2022年1月24日 星期一

假如...被圍封...

相信近排最熱爆的新聞事,就是香港某區的屋村暴疫,一個屋村竟有百多宗確診個案...事實又真係令人擔憂,而我們公司又跟公務員指引辦事,所以現在唯有home office......好諗有些私人機構都會跟隨,唔想外出的人流太多......

據講自有疫情以來,屋村被圍封不能外出都係第一次咁話,直到現在當中的居民要困五天,但需要不停做檢測...我認為今次政府都盡力做,派送食物,派送物資給圍封居民...當然當中都有人不滿,嫌三嫌四,嫌食物質素差冇乜冇物,兼且凍~~~好細路仔!!!!現在是緊急狀態,非常時期,都好應該忍得就忍...

現在疫情真的太多未知數,有可能今天還好地地,明天都突然要圍封做檢測,所以森伯伯都會有森理準備,因為話唔埋!! 現時唔敢外出太多,如果畀著森伯一定會乖乖留守家中,而今早在電台聽某位姓袁的專家講,呢波要緩和可能要等兩個月左右...

看來今個農曆年都要一動不如一靜的渡過!!!!

46 則留言:

  1. 新年願望係想呢波快啲消退啦!

    屋企凍咗咪叮翻熱囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信呢個願望好多人都期待……
      在屋企做隔離最好,大把工具架餐可以翻熱食物……

      刪除
    2. 全球咁多人祈福都冇用啦!邊會嗡兩句就搞掂咁輕易,都係自己做足防疫措施。

      森哥有咩做解疫情鬱悶?

      刪除
    3. 都唔一定,正所謂:人有善願,天必從之,都有可能因而改變!呢兩年幾都係差唔多,外出戴口罩,返家就洗手,都冇咩其他——

      疫情鬱悶?!都冇咩……都係繼續生活!乜一爺有鬱悶咩?!

      刪除
    4. 高低起伏、人之常情。森哥係咪畫吓就搞掂鬆翻。

      刪除
    5. 總之,平時都搞到唔得閒都冇空閒時間諗太多,有時間都訓下覺!!近排少了畫畫……

      刪除
    6. 祝虎年 快樂健康 好運發財 生活無憂!

      刪除
    7. 多謝一爺好早就來拜年,咁祝福你願望早日達成,身體健康,財源廣進,心想事成……

      刪除
  2. 聽講話第一日有飯派,之後只有即食麵。 真唔真?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔太清楚,只知佢哋有燒賣,珍珠雞做早餐……
      餐單好似時時變!

      刪除
  3. 朋友的朋友在圍封範圍,將食物影張相嚟睇吓,其實一啲都唔差,朋友的朋友都話OK,不過一樣米養百樣人,梗有啲人乜都唔滿意,更有一個大叔話應該要每人賠償一萬元,直情係勒索!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鮑魚、甜品都照顧到,名牌蛋卷我都唔捨得買呀,十分豐富!

      刪除
    2. Peace兄:

      其實照報道睇相,直情唔差啦,聽聞好似由某間餐飲大集團包辦……當然喇,要突然間有咁大規模的圍封,出錯問題一定會有,呢個時期都冇得太多怨言,正如你話一樣米養百種人,而且媒體總搵些不滿聲音唱衰吓政府否則冇人會睇…

      個大叔真係幾獅子開大口,呢個時候都要敲政府一筆賠償……

      刪除
    3. Stella:

      乜有鮑魚甜品?!冇諗過……名牌蛋卷當小食,一點也不為刻薄!都算係咁…哈哈

      刪除
    4. 有呀!除飯盒外,每人一個萍果,一個橙,一盒甜品,一罐蛋卷,一罐X記糖心鮑魚仔(約值$40),真係唔差架!

      刪除
    5. 其實都幾好,連飯後果都照顧到,有人話生活用品都每人一份,就算強檢完後都有排用…

      乜糖心鮑魚仔本身都相當經濟,一個家庭都可能派送幾罐,可以提早做節!!

      刪除
  4. 聽某位專家講:看來市民要儲定21日糧食,才可以應付疫情的蔓延。(大意如是說)
    要去儲那麼多天的食物,真是困擾 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 21日糧都算多,因為家附近的超巿非常近,所以都冇諗住要有糧食儲備,而且平時都有餅乾作後備!!

      都唔需要太困擾,買定乾糧,雞蛋,娃娃菜紅蘿蔔都可以存放好耐,起碼有嘢食……

      刪除
    2. 謝謝你的提示。如果被困五日都有食物供應,咁都唔使咁驚吖。
      如果困在家中的食物吃畢,又不見有人送來食物,又不准出外,咁就死火了。

      刪除
    3. 不用客氣,只是平時對食材略有點認識,在不同的情況下,怎樣運用食材也很重要。

      現在疫情下,都有些人足不出戶,很多人都是打個電話叫外賣或一些超市購物平台訂購食物,都一樣不會餓親!

