2022年10月12日 星期三

森伯玩好色...

時間過得很快,霎眼間又到秋季了,氣溫也不知不覺間涼了,但對森伯來講只是涼了些,現在的四季分別不明顯,有人話只有夏和冬兩季...

本應都係時候去換換季,但始終疫情關係都未必能外出太多,在早前就去買些衣服,當時還是夏季尾!!趁秋涼未來臨之際,就買些短袖衣等等!

無論買什麼衣著都是以簡單為主,大致上都會揀淨色的,當然太過老色都唔考慮,淺色就最保險,還有一種綠色,森伯會覺得幾好睇,嚴格來講森伯稱呢種綠為軍綠色,其實有畫畫溝顏色的經驗,都知呢種是淺墨綠色,其實綠色本身都唔多喜歡,尤其著上身,但這種墨綠色又覺得OK,同日都見個軍綠色袋,於是一併買回來...

不止是衣履,就算用品呢種軍綠色都幾好睇,又唔知大家對顏色有冇偏好?!!...

26 則留言:

  1. 大多數麻甩佬著得花喱碌都唔好睇,細路哥同女性就得,我都偏向淨色及簡單花紋。

    夏天會揀鮮色衫,運動衫嗰種鮮色,夾晒陽光氣色,冬天就要黑沉沉,吸熱暖啲。

    夏天好易濕晒,我要買快乾排汗質地嘅,爽身又冇臭味。

    咁啱嘅,我曾經都有個咁嘅腰包 ,顏色、布料、大細都相同,係款式唔同。

    襯埋頂綠帽呢?

    我老咗唔會年年買新衫。

    近日有秋意,好舒服。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實麻甩裝都有橫間同直紋衫,都總算沒有太過單調,不過淨色衫看起來比較簡單整潔...

      鮮色衫甚少揀,唔知你有冇同感?!!運動服的螢光色系真係唔得,除了行山怕迷路之外,螢光色唔多喜歡~~

      現在年紀漸長,太沉色就變為老色,會揀番啲淺色系較好...香港一向潮濕氣候,商家都會出些快乾的衣物料,而且又比較輕身!!呢款腰包好普通,撞款都唔奇...至於腰包甚少外出用,這袋用來作收納物品放在家用.....

      哈哈哈......有時發覺雖然同大家blog友素未謀面,但有時諗起的大家都相同,我都有諗過最好帽就唔好綠,不過冇打出來...費事又話森伯搞爛gag!!!!

      刪除
    2. 鮮肉、鮮果、鮮花、鮮色我都唔怕,夏天常著,朝氣勃勃。營光色揀唔落手,運動裝束中搭少少我接受到。我咩顏色都著包括紅色、粉紅色、紫色……等女性化顏色都著得,森哥怕咗咩顏色?怕鮮色太搶成為焦點,唔切合森哥低調形象。

      唔知有老色喎!係咩顏色?黑色都好型仔呀!見工、見客、飲宴都係莊重黑色。我係老人,唔怕老色,係你呢啲後生仔才嫌棄啦!

      個腰包係以前出外旅遊才用,已爛咗,實唔撞。出街以前我好少嘢,放晒入褲袋,愈老愈多,腰包裝唔晒,為咗把縮骨遮我要個大啲嘅袋。

      會介意撞衫嗎?你會睇咩人,係型男嘅頓時覺得自己有品味,係醜男就恨不得立即除衫祼露上身展示魔鬼。

      刪除
    3. 其實都有很多男士會穿著粉紅色恤衫,都要睇這種色配搭什麼衣款,自己會揀些不太起眼的藍,白,灰衣服,普通款兼唔太起眼,著過再著都冇乜人發現,如果著件粉紫,粉紅衫就會畀人見到時時都著,可能一爺平時唔會重複著,著一兩次就變為回收物...

      怕紅色,粉紅色,鮮橙色,鮮黃色......都幾多色唔啱著!!!!!
      係啦,指的係黑色衫,雖然話係老色,但今次都買左一件黑色polo tee~~~~~

      袋都係必需之物對森老伯來講,尤其現在電話,銀包,細水樽等等...一把縮骨遮要大個袋,你把遮都唔嘢少喎!!!!

