2023年5月31日 星期三

增肥餐...

本來都唔想用增肥餐呢個詞,聽落有點誇張,但近排可以食多點,雖然話自己實行斷食,但仍保持一日三餐,而在一日八小時內,可盡情地吃呢三餐...

但坊間有關斷食的資料都係講斷食有助減磅,但想增肥又好似互相矛盾,不過森伯的斷食最主要畀腸胃有得休息,減少炎症同延緩衰老(你哋知喇,森伯伯年事已高,梗係唔想太過老樣喇...)

以前好少食意粉,自從一次買來自己動手整又幾方便,用幾分鐘灼熟意粉就可以,到煮的時候加個意粉醬就搞掂,前後都係廿分鐘,如果想花巧少少,加些餸菜都可以,煮意粉最主要係個醬汁...

呢個白汁磨菇醬幾方便,而且食慣呢種味道,撈埋一齊食幾惹味,胃口都好啲!!!食用意粉相對較好,而且襟飽,當然森伯不是當正餐,只是一小碟,唔需要太飽...若然想當正餐豐富些可以加些鮮磨菇及雞肉,就應該幾夾!!!

可能大家聽到又粉又醬,心裡都會講句:肥C呀!!!但對森伯來講都未必肥得到~~~哈哈哈

36 則留言:

  1. 未必肥得到😠曬命呀!
    有好多營養師提供嘅飲食方案要靠好高個人意志力去維持,根本係 mission impossible,好多時都失敗。我覺得斷食好易執行到。
    斷食真係好嘢黎架,我諗我會斷足一世,依家一餐過食晒三餐嘢食,唔使分開三次洗碗真係好爽。
    我會先浸意粉幾個鐘,吸飽水後快手煲3分鐘就食得,慳番啲燃料費。
    我開罐茄汁沙丁魚食都好夾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜肥唔到,等如晒命?!森伯間中有炎症痛症,痛一痛就消耗晒,訓唔到落晒型……唔係咁都叫晒命!!

      我都認同斷食靠自制力較易執行,我就視情況而定,係好的跟住都會繼續的!一餐過唔需要洗咁多碗?!咁懶,我食完即刻洗!

      意粉本身都煮得快,唔需要呢個方法,不過下次整會試吓,快啲有得食!!

      刪除
    2. 對於我呢種大衆體質,你呢種小衆就係晒命,你真係唔好大大聲講,唱通街會有人眼紅,人哋唔知你淒涼背景,咁你出入小心啲啦!
      有冇半年呀?我都想知抗炎係咪真係得嘅!等我推介畀人時都有實例依據,造福人群。
      停?咁森哥唔要延緩衰老哪?即係森哥仲有大把青春!😱
      通粉食得更乾淨,我好遴迍架,意粉好易將啲汁揈到周圍都係,失晒儀態,整汙糟件衫,老人真係好易畀人嫌棄。

      刪除
    3. 通常小眾比大眾恰!好坎坷😔

      出入小心啲,又想講乜?!係人出入都要小心架啦……

      冇半年,都係差唔多,我斷食最主要畀腸胃休吓息,唔需要時時食太多,讓身體有時間去修復……

      森伯仲有大把青春……我都想

      森伯雖然年事已高,但手口都協調,暫時仲不會吃到污污糟糟,咁大個人食野好小心……

      刪除
    4. 全部好嘢都聚集喺高富帥森哥竟然話自己好坎坷,令我安慰開心,心理終於平衡翻好多。
      半年無病發?睇落斷食好似可以減低發炎喎!唔怪得回教硬性規定信徒每年要齋戒一個月啦!我自己都覺得好少病,強壯咗。
      啲醫護專家話唔食早餐七大害一糖尿病/發炎/心血管病/降新陳代謝/冇記性/抑制免疫系統/頭痛,假嘅,真係嚇人唔使本。 早餐 breakfast 就係break fast 意思,係叫人要fasting (斷食),才有打破斷食嘅第一餐。三餐唔定時話冇益又傷胃,以為我乖乖聽話唔餓都定時用餐,都呃得我透喇! 幸好我醒覺得未太遲,原來,餓透後食到十分飽才係最健康方式,真理或讒言都要試吓才下定論,我唔打倒昨天嘅我,打破曾經認為係啱嘅,我就唔會有今日嘅進步、更健康。

