2022年11月2日 星期三

睇玩具...

小時候外出見到玩具店,都會興奮的走進去看看,雖然當時父母未必捨得買太多玩具給我們,但看看玩具也相當高興...

正所謂三歲定八十,直到現在見到玩具店,都有衝動去逛一逛,看看有沒有些新奇有趣的東西...或者會買的東西不多,但見到繽紛的玩具森情也會有種愉悅感......

現在買的玩具大多數都以車仔為主,太大件就不會,砌圖或模型要時間,要心機才可完成...所以也不會考慮~~提起模型,款式也較以前多,記得細路時,都是砌些動物、飛機、船仔、車等...現在都跟貼潮流有懷舊風,加入了舊香港元素,最多就係一些店舖的模型、士多、冰室、街市等等,發覺現時這主題的東西,真的長做長有...

話時話,以街市為題的話,餸菜又做得求其了,完全唔似...

真定假,五歲開始就識砌?!!雖然話銷售對象是小朋友,但相信仍會吸引到大朋友購買...

感到現在的玩具店越來越少見,都可以藉此來緬懷一番!!!

22 則留言:

  1. 對於我來說,玩具是一種奢侈品,年少家貧,兄弟姊妹又多,父母辛勤工作換得三餐溫飽已經非常感恩,沒有餘錢買玩具,不過我卻很享受自己製造玩具的樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!!根本店舖內的精美玩具,都屬於奢侈品,就是不是必需品,所以父母平時都會慳個錢,寧願用來買食物、交租交子女學費還好,因為這些生活費才有迫切性,以前小朋友就憑創意整出多種玩具...

      刪除
  2. 代溝呀!哈哈哈!

    我個年代無行玩具舖架,細細個已經好懂事,知道家境係點,唔會扭計買嘢,有書讀(免費,仲乜都送)、有衫著(補衫、吊腳褲、 執舊衫、頂指鞋)、有飯食(未必飽)已經好幸福,實行『無功者飯餸不留』,即係返工賺錢有,讀書玩過時冇,我哋好準時架。

    有遊戲好似十字鎅豆腐、大風吹、一二三紅綠燈、 包剪揼猜樓梯、猜皇帝、跳橡筋繩、 黐紅豆……都係兩手空空都可以玩。同埋幾種棋、啤牌、麻雀。睇黑白電視係最佳娛樂。

    我哋興幸有靚家姐多人追,細佬會有人送玩具一齊玩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有代溝?!!...可能係!!唔怪得成日同一爺拗頸!!!!!!

      其實以前的小朋友,一般都比較成熟和懂事,就算家境不太富裕,都不會太過物質主義,有就當然好,冇的時候也理所當然,自己很懂得如何「生活」,相信更加不會出現現時常常講的「巨嬰」...

      講就咁講,父母見到自己子女過了時都唔會計較,留番碗湯,留個包都起碼唔會餓親自己仔女...

      你講的兒時遊戲,森伯唔知十字鎅豆腐、大風吹、黐紅豆...點玩?!!細個玩過好幾種棋,最多鬥獸棋、飛行棋、同康樂棋(係擲骰仔嗰種)、仲有一種叫蘋果棋(等如黑白棋)~~~

      森伯又冇靚家姐畀人追呀...不過小時都有親戚送玩具給我們,自己儲零用錢買玩具都試過...

      刪除
    2. 網友唔使碰口碰面,包無面左左,拗撬吓促進血液循環,無傷大雅。

      聽我家姐講,佢去買餸嘅,芽菜白飯點一磚腐乳/豉油就係一餐。都係向舖頭賒米、油…,一出糧還清債又賒過,常時又肯賒咁好人喎!

      時代同貧窮會產生不同觀念,孩子都係天生天養,除非九代單傳,當時冇咁矜貴,餓一餐半餐唔會死嘅,咁似我健康斷食,要用食物教訓子女唔好玩到喪晒,培養做人要有分吋、守時習慣,識自律,唔做温室小花,而係風水勁草,現代富豪家族都知道,所以窮養子女。

      康樂棋教導人生行行吓會跌到谷底,打回原形,跌倒起身重新再爬翻上去,好有深遠人生意義。

      刪除
    3. 正常上唔拗撬血液都照樣循環...在網上就是不需要碰口碰面講說話都大膽些,若然真實認識可能會扮客客氣氣...哈哈

      以前的街坊街里日日來買餸,見慣見熟就可以賒數,你都唔會因此而走我數,而且同班街坊關係好,都會多來幫襯...

      多謝一爺肯分享咁多兒時經歷畀森伯伯知,每一代人有每代人的生存之道,我時時覺得今天有幾多困難都好,只要跨得過,將來講起都一定津津樂道,無論是順境或是逆境,都總算自己經歷過!!!!

      你又好似神化咗康樂棋的意義,其實康樂棋都係靠手氣,就正如人生往往都係靠天時地利才能達到目的地..........