      其實男士好少撞衫,最多撞款...之不過正正常常的衣著大家都差唔多,我覺得比較少人注意!!!!

      刪除
    4. 恤衫日日換,同一價錢梗係買唔同顏色,讓生活多姿彩。

      不但只著,食都一樣,每餐定食齊紫、紅、黑、黃、橙、白,雖然餐餐重複,耗時準備,我又唔厭喎!睇黎我比森哥更好色。顏色心理學反映我貪心又花心。哈哈!唔準嘅!

      森哥大口氣話:『著一兩次就變為回收物...』 係森哥呢類有錢佬才諗到咁創造性用法,我諗唔到,亦做唔出。森哥好誇!

      大 『啲』 係大小小咁解,發覺森哥好誇。

      刪除
    5. 我一個款最多買多一件,即是有兩隻唔同色,用來替換~~~多姿彩係形容生活模式,唔係講啲衫既色彩!!

      睇嚟一爺的好色同森伯的好色唔同,食物未必食晒七種顏色,有時懶起來今日明日都係煮同一樣食材,食得唔好嘥...

      對一爺啲大富豪來講,一兩件衫如身外物,著一兩次係平常不過的事,拎去米蘭站當回收都唔奇!!!!

      我邊有誇,又係你自己講:為咗把縮骨遮我要個大啲嘅袋......森伯平時唔多外出,所以一買東西都多少少,購物袋要比較大!!!!

      刪除
    6. 返工恤衫款式變化好輕微,咁森哥對著恤衫要求好講究……又出屎橋叫人揾出噚日件衫有咩唔同地方,想人哋昅實你。

      記得有次喺美國轉機,個女關員喺閘口檢查我本護照後突然好開心指注佢個大心口要我睇,吓!乜事呀!我睇咗一陣,原來胸前職員牌個英文姓氏同我一樣,即係她父親來自香港,我諗佢好少碰到同姓港人,因為呢個機場係我第一次黎,轉機時間唔多,穩陣啲我都係快啲走,只講咗幾句。

      咁底底都係一式兩件?我買一包幾條,有得揀我偏向灰色,因為黑、深藍色唔可以著淺色褲,白色又易泛黃。

      刪除
    7. 我仲以為你返工的衫五顏六色~~~~恤衫唔多著,森伯著的恤衫係輕便款,著POLO tee比較多......

      呢啲屎橋在粵語長片睇到都覺得老土,何況到今時今日2022...乜一爺仲有諗出黎呃人架?!!

      我諗係個女關員,見到一爺風流倜儻,俊朗不凡的外表,想主動結識你啫!!始終外國的女孩較主動~~~XXXXXXD...聽你咁講,你的姓氏可能少有,特別姓氏有好處,容易被人記得!!!

      黑、深藍色底底唔可以著淺色褲?!!乜一爺平時著開透視褲?!!,正常衣著來講條褲一定布料厚,唔會顯示些什麼,照你咁講褲袋也不能袋東西,襪都要淺色?!!...

      刪除
    8. 陽光嘅我啲恤衫係五顏六色。恤衫西褲斯文莊重見供應商、見客好啲。

      唔算小,但班上好少有同姓同學。

      香港撞到係有機會,喺美國機會就好微,大家都好興奮。算盤打埋可能係親戚,風流倜儻……森哥想亂倫。

      名人、明星Fashion 係透視裝襯森色底。夏天著淺薄才涼快,性感時刻。白色醫院人員會睇到單行薄。(橫間底)

      襪係黑、灰、森藍。

      噚日去強檢測驗摸門釘,3號風球唔使開工,嘩!呢個時候仲有啲咁嘅優差呀!

      刪除
    9. 有一爺打扮莊重又唔失禮,每單生意都十拿九穩...做老闆大可放心!!!!

      唔算少但又好少同班同學有呢個姓?!!!百家姓都有很多特別姓氏,時時覺得個姓特別,名就要普通...如果個姓普通,改個名就要特別...

      兩個原來係同宗,或親戚,邊有咁橋!!如果係大姓,撞中鍾意的機會都好大,好可能隨時變為"同姓戀"~~哈哈

      斷估你都唔會著住荷里活名星的透視褲去見客卦!!!!

