2022年10月26日 星期三

中式芝蛋漢堡

間中都會買些饅頭食,如果有得棟都會買麥饅頭,比較有麥味,饅頭在北方係粗糧,一般人都會當主食,而我們南方就當副食,用來送粥都唔錯,尤其紅米粥等,而我就用來做早午餐!

餘下一個就拿來整個漢堡,因為都幾大個,咁啱家有蛋又有片裝芝士,夾起來都幾好味,本身都冇咩印象有冇在麥記叫過芝蛋漢堡……但呢個自家整理的中式芝蛋漢堡應該會健康啲,起碼唔鹹……送粥送豆漿一流!!只要發揮小創意,在家都隨時嘆到美食……


唔講咁多,要趁熱食,塊芝士溶溶地~~😅

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 都好間唔中才有閒情煎隻蛋來夾~~~~

      刪除
  2. 我食饅頭喜歡凈食,即係乜都唔加上去,我喜歡趙吓趙吓的時候所品嚐到澱粉質的甜味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得加些東西較好,一來多點味道,二來又可以增加淨麵包或者饅頭的營養,大多數都會加些芝麻粉一同吃!!!

      刪除
  3. 最愛炸饅頭蘸煉奶,金黃外脆白淨內軟,勁甜煉奶係一絕,另外,蒸嘅我要有重奶香味,咀嚼中慢慢滲出微甜都好吃。

    我整芝旦治都要有溶到流嘅芝士,烚熟雞蛋切片,蛋白蛋黃兩種不同口感與味道,仲要夾上生新鮮濕濕地蕃茄同生菜,麵包烘得香噴噴,好像一隊樂團大合奏,簡直係天堂美食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個炸饅頭蘸煉奶好似茶樓食品,未食過...記得有次去樓酒吔點心好似叫饅頭,側邊都有碟仔煉奶,奶味饅頭諗起都香甜......

      攞去蒸芝士一定漏出來,簡直流心芝士,烚蛋冇煎蛋咁好味道...蕃茄怕酸又未必時時有生菜,所以我的芝蛋饅頭都係簡簡單單算了~~

      本身都想買些三文治醬來搽麵包,但係時下抹醬太甜或偏鹹,自己又未必時時可以整椰醬,所以現在夾芝麻粉都OK!!!!

      刪除
    2. 食物紅紅綠綠花喱碌係我類型。男人需茄紅素預防前列腺癌,我每周兩個。

      萬能蛋點整都好食。

      芝士旦最佳選擇,每日要三隻手掌(唔計手指)咁大塊肉(/蛋/豆腐),抹醬會蛋白質不足㗎!

      刪除
    3. 在食材方面又冇一爺咁好色,簡單就算,茄紅素上網搜查,好多食材都有,蕃茄唔食得,搵其他食材代替!

      萬能除了雞蛋外,仲有雞都係點整都好味!

      肉要咁多,三隻掌份量?!森伯大約一隻掌份量……

      刪除
    4. 森哥真係好多嘢唔食,名單慘過背長恨歌:「漢皇重色思傾國,御宇多年求不得……」,朋友私約森哥拍拖外食,你就話自己簡單,人哋就一啲唔簡單,唔記得一樣實畀你埋怨「無心肝」,來來去去食幾樣又話「無花心思」好悶,仲要熟悉每道菜用咩食材,森哥隨時罷食,愛很難。

      漢皇重色, 我都係,唔使記咩食物有咩營養素咁複雜,只食夠五顏六色就達到均衡營養,這才簡單。森哥戒色。

      做人想隻手遮天?無咁易啦!我係半獸人,食隻半手肉,餘額由硬豆腐+雜豆糖水+果仁小食+燕麥補救+蛋。好多老人以為多菜少肉就係健康,又無日日飲2杯奶,身體係唔識發訊息畀你話營養唔夠,長期係咁,會突然患上肌少症、骨質疏鬆症,咁就大鑊,唔會不知者不罪架!

      森哥抄我功課就拎高分,抄我飲食就注定失敗,因為我係適應到任何地球食物嘅外星人,森哥係唔食得好多地球食物嘅地球人。哈哈!

      刪除
    5. 唔緊要啦...一爺只係博友唔需要記住森伯有咩唔啱食,若然真係森伯啲好友,都應該會記住森伯叫什麼餐最好~~~
      人哋有森請食飯,一般都唔會埋怨!!!你又想抹黑老人家,形容到森伯腌尖聲悶,若然一爺請食飽蔘翅肚,森伯一定冇投訴...哈哈~~

      你唔需要太著重顏色食材,平平實實的食材對身體都很有好處,看你怎樣去選擇!!!

      好多老人以為多菜少肉就係健康>>>>你想暗示兼暗寸森伯伯,有時食多點菜蔬的確對腸胃暢通有幫助,年紀大都好應該吸收多點纖維及鈣質...

      各人有自己一套的飲食方法,毋須抄任何人...你的一套未必是我的一套嘛!!!始終都活在地球上,森伯都甘願做個平凡的地球人!!!

      刪除
    6. 當然係自助餐啦!

      要鮑蔘翅肚咪係森伯腌尖聲悶囉!富貴胃!唉!

      森哥唔識嘅五顏六色都係平實蔬瓜!蕃茄 甘筍 茄子 洋蔥 椰菜 菠菜 白菜 南瓜。

      明寸啦!

      政府為50+ 提供免費大腸癌檢測都知道老人腸道健康高危。我都覺得必須比年青時食更多……更多纖維素才順暢。

      係非凡森哥才要弄到自己平凡。好曬!

      刪除
    7. 都唔知幾耐冇吔過自助餐...遲下要報復式吔~~~哈哈哈

      只要一爺請,畀人話森伯腌尖聲悶又有咩所謂!!!!!

      你講的蔬菜都好平實,大家平時都會買來食,唔駛長氣講啦!!!!

      其實有冇政府提供的大腸癌檢查,有需要時都應該自費去檢測...
      有時自發覺食得纖維少,每餐都以肉、肥膩、加工肉食為主的人都好應該去做大腸鏡...

      森伯只係個平凡人,淨係你當森伯係山海經中的奇怪動物!!!!

      刪除
  4. 回覆
    1. 好簡單,你也可試整整...

      刪除
    2. Man Man,網志久沒更新,忙碌嗎?

      刪除
  5. 吃饅頭是北方人的主食。香港製的饅頭是寄存在超市出售,用料會加上防腐劑,森兄還是自製饅頭才好以多吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在要吃饅頭,多了店鋪有賣,近好幾年多了很多包點店,都可以買到!對,超市多包裝食品,有防腐劑也不奇,所以揀超市饅頭,都會睇清楚佢營養成份標籤……

      刪除
  6. 回覆
    1. 試下,食材相當簡單,當早餐或午餐都幾好...

      刪除
  7. 饅頭已為廣東人接受了,起碼我就鍾意,中午最好,配以一杯咖啡,又一餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常早午餐都比較簡單,一杯野飲送個包,或整碟意大利粉又可以當一餐,而且味道唔差...

      刪除
  8. 簡單,味道也該不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時越簡單的食材,整出來的味道都唔錯!!

      刪除