2023年9月20日 星期三

港人講事...

日本核水都講了兩星期,只要日本依然排放核水,我都會間中出這話題的post,等大家仍繼續關注這件事~~~~

至於近來,香港都有好些新聞成為城中熱話,你又留意了多少呢?!!


強風暴雨...

最近都有人講過,現在只要大雨少少都已經驚驚,因為動輒動又水浸...俗語話:見過鬼都怕黑!!!的確遇上香港百年暴雨後,見到市面一片澤國的畫面,都總會仍有餘悸,

最記得的新聞畫面是港鐵站內的情景,行車如行船,扶手電梯如瀑布,聽起來都覺得不可思議~~香港會有這個情景?!!而事實就是這樣...

事後很多人都責怪香港的官員不作為,我完全不知這些人是基於什麼情況說不作為...連續兩個星期,十號颱風加世紀黑雨,都好難市面不受到重大影響,但政府方面已經加快人手處理,當然有些枝枝節節,但能搞妥上班已是最重要嘛!!!這些年來,雨天的日子並不多,沒有雨的時候就疏於防範,但碰上大雨及豪雨時,都不難不成澤國了...


搞活夜市...

很多人都認為政府推行夜經濟方案,是不切實際...而的確政府帶頭要搞乜搞物,最終都是"唔湯唔水"...經典事例:中藥港、數碼港、美食車、乜乜市集...(老人家冇記性,大家博友如記得仲有咩經典事例,都可以提提森伯伯)

己見:帶動夜經濟,有沒有具體的構思呢?!!完全唔知點搞好夜市,其實港人的消遣模式除了疫情過後改變外,或者都有很多其他原因,講到夜市最成功,即刻諗到台灣的夜市(據網上講共有27個夜市),始終每個地方的人,都有不同的生活模式,絕不能把方法照抄...因為是長遠的策略,不是一時興起,所以要有仔細計劃才好出籠~~~~


虛擬騙局?!...

最新鮮滾熱辣的港事,都莫過於虛擬貨幣的交易平台原來未有牌照,這件事件都涉嫌幾多人,隨時所有買虛擬幣的錢,無法領回...今次內裡的因因由由不用森伯多講,很多資訊都可以從不同的渠道了解,最主要是森伯對這種虛擬貨幣的個人睇法...其實話明虛擬,根本就不實在的,所有東西前面加個虛擬,都已經不真實...不是森伯馬後炮,總是覺得這種虛擬幣遲早一日會出問題...

很多騙局都只因人有個"貪"念,憑著呢個"貪"字,真的用什麼形式,什麼招數也能行得通,尤其聲稱易搵錢,易發達就更容易上當,加上名人效應,名人、KOL、明星等來造宣傳...其實這些宣傳人士有冇參予呢種生意也好,或多或少都應該付上些責任,他們的工作等如一個局中"做媒"的角色~~

森伯可能長者,對什麼虛擬東西都有所保留,虛擬金錢更加虛無飄渺,就算投資也要實實在在的好!!

( 圖片來自網上加後期製作 )

21 則留言:

  1. 搞活夜市...對我而言是無用,我向少出夜街,加上這四年天災人禍更龜縮。
    我一定不會用真金白銀去買虛擬貨幣,哈哈!除非用虛擬貨幣買真金白銀啦!
    日本依然排放核水,我不會再去旅遊,平日也不多吃日本貨品,現在免費也不吃啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是因為過往的疫情關係,很多港人都如你般已少去夜街,見到如此,政府也要出手帶動晚上的經濟~~

      哈哈...個個人都想喇,寧願虛擬貨幣換真金白銀,騙徒就是利用人性的貪念,高息高回報來騙取你的真金白銀!!

      暫時我都不會購買來自日本的海產食物,視乎日本將如何處理它的核水問題......