      刪除
    4. 看來都很有可能要通過外賣平台來進口食物。早前也有想過,如果家中人多是好的。因為買多了很快吃完,若是人少恐怕積累太多不夠新鮮。若果買不夠金額數目的話,是不會送的。
      買豬扒、牛扒、羊架、龍蝦、海味較貴,很快會夠金額。可是我吃的食物很清淡,也不貴,多是吃素食和魚,這些要買很多才夠金額,但都不耐放。
      最近從新聞上知道:
      有些外買儲存倉沒有凍櫃,送出的肉類有細菌或變質 ! 買家紛紛投訴。
      更有投訴~在網上付了款,但收不到貨物。原來是個騙局。
      若果買日用品,要騰出更多的地方來存放。也是時候要執位了。

      刪除
    5. 我最喜歡附近一家小廚兼茶餐廳的食物,久不久都有幫襯,可惜他們一向都不派伙記送外賣。唉,真可惜 !

      刪除
    6. 若果樓字被圍封,街外的送貨員是不獲准進入的。有人打電話叫親戚買來膏藥,可是不准進入上樓,也不通知住客下來取。
      有一家人剛剛在家中的食物清了倉,忽然被圍封不准出入,政府的食物又未有送到,唯有捱餓,實行饑饉三十。

      刪除
    7. 秋葉唔驚唔夠數,隨時都可以叫得豪喇,叫個,牛肝菌,從蓉菇,黑松露,舞茸菇焗意大利飯,或者咀刁少少,叫個黑松露配藍鰭吞拿魚,實夠數啦!!而且搵間有商譽的食肆,就唔怕不新鮮多細菌……

      森伯好少叫外賣,因為好簡單好容易就整一餐,都冇諗過外賣食什麼!哈哈
      不過森伯都唔記得,圍封大廈不能出入冇得叫外賣,所以都係諗下,平時屋企都要有些儲備比較穩陣,有咩特殊情況都唔需要捱肚餓,至少餅乾都要有……

      若然住所被圍封,相信最大問題第一飲食,第二就可能是上班,不過疫症病毒無分哪一區,隨時都有機會成為疫廈,圍封強檢哪一幢都有可能發生,所以無事的時間就要作好準備……

      刪除
    8. 森少你真懂得說笑。舍區就在公屋林立之中,屬於窮人地區,你以為是尖沙嘴、銅鑼灣乎 ? 這裡只有小廚茶餐廳,沒有米芝蓮的大廚名店哩。
      我哪裡吃得起意大利牛肝菌焗飯 ? 還有什麼黑松露配藍鰭吞拿魚 ?
      不要拿我這些窮人開玩笑吧 !

      刪除
    9. 森伯唔識講笑,如有冒犯請見諒才好,在每個人的心中自己住所都是最舒適,最適應的社區喇,因為生活所需都習慣了……就算沒有米芝蓮的茶餐廳都覺得好好味!

      你太謙,要食隨時可食!食物都係簡簡單單最好!

      刪除
    10. 食嘢食味道,不是吃價錢。我家族的習慣,都是喜歡吃食草的魚。根據專家說:「深海大條的魚有雪卡毒,宜吃細條的魚。」可能你會說我:吃不到葡萄,所以說是酸的。 因為某年真係有多人中了雪卡毒,因此我不經常吃海魚。
      據知森少是不喜歡吃魚的,借喻:「子非魚,焉知魚之樂 ?」
      可是存在食物鏈,就注定是個弱肉強食的世界。

      刪除
    11. 我也不是自小就住在這裡,之前港九中環旺角都住過多年。自從小學六年級就跟家人赴宴吃喝。跟著又要參予同學、親友們的喜宴,旺角、彌敦道、尖東、銅鑼灣、中環、灣仔一些大酒樓都吃過了。我不會獨孤一味只懂讚賞一家小廚的。

      刪除
    12. 這個當然喇,現在人們吃東西,都係著重口味,好味就是一切,反而有益無益都不太在意了,都不是人人如此,秋葉姨就會顧及營養與健康,不是盲目地說好味,還會諗諗它對人有否好處!!!

      雖然森伯甚少食魚,但都知所謂的藍鰭吞拿魚是愛吃魚生壽司的人所渴望吃到的魚類,又未必要吃過才知道,更何況赤貧的森伯都未必捨得試呢!!><~~

      刪除
    13. 好多人都曾經住過唔同的區分,雖然同住香港,但住過才會知道區區有特色,畢竟都是成長的回憶......

