2022年1月12日 星期三

帶住消券,撐國貨...

相信大家的消費券都用得七七八八...更有些人券一到手一兩日就駛晒,本身我冇咩特別需要買,所以慳慳地都用到好幾個月,呢陣子疫情又緊張起來,晚上已禁堂食,不知稍後會否有其他措施,所以現在就少出街,好在之前疫情大致緩和,就可以出街消費一下~~

因為之前我想雕個圖章,但現在雕圖章的地方不多,少人需要就少人賣...知道國貨公司有雕圖章服務,所以順便去逛逛,而且要買其他東西...

雖然見到些寶石雕件都想買,但見有些寶石一粒都已經超過成份消費券,而且對貧窮人家的森伯來講都算奢侈,而且仲要攞消費券糴米...哈哈哈哈

本來都想買一件半件工藝品在家中擺擺,可是實在太「高貴」了,森伯副身家實在高擧唔起~~以為豬仔擺設比較貼地,但都要成千元架!!!!

相信很多人都看不起國貨,認為古舊又老土,其實這裡的國貨很多都是手工藝品,呢份價值不是人人懂得欣賞...

文房四寶,紙、筆、墨、硯...每樣都是一種學問,相信用得著的人也越來越少...數百元一支毛筆,都總有它的價值!!!

後來雕了個圖章,等了兩三個字左右可以取,而雕圖章要逐個字計,個名三個字就要幾百蚊,相對雕一兩個字就會平D...而且仲要揀舊森水石!!我估最低消費要五、六舊水左右起!!我揀的是墨綠色壽山石,都唔敢要咩花款之類~~哈哈哈

查實都冇認真大購物,真正純粹貴精不貴多...哈哈

24 則留言:

  1. 史前返大陸玩雕過圖章送畀家人做手信,畀個姐姐嚇親,佢拎本過百頁嘅字體畀我揀,仲要單面有60個唔同字樣,我當場呆咗,慨嘆中國文化深厚,揭咗一陣真係眼花撩亂,最終叫個姐姐推薦。視符石材約RMB10~80一個圖章,當然RMB100換HK$80。

    我有四個個人圖章,幼稚園同小學印喺書、薄上。教會小學有個外國認養者,即係最近宣明會助養兒童呢單新聞,學校幫我去銀行開個戶口用圖章。第四個係我夠聰明,因為ISO9000管理系統要喺法定文件上簽署,我已經 潦隻 initials短簽名,文件多到我唔使做正經嘢,我咪叫人修改系統法規,加入圖章為法定簽名,然後,教識文員喺咩文件上蓋印,叫其他有需要大量簽名嘅都要跟我咁做,慳番好多時間。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前啲人好興返大陸雕圖章,我都有一個擺到現在,記得小朋友開戶口怕個簽名時時變,所以小朋友開戶都會用圖章,始終圖章比較方便易用對小朋友來講...

      如果覺得揀字款花多眼亂,就勸你去國貨公司雕,一張紙仔睇晒,啱晒森伯呢類選擇困難症的人~~用圖章印書?!!都幾高級喎...通常小朋友印書用個印仔,類似給兔仔豬仔果類...我諗一爺兄細到大都係個乖小孩,額頭鑿住正氣兩個字,未必跟新聞中的青年一樣!!

      如果要簽文件就唔會求其,真係會睇清楚!!!叫人跟你咁做?!!真係上樑不正下樑歪~~~~哈哈哈

      刪除
    2. ISO9000制造咗大量無用又要簽署嘅文件,佢會霸佔咗森哥一半工時,拖低生產力,呢個讓森哥專注翻插畫工作嘅辣手問題,當然係撥走無附加價值嘅文書工作畀文員做啦!係工程經理要做嘅管理工作。

      刪除
    3. 森伯份人太過(過份)負責任,總之係文件或者影印本要給印,我都會睇清楚,一唔為意好易被人屈隻C貓你食!!!!
      職級越高要背負的責任越重,否則都唔會有咁多錢的糧......

