2022年11月30日 星期三

它來自椰子...

其實椰油都用了很久,用來食的反而不多,主要用在容易爆拆的手,到寒冬時候手部就會容易爆拆,一用上椰油就非常好,可以說是有藥用價值...至於如書上講搽頭髮就會令髮質好,但對森伯來講就不能,頭好易立立黐,所以對我來說無論用在頭髮上、面上都變得反效果...

而早前看到些資訊,認為用種籽製煉的油不好,因為用化學手段來提煉出來,而椰油、牛油果油係由果肉提煉出來,是比較理想的食用油,不過早前見過某間日式超市賣的牛油果油,細細支大約係罐裝咖啡的size,就賣百多元...對赤貧線下的森伯覺得很不划算,或等價格回落才買得過!!!


而見我這樽椰油都很少用到,怕會變質變味,所以也得用來吃,食用過一段少時間,我認為椰油味重,煮出來的餸帶有椰子味,就會覺得味道怪怪地,尤其鹹餸類...就好似煮鹵水食物,無端端有椰子味就極怪~~~~椰油只適宜做些甜味餸或甜味飯,例如蕃薯芋頭或栗子飯!!這個比較配合~~

所以,未必能夠餐餐都用椰油煮食!!其實用椰油來搽麵包都可以,橫掂呢排個個見森伯都話瘦咗,食番多啲油都冇問題!!!!

28 則留言:

  1. 椰子油搭皮膚幾好,我就無用食用椰子油習慣,最近流行米糠油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能分一個個人,我用來搽手都OK,天然油如適合都唔錯,米糠油很新,市面上一般都少見......

      刪除
  2. 煮葡國雞落些椰油也不錯

    回覆刪除
    回覆
    1. 逢有椰漿的菜色,落椰油應該幾配合...

      刪除
  3. 資訊太發達有時令人無所適從,有人倡議用種籽製煉的油,但又有人認為不好;有人說植物牛油建康,但又有人說含有反式脂肪;有人說芥花子油低膽固醇,但又有人說含有XX有害物質(忘記了甚麼)。總之,每個專家講法不同,都唔知邊個啱....

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,有時資訊太多,都會造成決定混亂,有些人話好,有些人話衰,都唔知信得邊個?!!

      植物牛油又稱為人造牛油,據講係石油副產品,都係少吃才是...芥花籽油是用化學方法提取,所以話含有害物質,認為產品冇問題的話,最好親自試試,覺得好才長期食用...

      刪除
  4. 呢隻椰油外敷同我用凡士林護膚一樣,我平時 清潔完 趁濕即刻搽手、指甲、面同唇。以前晒錢買洗面奶、爽膚水、保濕膏嘅洗面3部曲都係奸商騙錢,仲講到好專業咁,兼且無幫我解決問題,最平肥皂搭上濕搽凡士林乜都搞掂,人要好學不倦,敢於試驗新方法,自古成功在嘗試,好似被美國壓制發展嘅中國人都可擁有自己嘅太空站,衝破霸權集團嘅高科技圍牆,帶領發展中國家走向共同富裕,一帶一路係現代版嘅摩西出埃及記,令人們生活安穩,世界變得更美好。

    洗頭後都搽頭皮,咁就唔會洗頭2日後咁快頭痕要洗,頭皮喺5~6日後才有,原來,同洗頭水無關,當然貴貴洗頭水唔代表優質,勤洗頭係唔正確,反而令頭皮膚質惡化。

    冬天搽腳踭防龜裂,夏天搽出汗位如腋下……。等xx城盤點8折特價$12/250g 就乘機入4樽,全年護膚品都唔使$50,價廉物美真化算,解決咗全身皮膚問題困擾令我開心,大力推薦。所以,唔好成日將鮑參翅肚掛喺口,貴唔代表優質、好味、有益健康,要認清事情真相,唔好咁虛榮膚淺。哈哈!

    牛油果本身都貴,油價企硬無回落。

    港府衛生署都有為芥花籽油嘅有毒謠言澄清咗,冇下架,我照食。

    逢加椰漿食物我都愛,椰油未試過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實椰油或凡士林,我都認為立黐黐...森伯的膚質好畸怪,天然油反而唔多見效,一般的化學潤膚膏就OK冇問題,尤其大眾化易買到又唔貴那種.....

      你用咁多野打造個俊朗外表!!又潔面又潔手,又要洗面奶兼且要爽膚水,俊朗的背後功夫都唔少!!!!森伯一支普通到唔普通的潤膚膏就OK,阻止太乾燥...

      你段一帶一路的說話,可以在「大恭報」同「民彙報」發表下...現在很多正路的國家,都想拉攏中國一同合作,尤其現在很多地方經濟都係麻麻地,與人合作可能有出路,經濟才會有發展...

