2022年10月19日 星期三

香滑奶茶...

一講到港式早餐,相信大家隨口都講到多種食物,而在三餐之中,早餐真的比較多元化,任你配搭都可以...自家整都大把選擇,至於講到外出食,都不能不提茶餐廳、茶樓、快餐店等...其實森伯都好少在這三個地方吔早餐,多數自己整...如要揀,會揀茶樓,老人家始終都鍾意嘆下一盅兩件~~~

至於提到早餐,大多數的人都喜歡在一份早餐裡,加多杯飲品...可能這樣的早餐才叫完美!!而茶餐廳早餐,點都唔少得奶茶、咖啡、阿華田,檸水等...

多款之中我會揀奶茶,曾幾何時都試過買些材料自家沖奶茶,仲記得用立頓的紅茶包加淡奶,沖出來都同樣好味,不過就唔會產生副作用,咩副作用?!!...事關每次飲完某間茶餐廳叫的奶茶,都係超級提神,飲完多數唔駛訓,功效似咖啡!!我諗係個茶的問題......

反而現在的回味不是杯奶茶,而是不知什麼時候才能不用電子針卡都可以自由堂食~~~~

28 則留言:

  1. 奶茶同咖啡都係我敵人,只有壞處無好處。

    開會或開夜車呢對孖寶都幫唔到手,唔知係咪我BB仔時抽過腦積水,差DD係咁大,個腦short short 哋,最有價值嘅提神作用係失效嘅,所以,開會時我要不停寫嘢,保持郁動先至唔會瞓。

    最弊係喺美國同尊貴客仔開會,Jetlag準時喺下晏4點到埗,我立刻魂飛魄散,所以,我會事先聲明,好在我個底都好好,一向好勤力,班鬼見我唔妥就放工。

    如果每日早餐飲一杯奶茶,連續一周後就會上茶癮,唔飲會頭痛,飲完一陣間就無頭痛。

    咖啡又利尿。

    孖寶嘅單寧酸 阻止 鐵/鈣 吸收,老人家吸收力比後生仔差,仲畀佢阻吓,唔貧血/骨質疏鬆就假喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現代的食物,好似都冇乜邊種係百分百安全,水果又話農藥又話糖份高,麵飯又話高碳水食物,鮮魚又話重金屬微膠粒...真係冇樣唔係敵人,不如隨森想食的時候就食唔過量~~~~~

      咁嚴重抽過腦積水?!!的確太過提神或影響頭腦的食物不要食,尤其酒類因為酒精可以上腦,小心呀!!平時飲咖啡奶茶對我冇影響,照訓覺,但呢間連鎖茶餐廳的奶茶,飲完唔駛訓唔係一次半次~~~~

      班鬼見我唔妥就放工......咩唔妥?!!你講到你好似high咗忽得咁款!!!!唔會喇,我冇奶茶或咖啡的上隱,不過人大了,會好喜歡有咖啡味的食品,例如蛋糕,雪糕等!!!!

      好少長期飲咖啡,利唔利尿又真係冇為意~~~~~~

      呢個當然啦,如果血唔夠的人,唔好飲太多咖啡,阻鐵質的吸收~~無論咖啡奶茶都少飲,若然下次再去這間茶餐廳叫個柚子茶算,唔駛成晚畀咗佢...杯奶茶~~XXXD

      刪除
    2. 森哥點評一直都很有高度,格局很大,喜歡睇,感謝森哥。

      森哥敵人比我仲多啦!入侵森身內激戰,起咗生理反應,復發關節炎,明搞硬你。

      鬼門關走一趟,命硬……大步檻過,BB仔太細過,都係阿媽講返我才知。動過腦,佢覺得我最蠢。

      後生時我錯誤覺得飲得酒好叻架,亦都係工作技能之一,仿同食煙交際文化,好喜歡鬥酒,真係攞命搏。識得三個飲得之人,一個肝硬化(首份工請我嗰日本仔上司),二個早C咗。(工厰舊同事4X/6X歲,有個同我差唔多年紀) 錯認壞為好,唏噓人生,為酒……唔值得吖!

