2022年12月31日 星期六

期待新一年2023

俗語有話:世事如棋局局新,過去一年,世界發生很多事都跟政局有關,都不用森伯再詳說,而所身處的香港,每日都有很多事不斷在變化,所以感覺時間過得很快……

但新一年開始,相信世界或者社會都未必可以平靜下來,唯有靜觀其變……

至於過去一年對森伯來講,時間怱怱,都未有時間回顧2022就已經到2023,如果要我為22年打個分數,若以十分為滿分,我畀6分,留番幾分畀自己可以有進步空間,相信每個人都期望有個滿意的新一年……


18 則留言:

  1. 祝森伯:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝願man man新年快樂,天天開心!!

      刪除
  2. 祝森哥 順風順水⛵

    細個時覺得時間過得好緩慢,到中年時開始覺得過得快咗,老咗才明白『光陰似箭』

    政局呢!攻方芧招盡出,都打唔低你跪地求饒,想拉幫結黨孤立對手啦!各國目睹攻擊手法狠毒,萬一未來用黎對付自己咪大鑊!正謀定後路,快快脫離攻方,投向守方才是解決辦法,咁咪反而孤立翻自己。加上兩超級強國大戰影響經濟,爭住靠攏擁有大市場嘅大客仔。幾年間守方已站穩腳,耕作東盟RCEP同非洲已開花結果,未來係中東,時開發空間巨大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 先祝一爺新年新景象,天天開心!!

      係呀,細時一日時間感覺很長,到人漸漸大越會感到時間快,相信很多人都大有呢種同感……

      只要攻方一直感到受威脅,呢場大龍鳳都一直搞,所以話的新願望係世界和平,都只係得個諗字,世界未必和平,人心未必安寧……

      世事未能夠預計,即本睇睇新一年有咩事發生!!

      刪除
    2. 我願望世界變得和平喎!咁新年願望係佢屆屆出昏君,國力年年弱,只要走歪路魔鬼倒下,世界才得以安寧。

      佢哋係明知故犯,錯咗國歌唔改咪係好例子啦!諗定屎橋,揾唔識嘢𡃁仔頂罪,有破壞無建設咁衰,咪係魔鬼行為!邪不能勝正,人心盡失,腐爛中嘅未來必兵敗如山倒。

      刪除
    3. 當然大家都希望世界和平同身體健康,好多時都未必如願以償,大局勢我們是小蟻民冇得理,但健康或多或少都可以掌握自己手中……
      我發覺一爺的文筆都很流暢~~國家與國家拗手瓜,最後都唔知鹿死誰手,不過國家越見弱就越多茅招出!

      刪除
  3. 祝新年快樂!身體健康!
    已經踏入2023年了,依我看,今年世局更亂,我們還是要站穩陣腳,兵來將擋,水 來土淹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝和平兄身體安康,護好腳力山裡行,天天有好心情!!
      對呀,我都認為世局可能會更亂,什麼事也希望在明天……

      刪除
  4. 謝謝,祝你平安健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你事事如意,做什麼事也樂在其中!

      刪除
  5. 祝頌新年快樂 ! 四季平安 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 四季平安好重要!
      我都祝秋葉天天愉快!!

      刪除
  6. 森源﹕祝您在新的一年身體健康,幸福滿滿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝愚老師工作順利,
      身體安康,新年進步!

      刪除
  7. 回覆
    1. 祝願狂小子生活多多趣味,更要多多分享!

      刪除