      刪除
  2. 政府入口禁令做得好叻,令我食得放心,仲可向日本表達強烈不满,施加經濟壓力,迫使佢快d停止,日本仔早日回頭是岸。另外,一個國家用自由民主選舉方式係揀唔出賢人,呢個制度存在巨大問題,不要再高呼自由民主。環觀各國統帥,個人認為能強力最強嘅係中、俄兩國,因為佢哋敢作敢為,好硬淨對抗他國唔合理嘅事情,為國民及至人類世界走一條艱難、正義、幸福、富足大道,唔會霸凌壓制他國向上發展。
    颱風海葵令香港每小時降雨量158mm破咗1884年最高紀錄,呢個數字我確實認為係自然災害,有問題發生係必然嘅,我做產品都會在設計上預估最大可承擔負載,超負荷會燒機失靈,重點係善後工作係咪快速完成。
    港府一貫做生意能力都好弱,要撥盆冷水,搞活夜生活我就無期望。
    孫子兵法:虛則實之、實則虛之。前後者都係騙術,明顯地,今次係前者。後者最佳案例係中國韜光養晦,要隱藏實力,避開惡霸太早釘住,美國早十年就出手,現在,中國都依然係弱國。好在,佢自大,認為中國黃種人無美國白人嘅聰明才智走到高科技,無先例參考,完全係中國人創造。
    中芯加華為(寫出EDA軟件)用咗短短4年突破7奈米晶片技術,華為最近可發行Mate60 5G #爭氣#愛國 手機,惡霸美國嘅商務部長好唔happy,要禁止中國人賣中國芯畀中國人,內部事咁都長臂管到,真係笑話。不過,美國無咩做唔出,生安白造個罪名捉你去美國坐監都得 。
    美國禁止華為取得高級晶片技術及零件係國全問題,委內瑞拉總統話華為手機係最安全,因為無設後門畀美國竊聽,安全相對論。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都認同你所講,暫時都可以說的,日後大家不為意的時候,會否漸漸鬆懈呢?!!就不得而知!!!這些事情要長遠去看....

      相信大部份人都會認為以自由民主治國的理念最好,但事實又如何呢?!!堪稱自由民主大國的某國,每屆選出來的參選者,都未必係你心目中想要的,選出來的領導人太民粹主義並非好事,同時,話就話一人一票去選,其實又係一班大財閥去掌控~~~真係睇化晒!!!!

      唔係呃你,現在逢親耳聽到有人講:自由民主係核心價值,真係想嘔~~~~因為現在的自由民主已變了質!!!!

      那一晚在我的區分只覺得比較大雨,但一覺醒來,原來當晚的雨量咁犀利,從新聞片中見到到處有大水浸...香港本身雨水並不多,所有去水渠都可能淤塞了,已經失去退水的功能,一旦落豪雨,唔水浸就出奇...你哋產品設計師都要顧及在不同情況使用下會否安全,真的很周到...近呢十年八年,都好似大雨並不多,就算黑雨都只是幾個鐘而已,所以今次的暴雨很多人都始料不及~~

      你話:政府搞活夜生活我就無期望...,因為你有大把夜生活嘛~~~~XXXXD
      大把人都撥冷水,最主要都唔知點搞,派50蚊消費券,某些舖頭延長營業時間...都不切實際,短期就得,長期都係得個桔!!!!

      世事往往就是如此,當你看不起別人,別人便會靜悄悄的爬起來,就像兒時聽過最經典的故事:龜兔賽跑,兔仔就是因為看不起烏龜,殊不知被烏龜漸漸趕上爬頭了...

      雖然森伯唔係用緊Mate60 5G呢部最新機,都係用梗舊型號的華為平價機,森理上都有少少叨光感...

      其實一般平民百姓他們對竊聽不會太在意,對他們來講價錢,外型,功能反而著重,對現今社會來講,乜都電子化到唔化,攝錄、竊聽、偷取個人資料都預左,講句無奈!!!!!!

      刪除
    2. 禁止入口,鬆懈只有出國。
      平民得選舉一日才行使民主權利,其它日子係活在獨裁統治下。
      美國明年又選總統,大機會係翻炒拜登鬥川普,點解無其它人選,証明係特權階級才有機會,正一假民主。
      而且,两個都唔係賢能,從無解決根本治好國,只係一味反中,將隻鑊卸中。他倆及其內閣班子都係無底線 厚顏無恥,堆疊成座山咁高嘅大話,做事好虛,拍得住呢d虛擬貨幣,非實幹型,一樣係騙子。
      我昨日黃昏喺屋企鄰近街市買完餸,一行出門口喺街邊就遇到一個女騙子,首先佢用國語扮問路,點搭車去尖沙咀,我點完佢後,佢無編好故仔好焦急騙我錢就講:『佢係遊客,佢朋友今晚從廣州到港,問我可否幫佢買嘢』。奇怪!我區係純住宅唔啱旅客,又無合理原因自己唔買。唔好浪費我寶貴時間,我#操流利國語:『不行』華麗轉身就走。條女咀角用1/10秒笑咗一下,咁快畀我#聰慧識穿,事情敗露。森哥會否個樣都好#善良,有騙子埋身。#位係讚我自己,要常讚求開心。哈哈!
      舊金山將辦APEC高峯會,州政府花5千萬港元掃蕩滿街遊民及吸毒者,公關粉飾。要頭腦清醒打破舊觀念,以實例説明民主制度好壞。
      我嘅夜生活係#躺平#瞓覺#發夢。天生捱夜唔得。
      手機牌子顯示森哥愛國。中國反應好慢,近日才禁止政府官員工帶 蘋果 手機 回辦公室使用,美國早就唔準非美制手機啦!有後門開咗手機/電腦/電視鏡頭同咪高峯竊聽。

      刪除
    3. 現在實在太多騙子,做個城市人都要醒目……

      可能人容易淡忘,當一有另外的新聞大事件,日本核水事件又放在一邊,冇去關注,自己都係,雖然冇玩虛擬貨幣,但都關注了這單事件,咁今次一爺有冇做苦主?

