2022年1月19日 星期三

要跟著"資訊"走...?!!

相信一上網就大把健康資訊任你睇,尤其飲食方面,相信大家或多或少都會留意下,聽到的多多少少你都會查證還是照單全收?!!

感到這些資訊有時似一陣風,都會帶風向......以前就話多菜少肉,當然有很多所謂的專家,營養師走出來話肉類的唔好處...之後陣風又吹到有機與冇機...再之後又吹到超級食物...再吹向碳水化合物糖和澱粉質身上...到現在陣風已經再吹到無麩質那處...遲下唔知又吹乜~~~~有時覺得如果真係信這些所謂專家,營養師講乜就信乜,就真係咩都唔可以食,最可笑就是呢類所謂學家專業人士就話咩都唔食得,但又冇一樣可以替代的食物,所以我咪話得個吹字0羅...

既然這些資訊都有帶方向的嫌疑,好可能背後同商業利益尤關,而我認為如果太驚就變得什麼也吃不得,好危險...睇完咁多資訊反而令我得出個結論,就係飲食適可而止就可以,大吃大喝就會壞肚皮,呢句就係真既!!!!!

南瓜雖然係澱粉醣類蔬果,但呢排吃多了,蒸熟的南瓜蓉,用處多多,撈飯送粥,甚至做個南瓜糊都一流...

24 則留言:

  1. 回覆
    1. 環保人士會講下,不過沒有熱論......

      刪除
  2. 網上的資訊五花八門,甚麼都有,有些是標題黨,志在吸引人流。得個知字就夠了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然睇一些資訊都想吸收到好處...但資訊內容太多,是否真正有得著真要篩選過才行!!!!

      刪除
    2. 看到一些文不對題的視頻,真是浪費時間。所以都是比較喜歡看有歷史檔案文件提供的人物和歷史故事。醫藥方面會看有病人親身上台自述的案例,並有醫生同場分析。

      刪除
    3. 看台灣的探討月球討論,主持人說話有如唸急口令,不間斷急急如律令,聽得人頭都痛 ! 多年前在台灣看過一個討論節目,情況就是這樣,今天仍然是這個情況,真是接受不了。

      刪除
    4. 哈哈,秋葉份人都係比較實際...歷史或者人物故事除非個主題好吸引,否則很少觀看這類節目~~~若果是醫藥方面的節目,我反而比較對食療,運動比較有興趣,可以學到一點知識對自己有幫助...

      係呀,台灣的主持說話的方式真似急口令,吱吱喳喳,聽多兩聽真係好煩~~反而慢慢講,說重點比較好!!!!她們的做節目風格,多年不變,可能對台灣人來講這種形式的做節目方法,他們較受落...

      刪除
    5. 森少愛看食療,和運動的節目,才是比較實際。
      我愛看的人物故事,都已經歸西,今天可以從國家文物館找來他們的歷史紀錄,可以公諸於世,真是很難得,不過,對於一般不熟知他們名字的人,卻是多餘的,沒有什麼實際可言。

      刪除
    6. 對呀,食療可能會對自己有幫助,最近多看日本那類講健康的節目,或多或少都有得益!!
      記得以前老師好喜歡叫學生看些名人傳記,或可以從中吸收到一些人生的正面道理,從而去感染自己的思維...所以看名人故事都可能有得著!!!

      刪除
    7. 我看的不是什麼偉人如“孫中山先生”之類。是好奇看一些神秘特工,和江湖大佬的名人。都是新聞界副刊和叔父流傳已廣的人物。

      刪除
    8. 我仲以為秋葉睇什麼凱倫海勒,藍丁格爾嗰類名人傳記…我現在都少了看書,書多數會看些較有勵志性,這些書隔一排再睇也不覺厭…

      刪除
    9. 凱倫海勒、藍丁格爾的故事,在我小時候的兒童圖書上已經看過了。凱倫海勒有賴一位家庭教師的努力指導,才成為一位名家。“藍丁格爾”和近代的“德蘭修女”卻是有相似的背景和德行,她們放棄舒適的生活,為傷病或窮人服務,是令人敬仰的 !
      以上這幾位外國的偉人已經成過去,在近代的風雲變幻的年代,有更多影響著我們社會的神秘人物,是值得有心人去探討和了解。藉著國家歷史檔案的幫助,在國家資助的頻頻上,有時都邀請到他們的後人上台,一一為世人揭開神秘的傳說。在youtube的《檔案》上就可以見到。

      刪除
    10. 更正:在...的“視頻”上。

      刪除
    11. 以前睇的名人傳記故事,都是以外國人居多,可能世界性,這些名人舉世知名,其實都應該有華人系列才對……

      謝謝你的介紹,試試在YT睇《檔案》視頻,知道更多有關名人們的事跡…

      刪除
  3. 中學有一課文我唔記得邊一篇,只諗起個中文老師特別強調其中一詞,做人要『批判地』接受,即係唔好信晒人講,要查證真偽,隔咁多年我仲記得。

    現代媒體充塞住好多流料,我會睇中、台、英語去辨別是非。

    南瓜係我斷食日糧食,夠飽肚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時都會,老師不需要教得特別好,而教到有深刻印象就會永遠記得~~
      當然喇,很多專家都是人地講乜佢講乜,未必佢自己親身試驗過......

