2023年6月7日 星期三

頭痕...

相信大家都怕家中有物件壞或需要維修,壞了的如果是小型物件,都可以選擇回收或丟掉換過新的,但如果是大形物件都幾麻煩,如果是需要修葺或維修,這個可能仲大工程,有時睇到新聞有什麼大廈的設施或者外牆需要大執,每個住戶都需要負擔修葺費用,那筆費用可能先最大劑~~

所以除了人之外,家裡的一切東西,都最好平平安安,無穿無爛...

近好幾個月以來,洗手間的水箱渠管看似不停漏水,可能初期都只是滲水,後來都一滴滴的漏水,若然不用兜子承載著,可能滿地都水濕濕,情況更差可能會滲到樓下那層也不奇,都已經忍了好幾個月,都要去睇睇怎樣整理,一個人長時間覺得唔妥,都係時候要去睇下醫生...有時不是說笑,搵維修師傅等同搵醫生,搵正個黃綠手勢又唔好,錢又收了,都幾勞氣...

這個時候,剛剛附近有間新開的維修店舖,希望搵佢幫幫手...

以前小時很少會在意每件東西耐用不耐用,但當人大了,就發覺每樣東西都會看重耐用不耐用、質料好不好,否則要整要維修,都會幾頭痕......


20 則留言:

  1. 同意,我的熱水爐出現滴水,請師傅上門檢查費要收$800,零件另計。但現今電器都沒有耐用這回事了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔理能否修理得好,一上門的檢查費就要幾舊水,反而電器的維修有保養期,若然大公司出品,過了保養期維修都有保障~~~

      刪除
  2. 組織家庭後,從此就過著幸福美滿生活……童話故事結尾都係呃細路嘅!現實有好多頭痛嘢!
    我都受過呢種苦😭。
    大裝修商同小維修戶都有好多唔專業,貪婪搶錢嘅。啱啱有單裝修靚靚後樓價大跌兼畀銀行釘契,因為重力牆鑿開個窿裝門。業主信錯個設計師,大聲慘叫、全力扑頭…後悔莫及。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講我自己,由細到大都冇信過童話故事的幸福美滿結局...童話是童話,現實是現實,又難怪唔通將成年人的世界,頭痛事搬到童畫裡講?!!
      總之望家裡所有東西都好好地,唔需要成日維修...若然是大問題仲棘手~~~~
      你講果單工程就真係大大劑,上新聞咁誇張...佢地畀政府執完手尾,仲要面臨起訴~~~這個故事教訓我地搵師傅裝修或設計都要搵個專業啲,搵個黃綠就主力牆都幫你拆埋!!!!

      刪除
    2. 知森啦! 早熟早失處……………………理童真嘅歡樂時光。腦齡跑得快過實齡。
      父親節、端午節黎梗,祝大家間屋都無病痛唔使維修。
      政府仲要翻舊賬,摷埋設計公司舊JOB出黎鞭屍,呢個設計師喜好搶大錢幫人拆牆改間格,佢班大客有得震冇得瞓。人怕出名,做人唔好認叻攞威,冇拍片放上網,低調咪好囉!

      刪除
    3. 只係普通回應,使唔使講到失處咁誇張...哈哈哈,索性講失去童真仲簡單啦~~~~同節日冇關,幾時壞了都要整,間屋有乜維修都好頭痕兼麻煩!!!

      呢單拆主力牆的新聞都上晒報,仲敢拍片放上網?!!近排大單的新聞多,呢單漸漸都靜下來~~

      謝謝一爺再補充資料,我都冇詳細留意呢位設計師原來想搶大錢,亂咁幫人拆牆...咁搞法累埋個業主~~~~~~

      早前家中個馬桶有問題,搵人來睇,佢話要換過個新馬桶,乘機想鑿一筆,知道佢的手工麻麻,當然唔畀佢拆啦...你講講下呢單野,覺得好彩冇畀佢拆!!!!!

      刪除
    4. 識講NO嘅森哥好鬼精明,我就間唔中懵盛盛。有次我去買通渠水,個『好心』五交電(諧音)女店員好緊張提醒我:有個客用呢隻水乸穿條喉,攪到杰撻撻,推薦我用另一隻貴啲嘅,我真係畀佢嚇到。回家試用啦!呢隻太弱都通唔到,我冷靜落嚟諗吓,我隻水都係用硬膠樽裝住,腐蝕性強都唔會乸穿屋企條硬膠喉啦!最終我都係買翻自己果隻才可通到渠,畀佢揾到我呢條硬膠水魚清走D劣質滯貨,拾元捌塊當買個教訓,佢損失我呢個客仔重傷過我啦!少錢一時放下戒心,多錢我會停一停,諗一諗下才決定。

      刪除
    5. 如果唔適合自己真係要識講個NO字...乜一爺唔識say NO咩?!!

