2023年5月17日 星期三

頭像圖...

早前收到一個來電,來電顯示的號碼都有點似曾相識,智能機就有個好處,是可以click入幅icon相睇一睇,幸好這位來電者是用真人頭像相,才知是那一位...

現今世代一個人都有好幾個不同網站的帳號,很多時一些無關痛癢的帳號,都會求其搵張圖做代表,至於比較個人少少的如:電話、whatsapp...就可選擇是否用真實個人照,其實圍內的親朋友好,用真人照我認為冇乜問題,起碼可以以之識別,但有些人賣廣告或街外人,要否用真人照就有所保留...

但經過今次的生疏來電,忽然令我想到是否要換真人照,當然係認人好過認圖,有時唔打個名出來,真係唔知來訊息係乜水!!!

至於現在森伯的手機,whatsapp icon相都係用個人的卡通圖,係好早前有個幫人整"個人卡通圖"的應用程式做,上載本身相片,就有多張個人卡通圖,而且不收分文~~~

至於卡通圖有個好處,畀人感覺有趣啲、易認啲、放心啲...不過就好細路呢!!!!

24 則留言:

  1. 如果是自己圍內親友的通訊或者社交平台,我會用自己真人圖片,而且全部劃一頭像,可以說是我的招牌,例如電話,Whatsapp,Facebook,Wechat。但如果是公開的社交平台而對象是不認識的人,我會選用代表符號,正如你所見到的Blogger及Youtube都用同一符號,都是自己製作的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都認為如果這些平台用於平時認識的親友群,用真人相片比較好,比較直接唔需要猜猜邊位,但自己親友的圈子就很多人都是以圖顯示...

      咁我又唔識整,親友就用真相,另一批人就用圖...通常都是劃一,怕易搞錯...

      我都喜歡自已創作頭像圖,每個社交平台也不同,都很難做到統一自己個logo圖~~~~

      刪除
  2. 真人圖片或卡通圖也好,都代表自己,所以我都很少改變圖像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該都冇什麼所謂,因為你的Blog相都已經用真人照,未必個個人會放自己相...

      刪除
  3. 在雅虎時代,我是用紅葉林的圖片,可是一多起來就會紅彤彤一片,太耀眼。決定來到Google blog之後,就改用一張在廣西西竹山拍下的照片,想起來都是十年前的事了。我很懷念那個山青水秀的樹林。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,差點也忘記秋葉也是用真實的頭像圖,有時相片的背景或氣氛,都會令到這相片加點分數...若然不是放自己的真實的個人照,就喜歡自己畫些含有意思的圖像,都叫做有個人特色...你提起Google blog,都好似忘了幾時開始!!!!

      刪除
  4. 卡通圖的 icon相,可以令人有不同的想像空間;真實人像圖很直接,大概都使人看到一些真實形態與個性。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果卡通圖與本身的個人照有點相似,也算差不多等同自己相片,不過要做到百分百都冇咩可能,除非個人素描畫!!!

      刪除
  5. 親疏有別,要識得保護自己隱藏身份。
    唔使啲人會以貌取人,有利我呢副嚇親人嘅尊容。
    我呢個圖係坐低飲杯茶食個包閑聊輕鬆吓,希望我係你杯茶能夾咀形,見到幾縷輕煙裊裊上升,話題有熱度,相方感覺温暖、 溫馨,能享受片刻茶聚時光。
    你啲鬍鬚好Man呀!我好稀疏留鬚難睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 隱藏身份...即刻諗起幾年前的黑衫黑褲兼豬咀口罩,若然唔係做壞事,唔駛隱藏自己!!!

      一般上社交網站都很少以貌取人,除非另有目的...

      原來你張頭像圖是咁解,飲杯茶傾下偈,你講到好似賣茶樓廣告!!!很多人想聚聚,同友好傾偈都會選擇茶樓,可以嘆吓茶叫些點心食,慢慢坐~~

      就係有pat鬚,Man味隨即返番嚟~~~哈哈哈!!!

      刪除
  6. 森哥轉個彎話我做壞事,咁我係要對住森哥做壞事。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 壞事都有分好多種,邊種先?!
      一爺啲年青人真係好反叛……😁

      刪除
    2. 帶住做壞事心情去做健康運動,脅迫森哥去運動,見到森哥上氣不接下氣嘅受罪樣我就開心。
      依家啲APP功能好強大,瞬間就出到卡通版頭像,世界正急速變化。我啱啱收到張下一期5年信用卡,以前係用電話激活,現在,只能上網激活,我要試2次才成功,真係欺負唔識用電腦上網嘅老人家。

      刪除
    3. 你幻想力豐富,森伯做的運動好簡單,你定,唔會搞到上氣唔接下氣,不過近年覆得一爺的留言多,訓練到老人家都長氣咗!

      科技之快只係短短一暽間,尤其現在的應用程式,不過對我來講冇幾多有用,留在手機都也不多!

      近排都有一段時間冇收到新卡,我諗我間銀行會保留返用電話,顧及森伯伯呢類長者……😁

      刪除
  7. 用自己喜歡的圖案做頭像,都係唔錯嘅選擇呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以你就搵了龍珠卡通做頭像!!
      私底下個親友群用真相可能好啲!

      刪除
  8. 哈哈,老牛唔靚仔,所以只放一張自己製作的卡通牛頭,熟悉的朋友一看便知是老牛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果自己畫得到,自己畫仲好,好似森blog 個頭像圖,也同樣有代表性……

      刪除
  9. 用個人卡通圖都是個好選擇,來得親切,但也保留一點私隱。因為卡通圖同真人始終唔係百份百一樣。
    不過都想提一提,whatsapp 頭像有機會被有心人盜用。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝亞發的到訪……
      對,所以我暫時私下的whatsapp圖都是以個人的卡通圖做代表,認識我的人應該會知道我是誰,正如你說的對,個人漫畫圖可保留返少少私隱性……

      刪除