2023年1月22日 星期日

精伶森兔賀新春...

新正頭,一般都係Hea住過年,所以今篇網誌都係簡簡單單寫些有關賀年的東西...

以下屬於森伯個人的快問快答...

最喜歡的賀年歌?!!

森:恭喜,恭喜!!(原來搜尋過才知呢首歌的正式歌名)

最喜歡的賀年食品?!!      

森:馬蹄糕

最喜歡的賀年祝福句?!!    

森:森想事成

最喜歡全盒內的食品?!!    

森:糖馬蹄

最有氣氛的過年日子?!!    

森:年三十

最有氣氛的過年活動?!!    

森:舞獅

最要守的過年習慣?!!      

森:初一初二唔掃地

最有代表性的賀年物?!!    

森:全盒(攢盒)

最關心那個生肖運程?!!    

森:當然係.........哈哈哈

唔准話森伯呢篇Hea,只係想大家可以享受傳統節日的歡愉!!

在此,畫一隻精伶森兔來祝願大家:兔年心想事成,身體健康!!

31 則留言:

  1. 🧨『虎』盡金來,🎈『兔』氣康和,🎆新年快樂!💐

    有氣氛嘅活動 :禁止咗嘅燒炮仗放煙花
    最易犯嘅禁忌 :平日可以講嘅字,到新年期間要忌諱,好似個 C 字,細路時常中招。
    雖然我嗜甜,但我最愛香煎蘿蔔糕。
    三甲分別係糖椰絲 糖椰角 糖冬melon (新年唔講得呢個字) 攢盒最快消失嘅物種。
    逗利是 係最開心。
    連節日歌都有,太多習俗令個氣氛特濃!亦都係我嘅首位。

    回覆刪除
  2. 多謝一爺一早來森博拜年,大年初一先祝你事事如意,心想事成!
    可能由細到老都未燒個炮仗煙花,所以不覺一回事!
    係呀,呢個過年禁忌常常犯,好多時不覺間會講到C字,通常都會畀人鬧,不過現在百無禁忌!!
    今年我都有食糖椰子,糖冬加,當為應吓節……
    人細時逗利是就開心大時逗就要諗點回禮,畢竟過年逗利是都係開心活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 傳統同現實的故事:
      係森哥咁傳統出手買糖漬果?幾拾年前父母已經放棄咗呢種傳統食品因無人食呀!無衣食為原則唔買唔浪費。
      早年我對上果個哥哥老婆見我新年無準備應節零食(角仔…)招呼大家庭,好心買過黎畀大家團聚時分享,我一見到已經話無人會食,無人食留低就只有我一個人我要解決呢堆傳統食物,我諗住佢喜歡叫佢拎回家自己歎呀!如我所料係原封不動,不過,佢又無全部拎走,我要捱義氣啃大半。屋企人淨係會食煎年糕 蘿蔔糕 同盆菜。
      另一樣傳統係必定唔可兩手空空去拜年。大家兄弟姊妹,我會即時拆開,促銷推行清禮大行動,結果,都係淨低好多,年年如是,又係益我一個人,令我依家唔再喜歡過節食物,深刻壞印象,太多係負擔唔係享受。某年我開始緊張我嘅36吋腰圍,已達到警界線,用斷食減到32吋,屋企人要坦誠相對唔好太客氣,珍惜得來不易嘅32,發文通知團年/開年飯事宜時,就加上我嘅 wish list 許願樹,列舉 我新年願望禮物係咩!當然係不一樣嘅慶年禮物啦!傳統新年禮盒畀商人賺好多好唔抵,大膽坦白令大家都快樂!

      吉星高照 財源廣進 出入平安

      刪除
    2. 要食都唔一定要親自去買,新年期間這些好普遍的食品,好易食到。如果我買都會食晒,唔會浪費,把它們混薯粉食都OK!如果有閒情,都可以講吓!!

