2022年11月23日 星期三

尋味道...

有時簡單都唔一定求其,就好似食物,越簡單越好...記得以前仲係小朋友年代,通常家中都備有餅乾,威化餅、動物餅、水泡餅等等......不過印象最深反而係最淡味的克力架!!!

就因為是淡味,所以一般都會浸煉奶來吃,不經不覺間已變成一樣簡單的下午茶點,有時唔太舒服又想食東西,呢種食法最好...不過現在買的餅乾多是麥餅,都少吃了克力架,或者現在的克力架已沒有以前的味道,得個鹹字!!!

基本上家中都時時備有煉奶,因為佢用途多多,而且少少地食都不會影響味道,加幾塊克力架就可以了,精髓就係趁熱浸稔佢,除了煉奶都可以用熱豆漿、熱朱古力、或咖啡、薯糊、甚至粥都可以...

不過對森伯來講,用煉奶始終最有回憶的味道!!! 

31 則留言:

  1. 用煉奶我習慣買壽星公,始終最有回憶的味道!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數用鷹嘜...呢隻真正由細食到大,壽星公未食過,相信都差唔多...

      刪除
  2. 我最懷念的餅乾是細個時到教堂聽完耶穌之後派的"牛奶餅",厚厚實實的,很香牛奶味,大個後都搵唔番呢種餅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,始終以前細個食過的味道,到現在已經不存在了,搵唔到!!!除了餅乾,仲有一隻豬仔包,係一間包舖獨有,它的好味之處現在已經絕跡了.......

      刪除
  3. 煉奶出了支裝好方便﹗我會用來整碎蛋三文治﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係買支裝煉奶,因為食唔多,一支都有排食~~~~

      刪除
  4. 冇下午茶習慣。屋企只有過客餅乾,通常係新年收禮。零食好臘雜,餅乾只係買山楂餅/威化餅。

    煉奶諗起早餐好方便落樓下奶茶檔食奶油/奶醬/油占包/多士再加杯熱飲,未成年唔食奶茶/咖啡/鴛鴦,老闆搽好多,邊食邊漏。另外,牛油砂糖搽麵包都好好味。

    奶茶檔係茶餐廳簡化版,檔口細細只有40呎,只有方包同雞蛋做到嘅X醬麵包/多士/蛋治/西多,飲品有咖啡/奶茶/鴛鴦/檸水/檸茶/立克/華田/美祿/滾水蛋/奶水蛋。只係做早市就可養活一家10口,佢有七個女最後終於追到個仔,以前係重男輕女,為咗傳宗接代。

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企大部份的食物都係過客架啦...山楂餅都算餅乾?!!我覺得係送涼茶小食,講講下都想買番包!!!!

      茶餐廳美食好多款都離不開煉奶,因為儲存方便容易使用,煉奶加在紅茶上都幾好飲,係杯簡單的奶茶~~

      我覺得只用牛油搽麵包已經好好味道,如果加砂糖就會甜了,未試過咁食法!!!!

      你成份餐單都列晒出來,其實做茶餐廳都唔錯,因為大多數食物的成本都唔係貴價東西,而且好多人都鍾意茶餐廳的風味~~點解一爺好似訓在老闆的床下底,又知人地想追個仔,又知人地為左傳宗接代.........

      刪除
    2. 森哥常備有餅乾,屋企奉行餐揾餐食餐餐清政策,米缸就貼『常滿』揮春啫!個零食倉冇貼到就係『常清』,所以,過客係咁意思。哈哈!人滿之患。

      街坊啦!同座我住二樓佢五樓,舖頭喺樓下,兩座樓之間。7層徙置區太親密咩都知道。染紅雞蛋都係揾佢入貨,舖頭價一箱蛋平好多。

      幾歲同阿哥齊齊喺門口走廊坐痰罐大大中,點解會一齊作動咁啱?細路真係屙屎貪高興,隔離單位見我哋好得意,兩兄弟做小小模特兒,佢立即揾相機影低我哋,仲曬咗一幅相畀我哋留念,以前影相好貴,要好有價值才影,可能佢得1子1女就身體有事生唔到,恨多子女熱鬧好多。徙置區冇秘密。

      小學係隔離座天台,落雨衝過去唔會點濕,慳番買遮錢。日日撐上8樓返學身體好(好彩細路多,區長派最低二樓啫),唔似依家細路行步路都唔掂。唔好話我離題喇!係生活甜酸苦辣嘛!都係尋味道,有森度、有人性味架!

