2022年1月5日 星期三

寓意...

平時有留意開森blog,都會知道森伯有儲石仔,當中不一定是名貴的,只要有特色的石頭,森伯也會收藏起來,早前上課也曾試過以拉長石作為期考功課...

不知那時開始,喜歡了石頭,它們不但可以長時間保存,正所謂海枯石爛是比喻長久的意思,所以送人送寶石是最好,而且石頭平貴也有,最重要是可以把這份森意長久保存...

今次想介紹這種綠色的寶石---綠眼石,特色是綠色有大黑點,看起來就似是 顆眼睛,所以叫綠眼石...森伯不會長時間把它們暗藏起來,間中也會拿出來看看,有日見到這塊天然的綠眼石出現一幅畫像,畫像就仿似一隻帆船在平靜的海中航行,就正正是一帆風順的意思嗎!!不知大家看到嗎??

經森伯畫一畫,大家會否覺得呢??!!咁你都可以話森伯畫乜都得既~~~哈哈哈

當然新年第一篇blog要來個好寓意才行!!!! 

22 則留言:

  1. 啱啱google,石頭原來有助風水的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係種種石頭都可以當風水石,在我理解風水石比較大舊……

      刪除
  2. 回覆
    1. 鑽石應該算旺財石……哈哈

      刪除
    2. 哈哈哈…

      喺我字典薄內,呢個世界係冇不勞而獲嘅,點會擁有一塊石頭唔使操勞就揾到錢咁輕易架,我冇人哋咁幸運,都係靠自己付出血汗,逐啲逐啲去累積小小數目,令我可以安安樂樂、簡簡樸樸、左度右度、人腦智能精密計算、毫不揮霍地過埋餘生。

      極簡主義啱晒我呢個老人,要喺23年實施垃圾收費前清減晒大多數一年內都未觸碰過嘅多餘身外物。

      已踩進2022年頭,不管去年目標有冇達成,只要曾經努力過,我們都要為自己鼓掌,呢種鼓勵可注入能量喺新一年向前邁進。

      頭炮喜訊:世界第一大GDP(33%)同人口(33%)嘅亞洲經濟圈RCEP協議 正式喺2022年1月1日生效,各會員要降至零關稅,多咗呢個貿易發展推進器,可嚴防同美國脫鈎嘅巨大創傷。[全球GDP:美加墨圈28%,歐盟18%]。唔使靠旺財石。

      大陸獨自研發綠能核聚變發電機已由穩定運行60秒大幅提升至1065秒,可擁有藍天,消除空氣汙染引發癌症,南北極冰山唔會溶化,中國愈做愈好。

      刪除
    3. 現在的人講起水晶都會認為水晶有無窮的宇宙力量...心理作用還是商家諗出來就唔知,最穩陣都係靠自己嘞!!!!
      你果小小數目,可能對森伯來講係一筆財富呢?!!人到中晚年都係要慳慳地才好,其實好多用品都可以省去,食又少了,慳慳埋埋以備不時之需...

      極簡主義係點?!!一醒來就打開個窗吸空氣,吸夠就訓覺?!!又唔需要太極簡,做人有少少要求較為好,到無欲無求就同條鹹魚冇分別~~

      今年都冇咩大計,過好每天才是,生活就是太多變數,好難預計...

      以為你的喜訊係發生你身上,原來咩GDP...環球經濟真係冇咩理會,雖然冇咩旺財石,但最終富貧都係上天旨意......
      國內正默默做事,希望令世界的其他人對她刮目相看~~~~

      刪除
    4. 我體會極簡主義係重新認識自己真正需要,審視每件身外物嘅價值,從新角度看生活,減少虛榮、 冗餘,擺脫對物質嘅依賴,令人發覺原來小量物件會令生活更輕鬆自在,我未跟足,但具震撼嘅啟發、參考。

      過好每一天好難架!係由好多小計累積而成嘅大計,好似要做咩、唔做咩嘅良好習慣培養,減低森哥發病率,唔病呢個已經係大計啦!

