2022年11月16日 星期三

存心玩野......

本來想寫吓其他日事,但這兩日的新聞都環繞七人攬球賽的播錯國歌事件,呢單事件完全唔需要諗是否有什麼初級人員搞錯了,好肯定是有心人所為,當然都要包括好多方面的「通力合作」...
反而想睇最後邊個要孭鑊,一話係不了了之...有啲傻人仲沾沾自喜,覺得今次仲唔落中國顏面...其實仲落埋你民族的顏面!!!!


聽有些人話要抵制韓貨,其實對森伯作用不大,根本都甚少買韓貨,呢個時候最重要係睇特區政府有什麼後續處理,班官員成日講強烈不滿,強烈譴責,有乜用?!!人地當你唱歌......講番國歌,自從一九年事件開始,反而關注了國旗及國歌,國旗都有些領會,可以日後再講...至於國歌就回歸以來,都有很多年了,仲有些人對國歌存有偏見,親身遇過有些人一聽到播國歌,就轉台...包括電視或電台!!!

這些人以為自己好有"吉士"(guts),人地唔敢反,我夠膽反...其實做左豬頭炳都唔知,正中別人的下懷!!

不知大家有沒有遇過這樣的人?!!

16 則留言:

  1. 「自從一九年事件開始,反而關注了國旗及國歌,」我都有同感,而且對中國人身份感覺比以前更強烈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,因這些社會上的政治事件,相信有很多港人可謂“如夢初醒”,才醒覺和認同自己的中國人身份!!!

      刪除
  2. 三歲細路哥都識上網搜尋國歌啦!谷歌唔會畀錯你。又會咁啱揀正呢首反修例歌,案情絕唔簡單,韓國冇得益,係代理人,背後好大可能係謀國陽謀。

    推畀大學程度嘅見習生,揾個細粒出黎頂罪了事。

    香港同大陸市場係蚊肶同牛肶,打人唔痛,人哋當拗痕。都要嘈吓擺個姿勢出黎,挽回面子。面對現實吧!區力弱係咁啦!

    我細個時崇洋,長大多咗接觸,經歷令我改觀。想森哥同我『情投意合』比上太空更難(係講友情),現在關係相互叛逆、鬥而不破。所以,有人反中好正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵錯歌只係藉口,一個世界性的體育活動,唔會咁兒戲...唔會得一個所謂的“見習生”控制一切,要經多人過目才能出街播放......

      所謂的代理人國家就等如,社團大佬的“0靚”,大佬話乜就要做乜~~~~通常都係搵個九唔搭八既人出來祭旗!!!!真係好似社團組織做既野!!!!哈哈哈

      雖然打人唔痛,但點都要做些不滿的反映才好!!!森伯細個好理智亦實際,唔會崇洋崇日...身邊的人們反中多的是,有時都想叫佢地清醒吓做人......

      真係難得有樣野一齊『情投意合』,可以少啲爭拗..........XXXXXD

      刪除
    2. 森哥心水清,睇準謀國行為確係一個社團大佬,形容得好貼切,地盆遍佈地球、月球、火星,要你哋跪低乖乖聽晒佢話,唔合心意就會修理你,仲會放佢啲狗出黎咬人。

      馴狗師話啲狗咬米飯班主係因為啲狗誤會自己地位比人高,明明係人養狗,反僕為主,教人要畀啲顏色隻狗睇,班主就唔買佢啲嘢,斷狗米路,知痛才改。

      栽贓俄國轟炸波蘭,敗登可以唔出聲,竟然立刻企出黎澄清,加上大選結束, 跛腳鴨政府已不再有預算畀錢繼續打杖,謀國想停戰,有人唔想趁機搞大。

      東盟 G20 APEC 峰會 連續上演,各國首長聚首交流,搶我關注。

      刪除
    3. 呢個世界邊有話係絕對正確,不過都係憑自己直覺分對錯~~~~其實社團大佬唔係森伯諗到,好多人都有這個感覺...

      你真係講得好到位,我都唔敢亂咁形容人地的話事人係隻汪汪狗,國與國之事不是我們能理解到,有很多千絲萬縷的關係或者原因,總之森伯只用凡人思維去了解...