      一爺講的說話一半半,完全冇講用咩搽頭皮唔痕?!!又買咩要期待特價才入4樽?!!咩係大力推薦?!!...估估下好似猜燈謎~~~哈哈...

      當然貴野唔等如啱自己用,面對著新用品都係本著試吓試吓的方法去用...

      日後如牛油果油出產多了,價格就會降低...聽聞芥花籽油是用化學方法提取,所以有人認為唔健康~~~

      你可以買細細樽的椰油試試,看看自己能否適應椰油的味道......

      刪除
    2. 踢走暗瘡大病正常翻咋!靚仔要整容師大修啦!

      經濟衰退,捉緊大陸火車頭。

      分段落累事,頭皮都係用凡士林,係我嘅萬能俠、我嘅救星!正爆!

      椰漿更惹味,椰油行埋一二邊啦!

      刪除
    3. 要整容師大修?!!...你應該搵醫院裡面的重置整形科才啱!!!!!!

      凡士林搽頭對我來講一定唔可以,好似舊時人用髮蠟gel頭...XX城真係幾多賣,不過未幫佢買過,而冬天用凡士林搽手腳一流,冇咁痕!!!

      油脂直接吸收較好,當然要用好的油!!!

      刪除
    4. 唔同髮臘啦!分別在於濕搽同乾搽,森哥未試過又喺度靠估。我洗完頭就搽,然後用毛巾印乾,唔係用力擦乾,再自然風乾。 森哥永遠都唔知道效果,因為森哥唔夠膽,終身不試,我講完更加鐵定唔搽啦!

      探索新嘢有成功、有失敗,森哥都親身試過椰油唔好用啦!理應阻止我,仲推我買,全森整蠱我呢!我唔上當。

      通常鬚刨壽命都係1~2年,大都係刀頭表面塊金屬薄片破爛,無論平貴,趁xx城88折逛一吓啦,發現有個$87好抵買,浮動刀頭面係用厚金屬塊會耐用,試咗又剃得好乾淨,佢清潔時可拆刀頭係用磁吸而唔係一般嘅扣鈎,咁唔驚啪得多膠扣會斷,USB充電除去大嚿火牛插頭,用鋰電池長壽多,亦刪減多餘修鬢髮刀,希望用到3年啦!我唔係業配呀!

      刪除
    5. 一爺的回覆好多時我都係估估吓...應了!!斷估冇痛苦嘛!!!哈哈...每個人的髮質唔同,你可能乾性頭髮,但森伯應該油性頭髮,洗一次頭只能維持一兩日乾爽,好易立!!!
      一爺講完唔係鐵定唔試,係唔敢試!!!

      傻啦,未必個個體質都一樣,可能有些人會適合,始終椰子油是天然油份,可以試吓都無妨,尤其一爺喜歡試新野,都可以試下,可能適合你!!!自己唔太啱,可能都有人適合用......所以推介吓!!

      你講的鬚刨是否樂聲牌呢?!!有隻樂聲牌幾襟用,可以用好耐唔止一兩年貨仔...我都冇留意XX城幾時88折,總之有時要買野就去睇睇...我覺得佢的家品一般價錢,又唔算太貴又唔可以話好平,不過有些貨的質量一般...你有冇鬚刨的型號?!!森伯揀鬚刨最緊要輕身...刀頭用磁吸?!!咁得意~~記得有次要特登去到專門店買刀網換,若然再爛就換過另一款...內置充鋰電最搵笨,好多時機未壞內置的充電池已經老化,用充電池比較好用...

      刪除

    6. 令我自卑嘅暗瘡面就係靠凡士林搞掂。暗瘡係油性皮膚造成,因為皮膚感應器覺得乾燥就釋放大量油脂,如果皮膚保持濕潤咁就唔會分泌油脂。當你洗完頭,頭皮濕潤度係100%,呢個時候立刻搽凡士林鎖住水份,皮膚濕度感應器測到仲係好濕就唔會分泌油脂。森哥塊面唔係油性,竟然有油性頭皮?我懷疑森哥係想推搪我,所以講自己係油性頭皮,點知凡士林對咩性皮膚都得。

      老人家森哥應該提點我呢個後輩佢唔好用 ,按照我嘅情況,森哥係明跣我喎!哈哈!只想一生跟你走,跣滑梯都好好玩。

      係松井,形狀似三葉草,都好輕身,不過,等三年後無壞我才証明係好嘢。森哥現有好用嘅就夠,當我無講過啦!

      刪除
    7. 仲要濕潤的時候搽,感覺都好怪...畀著森伯又要洗過頭,講左咁耐其實除了唔頭痕之外,仲有乜好處?!!

      其實一路以來偶然會有瘡瘡,所以唔可以話自己塊面係乾性,影響到頭部都係油性,而凡士林只係用作秋冬天的皮膚乾燥痕癢來搽...

