是一種價值……

      現在要回顧一些名人及其作品,都很好,可以在手機上搜一搜,又可以重看回他們的風采及作品!!

      刪除
    11. 其實每個人都有參觀甚麼的自由,我的選擇並不代表別人也要這樣做。但我不是忌諱逝去者的遺物。
      以往我也曾在沙田這間博物館,參觀過粵劇名伶的戲服展覽,也試穿過准許的展品。
      今次一連串留言,是為了不想求其敷衍了事,才說了那麼多吧。

      刪除
    12. 初時仲以為秋葉對先人的遺物有所避忌……其實博物館所展覽的藏品,很多都是先人的物品,尤其畫作,大多數都是價值不菲,成為無價寶,因為作者的離逝,無可能再有此作品……

      不要緊,大概知秋葉是個性情中人,有東西想講才會講,本身留言的目的也是想博友與博主間有些互動而已!

      刪除
    13. 喜歡研究和參觀古物古蹟的人士,根本就不會忌諱逝世者遺下的東西。我自小已經跟隨母親去參觀《李鄭屋古墓》,與跟她去《香港高等法院》排隊等候聽審大案。
      後來,我在北京參觀過《地下宮殿》; 在廣州參觀過《越王墓》,印象十分深刻 。

      刪除
    14. 古時古人的作品,已經有很久遠的歷史,很有欣賞的價值,都不會說什麼忌諱...
      不知是什麼原因,自己很少去看什麼歷史古蹟,但若然順路去看看,也會喜歡參觀~~~

      刪除
  3. 抑鬱真可怕,快去價真棧買$16磅提子乾進行甜食療法。
    喜歡佢快歌夾熱舞,令我腳䟴䟴。
    我膚淺都係揀星爺,笑餐飽紓壓,佢嘅藝術片留畀知音者,我腦力在工作中透支。
    揾咁多錢得46歲咁短命,享受唔到。同樣係歌演俱佳嘅芳姐,早d決定摘除子宮,無仔生唔重要過條命,一失換來一得,時機錯失,無得留低。

    回覆刪除
    回覆
    1. 藝人明星們要面對觀眾,記者,傳媒……遇到壓力之巨大是我們難以想像……抑鬱症跟壓力大的關係也有可能……

      咩叫甜食療法?!第一次聽有咁筍的療法!

      星爺跟哥哥又唔同,星爺間中有一兩齣戲幾好笑……

      藝人的私底下生活,我們做觀眾的實際了解不多,很難判斷些什麼!

      刪除
    2. 人言可畏,明星係出賣私生活,響噹噹安心偷食案,但賺多多錢,選港姐、老餅歌手多人爭奪。
      我個年代,編劇會寫女仔失戀就大桶雪糕食到飽。Dodo金融風暴損失大,質問基金佬,乜都無講,先懟盒朱古力佢食。我趁頂爛市價,一年一度買大堆提子乾或黑朱古力,拆除禁食令,以慰藉心靈,同森哥解禁食大餐一樣道理。濕平執平嘢、甜食兩樣都令人期待、滿足、回味。
      唔講明星,咁講美國總統,現身以色列,挺佢攻擊加沙醫院,講大話:唔係以炸係另有他人,美偷聽情報係世一,應該指名道姓。原來,貴為列強總統都係猷太人走狗,無恥偏幫。巴人已喺呢度住咗800年,曾被迫害以人有復國權,巴人都有生存權,支持二國和解啦!

      刪除
    3. 相信有句說話,年紀輕輕的一爺應該聽過,食得鹹魚,就要抵得渴……這不單是俗話,更是事實……他們一心想加入演藝圈,都想紅,但人紅就成為大眾的焦點,一舉一動都預左有人講,冇人講就代表人唔紅,毫無新聞價值,所以不得埋怨……

      食嘢幾好,開心又食,唔開心又係食,所以揀生意做都要同食有關……我對朱古力一般,冇咩可能會大量入手,可能森伯易養,簡單一舊半舊忌廉蛋糕已OK……而且唔係咁多機會食到大餐!要夾啱人同時間和身體狀況……

      炸醫院都做得出,令人髮指,呢場戰爭只看新聞,不敢作評論,而這戰火比俄烏激烈,今次戰局好複雜,冇刻意留意,未必可以跟大家答嘴,等了解多些才可以講,一唔係等一爺幫森伯補個速成班,了解清楚先!!我只知邊場戰爭,都有某國的影子!!

