2023年1月18日 星期三

過年時的森活雜事!!!

上篇是講新曆年,今篇就係講農曆年...咁快?!!!

就真係咁快...今篇都來一個農曆年雜記!!其實一年裡面,有兩個節日自己會覺得有氣氛,一個係中秋,另一個就係農曆新年,因為有很多富節日特色的食品吃,以前細個對過節食品很一般,有種俗套的感覺,但人漸漸大才發覺,原來傳統的過節食品都好好味...之不過有很多過年食品也是森伯的「禁物」,看來過時過節,都好應該讓自己「解禁」一吓!!!

在香港眾多的節日當中,唯有是農曆新年才會有一個長長的預備時間,因為一踏入年廿幾就已經要「做嘢」,年廿幾開始辦年貨...年廿幾開始大掃除俗稱洗邋遢...年廿幾要做定糕點...年廿幾開始買賀年品揮春等佈置...年廿幾開始買餸煮團年飯,或者Book檯食團年飯...相信以前的人更忙,至於現在的人們寧願一切從簡,不需做那麼多...至於睇緊森blog的你,今日年廿幾又做緊咩呢?!!

其實對森伯來講,都沒有什麼特別要辦的年貨,只不過新年期間不會有太多的商店營業,所以都要買定一些東西在節日假期裡吃,若然要新年買新的用品來用,就應該冇這個習慣,至於講到過新年剪頭髮,以往都需要,當然喇,新年剪就計雙倍,或者比平時貴,就算貴都唔係問題,之不過自疫情以來,已習慣自己理髮,架生都買定,自己怎剪都可以控制,暫時都OK!!

下班時已經入夜,夜景十分舒服,尤其荃灣這裡,充滿著節日氣氛,對面不遠就是有名的沙咀道年宵市場,當日還未見花市,但自己就沒有逛年宵的習慣...

過年祝大家動如脫兔,生生猛猛,健健康康!!

19 則留言:

  1. 新一年,否極泰來!四年惡運終於隨虎遠去!

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一年更加要居安思危,因為有很多事都未必預計在內...

      刪除
  2. 大陸因疫封鎖,急轉彎,驚人地一下子全開。正合1蚊復始 萬象更新,新一年要添置新嘢,擴大自己舒服圈。

    五年前新年我勇敢踏出新一步,同飛髮鋪永訣。我會用個毛擦擦走身上毛髮才去冲洗因怕塞水渠,仲戴上雙袖套令手臂唔再黏上毛髮。好處繁多,愛上了自己。

    近期有3個幾好新意:
    1)3葉草形鬚刨,仲花心思,剛好有單丁一個無用想掉嘅布甸小樽仔,好似插花咁,可直立式放置慳位美觀又方便拎取,好印賞自己創意。
    2)殺菁長期保鮮蔬瓜,趁平多買絕技。
    3)奶油鹽自制沙律醬撈菜飯食,添多種口味,健康又無添加劑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實真係好切合大陸的做事模式,乜都一下子改變就改變......

      咁你添置了什麼呢?!!今年我都冇咩係新用品,平時舊就換新了,唔需要等到過新年~~~~你點同飛髮舖永訣?!!乜你成日甩頭髮?!!

      唔會喇,森伯買左的食物都希望盡快食完,趁新鮮食嘛!!!!其實生活有很多可即棄的東西,尤其超市貨品,食完真係很多即棄物,諗諗點用有創意之餘仲可以帶來生活一些方便!!!

      人地就話,少油少鹽少脂係健康啲,你反而整個沙律醬......都很好奇你點整,可以講解吓!!!等森伯老人家學吓野!!!!

      刪除
    2. 等有緣碰到好嘢!
      自己飛髮後咪永別,再冇入過去舖頭。
      係飛髮後黏喺身上嘅毛髮,擦走佢。
      200ml 全脂奶 300ml健康油 1 1/4茶匙鹽用機攪拌一下就成 cream狀。500ml分十幾餐食,每餐鹽好少,油有2湯匙,我呢派係好油好事,地中海飲食療法都食好多欖油,只係碳水化合物要少。
      蒸烚煮法無滴油,醃肉都無落油,配鹹奶油啱啱好。

      刪除
    3. 咁一爺仲有大把青春,可以慢慢等好嘢...

      反而想問吓頭髮後面你會怎樣剪?!!身上剪完的毛髮可以用膠紙黐走...