      我又冇你咁有探求心,有興趣就會去睇一睇,唔應該什麼健康訊息都當真,自己用常埋去分析下!!

      可能森伯仲處於老年發育期喇,食完南瓜好快肚仔餓~~~~哈哈哈

      刪除
    2. 係呀!有啲醫生話斷食有害,我係活體實驗,咁多年連傷風感冒都冇,抵抗力更強大,都唔知幾好呀!

      又有醫生講食早餐好重要,168斷食得8小時食嘢,就係會大多數斷食者唔食早餐,有更甚者,拉長空腹時間,一天只食一餐,完全顛覆舊理論。回教齋戒月都係太陽下山才可食嘢,等同斷食,又唔見教徒滅絕,講乜權威人仕都係死嘅,做人要生,我只相信實際數據。我呢啲才叫科學精神,在未知中摸著石頭過河,敢於創新,探索人類新方向。

      有話中國運用大數據高科技去驗證大計劃,所以,成功率高咗!

      疫情中睇到中西方政府及其人民嘅應對方法完全不同,清零和病毒共存,戴口罩有冇用,人民合作,捐贈疫苗,高效能組織力才可火速調動國家資源興建方舟應付爆發醫療需求,真假封城,不同方法由染病與香咗人數反影,邊個正確,我只信數據。

      西方經濟專家又吹風中國崩潰論,結果2021中國GPD已達美國GPD 77%,去年只有70%,我相信超美呢日只係時間。美式民主自由、欺壓他國發展唔係世界最好制度,獨有中國式民主更適合中國。森哥和我嘅飲食不同,因人而異,係各自發展一套更適合自身條件嘅方式。

      因為頁岩油新技術,美國已由石油輸入國轉為輸出國,控制中東地區已無價值,求x其退出阿富汗和依拉克。過去,邪惡美國策略制造宗教衝突和戰爭,去分離中東各國,才易於控制,弱小中東以前冇得選擇,現在棄(棋)子有得揀,可投向中國,未來綠能更要發展其他經濟,因石油遲早沒落,我預計中東唔會有戰亂 ,趨向和平,因為美國已轉軚,目標係搞亂中俄及其周邊國家。香港、新疆、 哈薩克、烏克蘭、台灣…………中俄要背靠背緊密合作擊敗世界大惡魔。

      刪除
    3. 專家講的一些資訊,能親身查證就最好,我都知間中做下斷食都幾好,最基本畀腸胃得到休息,到再食東西時吸收都比較好,個人都冇咁易老!!!

      一日之始都明白早餐點解話比較重要,一日能量的開始,但一晚休息過後醒了又未必好好胃口喎!!我又聽過全日最豐富的一餐最好放在下午時間,即是午飯...反而晚餐應該食最少,呢個我都明白,都唔想太飽太脹入睡~~~~

      西方國家今次的疫情搞到一團糟,森伯自己都未必顧掂自己,都唔理得佢地(外國)的疫情,做好自己身處的地方便是了...外國對媒體的玩法實在太在行,常常借此去為所欲為...但事實勝於雄辯,見到真實情況又是另一回事,早前聽新聞,外國人常常用人權來作話題,以香港,新疆,作為抨擊中國的話題...但身處的港人都覺得唔係西方口中所講打擊人權,因為住在香港的人知道真正發生什麼事,後來西方媒體越來越少再提到香港的問題,留意到只話涉疆問題~~~~~~

      恕森伯自私啲,身處的地方好,自己才會好嘛!!!!!!
      世界大惡魔?!!相信依家都可能五癆七傷啦~~~~~~

      刪除
  4. 網絡資訊爆炸,反而令我們無所適從,經常有專家吹噓呢樣唔好,嗰樣唔好,如果將這些"專家"話唔好的東西列一張清單,相信剩下來"好"的東西就好有限,當然我不會完全否定,但在接受資訊的同時必須帶有批判性思維﹝Critical Thinking﹞,要用腦諗一諗,不能全盤接受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,現在網上的資訊實在太多,專家們的睇法,都會左右我們的想法,不能栽個頭下去便相信,一定要自己好好分析...十樣食物來講,畀專家講到得一兩樣食得...哈哈哈!真係好得人驚...所以講到最尾,好睇自己有冇分析能力,不是人話好就盲目跟隨去相信~~~~

      刪除
  5. 網絡資訊背後都可能會有利益衝突,要自己小心應對。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有時在網上看些資料,都會分析一下當中所講是可信還是不可信.......

      刪除
  6. 無論每種療法或飲食習慣都要選對適合自己才最重要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個當然喇!!!同一個食療或療法方裡,都有人夾有人唔夾~~~

      刪除