      餐廳係溝埋幾種茶葉,某茶葉影響森哥。

      立頓三合一奶茶我都會上癮架!佢一定落咗嗎啡!哈哈!

      睡魔急call,眼皮合上,苦撐又合上,講嘢遲緩。開會由朝開到晚,佢哋5點收工,我4點幾都唔過份。

      啱啱去第11次捐血,驗出血色素偏低,唔捐得,我都打咗過突,都好正常健康飲食作息,又話60天啲血會自己生翻出黎,呃人架!捐血捐到貧血。佢話好多人都係咁,好正常,畀咗兩樽鐵丸我,平時捐血後係畀一樽。

      咁森哥成晚要畀邊個(s)?

      有靠山可以夜間工作。

      刪除
    3. 邊有講到點評咁誇張,大家都只係分享自己的生活感受和看法!!!乜乜生理反應...又乜乜搞硬你...呢類的回應詞只有一爺獨有~~~~~~

      我都感謝一爺的留言,總算是寫BLOG生涯裡的點點趣味,還有其他BLOG友都有幫森BLOG加持!!!!!!!

      動過腦,佢覺得我最蠢>>>>>唔係化?!!...通常都係飲酒食煙最多身體問題喇!!!尤其現在人越大一些唔健康的飲食更加要少做為妙,因為年紀越大很多病痛都自然來!!!!你現在知道都唔遲!!

      茶餐廳溝茶葉都唔奇,所以下次未必再要奶茶,不過呢段疫情期間,森伯都唔知幾時再可以堂食...你既然講究健康,少飲三合一的東西,寧願自己買奶買糖自己沖還好!!

      我之前有事入廠都有check過,當時話血色素唔夠,食左鐵丸少少時間,但事隔左成年幾,現在情況又唔知呀!!!但係當時都驚架?!!...無端端血色素唔夠,人年紀老邁就會諗野很負面...但其後聽好多人講,包括親人或其他人都有呢個問題,唔知唔知好多人都要食鐵丸...可能現在都市人飲食出了問題而導致血色素偏低!!!

      哈哈哈...咁又唔駛畀邊個旁邊加個(s),好簡單咪畀返森伯自己有覺好訓囉.....

      刪除
    4. 叛逆嘅我又點會被奶茶牽住頭痛走,早就轉營養飲品。

      缺鐵係唔覺架!有定期捐血咪可以免費知道自己仲係咪『鐵漢』,2樽鐵丸都要$8X,賺咗啦!救人助己,何樂而不為呢!

      中醫講嘅血氣不足應該係缺鐵,唔夠氧氣輸送各處細胞。

      近期轉變嘅都係由好立克7.9mg鐵轉阿華田5.6mg,相差2.3mg有咁大,另一樣係蠔豉轉淡菜,但鐵質相約。我每日有食肉、烤果仁、雜豆糖水都補充到每日需要嘅10mg。如再捐都低,要食豬潤/豬橫脷。

      食素係好易缺乏鐵、鋅、鈣、B12、D、奧米加3油、蛋白質。所以,森哥缺鐵係毫不意外。

      刪除

    5. 現在所謂的營養飲品,實在太多化學成份,不如買純可可粉或純咖啡粉可能更好,有時都係只想飲杯野送早餐...

      咁講都市人大家都可能有缺鐵問題,如果你唔怕甜可以食葡萄乾或黑色的桑椹乾,或紅豆沙,有用又比較自然~~

      中醫所講的氣血虛,可能指貧血或唔夠血,真係要補番多少少鐵質!!!!用食療最好,好過你成日食鐵丸!!!

      你當森伯食梗長齋!!!!!只係食肉有限制,絕非大魚大肉果類!!!

      刪除
    6. 你估得45日嘅短命首相咁化學咩,帶英尋死路,係有醫生推薦嘅老人奶粉,不過,我依家飲相宜營養好立克/阿華田,細過飲佢,大個仔飲象徵成人茶/啡,老咗返兜,人生兜兜轉轉又回到森源點。哈哈!