      刪除
    4. 世途險惡、防人之心不可無,無論工作或生活,有啲重要文件係要驗屍咁,唔係就中咗奸人陰招。不過,我對不同部門都試下友好對待,會減少互相猜忌,合作總比鬥爭好,令工作順暢快速,碰到自私嘅咁要收起友善,作充分作戰防備、小心翼翼。

      我同治國方針類同,中國就係友好對待他國,唔似第一大國/西方喜愛攻打侵略制裁,以大欺小,佔人便宜,毫無道德。所以,今年首周就有中東6國包括敵對嘅什葉派、遜尼派黎訪問中國,佢哋都想區內和平共處,國家發展讓人民有好日子過,世上只有中國兩邊都有偈傾,想搞中東版嘅RCEP,同一帶一路。我睇好廿卅拾年內亞洲非洲大陸版塊會團結、和平、合作、繁榮、富裕、快樂。

      又講錢,真係失感情喇!

      刪除
    5. 人心難測,好難預計身邊那一個人會害你,除非森伯啫,因為森伯實在太好人...哈哈哈

      後來發覺用圖章都唔太方便,所以都係人手簽名較好,記得到很年長才轉簽名,可能遲下更年長又轉返用圖章都唔定,所以趁現在就要刻返個~~~~~

      要治理一個國家唔係易事,以前的皇帝或朝中大臣(管理班子)仲要有更高超的智慧...想要身處的國家好,真係要大家同心一致,最主要不要讓人乘虛而入,可惜講就易,因為大多數人都有漢奸基因~~~~

      講錢失感情!!!......乜一爺同愛侶曾經因錢而鬧翻嗎?!!森伯對錢的慨念都唔大,但可惜生活處處都與錢銀有關呢!!!!

      刪除
    6. 依家銀行已經用人體特徵如指模、瞳孔 、手指血管紋、聲音辨偽,加上數字貨幣,未來應該唔使圖章。仲有啱啱香港上市又畀美國制裁高科技公司 叫 「商湯」 嘅人臉識別方法,有個鬼佬記者拍片試過從機場走出去,食個杯麵咁快7分鐘就揾到,所以,中國狂裝監視鏡頭 減低犯案率。圖章係唔識字嘅阿公阿婆恩物,唔通森哥去家計會快要做公公。

      無論我係有錢或窮人,唔講我好疊水呢個唔討好嘅話題都仲有好多對他嘢講架,崩口人忌崩口碗,衝住呢樣講好失感情,我知森哥係善解人意。

      噚晚黑我用咗兩嚿水買起六呎高年青猛男嘅第一次,真係幹過痛快又興奮嘅交易。我首次用二手網上平台買個全新燜燒鍋,名牌要千幾蚊,淘寶雜牌未計運費都要五百,抵到爛,又幫助到𡃁仔斷舍離,一家便宜兩家著。

      我用咗近拾年嘅舊燜燒鍋($139)因我老懵懂唔記得落水煮食,煲到個底變形凸起,同蓋椗斷開,用唔得電磁爐,只能用明火煤氣爐,立刻感受到前者優點 1)唔使睇火 2)滾瀉易清潔 3)煤氣貴過電力。

      刪除
    7. 森伯邊會走到咁時代的尖啄…如果有打指模,都仲會用~~~用住圖章先啦!!!!唔敢太信科技,玩下手辨別唔到,咁就大吉……一爺今次唔得,有少少膚淺,圖章未必銀行用,畫國畫時都有用,在自己的作品加個小印章,咁先有型有格!!!!乜一爺成日要去家計會咩?!!你唔講好耐冇聽過呢個會!!!!

      做人要面對現實,認識自己才會接受自己,未來是怎樣不知道,努力面前吧!!!!