      如果真係想推搪你,有很多可以講,唔會攞自己皮膚來講笑...哈哈!!你自己諗多左,邊敢跣一爺,唔掂的時候被你毒罵仲衰~~~~~~~XXXD

      唔係架!!!!如果個鬚刨刀網爛了,就換一款新的鬚刨,每個用家的意見最實際...

      當我無講過啦!>>>>>>>>>>>>>>>>>>你成日同你班小愛侶咁講,簡直毫無承諾可言~~~~~XXXXD

      刪除
    8. 膚質好頭髮靚,少甩髮、少頭皮,三千煩惱絲健康令人愉快。個頭好乾淨 、無頭油、無臭味,我可每周洗頭1次,啱我懶人。 搽咗唔會死人嘅!咁你又嘥錢試椰油,係喎!貴過賤價凡士林,平嘢無好,貴嘢實好,往面上貼金會升仙。鮑參翅肚圈同包芯刺肚圈係兩個圈,溝唔埋。 (麵包,粟米芯,帶刺青瓜,豬肚)

      給人一個機會毒罵,宣泄吓可令人心身舒坦,退步嘅現代社會壓力巨大,當個出氣袋造福人群,減少都市精神病人,每個人都要找個出口。森哥有大愛。

      我都對你咁講,換句話森哥係我嘅小愛侶…………一千個傷心的理由都唔夠森哥一句話咁慘烈,我要 food therapy 定定驚,森哥也要 food therapy 飽肚就唔會飢不擇食。哈哈!

      刪除
    9. 你很著重髮質,我keep住有洗就OK,買的洗髮水本身要買埋護髮素,我都慳番...或者遲吓再去國貨公司會買埋茶粉洗頭,一於用傳統古舊方法解決頭髮問題......

      其實椰油用來食用,據講椰油有好處,某個地方的群眾生產最多就係椰子,人們食用椰油,發覺有好處於是有人認為椰油係理想食油......當然都有人話椰油唔應該食!!!都係人自己決定,森伯都冇意見!!!

      我諗一爺都係心裡毒罵森伯,唔會寫出來!!!發洩心裡的冤屈都有很多途徑,絕不應該靠毒罵人來舒緩自己情緒,諗諗吓森伯簡直大好人~~~~~

      都唔夠森哥一句話咁慘烈>>>>>>>>>>>有冇咁巴閉呀,森伯應講就講~~一提起一爺啲小愛侶,即刻話要food therapy定定驚,似乎耐人尋味喎!!!!!XXXXD

      刪除
    10. 本來無一物,係森哥愛幻想才尋味。

      刪除
    11. 幻想你毒罵?!!定係幻想你啲小愛侶先?!!!...哈哈

      刪除
    12. 我回應森哥嗰句耐人尋味!

      刪除
    13. 有啲事情的確令人耐人尋味~~尤其一爺周遭的事...哇哈哈

      刪除
  5. 有朋友介紹椰子油可以用來護膚,但我用過之後一點都吾吸收,用完肥淋淋,所以我對所有椰子油產品沒有好感﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不是個個人的膚質都適合用椰子油,如果唔適合,分分鐘有反效果的情況出現,所以用來食會比較好!!但亦有人話椰油多飽和脂肪...

      刪除
  6. 森源﹕老朋友,你好嗎?真係好久沒見。得知你還有寫BLOG太開心。我就太懶﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好!!!!真係好耐冇你的消息,最近如何呢?!!唔介意的話可以簡單一下近況...

      寫blog已成了生活的習慣,不過相對以前已經寫少了,維持一周一篇,好似讀書時的周記...哈哈

      刪除
    2. 我都開始寫番,為自己來說是留一點回憶。我的近況仍然是工作、工作、工作。日日都得過忙字,好快亡。學校唔夠學生,有老師離職,又冇錢請人。又要入課室又要做行政工作﹗問題係學生放學先有時間做案頭工作。開心是學緊普通話,進修下冇咁無聊。

      刪除
    3. 真的很久沒有聯絡了,相信都市人每天也是忙過不停,我每天回到家中不久後便要睡了,一天的時間也完了,就是這樣時間便感到快得很~~~

      其實現在老師的工作不易,很多時候也知道他們有很大的壓力...不過忙碌過後,工作可以做得妥當,那種滿足感又會令人快樂~~

      如果你寫番blog,又可以畀大家看或留言就好了...

      其實唔可以講無聊,學語言相當實際,我也要不斷練好英語及普通話,幸好工作地方有人「迫」我練習...祝願生活愉快,彼此勉勵!!!!

      刪除
    4. 感謝你,我會努力的。

      刪除
    5. 努力呀,大家都為生活打拼!!!

      刪除