      刪除
    5. 你用來形容森伯的詞彙掉轉來講就差唔多...一個老人家都總有坎坷的時候,唔似一爺後生人經歷少,就似溫室小花無風無浪,當然冇咩坎坷的時候!!!

      其實斷食後都有唔舒服,唔會講到斷食咁神奇,一斷食就無病無痛,有時期望越大就失望也越大,所以抱持著一種睇情況的心態最好!!!!

      早餐都係因人而異,有些人過了一晚後特別肚餓,好開胃就唔好誡早餐,或者有些公公婆婆有飲早茶的習慣,點都要上茶樓嘆下一盅兩件的話,倒不如唔食晏晝餐...既然斷食可以揀八個鐘內食,點食都得,隨自己個飲食時間表...

      都呃得我透喇!...驟眼睇,仲以為一爺畀人呃感情,所以話唔駛太信專家,就返自己的實際情況,好似現在的資訊講,這樣又唔好食,那樣又唔食得,真係冇咩可以食,有時食物都可以令情緒心情開心啲,都不妨食食也不需計較太多!!!

      餓完之後食到十分飽,其實都合乎大自然規律,獅子老虎都係餓完又食到最飽,不過都視乎每個人的腸胃,餓完又即飽森伯就唔得!!!

      很多人都正正追求更健康,你做到了,也替你高興!!!!

      刪除
    6. 從森哥親身感受斷食嘅威力,知道我話用斷食將腰圍勁減8吋係無呃森哥啦!我係揾啱方法擊退肥胖病。無錯,斷食係一種養生,能踢走百病源頭嘅有害脂肪,係最佳預防方法,維持高健康水平。發炎病因千百種,就算揾唔啱去對症下藥,有冇希望能減輕森哥發炎嚴重程度?
      會唔會168係入門,力度太輕呢?森哥炎症嚴重過人哋,梗係要畀多啲時間維修大隊啦!因為16小時得尾段時間才觸動修復身體機制。適應咗168斷食後可以試吓下一步嘅每月一次36~48小時長斷食(Prolonged fasting),或是每周一日一餐。可能森哥唔使日日168,只要每月2次on call 36小時長斷食,答案因人而異,動機係搣脂同去炎都唔一樣。
      計算例子:16小時斷食得最後2個小時修復,每月累計60小時維修。20小時斷食得尾段6小時修復,每月累計180小時維修,多4小時有3倍功效。
      我都係衝破舊時被誤嘅健康知識,認低威,才能更上一層樓。睇來,森哥未來可以有好多不同計劃去玩弄身體,祝戒炎指日可待,日日無痛好開心。

      刪除
    7. 人大了,反而唔需要食得更飽,盞令自己腸胃負擔更重...你咪幾好,個肚腩仔清減了,人都型番晒!!!!!哈哈

      邊有咁快見效,斷食不是定一段時間做的舉動,是要長期做的,才會見效!!!發炎問題有很多原因,不過對森伯來講不要吃太多熱氣東西,一燥熱就好易發炎,所以平時要多點食些清涼食物,對我來講幾有用架!!!

      唔會喇,如168斷食法正常的話都會持之以恆,增長斷食時間又唔需要,你冇聽書咩?!!森伯要增肥!!!有冇必要再增多點斷食時間呢?!!看看有否迫切的需要啦...

