2022年12月14日 星期三

森伯同大家去Shopping!!

其實久不久就會逛下國貨公司,因為我有些東西需要買,比起現今一式一樣的商場,反而逛國貨公司仲有新意...或者國貨公司都要與時並進,除了傳統古老的東西搵到,她也加插很多新款東西,話就話買國貨,其實都有很多其他地方的產品,都無不對,讓顧客可以多點不同的選擇!!!

今次去多見了這部分,就是買些傳統的護理產品,有些貨品外邊都可能搵唔到,檀香梘相信很多人都見過...

每次來都特定有幾個部份會看的,藝術品部和超市部,去這裡看藝術品都唔錯,若然睇中都可以買返屋企,藝術品類型甚多,就算較平宜的都很值得欣賞及選購!!!!那日是周六晚,藝術品部人流不算多,所以可以慢慢睇...

這盆花是用陶瓷做的,看看也十分美觀,當時沒有留意價目,回來看網站才知這盆陶瓷花要十萬元,而且呢盆花更大更多...森伯影吓就算,掂都唔會掂啦,陣間甩一兩粒花仔,點賠呀!!!!!!

逛吓睇吓時間過得特別快,其實都未睇完就要去樓下超市買東西,有機會下次再來睇睇藝術品!!

16 則留言:

  1. 全球包括香港9成貨品都係『中國制造』,即係國貨,喺外國想『平平哋』買手信都係國貨啦!貴價手信又買唔落手喎!都係價廉物美嘅國貨啱我。

    香港自來水都係國貨。英國啱啱喺福克蘭群島打勝仗,仲諗住拖長香港租借期,點知鄧伯伯回應:睇吓我斷水斷糧你可以點搞,嚇到戴夫人跌一交,香港才得以回歸祖國懷抱。多得重要水資源握住香港命脈。

    盆栽整到好似用玉石造咁樣。藝術品係啱啲有閑錢嘅人買,況且,我都唔覺得值咁貴,無藝術審美眼光嘅我興趣唔大。

    附近店舖應有盡有,我唔使要去咁遠嘅國貨公司買,國貨超市有咩獨特嘢買呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先印了『中國制造』,都不等如百份百是國貨,有時原材料是本身國家出產,只是組裝,生產,包裝在中國,都係寫『中國制造』,國貨都有分等級,有平有貴......一般都係大眾化,有時廉價的國貨可以惠及大眾,就好似某些家品,或一些淘佬貨,對很多人來講都較經濟實惠,不過好老實講質素好參差...

      戴夫人就因為咁而跌一交,我又唔知...你真係知得多!!!與其香港呢撻地遲早都要歸還,都唔好拖長個租借期,夜長夢多...最近新聞都有講,很多國家首領都希望與中國合作,望能在這個市道可以有點生機,這就印證是大勢所趨吧~~

      一爺真係好眼光,一睇就知盆花是玉石鑲嵌,不過都有加上陶瓷花葉,仲有個盆用有名的景泰藍工藝所製作,所以價值都有番咁上下!!!!我覺得呢類藝術品適而放在展覽廳供人欣賞較好,放屋企要時時清潔,真係冇咁有閒情...

      國貨超市有些國產食品賣,平時地方未必多見,森伯講都冇用,你有機會親自去睇吓......

      刪除
    2. 全球化後產品都係以最化算方式去分工合作,早十年因為大陸要升格唔再做低回報勞工密集產品,都驅趕一堆中國人出走東南亞、非洲設廠,現在,屬邊國產品呢條界線變得含糊。

      當我著住件貴衫都寧願自己受傷都唔想件衫有破損,我做咗件衫嘅僕人、保鑣,哈哈!我係咪好儍呀!都係粗嘢爛咗都唔肉痛更啱我。

      屋企附近間X色店都附設裕X國貨超市我都未睇過,下次行過等我去八卦下有乜咁特別吸引到森哥。

      刪除
    3. 因為太多先進國家唔想太過工業化 ,很多都設廠在另一些國家,以前大陸地方大租平,人工又平,人又夠勤力,所以很多工序都搬移到國內,世界很多產品都有在國內生產,久而久之中國成為世界工廠……
      所以好多國家冇得眼紅,的確有很多事佢哋做唔到!