      早年有食高糖提子乾,太好食,1磅1周食晒要煞停。近排雜豆糖水餐餐歎。精明人知道動物肉含更易吸收嘅血紅素鐵,血淋淋內臟最多,我要化身吸血鬼,唔怕44吋長腿馬小玲捉,因為Halloween黎喇!

      車仔麵配豬血原來係中國人智慧,要申請人類健康文化遺產。

      森哥食半長齋喎!前世半身罪孽今生還!

      刪除
    7. 據講雖然佢既首相生涯咁短暫,但都有每年百萬港紙袋終身,我哋恨唔到咁多……

      我覺得所謂的營養奶粉,商業味較重,飲左有冇益處真係某人知,以前都飲好立克,美祿之類,逢即溶飲品都應該少飲……有閒情就自攪豆漿,唔攪買現成也好,近年維x奶出了無糖豆奶,飲落唔錯,勝在可以加些芝麻粉等,都方便……唔需要日日飲,趕時間就飲清水!現在的動物內臟唔多健康,多數唔揀來食!提子乾每日食少少就好了,豬紅唔會食!

      唔好信咁多前世今生,隨自己森意做就最好!!

      刪除
    8. 民主自由都浪費納稅人血汗錢,冇話咩制度係最好,反而有賢人當元首最重要。

      雖然醫生都賣假針紙和醫商勾結,營養標籤係受商品說明條例管制唔可作假。從前佢真係唔健康,成份只含人造味加糖,但要畀機會人哋進步,一晃幾拾年已富營養素,維他命A D E C B 鈣 銅 鐵 鎂 鋅 碘 鏻 葉酸 多到拾隻手指數唔晒,平過豆漿加芝麻,窮人揀CP值高最抵食嘅。佢哋有咩害呢?

      如果唔夠,我才計劃係每月食一次內臟,少量唔怕。依家都冇豬紅、雞紅賣。

      好彩我哋唔係同事,樣樣都持相反意見,工作會拖慢,人攰心累。 要食碗多豆糖水甜入心化解吓。

      刪除
    9. 所謂的民主選舉,到最後都做唔長,最緊要係選賢能擔大旗……冇己見,睇選票做事,咁樣就叫好君主?!

      營養奶粉未食過,當裡面越多營養就等同食維他命丸,人老了反而想食較天然的食物……有些商家好蠱惑,起個名叫營養奶粉,營養飲品……誤導消費者,其實食一些化學食品……仲令消費者以為自己食得好健康,中了商人計謀!!

      今時今日超市仲有鴨血賣,當然包裝得靚靚……

      做同事梗係唔得喇!一個小小的project都有排拗😄又加上森伯燥底隨時爆粗都似~
      都係做博友最適合👍

      刪除
    10. 制度係死嘅,人係活嘅,靠人走向盛衰,西方好逸惡勞,近來走向歪路,盛極而衰,歷史係重演。清朝末落,大陸推倒重來,勵精圖治,肅貪倡廉,消滅貧窮,強國崛起,由模仿到創新,係前人未做過嘅,要吸人才,摸索合適特有路線,一步步推進策劃藍圖,中國對全球經濟增長 貢獻38%,G7只得18%,許多聰慧國家領導人已睇出東昇西降,世界巨變正在發生中。

      知道自己煮原形食物係最有益,加工食品要少食,盡量唔好食加工營養補充丸。貼上『專業營養』奶高價賣$170,我用$50就買到老牌子,我並無落入圈套內,你估係近排流行貴貴『新肉』咩!我目的係代替天然牛奶打好鈣質基礎,其他礦物係額外津貼,唔係樣樣加工非純天然食品都係唔得嘅,可惜錢同時間都有限,我揀啱架。

      我哋前世撈亂骨頭,網友激抝都無傷大雅。

      刪除
    11. 有點感覺現在的西方只是食老本,很多時候一成不變就容易被人爬頭,不過一個國家的興衰都要睇很多方面,總之身為中國人,如果中國真的能復興起來都應該值得高興...
      所以真的十分之唔明白,到今時今日都仲有人想中國唔掂,佢哋就最開心,最諷刺係呢班都係中國人......當中國強大起來,中國人去到那裡都不會受到白眼及歧視,呢點好重要~~~~

      咁好?!!...點樣原價賣$170,用$50就買到,係咩老牌子先?!!你唔係講咩好立克同阿華田呀?!!今時今日呢兩隻飲品都變了很多,完全今非昔比!!!!呢類飲品好怕擺耐了變一舊舊,你用咩溝?!!煉奶定鮮奶?!!