      餐用具我唔會諗住執到平貨,因為煮食具的材質好重要,相信大公司出品和一分錢一分貨,因為食落肚又唔可以嘔返出來,所以用餐食具或煮食器皿都買貴少少,食得安森~~~恕森伯老土兼膚淺,未用過悶燒鍋,平時蒸野食居多,好少又要燜又要焗,食野都以新鮮即煮為主,未必時時做到燜一大煲,分好幾餐食!!!!

      刪除
  2. 我年輕時都認為古舊又老土,但現在很喜歡欣賞國貨的手工藝品,在國貨公司購物當然貴喇!我多數在國貨的超市消費...

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有森水工藝品又合價錢都會買的...其實很多工藝品淘佬都可能搵到,就算計了運費都會平宜過國貨公司......
      超市我會行行,因為要買藕粉!!!!

      刪除
  3. 國貨公司手工藝品有中國特式,送給外國朋友是首選,多年前還未興淘寶,買件優質雪褲雪鞋動不動要過千以上,國貨公司就有一些平靚正的選擇,質料都鄛吾錯﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然話國貨公司,但衣服方面很多都係外國牌子,感覺上價錢貴就估計質量都唔差,始終國貨予人印象是比較實用實際~~

      反而有唐裝買,不過唐裝比便服貴好幾倍......

      刪除
  4. 我以前買手信畀外籍朋友們都會去國貨公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽你地咁講,知道送給外籍同事送什麼了,發覺佢哋好鍾意傳統工藝野~~~

      刪除
  5. 講到圖章,又令我來起陳年往事,年青時到華東旅遊,在杭州以五元外匯卷雕了一個圖章,仲包埋個織錦的盒同印泥,現在還放在柜桶,間中拿出來懷舊一番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 國內的圖章師傅,可能工多藝熟,幾下手就雕好一個圖章...以前有很多人返國內都會整個圖章,因為點都平過香港做,而且師傅又夠專業,我都有一個仍放在櫃裡,記得當時話用牛角做的...

      刪除
  6. 在深圳的民俗文化村前,給人招攬雕圖章,我說旅遊車快走了,恐怕等不及。
    他們的手藝真是好神速,很快就挑好兩枚,是玉石的。仲包埋兩個織錦的盒同印泥,很有紀念性。
    中國工藝真是很吸引人,看看不買都是一大享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在國內雕圖章經濟又實惠,相信好多人都會順便去雕個圖章,不貴而且又有自己名字留為紀念也好,但在香港的國貨公司雕的圖章就比較貴,相信要雕的顧客也不會太多...

      對呀,不論工藝品或畫作,都有很多可以賞賞,最好就是看對就可以買回家...

      對專業的師傅來講駕輕就熟!!!

      刪除
    2. 很記得當時的民俗文化村前,在一家大酒樓的門外右側,有一列架起帳篷的攤檔,全部都是玉石和雕刻的檔口,有一女子向遊客推薦雕圖章,她知我趕時間,竟然一口答應,收到我寫的兩個名字之後,她招手叫了一個年青師傅來,不多久就把玉刻圖章送到。真是個工多藝熟的高手!!!

      刪除
    3. 那女子是不是有佣收呢?!!好落力推銷生意喎~~圖章基本上一個都夠,除非有國畫的畫家可能要好幾個圖章打印...

      相信國內有很多圖章雕刻師傅,我諗主要做遊客生意...當一份工作日日都要重覆的雕,相信不久後都能熟能生巧!!!記得有句說話:他們就算閉上眼睛亦能雕個圖章...証明有多熟練!!!!

      刪除
    4. 那位女子在做著招攬生意的工作,當然是有收入的,至於是分佣呢,還是月薪 ? 就不得而知了。
      基本上每一個人,都是雕刻一個圖章,也可以雕刻多個圖章。隷書和箓書就已經不同了。「熟能生巧」~我想起一課「賣油翁」。

      刪除
  7. 工作流程需要蓋章,所以都有一個名字的圖章。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常用於工作或上學的蓋章,一般都是簡單那種,但以前的人雕刻的圖章,多數用來處理銀行財務事宜!!!!

      刪除