2023年6月14日 星期三

都市傳奇...

一向港人的壓力都唔少,的確在很多方面都可使心理上產生問題...我認為最好舒緩壓力的方法是向人傾訴,或者未必幫到實際的困難,但起碼可以打開鬱結的情緒...

另一個減壓方法,可以看一些令人心情放鬆的東西...

若近排有留意一些娛樂新聞,可能都會看到一名叫"亞視一姐"的阿儀,如果唔知這位是何許何人,還以為是靚女一名,講真靚唔靚女好見仁見智,冇準則...但若要森伯定性這位藝人,我會覺得係笑匠,最近因為佢有新歌出,所以都會在youtube睇到佢的MV,聽講有很多的點擊率,而且發覺幾多youtuber翻唱佢首歌~~~

永遠得一個表情的阿儀(圖片是截圖,經軟件整理...)

或者近排社會真的太多令人窒息的新聞,令人關注到精神與情緒的問題,就算平時講到香港幾好都好,但始終不能忽視香港的生活步伐快,所謂的競爭力使人透不過氣,港人的生活壓力都不少,電視有很多教人投資的節目,但偏偏沒有太多教人疏導情緒的方法...

但見近來阿儀這位人物的彈起,令我想到港人可能真的需要有這樣的人,來為大眾輕鬆娛樂一下,舒一舒緩心理壓力或負面情緒...

26 則留言:

  1. 亞視做法受社會人士非議,我覺得"亞視一姐"的家人要好好保護她才是!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇太詳細留意呢位亞視一姐的詳細經過,唔知受到什麼非議,但現在她有歌派台而且又多人注視,都算唔錯...

      刪除
  2. 香港是一個小城市,卻是一個大都會,人們擠迫在這彈丸之地,面對各方各面的競爭,心理壓力是必然的。我有朋友移民到澳洲柏斯幾十年了,那裡地廣人稀,沒有競爭,因為沒有東西可以爭,他說生活清淡如水,並非每個人願意接受。其實心理壓力要視乎每個人對生活的要求吧,知足常樂,未必對每個人都適用,但起碼無慾無求,可以減少部分壓力。

    回覆刪除
    回覆
    1. peace兄你的回應寫得好好,那正是我這篇想講的...香港是個細細地方,但人口密度都很高,或多或少都造成人們的生活有種壓迫感...

      可能由細到大已經習慣了,所以每個人自己也要學會,用疏導的方法去緩解不好的情緒...

      外國的生活比較悠閒,地方大減少壓迫感,而且外國人跟港人的工作態度也不大相同,搵夠就可以,同要搏命搵錢係兩回事~~~

      你講得對,人會知足好重要...還要有顆包容、忍讓的心與人少些爭執磨擦,都可減低不快的情緒!!!!

      刪除
  3. 奇葩!係女版劉以達,鈍鈍地引人發笑、放鬆。
    亞姐有年選老女人,彈出咗個宮雪花,亞視創先河,力量同幻想會嚇你一跳。
    娛樂圈真係無常,存在好多驚嚇嘅可能性。
    中年好聲音咪打破一貫青春偶像選騷,巢皺老咁重口味,明星唔使花錢去拉面皮、打毒菌。
    做唔到MIRROR(都唔算靚仔),騎呢怪就做次貨ERROR,殺出一條血路。
    王晶叫君如擤鼻屎會走紅。
    古人早已心明大義,做大戲除咗小生花旦都必須要有醜生啦!
    天生我材必有用,不過,要食正時勢。哈哈!係我呢類八両金嘅黃金年代,呢副面囗都有好高價值,異軍突起,重拾自信。
    成件事好正面、好激勵人心,咁都可以做一姐,我都唔係好差啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 加入娛樂圈都唔一定要靚仔靚女,因為角色有多種多樣,最緊要是找到自己的風格、路線...