      我又冇一爺關注世界時事咁透徹,只關注中國,同香港事情,或發生在周邊的事...自修例風波後,忽然多了認識世情,其實知多啲都好,不令人蒙在鼓裡,起碼知世界發生梗咩事!!!!幫人拗都識去反駁人嘛~~~哈哈哈

      刪除
    4. 我中咗『中天』毒(台灣新聞台),雖頗偏中,更合我。時事分析員諗到我諗唔到嘅方向睇嘢,當然,有時都唔係咁正確,亂估。

      發現我愛『斷』,斷舍離、斷食🔜少 • 幸福🔚騰出時間、空間,開揚廣闊嘅 時與空 令人心曠神怡。森哥斷開無㔾用嘅國際新聞,專注港事留空時間自用都好呀!

      中國係大國,已登上國際舞台,因為佢嘅大小變動直接影響全球,中國事即係國際事。例如:為減低污染,拒收洋垃圾,東南亞又跟著做,西人冇處理過自身回收嘅膠樽廢紙,令佢叫苦連天。提煉尿素污染環境,中國限制產量後令日、韓、港…缺貨,柴油車要用佢消滅排放污糟氣體。中國係供應鏈其中環節,斷開必影響他國,對世界影響力超強,所以,有人勁怕,衆矢之的,全方位針對。

      刪除
    5. 早排聽台灣有間新聞台,就係太過偏中,所以被迫收台,係你講嗰間嗎?!有時睇新聞或者時事評論,主要睇佢有幾多係講啱,如果講乜都係吹水又十句冇句真就唔會再聽……
      係呀,能做到斷捨離當然好,住的地方有個空間,人都醒神,空間越亂,人的思緒越亂……

      國際時事新聞都有留意,相對冇咁多,起碼知道世界發生咩事!!

      通常某國對別國,搞的小動作和大動作越多,就証明那個國家唔野少,想法子去打擊佢……
      家陣的時局時時有改變,所以都會密切時事新聞的最新發展,一爺好似冇講到主題的球隊播錯歌,有乜睇法!!

      刪除
    6. Bingo!森哥都有睇外聞。民主都係一黨專政要滅聲,公平、公正界線難定錯對,睇你偏邊一方。

      17號留言已講出我嘅全部睇法,當時只發生一單喺亞洲欖球會辦嘅比賽,我已經話『案情絕不簡單』,接著爆出喺世界欖球會嘅比賽都出現同一修例歌當國歌嘅風波,一連串發生同類事件,咁就更加証明非偶然一次人為錯誤咁巧合,我諗嘅方向正確。

      睇背景,從來香港欖球都係外藉人士喜歡玩嘅運動,只夾雜少數土生土長港人,仲大係都讀國際學校嘅,我估香港欖球會組織都有好多鬼佬/半唐翻/白心黃皮蕉嘅ABC,佢睇開英文傳媒反中嘅報導,真係會感染到仇中思想,偏西方組織更易被西方勢力滲透。

      用香港警察查本地案就得啫,呢單要具國際刑警經驗/間諜/情報員/黑客(斯諾登逃美經港到俄),需有西方人脈網絡才能真相大白。人哋早就消滅晒證據,當然死口唔認啦!

      哈哈!突然時事分析員上身,我做咗副總編喺報紙社論度發文。呢度係森•傳媒。

      凡人唔敢講?高人直情做出黎。人狗理論我都係觀察 盎格魯 撒克遜族白人嘅行為心態,佢自稱為神揀選高人一等族類,視其他族類 就算係白人(鵝人) 如狗一樣看待,奴隸要完全服從主人,出爐鐵唔打唔得。奴隸獸 打贏 超人 世界才得以和平、公平。係人嘅又點會係獸呀?因為呢族用銀彈控制世界傳媒老闆、總統(百億選舉費) 去妖魔化對手為怪獸囉!傳媒獨立公正只係呃大學生,係工具咋!做人必要獨立思想批判地接受邊句真、邊句假。

      刪除
    7. 這間新聞報在早前都有很大迴響,記得仲訪問台灣人點睇,始終都有些台灣人會親中,或因政黨關係...當然喇,呢類案件應該循國與國之間調查,我相信迴響有一排,之後都係不了了之......

