2023年1月11日 星期三

新年雜記...

新的一年又開始,正確來講這篇是2023年第一篇網誌,寫些什麼?!一於寫篇新年雜記...

新年大禮?!...

一年之始,算唔算政府畀市民一份禮物?!!我指是通關以及大部份的防疫措施放寬,當然好壞的回響都有,但見市面的確熱鬧了很多,聽講個個人都走出來買東西,吃東西...在呢班人的心裡認為放寬等同病毒已經遠去~~

一向森伯都唔會人云亦云,話晒每日都有上萬個案,近年來都慣了!再睇睇情況怎樣再算,又唔一定要外出食東西...至於壞的情況就是人流多了確診數字會舉升,不過現在都有很多人中招,包括身邊識與唔識都一大堆人...


新年有計...

有晚無意中去到某個公眾地方,竟發現有自己的畫作貼出來,當為一個公眾的溫馨提示,初時看到都已經熟口熟面,再看清楚是自己畫的,因為見到我N世紀前的森字印章(係森blog的插圖),我相信這些畫作是他們在網上下載打印出來......

因為這張圖片都是用作提醒大眾,唔會追究什麼版權之類!!不過能在公眾地方見到,都很高興,亦對我是一個鼓勵,在新年開始,都好應該執番支畫筆畫下東西,可是自己創意唔夠...不過也可以成為本年自己的一個plan!!


新年特飲...

一到年尾年頭,節日多就自然食得多,就連自己都會被節日氣氛所帶動,買多了又食多了,等自己森魔好過點就是節日冇所謂啦...無論有咩聚餐飯局,都會傍住一支飲品,現時多買了椰水,食得熱氣東西多都想飲番支清清涼涼的東西,椰水自然是不二之選...

好多時椰水都話無添加,所以較為理想,本來飲開有隻罐裝,但見呢款有特賣,於是又試試,雖則話無添加,但飲落又似加了些香草味,又唔錯喎!!伴飯伴Pizza來飲都適宜!!

20 則留言:

  1. 我個人並不認為放寬通關是甚麼大禮物,只是衛生檢疫要求可以減低,同樣道理,之前的嚴厲檢疫措施也是衛生檢疫的需要,並非政府限制人權,只是現時情況改變了。傳媒總是喜歡用誇張煽情的手法報導簡單的事件。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好定壞,真的有兩面睇,因為感染個案亦不少……但始終通關對某些人要回家確實係一大喜訊……無論港府或中央政府都認為現在感染的人多了,無形中也成了免疫屏障,就算感染後病程也較輕,而且太耐不通關,真的影響多方經濟,唔開放都唔得……
      傳媒唔用誇張手法,怕冇人睇!!

      刪除
  2. 係咪有種好似幼稚園/小學畫作貼堂嘅感覺呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講小學生貼堂,感覺已忘記,照常理森伯當年的圖畫都應該成日貼堂...哈哈哈

      刪除
  3. 森哥23年打嚮頭砲,有人賞識引用畫作好光榮又有滿足感,好嘅開始就係成功咗一半,戥你高興,祝森哥兔年好事停不了,全年開心安康。

    新年話生肖,唔係我要指點森哥迷津,係某次畀個老網友鬼鬼恥笑, 指中國官方話 羊年 用 year of lambs 或 goats 或 sheeps 都得, 咁兒戲求其, 我才深入探究, 從 生物科 目錄學 入手,原來,真係無一個英文字對等『羊』 呢個大系之首,駁斥到隻鬼啞口無言。 哈哈!

    趁仲可攞7天有薪病假, 有人揾確診者接吻,平日感冒依然要帶病上班,二綫小生花旦可奉旨假偷懶。 呢個係抽獎中大禮。

    內地出外打工後生仔女紛紛喺春節前 流行 『陽 咗未』, 咁就唔會帶病毒回家鄉傳畀高危嘅老一輩。

    近排試下 『殺菁 』技術,可存放一個多月都唔變黃腐爛,讓蔬菜凍齡保鮮,好似三色豆咁,今個兔年不缺綠葉菜食,趁未漲價今日買定大量蔬菜,食到元宵節都得,唔使 挨近新年前後捱貴菜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講句:戥你高興......現在人都很少會戥人高興,真的非常多謝!!!!一年之始,當為可以啟發一些新構思~~~哈哈

      其實都唔會搞錯,中國人的羊年,多數指山羊,應該用這個goats,因為記得細時都見過用山羊代表羊年,冇咩可能用羊仔或綿羊,唔係正式中國有的羊品種...唔通鼠年又唔知指倉鼠、松鼠、或是天竺鼠?!!通常指家鼠...

      搵人接吻想自己中招,有冇咁既二綫小生花旦呀?!!萬一惹左惡菌,就唔慌唔中大禮...過去幾年的過年,大家親朋戚友都已經習慣了唔搞聚會,呢種時勢好應該忍讓吓先,惹到家人長輩都唔好...

      哈哈哈,聽你咁講,森老伯都要提早辦定年貨,就算新年閉關都有野食...其實年年新年期間都不缺綠葉菜,乜有年冇綠葉菜咩?!!...