      3號風球已經唔使開工,咁又真係幾嘆!!!!乜強檢唔係分秒必爭?!!可以鍾意幾時閂門就閂門......如有些人專程搭車去又摸門釘,真係畀佢吹脹~~~

      刪除
  2. 呢隻色都幾好睇,不過,我見到呢隻色嘅T恤就聯想起澤連斯基....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈哈...在打blog時都想補番句呢種短袖Tee就會聯想起澤連司機,不過到最後都冇打這句...費事畀大家鈎起俄烏之戰啦~~~

      刪除
  3. 顏色各有感覺,我較喜歡藍色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,對顏色的偏好都各有不同,深藍色也是常選的顏色之一~~~

      刪除
  4. 這種軍綠色,相信喜愛的多數是男性。我喜歡綠色,但我絕對不會穿上綠色的衣服。
    我最喜歡米色結連車繡花朵的一種。此外,還十分喜歡色彩繽紛帶有民族服裝設計的衣飾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實軍綠色系應該來自軍服的迷彩衫,所以呢種色好少設計女裝衣服~~~~

      相信只限呢種軍綠色,如果真正綠色相信都好多人唔喜歡,因為普通綠色的衫會影到人面青青...

      見到你話有繡花圖案,相信秋葉都比較喜歡有傳統味道的衣著,喜歡民族設計的風格...

      刪除
    2. 以前曾經學過車繡花朵,都是以衣車在衣物上,以紙樣作同色的車繡,是非常低調的浪漫加工。

      刪除
    3. 我時時覺得在衣料上能親自繡花好不簡單,以前一些國貨公司或一些檔口,都可以見到繡花枕頭袋,通常圖案一點也不馬虎,通常是花鳥畫,相信是機織的,現在完全看不到,可能國貨公司仲有...不過已不多見了,唔知秋葉知唔知我講邊種呢?!!

      刪除
    4. 可能您對於車繡和手繡的認識不多,所以混淆了。
      自古以來中國的手工藝都很出色,女性大多學習手繡的工藝,最為人樂道的「雙面繡」 出自蘇州,稱為“蘇繡”。
      湖南的繡花工藝也很有名,稱為“湘繡”;
      廣東的稱為 “粵繡”或“廣繡”; 還有 “福建”和 “潮州”的刺繡也很有名。
      *
      至於近代興起用衣車,車出花朵或字樣圖案的方法,雖然不用以人手一針一線地刺繡出來,可以快速生產,不過,也有一定的難度,尤其是車針的跳動很快,對眼睛的傷害更大。
      *
      小時家母也喜歡買些繡花枕頭袋回家用,色彩艷麗手工精美,這是車繡不到的效果。 車繡一般較為粗疏。
      但知道最新出的一種不用人手,完全以程式驅動的車繡衣車問世,是進步的,但我未曾見過它的製成品,不便置評。

      刪除
    5. 對呀,森伯對刺繡方面的確不熟...

      相信現在中國仍有很多民間工藝依然留存,係喎,你提起「雙面繡」,去國貨公司買野又唔記得睇和影~~~哈哈

      當然喇,中國地方之大,每個省市都有每個省市的人民風情,飲食,特產,工藝都有獨自的特色,這些工藝品欣賞的人漸漸不多,而且老師傅也越來越珍貴,所以名家出的工藝品都很有價值...

      我相信當時的枕頭袋是機織的,因為產量都有很多,而且買的不貴,現在看起來就感覺是民間工藝品,但以前給人的印象是過時大鄉的感覺...

      現在很多製衣的成品,很多都係由機械代替人手,產量多而且品質都較有保障,相對人手做的一針一線就變得更有價值的地方!!!

      刪除
  5. 墨綠色好靚,以前都有一件T恤都係墨綠色。

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah!!!我都覺得呢種墨綠色好靚,就算用品,都會先揀呢種色,等於抹茶的顏色...

      刪除
  6. 回覆
    1. 喜歡卡通T的人,相信比較可愛!!!!

      刪除
  7. 這顏色不錯。我甚麼顏色的衣服都有一、兩件,但最偏愛紫色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甚麼顏色的衫都有也不錯,隨時可以看場合來選擇衣色...
      紫色衫比較少有賣,呢隻色...森伯著上身未必好睇!!

      刪除