      森伯又冇你咁多貴衫著,所以都好少有你的情況,貴衫同平衫都一樣,唔需穿著時太大壓力,衫係身外物啫!

      有機會去下國貨公司睇睇,可能有樣東西適合你……

      刪除
    4. 十年河東,十年河西,東西風水輪流轉。美國才公布核聚變實驗成果,祇係皮毛,早已被中國甩開十萬八千里,正研發核反應堆熔爐,可以1億度高温運行1000秒,預計2050年可發電,係嚇怕鬼佬,從低廉產品到高科技都咁出色,懶惰鬼拍馬都追唔上,出那渣招鬼抆腳,限制晶片都無用啦!

      美國公司無能力生產低於7奈米晶片,無廠就搶走台灣護國神山嘅台積電,變成美積電,不過,美國人嫌廠辛苦唔願做,打工網留言呢份工評語:『速逃』。

      回望我出席大場面嘅幾件貴衫都係值一隻大牛,牛咁眼望住我,不敢放肆。機會又唔多,無佢又唔得,使用率低,簡直係雞肋。

      刪除
    5. 中國現在做的東西,是真真正正,唔聲唔聲嚇你一驚!!唔好話一個國家,就算一個人要改變都要給予時間,除了科學技術,還有很多方面都可以一同進步,那就更好了……

      現在外國正著急,感覺他們心急如焚,不論大事小事都要搞些小動作,好似小學生在後面整蠱做怪,之前的國歌事件,現在仲要搞埋香港區旗……一個國家的作為就正正反映佢既興衰,可憐又可悲……

      無論咩人都好,衣櫃總有一兩件見得吓人的飲衫,靚衫名貴衫就正正是養兵千日用在一朝……

      刪除
  2. 我年輕時候不會逛國貨公司,覺得落後,現在喜歡逛逛看看,但除了地庫超市,其他的我都消費不起了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信有很多人都有這個感覺,但人漸漸大了,反而睇吓國貨都幾有趣,而且去工藝品部好似去展覽廳睇藝術品,非一般的大型商場可見到~~~

      刪除
  3. 我覺得這些傳統的百貨公司有一種味,是「回味」,可以令人回味從前,從而憶起不少的往事。咁就加多一種味是「往味」^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又講得冇錯,入到國貨公司的大門,即刻聞到一陣藥材味,因為地下賣藥材...哈哈
      細時去過的地方、食過的食物、玩過的玩具都有一份回憶!!

      刪除
  4. 雖然國貨公司現存不多,坦白說,香港大部份百貨公司都是"國貨公司",無論他們賣甚麼牌子,中國製造的佔了大多數,我在職期間,XX島百貨公司高管對我說,他們的貨品八成來自中國。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在打正旗號係國貨公司真的寥寥可數...而且大部份港人消費能力好了,個個都較喜歡買其他地方出產的貨品,但細心睇佢地又係買梗中國製造的產品...哈哈

      你講的公司,我間中都會去,只見佢都有幾多來自日本的貨,但我都相信有很多家品、服裝、其他的日用品都係中國製造...若仲見made in Japan多數是食品居多!!!

      刪除
  5. 國貨公司閒時去行下都唔錯。

    回覆刪除
  6. 相信年青人很少自己上去逛國货公司。
    我都是直到獨立成家之後,才喜歡走上去逛逛。主要都是去欣賞陶瓷畫作,和象牙銀器玉石等工藝品。
    我在那裡買過两幅畫,象牙首飾,扇子等不太昂貴的東西。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都認為國貨公司的貨品都比較特別,小時偶爾會去逛逛,但人大了又喜歡中式的手工藝,所以間中去去,這裡的畫作大多數是大幅作品,一般家庭少買來掛,我也想知秋葉會喜歡那類畫作……

      我只是買些小型工藝品便是了,因沒有太多地方收藏或攞放!

      刪除