2022年11月9日 星期三

逆市來開舖...

記得森伯講過,附近的商場一向都唔旺場,人流唔算太多,當中都有些舖開了不久都要執,其實商場裡都是一個競爭,都要看你賣什麼,多人需要嗎!!

自從有家品店同麵包店進駐後,人流都多了,她們甚至在這個疫情中也留得住...算好野!!或者家品、麵包在生活上有需要,所以生意也不錯,總算在沉靜的商場中帶點人氣!!

話雖如此,最近亦有些新店開張,看看原來是熱狗店...做輕食應該唔錯,不過之前都有間Subway開不夠好幾個月就執了,所以做快餐輕食都唔一定十拿九穩!!相信在這個時候開店,都有可能消費券未過,仍想在當中分一杯羹...

在這裡還有一間新開張的藥妝店,眼見貨品不多,可能主要在網上做生意,取貨就去舖面...事實在這個期間,都有好幾間店舖關門大吉,身為附近街坊,如果能幫襯我都會幫襯,因為就腳方便!!!當然未必樣樣都幫襯得到...哈哈

24 則留言:

  1. 我最近常見的店舖是家品雜物店,賣一些平價家庭用品,很明顯都是短期租約,不必裝修那種,他們都沒有長遠規劃,有生意就定期續租繼續做下去,冇生意就隨時執咗佢,在別處另起爐灶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在做生意都要隨時變通,你所講的該是快閃舖,可能有批貨買晒就算,如果生意好就繼續做,可能適者生存,唯有用這形式的方法經營比較好...
      現在時勢一些高檔貨唔得,只有平、靚、正就會多人問津~~~

      刪除
  2. Subway 係咪相對貴所以做唔住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這間Subway在商場的地舖,又接近巴士總站,本應幾好.........

      刪除
  3. 伸隻手入客仔個口袋都要有幾度板斧,熱狗店我會㩒住荷包,因為美國人都話係 Junk Food 嘅 西式M記/K記抵啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜一爺成日伸隻手入人口袋?!!哈哈哈...人大了都少了食腸仔薯條之類,不過未試過都有意欲買...
      M記,有啲都唔抵,有次經過M記諗住懶健康叫杯抹茶豆漿,點知都要數十元...嚇得我!!!!自己買粉沖仲經濟過佢~~

      刪除
    2. 要讚自己描述得好生動、有晒畫面。

      上等人森哥真識貨,當時,係咪覺得佢隻手伸咗入你口袋郁郁下、搶梗錢呢!真係嚇到飈冷汗,上檔後想切單,又怕畀人睇小食唔起貴嘢 好尷尬,森哥最終有冇要到?乜M記同兩大超市睇齊唔係最低價。 奸商特意喺消費者心目中建立咗好抵形象,等人放心隨便買,原來已經暗藏 掠水貨,我唔懶得,要格價,買嘢要硬起心腸唔怕羞,拒絕就拒絕,做個精明消費者。

      我試過喺食肆被鬼嚇襯。餐廳環境黑嗎嗎好有情調嘅燭光晚餐,正在一個人靜雞雞食吓嘢時,突然,失驚無神被前面叫聲嚇咗一跳,眼前都係黑嗎嗎咩都冇呀!抬頭一望,原來,係全身黑色制服嘅女黑鬼,禮貌問候吓OK嗎?佢行路無聲架,膚色超黑果種黑鬼嘅,黑暗中只睇到對眼白同白牙齒,佢啲保護色令佢行到我面前都唔察覺,諗翻起都好好笑。

      刪除
    3. 反而我諗起個畫面係一爺去摷人褲袋,攞左(錢)人哋都唔覺......XXXXD

      感覺唔單止郁郁下,直情係搶!!!!
      你描述得寒酸森伯的心態好貼切!!!!最弊係成杯野在你面前攪下攪下,溝下溝下,完成後才付款!!咁又唔會話唔要,最多下次唔叫呢款呃水豆漿!!!!

      M記同超市都係少部份貨品才抵,現在很多人都周圍去格完價才買...森伯好少格價,見到價錢OK就買,因為很少周圍巡,無法啦,資本社會商家及地產主導...不過我們小市民仍有選擇權,可以揀你認為抵認為好才買!!!

      一爺去啲咩餐廳食野?!!咁隱秘...呢句真係:人嚇人冇藥醫,其實有很多事情都係虛驚一場!!!!自從經過一九年,啲人全黑打扮,都搞到森驚驚~~~~~~~

      刪除
    4. 人哋褲袋係敏感禁區,唔可以亂碰亂摸,森哥引導人開黃腔,輪到我掃黃,唔好抹黃我喎!

      刻骨銘心M記綠色血豆漿,區區幾拾蚊係數目,不過都係森哥辛辛苦苦嘅薪金,拗出黎有血有汗。M記係叫完嘢,職員讀翻畀你聽,有錯可改,然後才畀錢,收錢後部機自動發工作單去厨房制作,SOP咁樣設計減低問題呀!M記相金先惠,怕人走數,整完才畀嘅程序唔同咗,邊個搞錯呀?

