2022年12月7日 星期三

先知先覺...

一向對食用西藥都比較謹慎,如知道大多數的西藥,都含有化學元素...食落肚,當然要小心~~

至於醫生開的藥,有時吃了也會出問題....就好似好幾日前睇「東張」,有個個案是一名大年紀的婦人,本身已有三高問題又加上痛風,吃了醫生開的痛風藥後,皮膚發炎潰爛,還延至其他器官,當然最後都不治...聽來都相當嚇人,感覺上醫生為病人開的藥,一定最好的,完全唔會估有問題...到最終的結論是,醫生不明病人的基因反應而開錯藥.......

其實無論食什麼藥,都應該要留意身體有什麼變化,先知先覺,一有唔妥就要去查證截停服用...還有如果初期發現食錯藥,原來都可用一些食物來補救!!

森伯即時諗到有四種十分普通的食物,係可以解除「藥毒」...

分別是:

一. 紅菜頭

紅菜頭出名可以排肝毒,而肝臟又係人體化毒廠,所以用紅菜頭排毒幾唔錯~~用水搗碎來作生機飲食加埋蜂蜜最合宜!!!


二. 綠茶

一向以來送藥丸的水,都只能用白開水,不能用茶送藥丸,是關茶會解除藥的效力...聽講飲綠茶會較好!!!


三. 蜂蜜

蜂蜜其中一項功效就是解毒,所以沖蜜糖水飲都可以解去無名腫毒,不過現在要買真正蜂蜜就不易~~~~


四. 綠豆

呢樣才是我即時想起的解毒食物,所以排到最後講:一句講晒,它可以解百毒!!!!當作綠豆沙咁煲最好,臭草綠豆沙相信很多人都喜歡吃!!!!

正所謂「是藥三分毒」不是無道理,無論食用什麼有藥性的食物,都要小心!!


20 則留言:

  1. 後生時我感冒如果覆診一次個病情都無好轉,我就轉另一個醫生,咁就揾到最夾我嘅,我唔會信死一個醫生,必須加上自我判斷。

    有副作用時覆診要同醫生講,如果醫生唔理你,可自行停藥,因痛風可以戒口避開高嘌呤食物,停藥潰爛情況好轉咪知道有藥物敏感,唔食得呢隻藥。

    都有食物敏感,去食海鮮餐都無事,我發現一有蟶子就肚屙,只有靠自己才揾到,自己有責任照顧好自己,點可以將自己完全交托畀人哋,要提高警覺,因為每個人反應不一,唔可以一本通書睇到老。

    原來,踏入老人階段要有另一套飲食、生活習慣,同年青時想點就點係不同嘅,我有八年冇食過藥啦!預防勝於治療,我唔使解藥,不過,我嘅四豆糖水係包括綠豆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你算是一個精明的病人,唔會信死一個醫生...其實一有食藥或治療,都要釘緊身體的適應情況,萬一有唔對路的地方,就會問醫生怎處理,都唔明點解個案裡面的患者,到最嚴重的狀況出現時才知這些藥物有敏感不能吃...痛風都不致於攞命,但食錯藥仲大件事~~

      唔好話藥,有很多食物都可以造成敏感,海鮮、牛肉、奶類食品、麩質......等等,真係都幾多架!!!認同你所講,有些食物吃了不妥,真係要在日常生活裡靠自己觀察,一吃了後就有問題出現,都要自我戒口~~

      老人家吃藥,更加要小心留意住身體的變化,無論是中藥或是西藥,所以就算有些未認識過的中藥都唔敢亂試一通,有咩反效果真係承擔不起...

      我的豆粥好簡單,多數加扁豆和眉豆,呢兩種豆類不需要煮太耐就有得食...可以慳番啲燃油嘛~~~忽然好似搬到歐洲地區住要慳住用......哈哈

      刪除
    2. 人會糊塗 ,有人商量一起照顧老人家會好啲。

      知慳識儉係森哥嘅美德。

      刪除
    3. 照顧老人家會好啲...最弊有啲事情係估唔到!!!

      多謝讚賞,慳家的美德邊及一爺!!!!