      刪除
    3. 唔會奉行餐餐清的策略,家中點都要有儲備食糧,就算covid剎到,都有食物可以食幾餐,我唔係常常落街買,以前一般普羅大眾食物資源冇咁豐富,米缸一定要貼常滿,現在的人米飯自我調節唔會食太多,常唔常滿都冇咩關係...

      以前的街坊鄰里關係密切,有咩事大家都知道,現在的人差不多各家自掃門前雪,分分鐘隔籬姓乜都唔知...想問現在仲有冇紅雞蛋食,下次你生開日,記得派隻紅雞蛋畀森伯,都唔知幾世冇吔過!!!!

      細路仔大大都好影?!!如果畀著現在又話性侵小朋友!!!!哈哈哈,1子1女都話生唔到?!!咁你本身家中有幾多兄弟姐妹?!一爺係最細?!!以前的鄰里關係比較親近,無論好事壞事都好容易傳千里,過時過節也特別熱鬧,現在住的地方,打開門都係靜英英,就算搭電梯,都甚少撞到人...有機會講句早晨都已經好好!!!

      我諗同一爺有少少代溝,未讀過天台學校...以前的學校好少有電梯,通常都係樓梯上上落落,細路仔活潑好動多啲運動都係好事!!!

      人越大前塵往事越多,有機會都會在自己網誌分享吓!!!!

      刪除
    4. 森哥都中咗covid,會打針?

      舊時個雪櫃好細,日日食新鮮餸,仲話雪藏嘢無益,世事多變,依家我食好多,雖然獨居,一定要有個巨巨雪櫃。『常滿』消失咗。

      個仔滿月派紅雞蛋同薑醋嘅習俗都仲有,不過,全球少子化啦!機會微。生日西化食蛋糕,我鄉下唔興生日派紅雞蛋喎!森哥公司為員工搞生日會真好,月月有『蛋』食夠啦!唔好貪我個蛋。

      話係避孕避到無得生。

      幅相好得意,人見人愛!唔多……9個啦!我係拉(尾)仔。我喜歡清靜、多私隱,現時更啱我。

      行上行落用哂啲精力,喺屋企唔使咁百厭。

      刪除
    5. 就算中唔中都唔打啦...

      我都係架,雪櫃對我家中都非常重要,不常買餸就要靠雪櫃保存食物,就算冇貼常滿兩個字,個雪櫃都係滿滿...

      搞生日會冇蛋食,佢哋班友要食全齋...而且仲有冇人識買染料去染紅雞蛋呢?!!我全完唔知用什麼染,水彩,塑膠彩?!!...木顏色...哈哈哈

      避孕避到無得生...........咁一爺真係要小心D...XXXD

      咁得意又人見人愛,寫篇blog拿出來介紹下!!!!
      我都估你係孻仔最細,冇聽你講過有細佬妹喎!!!!我哋家中的兄弟姐妹係你的三分之一!!!!!

      刪除
    6. 蛋糕個蛋。齋最多假嘢,我估有扮蛋嘅。咁半齋森係咪都好多假嘢呢?

      花紅粉,依家唔知邊度仲有得賣?

      個樣得意點用文字寫出?咁叻估中咗!👍

      刪除
    7. 齋最多假嘢...個名而已,但內裡係真材實料!!!!(講返句好說話)

      森伯最假應該係個頭像圖,真實某咁得意~~~~哈哈哈哈

      唔好話買,花紅粉聽都未聽過!!!

      post你的兒時照出來咪得囉~~~~~寫到幾得意都冇用,有圖有真相!!!