      其實自一九年之前,好多人都會相信傳媒的報導,當時不理傳媒有否偏頗,相信傳媒是中立發掘讀者未知的真相,其後就知道原來都有人利用傳媒來煸動人,和去改變人的思維同睇法...所以不能忽視呢種力量!!!人醒覺後,所報導的新聞都經過自我篩選,了解才相信...
      相信醒目的一爺一定唔受不實傳媒的影響!!!!

      現在有很多人在YT頻道開個channel,發表自己對時事政治事件的睇法,相信一爺都可以開個頻道講吓時事...到時記得叫森伯聽加睇!!!哈哈

      刪除
    8. 奇怪喇!我講完森哥會再問我感想,好在我『好有料』講啫,唔使啞口無言,拒森於千里之外。時事政府題目太敏感,好多人都避開,我算好勇敢。

      現在好多 youtuber,不過,我又無興趣喎!有啲人 口多多,唔講出黎唔舒服,仲要有人認同佢嗡乜,我冇呢個需求。森哥諗到原因或好處對我有咩好呀?

      我仲有一樣『斷』,英文係 HllT 全寫 High Intensity Intermittent training,翻譯為高強度間歇(斷)性運動,我形容為紮紮跳,一個動作做30秒,停10秒,連續做3次,跟著換另一動作,如是者短短哋做6分鐘就已經足夠,索氣爆汗心跳加速去鍛鍊心肺功能,唔使特定動作、唔使器械、唔使特定埸地(屋企地板薄跳躍式動作會傳到下層擾民就唔好啦!)

      刪除
    9. 你知喇,有時一爺的偉論太多充實內容,不知你講晒未?!!所以唯有問完又問...

      係呀,政治題目太過敏感,不知那一些說話會觸碰人家的內心神經?!!而且政見話題未必個個會敢於發表,森伯的網誌只係少數,會講下時事或敏感的政治事件,絕對不是食食玩玩果類blog...森blog膚淺得嚟又帶少少深度!!!

      時下一講親時事,政治議題的youtuber個個都有人氣,尤其是講政治加埋粗口,一定多人睇~~~XXXD不過一爺斯文人,唔講粗口...

      我都係喎,每日定些時間會動一動,尤其工作時坐得太多,都會竄出去郁一郁,做下停下...目的舒展一下筋骨!!!
      驚地板薄就去附近公園郁郁都可以,順便吸收新鮮空氣和陽光!!!!

      刪除
    10. 台灣評論員分析準確、持平過香港喎!資料收集準廣深,語言表達能力又高,可增進我理科生唔太強嘅表達力。礙於身份定位,香港人會兩極化嚴重左傾、右傾,一係淺淺帶過或索性唔報導,所以,都無跟隨本地嘅。

      粗口低俗風氣不可長,有幾多個人呀?我承認某點係要講粗口才到位(西方總統都講),不過為咗突圍搶收視而全面(面>線>點)創造粗口評論員嘅鮮明形象我就唔鍾意,星河量嘅中文字應該夠你用,語文能力弱雞就學好後才出來獻世啦!

      刪除
    11. 台灣的評論冇聽,聽香港較貼地,而且會即時報導,夠晒緊貼時事!!!...承認香港好兩極化,非黑即白,非我族類就冷嘲熱諷,而聽眾也是如此,唔係站在自己邊就唔聽!!!其實都唔要得~~

      粗口又稱助語詞,火爆語論加多幾錢肉緊連粗口都出埋,可能真係會搶到收看率,森伯覺得呢類評論係好好笑...!!

      始終YT唔係電視台,所以佢無太多包袱,都冇咩責任感,youtuber鍾意講咩就講咩!!限制已較寬鬆...

      刪除
  3. 香港嗰班黑契弟因為國安法而靜了下來,其實他們並不甘心,一有機會就會搞小動作。至於南韓播錯國歌事件,係人都唔會相信係「初級人員搞錯」,點會錯得咁啱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,如有留意電視廣告,政府的新宣傳片,係講如有發現可疑的人就可以致某個熱線去舉報黑暴,就算訂立了國安法,都相信還有人死心不息,侍有機會就出嚟搞搞陣……

      話初級人員播錯歌,只係藉口……

      刪除