      自從亞視的免費電視頻道終結了,已經好少再留意亞視的動向...一向亞姐競選都係畀人印象是傳統得來又帶點破格~~~

      中年好聲音今次再搞第二屆可能仲多人去玩,見之前的參賽者有咁多關注,一爺識唱歌嗎??都可以試試玩下...唔得喎,一爺咁年輕應該參加全民造星,產生多個姜濤2.0~~~
      森伯就等梗"老年好聲音"先考慮參唔參加~~~~XXXXXD

      人生的旅途並非個個都一樣,前面太多未知的事情等著自己去體驗,所以未到最後一刻,也不知自己的路會是怎樣行!!你講得好啱,件事好正面,每個人時運一到都可以成為一顆星,你定啦,冇人覺得你差喎!!!!

      刪除
    2. 複製無運行,咩2.0唔得架!要有個人特色,一首歌都可走天涯。
      發育變聲後唱唔到高音,少歌啱唱,唱K有人讚架!小圈子比賽薄有成績,小學班際比賽贏過亞軍,公司萬人厰贏過合唱組。上台唱歌好享受,可滿足開個人演唱會感覺。我都有報名新秀,但縮沙無去。哈哈!否則,改寫歷史,有五大天王。人唔使一定追夢,發白日夢都好開心。
      前路…老人最易體驗病痛,老森先行一步,最熟啦!我閃避有法,病星時運未到,我好定,有老森墊底。
      接觸各地人物文化,擴闊視野,多角度睇事,學識失敗,就唔會有大壓力。

      刪除
    3. 對自己要有信心,做2.0都可以好成功,難道你又甘願做八兩金2.0咩?!創出你的風格……

      既然有人讚你,不要浪費你的歌喉,話唔定拍MV,開埋演唱會,咁一爺平時操咩曲多?!森伯唱嚟唱去都係鳳閣恩仇未了情……

      老人森幾時都注重健康,人越大,變得好多野都唔敢食,多數淺嘗就算……

      咪講到塾一爺底咁驚驚,忽然諗起塾一爺條C底……😆

      刪除
    4. 要同『八』鮮明特質畫清界線,咁我先起個藝名,叫『狗両菜』啦!一個朗朗上口又常聽倒嘅名字。
      粵劇屬藝術歌,比流行曲更高深,森哥隨口嗡就話操呢首咁勁呀!原來係高手、能歌善畫,集2藝於一身,嚇我2跳,咁我操有隻雀仔跌落衰(水)、生日快樂。
      睇翻丁文俊新秀時把聲清脆明亮好靚,現在低沉又帶些少沙啞,小恩子都一樣情況,本來我音域已窄,依家更多高音部份去唔到,成日唱『首首未完的歌』,同人生一樣,有限條件,好多事情呢一世都唔會完夢,無謂勉強,我要奉行順我者生、逆我者忘,盡力而為輕鬆樂活。
      一爺條C,咒我C?係讚我似西方殭C咁靚仔,咁我要等森哥硬邦邦有生理反應時,病發殭硬才可墊我底。
      淺嘗係帝王式奢侈生活,食評家試好多正菜都係咁樣,咁好生活仲想點呀!

      刪除
    5. 改名梗係要型格名……如果叫出嚟似粗口,叫粉絲點嗌……

      森伯識唱一兩句鳳閣恩仇未了情,多一句都冇!!😀

      講得啱既,人生在世夢想多多,但有幾多個夢想能夠實現呢,或者把夢想留待永遠追尋之列,等將來回憶起都會會心微笑,人都是現實些好,現在過得滿意都唔一定要圓夢……

      慎重講句,你要搵人塾C底,唔好搵森伯,搵第二個,唔該!👎

      森伯果類淺嚐,唔係有錢的象徵,只因個乞兒兜唔夠大,只能放少少,和細細件,逼住要淺嚐……

      刪除
    6. 2個好處,可踢走懶音,又可借意鬧人助發洩去舒懷,增加粉絲。
      話 操曲 誤導我。
      有咩C前未完清單?
      雖識十多年,虛識非識,就算靠方東升「尋人」都揾唔到實體人,我又點拖倒你落水?
      唔好負面咁覺得好慘,明明係帝皇級生活方式。

      刪除
    7. 叫個偶像名都可以得益,踢走懶音又可發洩...咁犀利!!!!!