      你講的近排流行貴貴『新肉』,未試過,見到都想試食一次!!唔係咁多地方見到~~~~

      你唔好講到好似台灣劇什麼:孽緣之三生三世~~~~XXXXXD...邊有撈亂骨頭咁大劑,同你拗只屬小兒科!!!!

      刪除
    12. 邊有咁大隻蛤乸 ,$50係立克/華田。飛砂走奶,我淨係用水冲已夠(唔係三合一),好好味喎!

      乜係小兒科咋!原來我放大咗,枉我成日擔心會過森哥條紅線。

      刪除
    13. 我以為你識人買,所以有筍價,最近運用消費券買多了無糖豆奶飲,係老牌子佢標明係非基因改造,應該比較好,用來溝粉飲,用水齋溝好立克,溝唔埋!!🤔

      森伯條……底線已經set得好低,可以畀你講下黃嘢,及超敏感的政治嘢!!😆

      刪除
  2. 我的早餐真係超級簡單,就係每朝自己沖一碗麥皮,少少糖唔要奶,並非因為考慮健康問題,純粹因為唔喜歡太複雜,因為好快又午餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麥皮對我來講麻麻地,可能唔適合自己,所以甚少食麥皮,記憶中煮好的麥皮粥落煉奶好好味...我現在煮東西都是越簡化越好,好快就食完一餐!!!!

      刪除
  3. 咖啡奶茶與我沒有失眠副作用,年輕時間中飲汽水,現在間中飲咖啡奶茶,其實甚麼都不過量就好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般的咖啡奶茶對我也沒有什麼影響...
      係呀,凡食物食得過量就唔好,適可而止最保險!!!

      刪除
  4. 咖啡同奶茶兩樣都好少飲,因為飲左會好難訓得着。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能因人而異,本身我對咖啡同奶茶都冇問題,一時時都唔定~~

      刪除
  5. 對於奶茶與茶葉茶我都比較敏感,所以在外改以阿華田與清水代替。在家多飲清水。
    本來一向不敢飲咖啡,但是愛好咖啡的表妹,送了很多名牌咖啡獨立沖包給我,我人情難卻,飲了一半,一半送給愛咖啡的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好少聽到人對茶葉茶敏感,最近的醫學研究又話茶好好,我自己都好少買茶葉沖茶,多數用簡單的茶包,因為唔係飲得多,比較簡單方便!!!咖啡都不是每天要喝的飲品,對我來講甚至不喝也可以,如果飲咖啡都係純為口癮~~

      係呀!!自己唔飲送人最好,免得浪費~~

      刪除
    2. 茶葉的成份很複雜,兒童在18歲之前,是不適宜飲咖啡與茶葉茶。上茶樓飲了茶那天,晚上就睡不著,我自覺敏感。

      刪除
    3. 你講起可能係店舖用茶葉來沖奶茶,並非茶包,但一飲完就唔駛訓,可能茶葉的物質才是醒神的原因...尤其紅茶葉!!你提醒了我~~

      刪除
  6. 香港人幾鍾意飲奶茶,但我不太喜歡,因為飲後胃痛,反而飲咖啡冇事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好可能茶本身有種物質唔係人人都受得,以前聽長輩們講茶或咖啡空肚時不要喝...否則削胃!!!

      刪除
  7. 只喝過兩、三次奶茶,不大喜歡這飲料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時大眾都認為好味的食物都未必個個喜歡,好睇個人...

      刪除