      某國大選冇理,邊個勝出都好,似倒模,個個差不多,點解咁多騙子,因為人太易被人呃,只要認為活在民主的地方內,心理就好自由,純可能係心理作用,事實又係另一回事……

      再睇一次,個女遊客想騙你什麼?身處呢個世代,幾時都要打醒十二分精神,一唔為意就踩中騙徒的圈套,森伯個樣好薯,都驚畀人呃,所以深居簡出,不會去太多人的地方……

      咁你的夜生活都幾他條,唔係躺就係訓……

      愛唔愛國不等同用咩手機,只係用國產機一份少少的支持,如果好用都會介紹其他人,真實認識的人,有個小米迷,見親佢都叫人用小米機,到現在佢直情用部國內買的小米機(國內版),香港用有網絡問題,用whatsapp接收不到,哈哈,好唔明佢點解唔買部香港版的小米機,現在不能whatsapp或遲收,都麻煩!
      手提電腦我就買HP實際又好用!

      刪除
    4. 估佢將會…騙我是日身家(全數得幾百蚊)幫佢買嘢,即係我叫森哥會幫我出住錢先買鑽石,我遲d過翻數畀你。仲有騙我個善良、樂於助人嘅心。
      話我他條,乜森哥夜生活好燦爛?晚晚通頂去威。
      我部小米啱啱過左保養期就壞喇叭!激死我。質素太差,唔買。
      森哥朋友工作長駐大陸?鍾意北上去食玩夠平,用陸版方便。唔係川粉攻入白宮就得啦!電視見到個女人畀守衛槍殺死。

      刪除
    5. 如果嗰位仁兄幫佢買少少野都OK, 例如半斤白菜,幾棵蒽……
      就算走左數,都可以帶返屋企食……鑽石一定唔會,覺得條友係咪傻或有精神問題……

      通常夜晚都幾攰吓,瞓覺前聽聽視頻有乜講,有啲都幾好笑……

      我又冇諗過佢返國內用,不過佢又好少上大陸食買玩,唔係太明白……係喎,你都用小米機,原來就係部小米機插頭都可以插壞……你用原廠機定水貨機?!

      講真,個國家幾自由民主都好,有些事也不能越過佢的底線,係嗰班川粉魯莽衝動!!

      刪除
    6. 森哥對我乜都反,對騙子都咁順攤,我一定高一級係你個仇人。無仇不成父子,前幾世森哥係我爸爸。爸爸森買黑朱古力畀個仔我補身,哈哈!

      小小會買…原來你係『東郭森』,愚笨善良,聽騙子話會助長氣焰,等於鼓勵佢,跟住佢一定想辦法騙走你手上東西。必須立即識破拒絕,一次都嫌多,每次都撞板唔成功,讓佢覺得自己無騙人能力, 知難而退 ,救咗騙子、下個受騙者同社會。

      森哥夜晚都好他條喎!

      正貨都壞兩樣嘢!劣質 唔買。

      『粉』同教徒一樣會盲目,失去獨立思想。日本前首相晉三都間接畀教徒媽媽個仔因無得承繼豐厚遺產而槍殺。

      刪除
    7. 我乜都反?!!只係講事實,講道理~~~咁又冇去到仇人的地步,純係你自己諗多左!!!頂多係你鍾意包拗頸果類...果陣的年代都未必咁易買到黑朱古力畀個衰仔食啦!!乜黑朱古力可以補身咩?!!

      『東郭森』係乜水?!!我都話森伯好薯,易被人呃呃騙騙,邊及一爺醒目又聰穎,人又超級俊朗...
      騙徒出得嚟打滾,邊有咁易收手,你不上當,他們會找其他人(如森伯伯嗰類)蠢人落手...

      ((((森哥夜晚都好他條...))))都夜晚啦,要點樣激烈呢?!!~~~邊有一爺果啲後生仔咁好活力~~~XXD

      如果正貨都咁易壞,咁就真係有啲問題...認識果位仁兄,講到小米好好架!!!!