      刪除
    4. 當代係奉行傳統『勤有功、戲無益』,唔鼓勵玩啦!嬉戲減壓平衡生活唔黐線、自殺係西方思想。

      見森哥講開舊時嘢,我又講吓。

      我有穿膠花幫補家計,十隻手指頭都好痛。

      戰後出生嘅好慘,我家姐係孭住細佬(我未出世)去小童群益會上學。

      父母年代揾份工要有擔保人架!有咩事擔保人要承擔責任。

      因為推行九年免費教育,有人要個仔特登留級畀少三年學費,錢大過天,窮人無奈。

      以前啲人唔夠秤,係問人借身份証去工廠打工,明知唔係你都畀你過骨,執法好求其。

      刪除
    5. 基本上中國人都守著這種『勤有功、戲無益』的精神,認為玩樂是種浪費時間的東西,但想深一層玩樂都係現在都市人的減壓方法...

      希望你日後都多多分享一下你的經歷~~

      我又未穿過膠花,如果現在有得穿,我都要搵這類家庭手作仔做下,幫補一下拮据的家計~~~~~

      你家姐孭你...但你又未出世?!!咁孭乜?!!我聽我上一輩的人講,要孭細佬妹才有得出街玩...

      上一代冇咁重視教育,總之搵到食就冇問題,相對現在人乜都話為下一代,連移居海外都要扯埋下一代落水...唔同時勢有唔同的心態!!!!

      真定假,借身份証去打工?!!...假如醜樣豬豬的森伯借左俊朗不凡的一爺張身份証去打工,咁都過到骨?!!搵鬼信咩!!!!你講既年代是否身份証連相都冇的時期呢?!!

      刪除
    6. 農村生活壓力比現代社會細,自己種田養畜實唔餓死,就算走日本仔都喺山邊揾到嘢食唔驚餓死,屋租又平,好易就有三餐温飽,大昊三年,可問阿公借,即係太公剩低遺產由鄉長管理。呢個角度睇,時代退步咗!

      我無出IQ題喎!咁多仔女,唔係我仲有我啲阿哥同家姐。

      十二歲以下嘅兒童身份証係無相片,成人身份証才有。有官巡查,工廠都會叫童工走鬼。

      刪除
    7. 我都話一代人有一代人的生存之道,以前的人生活困苦點都自己捱下去,從不怨天尤人,不似現在的新生代,沒有便埋怨父母,有些會埋怨政府...每個人都不是一出生就擁有,靠自己打併才是,沒有捱過苦難都不算是人生...

      咁你大家姐個背脊咪好厚,要負責孭咁多細佬妹!!...

      你講的借身份証去打工的情形都好耐之前,諗番起以前真係細細個就幫人打工,有些就要煮飯畀屋企人食,久而久之人都變得成熟獨立!!!!
      童工都要走鬼?!!...扮老闆個仔女得唔得?!!哈哈

      刪除
  3. 到現在我看看也相當高興...因為現代的設計師很了得,款款精美,買不到咁多,也沒有咁多地方擺放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...雖然精美,而且也有很多是電子玩具,太過大件...
      而且對森伯來講唔得實際,所以大部份都係睇吓就算~~~

      刪除
  4. 以前自己整玩具玩,係細個時的樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前的小朋友憑自己的創意,創造自己的玩物,認真叻叻!

      刪除
  5. 哈哈,現在既孩童,玩既係手機多囉!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,電子化世界...只要手持手機,大人細路都啱玩~~~哈哈

      刪除
  6. 小孩子梗係鍾意玩架喇 ! 唔同年代有唔同嘅玩法。
    我小時就係跟住大我幾年嘅家姐去跑山,拔青草界鬥堅韌 !
    最開心是睡醒見到爸爸送我一盅五顏六色的圓玻子。後來就是與鄰居小孩玩跳繩:有單人跳、雙人跳。捉鬥獸棋、飛行棋。
    我在某團體,仲會在操場得閒時,一班青春女孩跳大繩。
    後期的孩子興玩鐵的玩具,膠的玩具,仲有砌Lego.
    現在大人小孩都係愛玩手機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有很多電視節目都會以年代的玩物作為題材...

      相信那個年代的小朋友比較強健,因為多接觸大自然,相對現在小朋友肥胖的也多,對得電子產品多又少郁動~~~~

      你講起波子,即時諗到波子棋,呢類棋現在難搵,我懷疑都冇人捉?!!一些舊的文具店,或國貨公司的文具部仲應該搵到!!!

      時代不同了,玩具的物料和款式都不斷變,很多都電子化,有影像有音樂,不是以前的年代想像得到!!

      現在的手機真係大人細路都可以當玩具!!!!

      刪除
  7. 玩具是人類的恩物,無論男女老幼,三歲到八十都各有所好,不同的時期不同的物品而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩具的含意有很多,有些成年人房車就是玩具,有些就古董字畫...真真正正各有所好!!!!

      刪除
  8. 兒時我最愛的玩具就是煮飯仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前很多煮飯仔玩具賣,現在反而少見了?!!......可能自己冇為意~~~

      刪除