      咩隱秘?係正大光明嘅餐廳喺美國科林斯堡,喺香港我一個人唔煮嘅通常都係去平快正快餐店。

      阿爺出手立法,已掃蕩晒,連根拔起啦!混入香港嘅外籍CIA特工聞風喪膽、全部落荒而逃,漢奸同天真無知熱血戰士排隊入冊,依家太平盛世,仲驚乜鬼喎!驚都係台灣,下個烏國嘅代理人戰爭。

      刪除
    5. 我覺得你真係諗多左!!好地地一句說話都要講到偏黃...而家仲要屈森伯抹黃你~~~

      杯豆漿又冇咁誇,下次唔叫就可以~~自己買料攪都一樣,現成抹茶粉加豆漿頂多十令蚊,合晒森伯的慳家原則!!!
      唔需要諗太多,只係森伯自己大鄉里...豆漿一向都係要新鮮加工,冇得擺一段時間,所以要即場整!!!

      我點知你間餐廳在某國,不過某國都有很多隱秘餐廳架...只係一般人(森伯呢類)唔識窿路去!!一個人唔煮嘅通常都係去平快正快餐店>>>>>>>>呢句說話可反映一爺仲好後生思維,畀著森伯啲老人家都會在家蒸碟腐乳仔送飯就算...哈哈哈

      你講得對呀,風雨過後會見到彩虹...不喜歡的人走了,留下來的就好好建設香港!!!!灣灣如果唔懸崖勒馬,遲早變烏乜蘭2點0~~~~~~~~~~

      刪除
    6. 森哥記得M記最叻係防腐,其漢堡包放20年不會腐爛,防腐豆漿唔驚放得耐,只要你唔驚照食啫!

      森驚驚:睇新聞透視知道有人工智能插畫,輸入幾個關鍵詞,十秒後就彈出一幅靚插圖,令個放棄正職嘅女插畫師懷疑人生,會被AI淘汰,咁記者安排佢喺街道問路人4幅圖有邊一幅係人畫嘅,結果有50%人指出黎,森哥應該驚AI侵略。

      慳家森:德國政治人物呼籲國民因俄烏戰須節約用氣,只洗身4個部位,今天網上自動建議文章,話前天文台長超英哥教人慳電方法,沖涼1分鐘,我要用手拍住額頭、快要暈低啦!原來,專業成功人士嘅思想都唔會全對、有偏激。我都要多啲同人傾吓偈,等自己做人合情合理。

      刪除
    7. 雖然有防腐漢堡包,其他食物未必樣樣防腐...唔襟老的人可以多吃M記快餐,食完冇咁易老~~~~~

      AI已經取代很多職位,所以我仲慶幸自己留在這世代,若然現在的新一代人,將來唔知可以打咩工,可能將來的人,生活用另一種模式...

      教人用些簡單方法最好,容易明白嘛...生於香港暫時都唔需要太擔心能源問題,至少起碼香港唔會凍到要開暖氣,好凍時冚多張綿被就OK!!

      發覺一爺幾受專家的說話所影響...

      刪除
    8. 明顯我係嘲笑啲專家。咁無名氏普通人森哥又點記得啫!

      咩人都可以影響我。因為工作範圍涉獵太廣,唔識時問人係工作一部分,我唔會理會職位高低、經驗長短、學歷背景,係咪專家唔重要,只要幫到我就得啦!有時我會特登揾師奶試吓某些產品功能,唔好用我都要修正。洗面後趁濕搽凡士林鎖水都係睇妹妹仔篇博文學嘅,解決困擾我大半生嘅皮膚問題,佢影響我下半生,我好多謝佢。

      刪除
    9. 見你時時都引用專家的說話,就知道你好信賴專家...有很多時候,自己最清楚自己適合什麼(本身人體內就有一個自救感官,什麼東西適合自己,什麼時候有危險...不過隨著人文明後,漸漸失去這個感官,又加上現今世界乜都信專家,自己都懶查證,所以潛藏的感官都沒有用武之地,失去這本能...

      你搵咩師奶試下產品?!!因住人地以為你係呃錢黨~~~

      常常聽你講呢單妹妹仔教你護膚方法,看來你個人都唔會忘恩,老說話講句:得人恩果就千年記嘛......

      刪除
  4. 家品同麵包都係民生所需,店舖做得住都好正常。街坊多幫趁,支持他/她們做落去。 本區大街市同類型的檔位好多,今年竟然有幾檔摺埋,可見得買的人是少了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!只要每日都需要,顧客才會多幫襯,但時下消費者一定先看價錢,質素反而OK就可以,唔會要求太高,不知你有否留意平價的東西,不久就被人搶購一空,可能這就叫逆市求生術~~~

      刪除
    2. 我平時都係買些比較平價的東西,好像豆腐豆漿之類,都是我的至愛,配搭魚或蛋之類。
      所謂食嘢食味道,只要合口味又想食,不論平貴都會買;如果是不好的東西,幾平都不會買啦。

      刪除
    3. 所以現在時勢下的消費者,都主攻一些較平宜的來買...對呀,有時食素類都係買豆腐,豆乾,素雞等為主~~

      食材固然重要,不過烹調技巧同烹調方法都同樣重要,分分鐘令到平凡的食材有驚喜的味道~~~~

      刪除
  5. 香港生意特別難做,就算好生意,商場會幾年又大執位,或要店鋪重新裝修改頭換面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時勢下做生意的確艱難,又要賣得平但又要衡量成本...
      大型商場都不斷換新舖,正所謂一雞死一雞鳴,好貼切的比喻........

      刪除
  6. 回覆
    1. 都係架!!!現在都要以薄利多銷才有生意做.........

      刪除