      政治圈相當複雜,外界人真係井裡蛙~~~

      刪除
    8. 明朝作家馬中錫所書的《中山狼傳》中,有一名墨者東郭先生。

      故事說趙簡子在中山打獵,一隻狼求救於墨者東郭先生。東郭先生把狼裝到自己的書袋裏,躲過了追捕。但是狼脫身後,竟然要吃東郭先生。東郭先生說要先問三個老者,先問老樹、老牛,他們都認為人類不顧念自己的恩德,所以狼也不用顧念人的恩德。最後問老人,老人假裝不信狼真能鑽進東郭先生的書袋,狼於是又鑽了進去,老人便用鋤頭將狼打死,救了東郭先生一命。

      此故事的東郭先生,被比喻為養虎為患的濫好人。

      刪除
    9. 中山狼傳?!一爺真係博學,我完全未聽過呢個故事……
      唔會啦,憑一個故事就唔做好人?!每日遇到咁多人,咁多事,好難預計得誰人是狼!

      反而我睇到呢個故事的含意,好人有好報,最終唔駛C……哈哈

      刪除
    10. 記憶中係中學課文,學文言文。
      福島遭核污染嘅廢鐵畀人拎去賣 ,日本人都好亂嚟,唔好相信佢哋食物包括海産。
      中國唔交國際原子能組織嘅6500萬歐元會費,以懲罰不公正委員,用不恰當方法驗測挺日本安全,又唔組織一個由多國組成監察團要求日本開放畀人抽樣檢查,有心包庇日本排核污水。
      原來,美國都欠交好多國際組會費,包括呢個都欠交7500萬歐元。俄、伊都話會跟中國唔交會費喇!明年起無經費出糧畀班貪財又唔公正嘅壞鬼委員,成個組織要停擺。
      佢秘書收左日本100萬元公關費…。
      俄都考慮支持中港一樣禁日海產入口。
      幫壞人有好報? 你咁曲解一定係壞孩子令老師們嘔血!

      刪除
    11. 吓,中學課文...唔怪得喇~~森伯讀到小學六年級咋~~~~哈哈哈
      日本人可能想用另類方法,讓其他國家的人感受番當年的原子幅射災害...
      中國同俄羅斯企硬,唔想受西方帶領的一套遊戲規則,樣樣事都要自己解決,想來好似有難處,但中國也逐步逐步做到...
      某國係阿頭,唔交會費冇人嘈,一切的遊戲規則由佢定...否則都唔會出現某國的霸權行為...
      身為中國人都更加要團結,現在就好似以前的八國聯軍...本來都唔想在網誌講太多所謂政治野,但憑每人發少少聲,都能感染到其他人~~~~
      唔好話日本的海產,現在自己都正在減少食海產的東西,暫時幸好,香港的食品入口關卡都check得緊~~~
      一爺又想拗頸,咁你幫人前唔知佢係好人定壞人,何況力量有限,幫的只是小意思而已,有句說話講:勿以善小而不為;勿以惡小而為之...也是人生的道理!!!

      刪除
  3. 明知是虛擬貨幣的交易平台,為何都會一頭樁落去參予 ?
    原來是經不起騙徒的花言功語,和甜言蜜語 ! 以為大財即將到手,有鴻鵠之將至。
    俗語說:光棍佬教仔~ 便宜莫貪。邊有咁大隻蛤乸隨街跳呢 ?
    當你參加了什麼什麼抽獎的同時,必須填寫姓名地址或電話,這些資料就已經落入網中,供應給不同的黑箱作業。發出的小小獎項不過是魚餌吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正第二行錯字:花言〝巧”語。

      刪除
    2. 秋葉就醒目,明知貪字得個貧的道理,雖然不關自己的事,但都同樣感受到苦主他們這刻的無助感,正正是見財化水,都唔知自己投資的錢能否取回……

      明知自己冇咩抽獎運,要填什麼個人資料都不會,細個會多參加一些抽獎活動,現在人大了都盡量唔畀太多資料別處……
      每天收到的廣告電話,也不知他們怎得我的聯絡資料,一收到便cut線……

      刪除
  4. 林作都算是一個任何界別、任何政治立場看見他被捕都會同聲拍掌的公眾人物,這很難得,是一項另類的成就。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只怪他平時行為出位,什麼新聞都要抽水搏見報,行為令人反感的多,今次他出了事,仲唔乘機踩多佢兩野……
      今次事件,我反而唔係好憎佢……😄

      刪除
  5. 老牛是長者,自知比較保守,不太相信什麼「虛擬世界」,更不會去投資。這次有知名人士和藝人因為替虛擬投資平台做宣傳而被請去調查,也明白藝人的「代言」其實真不容易,好容易惹事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,人年長的投資策略...都是以穩陣實際最緊要,尤其聽到什麼虛擬的東西,都遲早有問題,到時血汗錢也蝕去~~~

      其實做藝人都要事事關注,因為他們的影響力也很大,接Job前都要查過清楚才可!!!

      刪除