      現在好多國家地方都通脹,樣樣都貴...認識的人當中嗱住本BNO去左英國話啲食物都唔貴,相信識搵都有啲平野買,香港都係!!!森老伯冇得四圍格價,唯有搵啲超市平貨當慳左~~~~~~~~~><

      刪除
    2. 戥人高興:出席他人各式喜酒如緍宴 壽辰 添丁 春茗 畢業 視帝 升職 喬遷…都好多種類。 迎接人哋珍貴時刻和成就都好多。能夠有共情能力的人是善良的(讚自己),和這樣的人做朋友,才會感到 踏實、真誠和溫暖,要珍惜那個總是「戥你開心」嘅人。

      森哥實牙實齒,想必引經據典,唔知出自那本書呢? rat / mouse 係一大一小,咁你點揀呢?我反而覺得生肖係用一個種類唔係特定其中一種動物。講人都泛指人類,無分性別老嫩顔色。不過,我係估下無咩支持我嘅諗法。 反正入選12佳麗我無權揀,答案係咪對我冇咩得益!發牙痕講完就算,唔會同森哥深入爭論。

      我有科學精神勇敢嘗試不同東西,當一種生活體驗都好。

      新年啲食物係比平時貴咗,我習慣早啲買,記得我細路時阿媽係會預早買定兩隻活雞,養到新年自己劏,劏雞都識佢真好叻呀!有時,會買到隻生蛋雞,我哋食到新鮮雞蛋,仲有滿滿鐵質嘅雞紅食。

      英國有夠期特價食物係平過香港,要撞彩數啦!為咗讓窮人有嘢食,有幾類食物唔徵税/(補貼?),所以,牛奶平過水。

      刪除
    3. 有時戥人高興同湊熱鬧,感覺相似,但內裡是兩樣事情,戥人高興可以發自內心,但湊熱鬧真的是齊齊哇,未必真心戥人高興架......鬼仔一爺可能冇透徹到中文字博大精深的辭意~~~哈哈哈

      在好耐似前出過一張十二生肖的卡,講解十二生肖的次序和英文名字,正確的老鼠應該是rat...不過十二生肖多數是華人社會才會關注,對西人來講不是一回事,英文寫什麼對他們來講也沒所謂~~~

      你有咩科學精神是勇於嘗試呢?!!我都想見識吓......

      森伯真係冇咩可能接受養過的雞自己劏,通常養養吓變左小寵物,所以都係買冰鮮雞好過...咁現在過時過節,你便可以簡單一些吧!!通常你會營造一種過節氣氛嗎?!!

      其實聽佢哋講,英國的食物選擇始終冇香港咁多,邊樣平就有可能成日食果樣,假設薯仔,牛奶平就成日食薯仔同牛奶,可能食的慳慳地,用來交能源費...不過住的環境當然好過香港,唔需要住納米單位~~~~~

      刪除
    4. 有時工作上要試幾個不同方向才揾出最佳答案,呢個就係科學精神。

      舊時華人社會冇雪藏肉,亦都唔流行,而且,雪櫃都好貴,要有錢月供架,都係食新鮮嘢!臘肉、醃菜、乾貨、鹹魚……保存到嘅。

      森哥有冇一大班人做個活動搞手呀? 因為我同父母同住,好自然我就係節日家庭團聚果個搞手,我真係覺得搞好多嘢好很繁,心願兩老走後我就唔使做啦!依家兩袖清風好輕鬆。現在,睇吓節日影片、聽吓節日歌已經有過節感覺,愈簡單愈合我心意,莫非做果行厭果行。我好靜……解:懶郁。哈哈!

      咁要花心思諗計,百變星君如雞蛋。

      獨居嘅200呎全開放式已夠晒,怕打理。

      刪除
    5. 不只是工作,生活上各樣事情都有需要找出答案,都冇話科學唔科學...有時可能是數學,例如去完超市買完野計吓啲婆媽數...哈哈哈,又或者是哲學,生活上都碰到很多哲理事情...有時又有心理學,生活上都唔知遇到幾多心理問題,也要找到解決答案...

      現在有雪櫃的確解決很多食物變質問題,是現代廚房不可少的電器...以前的人用很多醃制食物,現代人認為唔健康,但基本上食物最好即日煮即日食完~~~

      你話:心願兩老走後我就唔使做啦!........心願想父母走?!!咁不孝~~~如果我自己願意做,都會樂意承擔,有時好與不好,親人家人的關係是一世...都計較唔到太多,自己都可能有事喇,彼此關照才是上策!!!

      在節日好多人都是這樣渡過,有時我認為外出逛逛感受下節日氣氛都幾爽!!!!

      完全認同,居住環境唔需要太大,細細地反而易打理!!人大了,簡約生活更好吧!!!

      刪除
  4. 「某個公眾地方」位置在邊呀?!讓我欣賞你的畫作好嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只是以前在森博post過的插圖,你有可能會看過...
      與Stella的畫作相比,森伯的畫作簡直獻醜兼失禮......哈哈哈哈

      刪除
    2. 唔敢當,太過獎了!你的插畫很可愛,大家的畫風各異不能相比。

      刪除
    3. 我的插圖只是文章的點綴,所以可以簡單形式便可 ,隨手畫畫……
      而Stella的畫作多以顏色豐富,構圖認真,自然也講究畫功!

      刪除
  5. 小學時有作品貼,看到後真係好開心架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解個個都形容同小學時期貼堂的感受一樣!!!

      明明新年後大一歲,忽然心態又返番去小學雞年代...哈哈!!!!!

      刪除
  6. 森少今年伊始,即看到自己的作品獲得賞識貼堂,又買到喜歡的飲品,真是好事連連,祝你事事如意,一路行運行落去 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽秋葉咁講,又貼堂,又可以有喜歡的飲品...驟耳聽以為是一個小朋友講的開心事!!!!哈哈
      其實只是在平實的生活裡,往往都有些讓人意想不到的事,使生活感覺不致於太糟吧!!!!都多謝的祝福

      刪除
    2. 常懷赤子之心,是好事來的。

      刪除
    3. 對呀,能有顆赤子之心也是好事...

      刪除