      刪除
    14. 我越說越多,言多必失。謝謝包涵 !

      刪除
    15. 何謂赤貧 ? 家徒四壁,無冰箱雪櫃,無風扇冷氣,無電飯煲微波爐等等,才稱得上是赤貧。

      刪除
    16. 唔怕啦,跟秋葉咁熟!

      每個人心目中對赤貧的定義都有不同,總之過慣富貴生活的秋葉姨唔明咁多……🙄

      刪除
    17. 你才是富貴中人,怕消化不良,喜歡吃絞碎的食物;又怕魚腥兼有骨,像bb一樣,實行不吃魚! 成個太子一樣,難為太子妃服侍你。 我窮過蒙正,連祭灶、過年都不想。好想慳番d精神同金錢。

      刪除
    18. 請秋葉莫見怪,森伯都想係BB仔,可惜幾廿歲哩!如果你認為吃攪碎食物,怕哽魚骨而不吃魚就是富貴人的象徵,咁世界可以冇窮人,都唔駛扶貧呢項重大工程😁
      相對!唔想祭灶,唔想過年大搞都唔等如要窮過蒙正!!

      刪除
    19. 你鋪話法吖,窮人才不會怕哽魚骨而不吃魚 ! 一個人窮起上嚟,就會乜都食架啦。是你才會這麼身嬌肉貴。
      富人要體面才會大事慶祝新年,窮人冇錢只好低調來慳番。講極你都係唔明。

      刪除
    20. 我諗充滿童心的秋葉沒有真正嘗過貧窮的滋味,買到魚食已經好好,因為現在鮮魚價錢都唔平,如果好似秋葉乜都要食又要有骨落地,相信每餐都唔平……

      我反而唔明秋葉想表達什麼,過年大搞?!你指舞火龍同醒獅採青?!用金幣封利是?!你想多了!我只是指平民百姓過年……

      刪除
    21. 每年大坑舞火龍是紀念防止瘟疫成功,而成為習俗,醒獅採青也是風俗,這些與貧富何干呢 ? 現代的環境講求衛生,有骨怎會落地呀 ?
      森少過年到酒家鮑參翅肚,一家親夠晒豪啦 ! 有一年我去快餐店食咋。

      有一年有位女議員在黃大仙祠晚上派利是,竟然不是放一張新年祝福語在內;她很豪,每封利是裡都放一個朱咕叻金幣。我有親戚住在黃大仙,所以知道。

      刪除
    22. 就算係朱咕叻金幣,我都覺得好豪架啦 ! 仲唔係窮人 ?

      刪除
    23. 我唔知你講的大搞是指什麼,過年豐儉由人,話唔定有位首富可能試過在大宅的後花園舞過火龍,請過舞獅隊在家中採青……不過森伯未有機會見識過……

      我諗秋葉姨好年青,真係冇估錯,有骨落地指大魚大肉才叫有骨落地,意思把食完肉的骨吐在檯面,而不是掉落地下~~

      刪除
    24. 秋葉認為朱古力金幣豪,不是你認為是窮人,而是你比較易滿足,趁今個新正頭不妨用朱古力金幣封為利是來派,相信收到的人都會讚你夠豪……到時森伯都要嚟逗番封!😏

      刪除
    25. 森少你仲年青啦,連檯面和地下都分唔清。「話唔定有位首富可能試過在大宅的後花園舞過火龍。」都是你幻想出來的。
      議員用朱咕叻當利是就話豪啫,如果我用朱咕叻當做利是來封,肯定不受歡迎,
      係人都藐咀藐舌啦。你若收到都會覺得我孤寒。我收到就覺得冇乜所謂。

      刪除
    26. 若果唔係知道秋葉有個孫孫,我會估秋葉係個00後或10後的年輕小女孩,連「有骨落地」都未聽過,以前多數有人贏錢後請大家食飯,會形容呢餐飯係有骨落地,証明呢餐係似樣的飯宴!……唔會諗啲骨掉落地下……哈哈哈😅(不過亦顯出秋葉姨有一顆單純的心去想事物,欣賞!)

      若果秋葉派朱古力金幣,其他人收到有咩反應就唔知,我就一定會開心,除了覺得秋葉豪之餘,肚仔餓的時候,仲可以拆出來裹腹!!

      刪除
    27. “00後10年後”,你不如話我今日仲未出世 ?
      難得你喜歡假金幣,係咁就放飛鏢飛一個俾你啦。我係荒江女俠。

      刪除
  5. 希望疫情盡快遠離我們,虎年快樂!🙂

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝願Winnie虎年快樂,事事稱心,包括疫情快些消失!!

      刪除