      唔得,人哋送來又叫佢拎走……很冇禮貌,通常都係動一動腦筋,將佢化腐朽加入另些食物,清晒佢……

      屋企人送禮,講明邊樣啱自己,唔想買錯連自己都唔敢食,如果真正認識一爺就會講明送的禮物,正所謂先小人後君子,唔會送錯東西!!

      如果你收得太多不合口味的食物,可以轉贈給捐贈食物團體!

      你講得啱送禮的食物太多,真係一個負擔多過享受……反而覺得折現最實際!!

      有很多不太健康的食品,動動腦筋可以變得好味食物,又不太影響健康!!

      祝願你吉星高照,日日有食神,食得又fit 又健康!!

      刪除
    3. 係團年大食會嘅一部份食物,唔係禮物呀!一家人不拘禮節,明白事理,直接了當,分公合食。

      不健康通常都好正呀!唔使諗計加工,但肚腩更加腫脹。

      祝兔年好運一條龍,逢『胸』化吉。

      刪除
    4. 通常大食會過後,可以叫各位帶回些食物返家當餸,幫手清!

      搞到大肚腩就做吓運動,為食又易吸收要付出代價!!

      祝你應細則細(指你個肚腩仔)應大則大(指你嘅氣度)哈哈哈

      刪除
    5. 7分食3分動,幸好我遇上它,多謝BBC&TVB斷食片。

      驕傲講兩樣我都擁有,哈哈!好大氣。我仲要$作未來幾拾年微薄生活費。許願自己財源滾滾來。森哥要咩呢?

      祝 身壯力健 心想事成

      刪除
    6. 我諗我8分食,2分動……
      睇嚟你得到的資訊幫到你唔少!

      我仲以為一爺份人小小家家,又估唔到大氣度……失敬,失敬!新年流流,你講吓你有咩生財大法可以分享給老人家森伯聽!!

      祝你兔年財源滾滾,日日有錢賺!!啱聽卦!

      刪除
    7. 感恩!
      我都跪求大法呀?
      合哂何車。
      祝 萬事如意 恭喜發財!

      刪除
    8. 你跪求大法,咁森伯咪要趴求大法!!😀
      祝新春大吉,兔年大旺!

      刪除
    9. 趴低……你真係要用呢個姿勢黎揾錢,仲要有大大張笑臉?好哋哋用枝嘢黎揾錢咪好囉!仲乜要咁大犧牲???不過,總之森哥咁樣揾得開心就得啦!

      祝初七人人生日快樂!

      刪除
    10. 你的創作力量同幻想,真係會嚇我一跳,趴響度先至夠誠心……
      每個人都想為未來,或者現在搵多個錢應付生活開支,想問下你有咩搵$的投資方法,就係咁簡單啫!

      刪除
    11. 祝你初八好運到,事事大吉!

      刪除
  3. 祝賀森想事成!新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你兔年行大運,快樂又安康!

      刪除
  4. 祝森伯:萬事勝意!龍馬精神!恭喜發財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝man man 心想事成,日日開心,事事如意,最緊要天天有食神眷顧!!

      刪除
  5. 回覆
    1. 祝狂小子身體健康,愛情事業兩得意!!

      刪除
  6. 祝您身體健康,萬事如意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你今年工作順暢,身心康泰!

      刪除
  7. 回覆
    1. 祝兔年事事順心如意
      我都祝阿摩有個開心的兔年,心想事成!!!

      刪除
  8. 想不到在新十五才來拜年,正是有心唔怕遲,十月都係拜年時。
    祝森少兔年好景,四季平安 ! 豐衣足食,如意吉祥 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 不會遲的,俗語有話:十月都是拜年時,總之秋葉閒時來探探森伯都已經很開心了!!
      最緊要是四季平安,時時安康!!!

      刪除
  9. 森兄字與畫俱佳,畫得真好 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉的讚賞,畫兔仔都唔算太難...有機會秋葉也post些自畫的兔畫出來吧!!

      刪除