      一爺都幾有恆心斷食,越食越長(個斷食時間啫...)遲啲煉仙都得,一個月唔食、半年唔食,慳番啲用餐錢,又唔需要買餸煮食,慳返好多時間~~~~

      乜一爺的身體要咁多時間修復?!!(每個月都要180小時維修...)咁又係一爺平時夜生活太多,的確要多啲時間去修復既...XXXD

      刪除
    8. 我又同森哥相反。上文咪話我唔餓三餐都定時食,工作中好多時有嘢塞落肚唔飽都得,生存無感覺似行屍,零食魔咒例外。斷食餓透,食欲令我渴求爆食,呢種有餓有飽足感覺才是有血有肉,原來細路同入老才真實活著。
      減肥後只得心理良好,一貫不佳外型漸老更壞,不礙眼已算安慰。
      唔熱得要食寒涼嘢,咁苦瓜乾森哥係冷血才冇事。黑超森哥cool爆。
      細胞自噬要18個鐘才開始,咁我有目的地由16跳到19~20,有限時間只能分2餐。年頭因為首餐後依然有食欲,不停偷食果仁,才決定食埋晚餐盒飯,在生理需要下無預謀自然開展一日一餐。有成功案例係一個月唔食去醫治癌病,餓死癌細胞同歸於盡,壞森咒我有病要長斷。
      信中醫嘅森哥,夜生活頻繁要補腰腎,唔係修復,無講斷食有呢種好處。我有食腰果。

      刪除
    9. 樣樣講習慣,可能餓得一段長時間,就會適應了空肚感覺從而減少吃東西,對我來講,冇咩必要長時間唔食野,現在早餐唔食,到晏晝都會感覺飢餓感!

      偏涼的食物較適合森伯,如果食多了熱氣食物,就要飲番劑清涼茶,森伯喜歡晝伏夜出,其實好少帶墨鏡出街……

      你現在一日一餐……?!我最多一日兩餐已算最高境界,如有人得了頑疾都可以試試長時間斷食,希望得到轉機!!

      夜生活頻繁,好多方面都要補吓,看來一爺很有心得!

      邊敢咒一爺,隨時畀你回咒番……😔

      刪除
  2. 森伯為何要「增肥」,又為何要「斷食」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 增肥同斷食,兩樣嘢感覺好矛盾,可以食的時候食多點點都無所謂!!

      刪除
  3. 斷食的確可以減磅,但我會用營養奶粉代早餐或午餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在都好多人會飲營養奶粉,但正餐飲會襟飽咩?!

      刪除
  4. 回覆
    1. 乜都校好晒,而且仲搵到有磨菇,方便過自己做!

      刪除
  5. 我不會斷食,也不須增肥,對我來說,順其自然便好,尤其是我喜歡自己整嘢食,喜歡便煮,冇理咁多,唯一禁忌是不能太多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 斷食始終講個人的意志力,又不是個個人都需要斷食,好視乎有冇這個需要!
      我也是,少外出食都是自己煮的多……最好是煮的份量可由自己控制!

      刪除
  6. 我就漸漸養成只食到七成飽,好似話咁樣健康啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不吃太飽已對身體來講有好處的,只要自制能力高就可以!!但森伯似金魚唔知飽,所以索性揀斷食比較合適😀

      刪除
  7. 所知的斷食法,有個茶樓老闆,每達星期日就不吃東西。
    我吃正餐也吃八分飽,閒時餓了不想煮,就吃幾件麥餅算數。
    若果身有炎症,就要看醫生吃些消炎藥。或多吃幫助消炎的蔬果,如洋蔥之類,不能讓痛症得逞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:每逢,不是達。

      刪除
    2. 只要網上搜查斷食法,就會發現有很多種不同的斷食時間,有些人一天數個鐘,有些人一週有一天,有些人可能會一個月才幾日...都可以說是隨自己選擇,斷食最大的目的是讓自己有時間給予腸胃休息,令到斷食時增強抗病細胞...其實斷食就是可以靠自身的修復能力去改善不適的地方,就是不想吃太多西藥,(當中包括消炎藥,和止痛藥等等)