      咁你喜歡唱歌,總有一兩首飲歌得閒操下~~~

      活到今時今刻,都唔敢講有咩清單未圓...總之每天充實就好了!!!

      都係講下笑,可能有日在偶然間遇到呢?!!唔該你形容一下你有咩個人特色之處嘞...唔好又話似百兩金?!!講開百兩金呢位藝人近來又冇咩佢消息,好經典的一位搞笑藝人~~

      C啦,如果森伯果D生活叫帝皇級,咁一爺果D叫咩?!!叫神級?!!...神級享受~~~
      最近森伯也要留意超市的特價貨品,畀錢時同收銀講明,是特價...驚佢計左正價貨~~~~~><

      刪除
    8. 我呢D業餘嘅唔認真,隨心興起就唱,自娛為樂。粵劇有操曲,唔知流行曲係點練聲喎!
      我詞窮,唔識形容。普通大叔一個,吋頭、戴黑框眼鏡、中等身材、有眼袋、些微大細眼、頭右側、抬頭紋、毛孔粗大、國字面、些少白髮、薄唇大眼、鼻頭有肉、面上無癦、波鞋運動衫、重點係無肚腩廿九吋腰…係咁多。不如森哥你形容下自己。
      普通人生活我都好享受。揾到著數,慳到$1都令我好似執到寶咁開心,一日一餐便利洗碗兼規律有便意,夏天將早上運動流大汗調撥去晚上洗澡前,用冷凍劑敷身唔開風扇慳電,雪櫃用時間制自動開關慳電、路由器用時間制自動熄機重啟去解決有時網絡不通、…動腦筋後生活上小改善都令我好開心。
      最近買咗好用嘅夾喺近視眼鏡上嘅老花鏡,老花/近視鏡片重疊睇近嘢,老花鏡片可由垂直掀開至90度水平就淨翻近視眼鏡睇遠嘢。好過一體式上近視下老花同漸變式,睇嘢範圍只得一小部份。撞啱父親節,$12店雙重優惠賣$8。
      大超市嘅分店經理/店員為業績而奸詐。舊時會特登問收銀呢幾樣係咪特價,無嘅就唔要,合價才買係消費者權益,唔係藥房斤兩價騙局喎!依家自助收銀機一目了然,手握話是權,唔使怕睇人面色,咁先進一定無森哥份。
      國泰出事一個月後才話增聘普通話人員,嘩!慢咁多拍架,道歉時就要講啦!其實,內部早就要修改人力政策,六成利潤咁大客仔,正常應該每班國內線都要有一個識講,高層要先知先覺。

      刪除
    9. 隨心唱最舒服,希望有日 "乜年好聲音" 見到你喇!!!!

      講個人特質你講咁多樣,你講的個個都有人中...應該講獨有一樣才是,憑森伯外表就係傻人一個,好易記認~~~

      冇得慳唔慳,唯一近近地就係超市,街市冇咁就腳,有時街市都唔一定平啲抵啲...一日一餐真係慳唔少時間和功夫喎!!!冷凍劑敷身係咩呢?!!真係得?!!

      雪櫃用時間制自動開關...咁慳法都有?!!...在這個天時暑熱時食物好易變壞~~~

      老花鏡我諗森伯都要,現在只是用放大鏡代替,太細的字在暗處未必可以看得清楚,都有怪自己長時間睇電腦,是工作需要!!!!手機盡量不看那麼多,睡前要迫自己把手機關上...老花眼鏡要去配嗎?!!周圍買副戴會戴壞眼睛...

      太先進的確冇森伯份,最好用現金找續返啲神砂畀森伯儲住在月餅鐵罐裡~~~~~

      聽聞國泰入職空中服務員要考普通話,係唔肯講定唔識呢...睇呢班人常常係搞X棍,都係幫唔落!!!!!!