      刪除
    8. 答一句:花紅粉係賣中藥嘅店應該有

      刪除
    9. 我食過齋枝竹牛腩煲,牛腩無論從顏色到形狀,纖維筋膜同真嘅一樣,仲誇張到口感和味道都一樣,仿真度100%,唔講唔知係假,當時覺得好神奇,技術勁高超,我仲話好有益嘅齋好正食好多,依家諗翻起呢單世紀最大騙案,點解唔用真身見人,呢啲超級加工食物用上不知名材料和色素,我連食咗咩都唔知,你話驚唔驚,都係喺安全地帶嘅原形食物啱我。

      我去佛寺食齋有味芋頭魚,中國人因好意頭而將布甸、年糕整成魚狀就話啫,清淨地唔係六根清淨咩?好哋哋整球狀塊狀唔得咩!迫人殺魚!罪過?罪過?

      因私隱而唔露臉,我咪都係一樣囉,點敢有異意。不過,森哥硬要當我長輩,仲要用張青少年頭像,思想一老、個樣一嫩係行香港小姐路線,美貌與智慧並重,人森難測,我都唔知講咩好!森哥會唔會畫個老伯伯頭像畀自己呀?

      我屙臭臭森哥都唔放過,唔知內情嘅外人會覺得你係咪…………變態架!哈哈!我誓扭曲事實以保我名節、私隱權,適當時候要向伯伯講唔好。

      刪除
    10. 阿摩咁冷門都識,令我驚奇。

      刪除
    11. Amour: 原來花紅粉中藥店有售,又長知識了,謝謝~~

      這就叫集思廣益,知道的分享給大家認識很不錯!!!

      刪除
    12. 一爺:
      其實所謂的素肉是畀剛剛食素的人,就算一些非食素者都會因為似肉的質感而走去試食,好耐以前都有,例如什麼甜酸齋都係扮肉,現在因太過油膩都好少食,不過都鍾意!!!

      現在森伯所講的食素,就真真正正吃些不加工的原食物,有時真係好清淡,蕃薯加些無花果乾已經係兩餸飯...
      你都好!!!食的芋頭魚做到好似一條魚,森伯見過一些芋頭魚係卡通魚,或山海經出現的魚,有啲更唔知係依什麼生物個樣所造成的...

      多謝你話張圖像係青少年,其實森伯想畫細路仔咁cute...費事blog友入來冇興趣就走開,所以用張得意細路頭像圖來吸引班blog友...我又冇一爺咁懂得行香港小姐策略,你好中女心態!!!!其實做明星藝人邊個都想後生樣持續,
      但有幾多個真能夠keep住~~~~~

      乜你所有童年照都係屙臭臭?!!梗係攞張出得街既出來post啦!!!!!!真係畀一爺激到森伯伯嘔雪~~~~

      刪除
  5. 壽星公、鷹嘜牌嘅練奶都有食過,覺得味道都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 壽星公都好似冇買來食,我相信兩者都差唔多......

      刪除
  6. 小時都有吃過煉奶搽麵包,還記得有個街坊的小兒子,名字是「牛奶仔」,他的媽媽說:這個兒子是自小用煉奶餵大的。
    原來現在的煉奶有支裝的,超市有得賣嗎 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,用煉奶搽方包都係兒時回憶之一,而方包係藍色格仔的生命方包...現在雖然有得買,不過再沒有買過,搵日要重拾番兒時回憶...

      我都聽過以前有些BB仔用煉奶當奶粉餵大,通常以前的家庭經濟都比較一般!!

      支裝煉奶已經出了十多年了,超市當然有!!!

      刪除
    2. 以前我都經常吃生命方包,後來改為吃麥包。現在口味轉趨清淡,感覺煉奶實在太甜,不過都會買回來吃吃,懷舊一番。

      刪除
    3. 相信以前都有很多人買生命方包,仲好記得外面的蠟紙包裝!!煉奶用來點綴一吓食物的味道,一般都唔會落得太多...講得啱,趁仲有以前的食物就懷緬一番!!

      刪除
  7. 呢個真係同年回憶。搵日整嚟懷念吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子食慣好野,呢種粗食未必合王子胃口...哈哈

      刪除
  8. 偶然吃快餐,才會吃到煉奶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為煉奶吃法方便又耐儲存,所以家中都會常備!!!

      刪除
  9. 回覆
    1. 可以這樣說,人年紀越大可能越多回憶中的味道!!!!

      刪除