      刪除
    3. 以個人的方法,盡量依時進食之外,在渴睡時就不會吃,想吃才吃,隨心所欲。
      人體當然有自我的修復能力,但在必要時,是需要藥物或按摩來幫助,才可以撃退痛楚 ! 否則是自討苦吃。
      止痛藥不長期服用是沒有問題的,而且早已經推出一種安全長效的止痛劑。我沒有吃過長效的止痛藥,是有人吃過告訴我的。

      刪除
    4. 當人的年紀漸大,在飲食上有所節制會比較好,可以給予消化系統休息,而且也不怕削弱抵抗能力...

      其實止痛西藥的原理是減低痛位周圍的神經,達至感覺不到痛楚,但當藥力過後,又會再痛起來,雖不是長期食,也很易造成依賴,一痛就即刻諗到要食止痛藥丸~~

      當有發炎的地方,會感到痛位麻麻腫腫,而且發熱...這時候喝些清涼的東西,身體清涼後再緩緩減低痛楚...可能也是習慣了!!

      刪除
    5. 每年我都有吃一兩次 退燒藥/止痛藥,原因都是因感冒引起的頭痛難受,才拿出醫生開出的備用藥片服用。
      若果因撞傷的痛楚難以消失,建議看西醫吃幾天的消炎藥,才光顧中式跌打醫師擦跌打藥,按壓患處,每次敷以熱的跌打藥,直至痛楚漸減。處理得好,永遠不會再痛。
      如果跌倒或者扭傷,不及早調理,淤血深藏肌肉裡,形成舊患,它就永遠纏人。

      刪除
    6. 退燒 /止痛藥,是一種可以兼治兩種不適的藥片。通常是醫生開出的備用藥。每年我都會吃一兩次。

      刪除
    7. 如無必要,自己好少吃西藥,所以每次食都認為是需要的,而且吃的藥大概是醫生開,不敢亂買西成藥,因為不知它的成份對我有否影響...就算中藥,食之前都會上網搜搜資料,最主要看它的屬性能否適合自己體質!!

      對呀,曾聽很多人講,跌打損傷都要好小心處理,否則很容易造成舊患,每逢翻風落雨都會痛...

      我講自己,如果發燒頭痛我最主要飲多些水,飲"熱"的沖劑,就是熱的才令自己出身汗,一定要休息,這樣才會快康復~~~~

      刪除
    8. 一般常識都說:感冒傷風時,多休息多喝水,它就會慢慢痊癒。也有一款民間煮 “三白湯”來喝,以促成緩解。記得好像是“蔥白、蘿蔔、白菜” 三樣蔬菜煮的湯。
      可是若無人幫手,我會沖一包“檸檬熱飲” ,收了鼻水至為重要。可惜,後來這種熱飲竟然只推出加強劑,沒有傷風初起的一款。
      我曾經跌撞或扭傷的舊患,根本不用翻風落雨也會痛。當耐心去醫治調理之後,痛楚就永遠消失了,不說起也忘記了。對症下藥很重要。

      刪除
    9. 我都好似聽過三白湯,記得以前的人有什麼頭暈身熱都會整番包盒仔茶,是中草藥,現在人都懶得煲,唔清楚仲有冇呢種草藥包,不過有咩傷風感冒沖來飲,非常之方便~~
      可惜現在很多中草藥的沖包都不多,甚至唔見有賣,甚至一些大藥廠都換了沖劑,有人話這些沖劑的效力不及以前的草藥沖包,因為沖包裡面真的見有草藥,飲完侷侷汗又會很快復原...

      身體的病患很多康復後就冇事,很少情況會舊患復發或隱隱作痛,除非當時損傷得很厲害!!!

      刪除
  8. 這個太方便,易滿足啦!😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以慳番時間整個汁醬,算方便~~~

      刪除