      你呢個醬真係夠營養?!!用來撈沙津菜都OK,但撈飯食就未必均衡營養...最近用椰漿造了個椰子抹醬,十分簡單,唔需要開爐煮,又唔需要開機搞,只是溝埋就可以,放雪櫃可以擺四、五日,對我喜歡椰子呢個好啱,唔需要買其他抹醬...

      刪除
    4. 森哥超硬 要 喚醒我刻意忘記咗嘅年紀,真壞。時日唔多,都唔買廢物回家。
      我盒飯內有好多無味無油菜包括 椰菜(生) 洋蔥(生) 綠葉菜(生) 甘筍 矮瓜 雲耳 金菇,得無油醃肉同金菇有味,又Dry 又 淡,之前係溝醋 芥花籽油 糖 蠔油 麻油 黑椒 紹酒 豉油 ,喜歡弄碎堆蔬全部撈埋一羹羹食嘅爽軟口感,蔬菜多飯少近似沙律,咁食法啱我。1L盒奶喺數字屋特價$13,平過椰漿,最重要係,我仍住 好好好味 椰漿係飽和脂肪酸唔太健康,少食為佳,森哥接受咗椰漿中鏈結構健康多食無防,我仲有心理陰影,唔好迫我食呀!
      兩塊鏡睇到後面, 不過我鏟青,避開要剪條明確筆直界線。原來, 做人有時都要含糊不清 ,輕輕略過就算,唔好為難自己。

      刪除
    5. 新的一年做人不要太消極,只要憑理智去消費,就不會買太多無謂野回家……我現在買東西前都三思,就是避免買錯東西,怕阻地方又用不著!!

      太多油唔啱我胃口,自制椰醬好好味,常用來查麵包,搽的份量不太多,所以唔驚超標!

      自己理髮唔易,講的是經驗,當習慣怎樣剪就會變得純熟,所以我有待磨練!!

      刪除
  3. 農曆新年前,儲定糧,梗係買定啲食物啦。而家我都唔會買d 又貴又花工夫嘅海味;改買急凍花膠海參,罐頭鮑魚,慳錢又慳力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,常講的辦年貨其實都係買定餸菜,因為過年時候未必商舖有開,不過現在的商舖都唔會休息太耐...
      罐頭鮑魚甚少食,因為試過味道不新鮮,總是有些怪味,多數別人送來...

      刪除
    2. 看牌子啦,有些好味,有些不太好。其實鮮鮑魚是無味的,所有鮑魚都要加味。所以我還是喜歡買會動的鮮鮑魚,加自己喜歡的味道。

      刪除
    3. 可能是罐頭食品,感覺上都不是新鮮食品,所以一般都少食,人家送來,煮來吃也覺味道不太好,鮮鮑會是首選!!

      刪除
    4. 初初吃罐頭鮑魚,都是別人送來的,當然是鮮鮑魚自加味道比較好。不過,我調的比較清淡。
      有些(包括酒樓)的專家調較的味道真是一流。
      最近超市推出應市的急凍半壳鮑魚也不錯,雖然蒸熟比較細小。前幾天也買回來蒸熟試過了,平時不見有售,想吃要出街市。

      刪除
    5. 罐頭也不全是味道差的食物,好像粟米羹、蜜味豆。
      沙甸魚的味道單一,但是營養專家卻是推舉是好的食物,可以多吃。我卻少吃,因為怕開罐麻煩。

      刪除
    6. 鮑魚本身味道不大,所以要靠調味來增加鮑魚的味道,你講的超市鮑魚間中見到,都想買,不過未試過,唔知有冇搵笨……我認為要真正買鮮鮈魚,去凍肉店買應該會好些!!

      罐頭都未必不好,只是平時小食,近幾年,很多罐頭食物
      都變了紙盒裝,食起來較方便!而且都幾多選擇 ,忌廉粟米就用途多多,所以不時都會買!!

      刪除
  4. 我也是最喜歡中秋節及春節,如果要兩者比較的話,就覺得中秋節溫馨浪漫,春節就溫馨中帶些繁瑣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般來講華人社會,中秋和農曆新年也是大節日,所以特別有氣氛……
      經過夏天的酷熱,到中秋時節,便會舒服很多,自然覺得清爽又浪漫!!

      刪除
    2. 祝森伯兔氣揚眉,森想事成,文思設計源源不絕。

      刪除
    3. 我也祝KM兄兔年事事如意,新春大吉,身體健康!!!

      刪除