      刪除
    4. 文字上,未老森哥比老人更喜歡倚老買老,想從上而下壓倒得到信服,我未係長者喜歡用乜乜爛鬼專家話證明啱嘅,兩套不同,有趣。
      年頭改食一日一餐後,近來喜歡睇台灣大胃王和港人食自助餐嘅短片,用視覺填補我空虛嘅肚仔,不過,我只齋睇,無心去食。但有個别網紅串通老細,片中美食係實際食唔到,中伏啲人留言鬧佢。
      唔使夾一個人自由自在走去食自助大餐或放題,可以專心一意享用好多美食。有d抵食半自助餐有沙律 冷盤 蛋糕 甜品 水果 餐湯 飲料 雪糕 任食都唔錯。
      咁我無言地等啦!因為猶太人揀呢度復國係依據聖經2000年前記載佢哋曾經住過,要講2000年咁長歷史,會講到我口水乾晒。
      森目中嘅星味有咩特質?為何近期無?同香港電影和樂壇末落有關?還是,我哋只狹窄地認識我果代嘅明星,我父母講佢果代嘅明星我又唔覺得有星味,只存在喺黑白粵語殘片中,你唔睇過又點會識呢!

      刪除
    5. 一日一餐,你食午餐定晚餐?!現在我一日仍保持三餐,不過在每日六個鐘內食埋,如果得一餐好肚餓,來梗天時冷,怕寒寒凍凍……

      其實現在都冇所謂,一人去食自助餐,一人飲茶也可以好好享受,可是現在不能食太多,易食滯,可能人老了><……

      近來戰火連連,生在香港太平之地都好應該感恩……

      星味每人感覺不同,沒有準則!通常生於那個年代,就認為那個年代的藝人明星最光最亮!!

      刪除
    6. 幾時方便幾時食,例如:下午捐血前要食嘢。
      我二月開始都無飢寒交迫。我係混合式斷食,最初由5:2斷食開始 (因為當時唔知有168斷食),每周有2日食600卡咁少嘢都無嘢,8年時間漸變讓身體習慣左。
      我無食滯感,反而日日都食慾旺盛,因為有2日食600卡,只有飽足幸福感。
      睇明星展唔係我杯茶。不過,一生人試過一次,因工赴美,周六、日無所事事,難得千里嚟到貓王故鄉,佢個女用故居做博物館,大宅唔單只有泳池,仲有馬廄和農場畀愛駒走動, 內有2個人(唔記得係邊個)嘅墓地,私人車展,幾架私人飛機,歌衫/鞋,海報,百隻金唱片牆,展品豐富,要睇2個幾鐘頭,映到我部數碼相機無電。
      職員會派個無線耳筒畀你,行到邊處就播果處介紹,自由行唔使導遊。
      我係坐免費車去佢無公共交通到達嘅故居。貓王首張大碟喺 Sun Studio 錄製,呢個觀光點唔係貓王嘅就好慘門亭冷清,所以,老闆安排免費車穿梭喺市中心 等四地去拉客,佢果度停耐D想你哋參觀埋,我無花錢去,早知道走一個街囗就有軌 trolley 公共交通回酒店。
      傾開我點打發假期,鬼佬同事住喺度多年都無去睇。

      刪除
    7. 實行斷食時,揀個適合自己時間就最好,我唔食早餐已有大半年時間,暫時都OK,可能已慢慢適應,集中在8小時內食……有時變相仲飽了!