      刪除
    10. 我都話唱唔到高音囉!咁想聽…我唯有唱走音歌畀森哥聽,出醜都可娛樂森哥。
      我都話普通人一個,無咩特色。森哥係傻人,係撳低人怒插30刀,郁手前都係唔顯眼嘅普通人,早知就避開啦,邊係易認特徵呀!隱門。
      咪似用凍飲樽貼埋熱情如火嘅身軀。你發燒時會冷敷額頭降溫呀!得架。
      我屋苑定期隔五年會停電6小時維護,唔開雪櫃入面啲嘢完好無損。報紙話靚雪櫃密封做得好,唔開可保温10個鐘。我每月慳咗$1X,我運用理論加上經驗才敢創先河。開少D個雪櫃壽命都延長D。
      你讀過物理科嘅光學末?兩塊鏡片對焦喺某距離就睇得清。睇書同枱面電腦嘅距離係唔同,應該用兩片不同焦距鏡片。驗眼都係問你清唔清,啱焦距咪清囉!幅近視眼鏡已有散光同防藍光,疊掛老花鏡片保留功能,唔係換另一副老花鏡睇,咩係壞眼?係長時間睇近嘢唔休息、黑暗環境睇、行車中震震吓睇…才壞眼。
      個APP每個月都有二次電子優惠卷,買滿$120減$18或滿$100減$12,生日都有優惠,$200幾一年對森哥係濕濕碎啦!唔志在。
      上下一心唔講,趕客、縮班、唔使飛咪裁員囉!

      刪除
    11. 其實都有很多時代曲係低音,沉聲都可以唱!!

      我仲以為你話儍人森伯伯易畀人呃,你知喇,騙徒好鍾意搵森伯伯果類老人家落手,哈哈,你少啲出街,好易被人無差別斬人,少些外出得罪人,唔順超分分鐘動手兼動刀,據講佢哋係一種軟對抗,又係一班反社會人格!!

      你真係好精打細算,森伯認為有實際需要才會買,除非貴得好離譜……現在想買一件東西,先睇睇淘佬有冇,其實基本上好多都有,運費平了些少,因為最近新設了交收站,去攞都好方便……最主要係慳得一毫得一毫,慳到一兩毫森伯已經很滿足很高興!!!🎉😆🎉

      刪除
  4. 唔知點解佢叫亞視一姐,佢都唔係識唱歌之人,在讀歌詞咁,根本係俾人玩囉!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實亞視一姐的典故,我都唔係太清楚,不過有助佢被觀眾易記!!

      而家的樂迷唔介意非傳統的音樂,好玩就得!!哈哈

      刪除
  5. 只要不斷去衝,不怕當小丑,總有出路。能夠令人發笑,纾缓壓力,就是她的成功之道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 娛樂圈現實,總之不怕蝕底,畀人笑都冇所謂,目的是找到自己適合之路,最緊要搵到自己的定位,話唔定受歡迎!!
      原來秋葉都覺得好笑!

      刪除
    2. 之前我從來不認識這名出位的阿儀,只是看了你這篇文章,才上網翻看一下。太造作的搞笑,好看嗎 ? 不想研究下去了。

      刪除
    3. 在眾多的藝人中,怎樣才能突圍而出呢?都要找出自己的生存空間...造作誇張都無可厚非,為的是搏觀眾一笑,搏觀眾有深刻印象~~~

      刪除
  6. 是否真正一姐,沒關係,最重要是當事人樂在其中,別人怎樣看,隨他!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,要在娛樂圈生存都唔易,最緊要是能夠有鮮明的形像,一跑出就會多人認識,這樣好重要......

      刪除
  7. 大城市,尤其香港這個號稱「亞洲國際都會」的「盛事之都」,小市民生活艱難,當然倍感壓力。有時適當放鬆、搞下笑,也是好的。老牛已屆長者之齡,早已遠離職場,也奉行自幼長輩教落的「眾事莫理」的宗旨,不會有太多壓力。最重要的是「知足常樂」、「隨遇而安」,學會自我調適,也就能平淡過日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛兄講得對,懂得自我調節好重要,所以減壓方法人人都有自己一套,睇吓笑片,聽吓快歌,都可以令人鬆一鬆……

      當然仲可以畫畫,尤其畫些有趣插畫,都有減壓作用……

      最緊要好似牛兄,一向都有個豁達的心境,縱然遇有不順的時候,也能樂觀面對!

      刪除