      呢個喜訊真係發生喺大多數亞洲人身上喎,亞洲經濟崛起,我都受益。東升西降唔使睇惡霸西人橫行亞洲,我都開心。如南韓開戰,韓軍要聽命美軍指揮,嘩喪失主權咁羞辱。可以喺中鄰設軍,美國點會咁好心同北韓和解,大韓唯有密謀同中方尋找良策踢走美軍。

      講真,中國式社會主義有長遠計劃改善人民生活,我唔係相信咩式主義最好,而係有個好舵手更重要。

      刪除
    5. 對森伯來講有用就會買,又唔會刻意為簡而簡,不過在森伯家中每樣物品都有用,很少沒用到的!!除非是飾物或者收藏品,一爺有沒有什麼收藏品呢?!!
      我覺得一間屋物品清簡些,就會比較自在,視線都比較舒服~~

      減低發病率...?!!唔係齋講咁易,基本上不是自己可控制!!!!

      唔好話亞洲人,係世界的人都會睇住中國,所以近數年中國的領導層都要小心翼翼,很多事上都不能出漏洞,始終樹大就會招風,國家越強面臨的挑戰會越多...怕外亂之餘更怕內亂,所以用更嚴厲方法去整治,總之唔係咁易......

      其實人民生活最重要,太平盛世冇人會嘈,最緊要是生活安安穩穩,什麼國策或什麼主義都不太理會...

      對呀!!!舵手同領導智囊好重要,呢個才會影響一個國家地方的發展!!!

      刪除
    6. 我冇收藏品架,收集嘅曾經有兩種,一係我開發產品中最具代表性樣板,二係去美國工作住酒店嘅細細樽洗頭水、浴液、護髮素,不過,早排已全部斷舍離,以前覺得係紀念,實際,只佔用床下底無用物品,我都未拎出黎睇過一次,係我實踐極簡主義嘅一例。另外,我扔掉好多舊DVD影碟。室內空白多咗,係住得更舒適。

      森哥想要太平,你問過現在霸主未呀!有組織嘅哈薩克暴亂都係同中美俄大國博弈,搞亂中亞破壞一帶一路,邪惡霸主攻擊對手技倆。霸主一日不崩潰,世界永無安寧,要徹底打抵呢個恐怖主義源頭,因為推選邊位總統背後係軍火商搞鬼。

      刪除
    7. 如果你有寫網誌,就可展示下你的開發產品的樣板...有好多人都喜歡收起外遊的用品,相信至今這些物品都未必可以用...為免太阻地方,我主收藏都是輕巧的匙扣,小小的又唔阻地方,而且收藏比較容易,對森伯來講有很多物品都很有存在價值和義意,多數會長期保留...

      因為現在都冇播影機,都有些影碟,舊唱片CD都扔了...不過扔的唔太多,其餘的還有地方擺放!!!

      森伯冇話一定可以得到太平,不過森態要改變,人不能以環境去遷就自己,只能用自己心態去遷就環境...相信很多國家的領導者都已經有此一著,
      唔想被其他國家搞鬼,反而最緊要係大家一條心,一同團結..........不過講就易,做就非常困難~~~~~~

      刪除
    8. 咁你要留翻咩嘢畀後人處理?

      我做過處理人,所以,減少物件最好。

      刪除
    9. 森伯好灑脫,冇咩特別要畀人處理...可能到時自有安排呢!!!!
      年紀越大越發覺生活物資越簡潔越好~~~~

      刪除
  3. 好寓意,祝願你在新的一年事事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝MAN MAN今年事事如意,順順利利~~

      刪除
  4. 似唔似都好啦,祝你在新的一年如意吉祥!一帆風順!

    回覆刪除
    回覆
    1. 森誠則靈,感覺似就OK!!哈哈
      我都祝和平兄今年事事順利,身壯力健...

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝stella!!我都祝你新年事事如意~~

      刪除
  6. 看到你這顆光亮渾圓的綠眼石,頂上方好像有隻飛馬在奔馳喔 !
    祝你新年快樂,馬到功成 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確又有點似隻飛馬飛奔在上空中……
      所以話唔同人有唔同的意景,我睇到只是一舊天空上的雲…哈哈

      刪除
  7. 祝新年快樂,身體健康,堅如磐石!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝KM新曆快樂,事事稱心~~來的虎年更虎虎生威!!!

      刪除