      本身對名人展一般,之前同場還有李小龍展,因為之前睇過所以今次冇預計再睇,不過李小龍展值得睇,內裡展品,介紹內容比較多,而且放展品地方較寬敞……

      貓王紀念展去到外國都睇吓,影吓相,在場買些紀念品都唔錯!

      每個人心目中杯茶都唔同,你當時位鬼佬同事就算住在附近,唔鍾意睇就冇睇啦,好實際!

      刪除
    8. 有d嘢回頭睇翻得啖笑。唔食早餐會短命、三高、心血管病、失智、無精打采、無氣力、判斷力差,早餐一日之中最重要嘅,營養吸收最好時機。又話出名倫敦大學、哈佛大學學術研究結果公布喺乜乜業界期刊,畀三唔識七嚇餐死,係營養學呢科教授都唔聰明,定係太醒目收左早餐穀物公司贊助金,扭曲真相,愚弄大衆。都係高唱:『信自己』,健康係自己,得唔得益都係自己,咁用自己身體做白老鼠,冒險家試下新嘅、非主流、反傳統,才開啟一道曙光,發現新大陸,有意外收獲,唔試新嘢會原地踏步,不進則退。【註:新嘢可能已存在久遠,係自己未做過】
      我好早就唔買紀念品,回憶同相片就夠,放喺屋企無實際用途阻地方。
      有時,近在咫尺、垂手可得 ,隨時都去到 就置之不理,反而,無雷公咁遠,難得撞啱機會才去。香港蚊型迪士尼樂園我未去過,日本果邊大D就玩過。海洋公園哈囉餵鬼節我都未去過,大陸遊客去得多過我都唔出奇,係一種心理現象。

      刪除
    9. 當你看多了這類健康資訊,就會發覺這些專家們是今天的我打倒昨日的我……憑自己感覺去食就最好,早餐對我來講,冇話一定要食,睡醒後胃口一般,腸胃都未開工,等到下午胃口開始回復,才先吃東西!

      森伯知自己住的空間有限,唔會買太大件的紀念品,通常都以匙扣為主,佔的空間有限,有時拿來看看,又是一種樂趣。

      我暫時都未去過香港的廸廸尼,本身唔太鍾意,就算去到外地都唔會參觀……每個人喜歡逛的地方都有不同,各其所好!

      刪除
    10. 專業員教 帝皇早餐 平民午餐 乞丐晚餐 根本行唔通。早上胃口未開,到開時已係辦公時間,食早餐實被炒啦!到時餐餐乞食。現代人趕快返工,邊夠時間嘴嚼豐盛早餐,專業員傻架!話你無跟佢講嘅咁做咪無效果囉!完美卸膞!佢哋係廢柴,揀信部分啱嘅。
      好似普丁話敗登、穿普係臨時工,大話西遊完又換屆,制度只許短線操作,唔似中國長線計劃,唔會換人後推倒從來,翻來覆去,計劃行唔到邊有成果,中國發展比人快就係共產制度好,紮實基礎,人才輩出。
      共享幫人建設發展,創造雙贏局面共榮,唔係西方殖民主義, 激發兩族人打鬥互相制衡減慢發展, 打壓老二,自己優先。
      世界兩極化,屬火嘅戰火,比對屬水嘅貿易水,缺水窮家玩火自焚,靠水才得存活吖!

      刪除
    11. 我小時對早餐時段都唔會太大胃口,反而下午茶時段最好胃口,呢個情況細到大都無變過...如果個樣都係咁就好~~哈哈哈
      若我要每日食一餐都很難揀那個時段,而且有其他副食會想食,例如麵包、餅食、甚至有些小食,也要揀個時段去食...所以每日得一餐斷食唔適合我,除非有必要...
      現在的健康資訊實在太多,有人話這個好食,有些又話那個有營養,跟著又有人唱反調,有時無所適從,都唔知信那個說話才對,所以憑自己幾廿歲之人生歷練去選擇適合自己食物最好,有些人話飲綠茶好,但我唔work,不會有本通書,你我都適合!!!
      如果你睇正周兆祥更加乜都唔駛食,試過睇佢話自己水都唔飲...完全唔敢認同,好似苦行憎的修練法~~~

      其實每個政黨都有好處有不好處,我不敢莽下評論,我不是政評人!!但現在某國的情況卻有眼你睇...在這裡都不容我多講!!!