      刪除
    4. 糊塗可能係我哋,如果係揑造假新聞!成件事就好合理。

      有次陪阿爸睇咳嗽,個私家醫生突然同我講有隻藥係醫灰甲嘅,不過藥力太猛,只開畀後生仔,唔適合老年人,另一個辦法係修甲,當時阿爸係著涼鞋睇到腳趾。醫生都唔會亂開藥。

      醫生、病人、照顧者三個一齊大懵?電視編劇老作交差?報料有薄酬?劇情好多疑點? 真相不重要,聽完就算。

      我係應洗得洗,洗得有價值、開心又健康。

      刪除
    5. 如果咁多揑造,就唔會有什麼醫療事故的事出現...當你見得醫生多,就未必會咁講!!!!食落自己肚的藥更加要小心,因為食嗰個係你而唔係醫生~~~

      去過醫院住一趟,你可能發現更多求其嗱西事~~~要講返句公道說話,醫生每日要見咁多病人,掛一漏萬都唔出奇,總之自己著緊一點!!!!我勁建議醫生同病人要多溝通,真係遇見過有些病人,醫生開乜藥就食乜藥,從來唔會過問醫生多一句,畀著森伯好似記者上身,乜都問一餐...XXD

      你睇得TVD的劇太多,以為TVD拍乜都係劇集~~~~~件事對觀眾來講唔係重點,最重要帶出個訊息係要謹慎醫生開的藥物...

      應洗得洗......證明一爺好慳家,唔會大花同!!!

      刪除
    6. 咁啲毒由邊度黎呢? 能源頭減毒嗎?

      咁多問題,森哥好學不捲係好好精神。

      刪除
    7. 你指什麼毒,如果說藥毒是來自化學成份的毒...

      關乎生命安危,會問過明白!!!

      刪除
  2. 多謝你分享,西藥有副作用,真係要小心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣,只是個簡單分享!!無論吃什麼藥,都要小心留意自己的狀況...

      刪除
  3. 食入口嘅都要萬分小心,健康最重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 問題在於...以為可信的,就往往忽略了它的安全~~~~

      刪除
  4. 最重要還是多了解自己的身體,醫生開新藥時要話比醫生知,如果自己唔講,醫生又唔知,咁就聽天由命囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有很多時候,病人都未必知道自己原來對某種藥物會有敏感,很多時都會相信醫生開的藥...所以一察覺有唔妥,就不應忍要及時見醫生!!!

      刪除
  5. 關於那位痛風病人吃了基因過敏的藥,搞到皮膚發炎潰爛而死,真係好嚇人 ! 那位病人太過信任醫生,身體有了這麼不適的壞變化,竟然還要把藥吃下去 !
    森源兄提出四種十分普通的食物,可以解除體內的毒性,真是功德無量 ! 紅菜頭、綠茶、 蜂蜜、綠豆。真係要好好記住 !
    舍下也常備一瓶蜜糖,當遇到喉嚨不適,會吃一羹,覺得這樣會比吃 “喉糖” 好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!!我都認為是這樣,當身體有些微的少少不尋常反應時都好應該把藥停下,留待到見醫生再問過清楚少會吃吧~~~

      其實當你搜查一下資訊,發現會更多...不過以上四種是最普通的食材,很常見的,而且自己也常吃,一般人也吃不壞...

      吃一羹...要溝水嗎?!!又幾好喎,簡單又直接!!你講起喉糖,對我來講完全唔覺有效!!!!!

      刪除
  6. 我買的蜜糖是本港老牌子蜂蜜,是在粉嶺山頭的蜜蜂園所養的。
    謝謝森兄提供的這篇文章,我會儲存參考。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買蜜糖最緊要所見的牌子不常見,證明它的出產量少...如果去到邊度都見到就多數唔正宗~~~

      謝謝秋葉,把森伯的一些資料記下,唔似某啲博友當森伯寫廢話...哈哈哈哈

      雖然未知有沒有這樣奇效,但遇到有事時,都起碼懂得用些自然方法去應急,去試試!!!!

      刪除
  7. 四種食物最愛是紅菜頭,很喜歡那青青的味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愚老師很特別,就是很多人不喜歡紅菜頭的味道,太草青味...我也只是一般而已!!!!!

      刪除