      有時係人都會精明一世;蠢鈍一時~~~可能森伯目光堅定,又好少有人同森伯講,買另一種牌子或東西!!!其實我買東西前已經盤旋很多好壞處,畀得錢買,多數係最適合自己的...當然都有買錯野,記得早前買過包孖裝膠水,指示話要兩支溝埋一齊用,諗住會強力好多,殊不知連漿糊都不如,直情搵笨~~之後都冇再用過黐野...

      太弱的通渠水都算,頂多唔見啲錢,但如果介紹畀你太強的通渠水,乸爛條喉仲有排煩,要更高的價錢維修!!!你又講得啱呀,少少錢戒心冇咁重,但若然貴價野,真係會考慮清楚,冇咁易畀人昆~~~~~~~

      刪除
  3. 我最怕係壞電腦,維修相當麻煩,而且好貴,更有可能裡面的資料從此消失,買過部卻要重新做設定,一些舊版軟體可能用唔到,買過啲新版又破費,相當肉痛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我2月說試過,硬碟壞了,沒了4個月的數據。
      我習慣是每6個月備份一次。現時我常用數據,都改放雲上。

      刪除
    2. peace兄:
      維修部電腦都係睇電腦壞的情況,檢查要收費,換零件都要收零件費...好多時電腦公司都話呢隻零件舊型號冇零件,通常都想你買過部...

      好怪,我用親DEXX牌子的家用電腦覺得佢麻麻地,反而用HX電腦較好用,之後再買電腦都會選HX冇咁易有問題...

      現在的軟件公司通常都係購買下載程式,反而少了買軟件回來裝,大路的軟件一般都唔平~~~

      刪除
    3. 阿發:
      係呀,壞親電腦都好麻煩,尤其所有檔案都"死晒",救也救不來~~

      我仲係用hard disk或USB儲存舊檔案,我最主要較大的檔案是個人的圖畫檔!!!

      刪除
    4. 我以前都用DEXX,用過三四部,都係三四年左右就壞機,又冇諗過佢特別易壞,只是心想電腦就是幾年壽命,不過去年換機時就換了HX,主要是價錢,機型,及功能的考慮,經你一提,要留意是否耐用啲。

      刪除
    5. 現時我有兩部notebook電腦,部DEXX買來不久,個畫面就出現很多閃爍的白光圈,可能是輕觸式出現問題,當部機閃爍時部電腦完全做不到什麼,初時以為用落就不會,點知都閃到現在,總之時得時唔得~~~最蠢就係未過保養期就應要去原廠整,但過了起碼六、七年都冇得整...都忍受夠了,所以將來買的一定唔係呢隻牌子~~

      你又試試看HX是否會好用點...我部HX筆記簿型電腦用了十多年到今天仍可用,雖然鋰電池已報銷不能再充電,但仍可用濕電供電,所以我覺得佢好襟用!!!!

      刪除
  4. 我都好怕「維修」,俾左錢,做唔好,最激氣!
    住的屋苑,呢個月開始大維修,每戶要集資六位數字,希望順順利利!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,冇辦法,好的師傅唔易搵,有時都係要碰碰運氣...

      就係最怕呢種的大維修,每戶都要夾一大筆,當然最好就係做得快而好,冇咩手尾跟住.............

      刪除
  5. 最怕漏水,家中其他維修都可以自己搞,唯獨有關水的就不行

    回覆刪除
    回覆
    1. 小問題的漏水都算可應付,但漏水的情況嚴重都幾驚,分分鐘要維修埋下一層~~~~~~~~~~~

      刪除
  6. 舊樓當然會不時出現要維修的事項,幸好老牛住的舊區街頭巷尾有各種各樣、各行各業的師傅,通渠、水電維修乃至電腦、手機都有,十分方便。有時聽聽鄰居意見,留意哪位師傅取價公道、信譽好,有需要時就幫趁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,通常人們住了一段較長的時間,附近總多維修水電的店舖,舊的住所維修都會特別多,你們的舊區要找維修師傅也十分方便,而且可以格價看誰的手工比較好...
      通常我們的管理處有些維修師傅介紹,但又不知他們是否公道,所以都係碰碰運氣在街外找尋...

      刪除