      刪除
    12. 乜森哥同我嘅共通點係令人反胃?森哥有,『食力』,非偶像派,人人愛。
      我無心插柳,食完首餐唔夠喉,猛咁偷食明日份果仁,咪啟發我食埋尾餐,才發現一餐比两餐更適合我。不同意七分飽,質疑其原理?正如話少食多餐好都係錯,十足飽停止食欲才正確。從前,我覺得一日一餐太偏激,擔心腸臟一次過吸收唔足營養,未諗過。實行咗八個月又無唔妥喎!
      綠茶唔得係撞唔啱引致發炎成因。我幾拾年暗瘡困擾,簡單廉宜凡士林一招了,靠科技能上網得知護膚知識。森哥用 ChatGPT 人工智能問疹,或者會得!總之,唔氣餒,敢嘗試,自古成功在嘗試。
      佢走火入魔。生機飲食優點係生食保留最多營養,水果全都係生食,蔬菜揀適合嘅就生食或灼一分鐘殺虫/菌。食齋優點係食到大量不同種類嘅菜瓜箘。智取各優點,因為得部分正確,衍生出有肉好油生機大量齋小澱粉混合式才最佳。
      記得馬達條軸同軸承轉動時摩擦,兩樣都係硬鐵就會硬磨硬,燒軸而縮短壽命,一樣用軟D銅無燒軸,硬磨軟就快磨蝕同樣短命,試驗最好係85%鐵15%銅,唔太硬又唔太軟就長命。知原理,揾方向,耐心試出最好組合,方法放到飲食健康都一同,取得最啱自己比例好緊要。
      水、火都可幫人亦可殺人,睇個揸fit人點落手。

      刪除
    13. 除了反胃之外,仲反埋白眼~~~哈哈哈,多謝你讚森伯實力派!!!!

      唔食早餐有時都感到肚仔餓餓地...一日兩餐都未必適合我,我的目的要增肥嘛!!不過始終唔想咩狗屎垃圾都塞落肚,所以都會(盡量)揀些較為健康來食~~~

      其實一日一餐,腸胃反而容易吸收營養,你食得多,腸胃的吸收或消化唔切就要趕住排走,但你一餐而少少食物就會用盡營份去維持身體所需,人的求生本能,在極地之下都可保持著身體~~

      阿一爺真係走在時代的尖端端...凡士林因人而異,若然我用來搽面,會有反效果,天然油我都用唔到,一些平價,又大眾化的潤膏液,反而啱我~~生活上都是不斷嘗試,不斷碰釘就會搵到啱自己的東西來用,同情情愛愛都係差唔多咋,搵到合適的人之前,都係要碰下釘!!!!

      對呀,佢真係有點走火入魔,若然佢想做生機飲食,兼且食素好處,都要保持個人外表有好的狀態,要精神奕奕,舉止有力量,所謂的代言人好重要~~~否則,很多人都未必會跟佢做~~~~

      你想講:水能載舟,亦能覆舟...等如金錢,都有好與壞的一面,看你怎樣去運用!!!!

      刪除
  4. 很好的紀念館,仲有張國榮紀念送,很窩心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果喜歡的,可以去看看,不過展期有期限,錯過了就沒得看,你咁近……冇去參觀?

      刪除
  5. 最愛張國榮那套「英雄本色」。懷念

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,除了張國榮的歌曲外,還有多部他的電影作品也受到歡迎!

      刪除
  6. 這展覽的規模確實小了點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如有親身到過的人,應該會同意呢一點!!!!

      刪除